Nee o.k.quote:
Sjesus..quote:
Heb je dan tijd teveel of nietquote:
Ja ik verbaas me soms echt !!!! Maar gelukkig zijn die creatievelingen erquote:
Lol, waarom heeft ie een handdoek omquote:Op zondag 23 maart 2008 21:39 schreef Soury het volgende:Ohhh deze kwam ik tegen op onzin.. Slappe hap die een pic maakt van een kale poes ... Gelukkig slap anders zou ik mijn bedenkingen hebben
[ afbeelding ]
Gewoon een T shirtquote:
Ohhhh, geen extra large zo te zienquote:
Die LUL heeft het niet in de gaten gehad denk ikquote:
Ik heb het ook nooit door als ik voor het raam in me nakie me poes fotograveerquote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die LUL heeft het niet in de gaten gehad denk ik
Nah ja er zijn rare knakkers iid. Bij mij aan de overkant woont ook zo'n mafketel die het grappig vind om naakt voor het raam te staanquote:Op zondag 23 maart 2008 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit door als ik voor het raam in me nakie me poes fotograveer
Hoelang heb je staan kijkenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ja er zijn rare knakkers iid. Bij mij aan de overkant woont ook zo'n mafketel die het grappig vind om naakt voor het raam te staan
Verrekijker in de aanslagquote:
'Sterrenkijker'quote:
Gelukkig heb ik die kant nooit mogen aanschouwenquote:
Is ook lastig een foto nemen in het raamquote:Op zondag 23 maart 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die kant nooit mogen aanschouwen
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is ook lastig een foto nemen in het raam
Say cheesequote:
Sterway to heavenquote:
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
En nog wat sterren voor de liefhebbers ik krijg de paas haas op bezoek.
Nog meer eieren![]()
[ afbeelding ]
Ik Kies eikels voor me geld ..quote:
quote:
quote:
ik segquote:Op maandag 24 maart 2008 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedankt![]()
jij ook, ouwe junk!![]()
[ afbeelding ]
is je naam charquote:Op maandag 24 maart 2008 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net niet genoeg om mevrouw polonia toch zwanger te krijgen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedankt![]()
jij ook, ouwe junk!![]()
[ afbeelding ]
da's 't uitzichtquote:Op maandag 24 maart 2008 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ziet er best knap uit..
[ afbeelding ]
Bizar toch....zes jaar vast zonder een rechtzaak......en maar blijven samenwerken met die fucking VS....tijd voor een wereldwijde boycot lijkt mij persoonlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 01:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's 't uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Hebbie een eitje op??quote:Op maandag 24 maart 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar toch....zes jaar vast zonder een rechtzaak......en maar blijven samenwerken met die fucking VS....tijd voor een wereldwijde boycot lijkt mij persoonlijk
hoi nmns!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar toch....zes jaar vast zonder een rechtzaak......en maar blijven samenwerken met die fucking VS....tijd voor een wereldwijde boycot lijkt mij persoonlijk
die ene kerel is net een dikkere versie van balkenendequote:
de vs heeft meer van dat soort achtertuintjesquote:Op maandag 24 maart 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die ene kerel is net een dikkere versie van balkenende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |