quote:
quote:
ik segquote:Op maandag 24 maart 2008 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedankt![]()
jij ook, ouwe junk!![]()
[ afbeelding ]
is je naam charquote:Op maandag 24 maart 2008 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net niet genoeg om mevrouw polonia toch zwanger te krijgen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedankt![]()
jij ook, ouwe junk!![]()
[ afbeelding ]
da's 't uitzichtquote:Op maandag 24 maart 2008 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ziet er best knap uit..
[ afbeelding ]
Bizar toch....zes jaar vast zonder een rechtzaak......en maar blijven samenwerken met die fucking VS....tijd voor een wereldwijde boycot lijkt mij persoonlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 01:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's 't uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Hebbie een eitje op??quote:Op maandag 24 maart 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar toch....zes jaar vast zonder een rechtzaak......en maar blijven samenwerken met die fucking VS....tijd voor een wereldwijde boycot lijkt mij persoonlijk
hoi nmns!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar toch....zes jaar vast zonder een rechtzaak......en maar blijven samenwerken met die fucking VS....tijd voor een wereldwijde boycot lijkt mij persoonlijk
die ene kerel is net een dikkere versie van balkenendequote:
de vs heeft meer van dat soort achtertuintjesquote:Op maandag 24 maart 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die ene kerel is net een dikkere versie van balkenende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |