en toch vermoed ik dat er opzet in het spel was en jij gewoon een reden zocht om elke keer weer terug te gaan naar die leuke Konmar jongenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee toen had ik Tante Pret gebeld met de Amaretto hulplijn
nee, da's Jumbo geworden.. maar ik weet niet of hij er nog werkt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu is het een leuke Em Te jongen ?
Die leuke konmarjongen daar dans ik tegenwoordig iedere dinsdag mee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch vermoed ik dat er opzet in het spel was en jij gewoon een reden zocht om elke keer weer terug te gaan naar die leuke Konmar jongen
da's wel een hele grote zware ballotage voor hemquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Er is er 1 zenuwachtig aan het worden in Tilburg. Heb hem net verteld dat mijn beste vriendin ook mee eet, evenals Veronika. En dat 's avonds de Heilige Drie-Eenheid er zal zijn (Francois en Dennis) en Dreamer
Ja ik denk dan heeft ie dat ook weer achter de rugquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's wel een hele grote zware ballotage voor hem
ja ja, en dan kan jij je weer positief profileren door hem galant aan de hand mee te nemen langs de inquisitiequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk dan heeft ie dat ook weer achter de rug
half tien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef wonderer het volgende:
*poule opent*
Hoe laat komt Brad vanavond thuis.
eeeej, moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Er is er 1 zenuwachtig aan het worden in Tilburg. Heb hem net verteld dat mijn beste vriendin ook mee eet, evenals Veronika. En dat 's avonds de Heilige Drie-Eenheid er zal zijn (Francois en Dennis) en Dreamer
*CD opzoekt* Wel lekker muziekje inderdaad...quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:48 schreef Cahir het volgende:
tvp
http://www.youtube.com/watch?v=JCfAGSkhggQ&feature=related
toen was ik er zelfs nog bij bij Frisoquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eeeej, moet jij niet naar bed?
En hij heeft ons de vorige keer toch al gezien? O wacht... daarom is ie zenuwachtig nu natuurlijk
Hij is de hele week al laat.quote:
oei dat klinkt serieus gaat dit hem dan wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk dan heeft ie dat ook weer achter de rug
Zal ik je voor zondag inplannen dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oei dat klinkt serieus gaat dit hem dan worden![]()
Lijkt me wel wat om dat een keer te doen, zo voor een commissie van vrienden die kijken of ik wel goed genoeg ben
Ja oké, maar Franēois, Dennis en Eefje toch nog nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eeeej, moet jij niet naar bed?
En hij heeft ons de vorige keer toch al gezien? O wacht... daarom is ie zenuwachtig nu natuurlijk
wat moet ik aan, casual, chique extravagant of .... en wat voor wijn moet ik meebrengenquote:
die scheen hier al heel hard om 07.30 uurquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:16 schreef Vlarp het volgende:
Hier schijnt de zon.. dus wees blij dat jullie nog sneeuw hebben
Die buien trekken naar het oosten, niet naar het westenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die scheen hier al heel hard om 07.30 uur
dus ga maar vast klaarzitten voor die sneeuw- en hagelbuien die nu onderweg zijn
Hey! Hoe is 't?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Boeiend, als je er maar van geniet.
Ik zou echt lachen als de komende maanden de dollar weer aantrekt en al die vakanties hartstikke duur wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me echt totaal niet meer origineel dat ik komende zomer naar Amerika op vakantie ga. Aantal boekingen naar de VS is dit jaar al 40% hoger dan vorig jaar
Goed ja hoorquote:
quote:
quote:
Hij staat maar op 1,54 nu..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou echt lachen als de komende maanden de dollar weer aantrekt en al die vakanties hartstikke duur worden
Juist. Vanwege dat laatstequote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Niet dus.. Weet je hoe koud het is, hoe wisselvallig het weer is, hoe wisselvallig ik ben (dat laatste zou je toch moeten weten
)...
Ja natuurlijk je kent me toch maar er wonen ook wel niet engelsen hier en sommige engelsen zijn best wel te verteren. Trouwens sommige collega's (of hoe je dat ook noemt) zijn ook wel lekker en die zijn zeker niet engelsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan morgen weer lopen zeiken hoe lelijk en stom Engelsen zijn?
virus???quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:30 schreef wonderer het volgende:
Ben je dat virus al kwijt, TMM?
Ja, je msn-virus. Ik kreeg een mailtje met een link en daarna een berichtje met dezelfde tekst en link.quote:
Jezus TMM, dat je daar intraptquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je msn-virus. Ik kreeg een mailtje met een link en daarna een berichtje met dezelfde tekst en link.
I hear you brother!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:44 schreef Cybart het volgende:
grrrrrrrr![]()
![]()
sta je lekker een beetje te flirten tijdens je werk
leuke, lekkere, kerel,
hij doet doodleuk mee
geeft een goede fooi omdat ik quote: "zo leuk en charismatisch ben"
om vervolgens doodleuk over zn vriendin te beginnen
Bisexuelen zijn verkapte homo's. Erger is het het waar de zogenaamde hetero's gaan stappen in the "gay scene" voor de lol. Jaja ik geloof echt dat je hetero bent na vannachtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:42 schreef DennisMoore het volgende:
Verdikkie, die biseksuelen ook altijd.
Ja kreeg ik idd ook al van TMM. Vieze spammerd!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je msn-virus. Ik kreeg een mailtje met een link en daarna een berichtje met dezelfde tekst en link.
Casual-trendy. En doe maar rode wijn, niet te straffe. En niet te zware, daar val ik van in slaapquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat moet ik aan, casual, chique extravagant of .... en wat voor wijn moet ik meebrengen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Casual-trendy. En doe maar rode wijn, niet te straffe. En niet te zware, daar val ik van in slaap
Ja dan kom je bij mij ook niet ver hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zal even in de kleding kast kijken, maar geloof me ik doorsta nooit de "beste vriendin-test" wel de "wat is hij een arrogante klootak test"
Ja da's best fijn snoepgoed inderdaad.quote:
Ang3l mag ik vanavond in themakleding naar hair?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Whaha, de positieve keuringsrapporten over Sebas vliegen binnen op de SMS:
Franēois: Dan volgt nu het eindoordeel van de keuringsdienst: absoluut goedgekeurd (uitgebreid verslag in drievoud volgt)
Eefje: Ik vind Sebas echt een leuke jongen, wat is zijn nummer?
giechel. Sorry, moest even. Melige bui und so.quote:
Nou m'n vrienden zeiden meteen: DOMINIQUE! Toch weer een D he!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
giechel. Sorry, moest even. Melige bui und so.
Whehe. Ik stuiter dit weekend omdat die leuke hetero i/d homokroeg waar ik kom gekoppeld had aan m'n beste vriendinnetje en die 2 nu echt geweldig aan het daten/kleffen zijn!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Nou m'n vrienden zeiden meteen: DOMINIQUE! Toch weer een D he!
het mag nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l mag ik vanavond in themakleding naar hair?
Ik zei alleen: Waarom zou je 't willen? Je komt voor de voorstelling en niet om zelf in the pciture te staan.quote:
ik ben al naar Hair geweest, en ik had tijdens de voorstelling niet eens tijd om in slaap te vallenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Mééééns ik ben moe. Ik heb maar iets van 4u geslapen
Net op de bank in slaap gedonderd bij de dilm en gelukkig nog op tijd wakker voor de schouwburg.
Al denk ik wel dat ik daarna niet meer de stad in ga met Mitch... maar gewoon ga slapen.
Morgen Dansslon reunie!
Je bent ook vaak ziek! eens wat gezonder eten misschien.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:02 schreef Zakje het volgende:
Ik ben weer ziek, en moet dus een zaterdagavond thuis spenderen, ziek zijn in het weekend is zo irritant.
Meh, volgens mij komt het omdat ik van de week een paar keer helemaal door-en-door nat/verkleumd terugkwam van het joggenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent ook vaak ziek! eens wat gezonder eten misschien.
Laatste keer dat ik echt ziek was is bijna 3 jaar terug ofzo. Begin van het jaar een dipje, maar dat was niks vergeleken met afgelopen week.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zijn jullie vaak ziek allemaal.
Ik zag je niet als type die iets doet aan lichamelijk bewegingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Meh, volgens mij komt het omdat ik van de week een paar keer helemaal door-en-door nat/verkleumd terugkwam van het joggen.
Oh jawel hoor, ik probeer elke doordeweekse dag een flink eind te joggen/rennenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zag je niet als type die iets doet aan lichamelijk beweging.
Nou volgens mij heeft Zakje de eeuwige beweging best onder zijn kniequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:00 schreef samjustme het volgende:
Ik zag je niet als type die iets doet aan lichamelijk beweging.
Gaat ook om wat je daar doet. Ik weet niet of je daar ook een lounge gedeelte hebt, als je wat ouder wordt dan is het beter met stijl uit te gaan anders sta je zelf voor lul.quote:Op zondag 23 maart 2008 04:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ik confronterend vind is om nu toch echt toe te moeten geven dat ik nu echt te oud ben om in de pallaz of pecheur uit te gaan.
Dit moet ik echt niet meer doen, of ik word zo'n ouwe geilaard die ik altijd veracht heb
nog confronterender was dat Ang3l dit ook nog eens bevestigde door te zeggen, misschien moet je iets anders gaan zoeken....
Niiieeeet!! ZO zei ik het helemaal niet! We hadden het over een VRIENDJE zoeken, dat je dat misschien beter ergens anders kon doen dan al stappende in de Pallaz of Pecheur! Da's heel wat anders dan wat jij daarnet zei!quote:Op zondag 23 maart 2008 04:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ik confronterend vind is om nu toch echt toe te moeten geven dat ik nu echt te oud ben om in de pallaz of pecheur uit te gaan.
Dit moet ik echt niet meer doen, of ik word zo'n ouwe geilaard die ik altijd veracht heb
nog confronterender was dat Ang3l dit ook nog eens bevestigde door te zeggen, misschien moet je iets anders gaan zoeken....
dus ook voor jou geen Pallaz en Pecheur meer ?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga weer evrder met de film waarbij ik gister (om fokking 18:00 al) in slaap viel.
Ja mensen, opa wordt oud
O jawel hoor, zo af en toe. Ken er nog genoeg mensen om ff mee bij te kletsen. Maar hoef er echt niet meer iedere week te zitten.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ook voor jou geen Pallaz en Pecheur meer ?
Kun je nagaan... hoe je er over een half jaar aan toe bentquote:Op zondag 23 maart 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga weer evrder met de film waarbij ik gister (om fokking 18:00 al) in slaap viel.
Ja mensen, opa wordt oud
Wat is er aan de hand cdptje?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ugh. Soms is het me allemaal iets te gecompliceerd haha.
TE veel. Trust me. Zo'n gedoe als dit heb ik echt nog nooit meegemaakt en het wordt gvd steeds dramatischer met meer belangen e.d.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:16 schreef MisterO het volgende:
Wat is er aan de hand cdptje?
wees maar niet bang hoor Sam, maar de laatste jaren ga ik over het algemeen wel stijlvol uit, toch Ang3l?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaat ook om wat je daar doet. Ik weet niet of je daar ook een lounge gedeelte hebt, als je wat ouder wordt dan is het beter met stijl uit te gaan anders sta je zelf voor lul.
Welcome back @Dark
Nou je had gister genoeg Baileys opquote:Op zondag 23 maart 2008 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wees maar niet bang hoor Sam, maar de laatste jaren ga ik over het algemeen wel stijlvol uit, toch Ang3l?
ja dus?quote:
Je kan nogal.... uh .... opdringerig zijn na een aantal Baileys. En ik heb het niet specifiek over jong mannelijk schokn hoor. Je bent gewoon nogal extra aanwezig danquote:Op zondag 23 maart 2008 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus?
ik heb me toch als een gentleman gedragen?
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan nogal.... uh .... opdringerig zijn na een aantal Baileys. En ik heb het niet specifiek over jong mannelijk schokn hoor. Je bent gewoon nogal extra aanwezig danen dat terwijl je normaliter al enorm aanwezig bent
quote:at kan ik me niet eens zo herinneren
pic van jullie dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Nah, we zijn d'r (bijna) klaar voor:
http://www.danssalon.com/
Hij is scherp gesteld op je decolleté.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:52 schreef MrBrightside het volgende:
*stilte*
[ afbeelding ]
ik weet dat ie niet bepaald goed is scherpgesteld.
quote:
beetje te grote zonnebril ookquote:
Alsof je twee enorme memmen hebt.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:59 schreef MrBrightside het volgende:
Dat is zodat je mijn onzichtbare borstharen kunt zien.
En voor een decolleté heb je tietjes nodig, en die heb ik niet. /edtit: lijkt trouwens wel zo door de schaduw van mn overhemd
ben jij nog niet in Eindhoven?quote:
Nee ben niet in Eindhoven, en ik moet zeker niet naar en reunie van een club waar ik volgens mij maar 1 keer geweest ben. Ben gewoon in Engeland, een beetje aan het touren geweest met een aantal "collega's" en beetje feestvrien je weet welquote:Op maandag 24 maart 2008 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij nog niet in Eindhoven?
jij "moest" toch ook naar de reunie van De Danssalon in Club Rembrandt ?
gefoptquote:Op maandag 24 maart 2008 01:46 schreef Wexy het volgende:
denk dat iedereen al slaapt....
dus goedemorgen voor de wakker worders morgenvroeg
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dat zijn dan weer nasty details maar laat ik het zo zeggen dat ik vanavond een hele vreemde camsessie met 2 oud blowkids, heel vreemd
Het was echt ZO fokking vet! Menselieve zeg! Ik kreeg echt enorm heimwee naar die tijdquote:
En ook nog eens toen we als een speer munten gingen halen omdat ons drinken stond te wachtenquote:(en ja, Ang3l en Ik hebben elkaar maar liefst 1 keer gespot)
Ik was met 2 jongens die te jong waren om er überhaubt ooit te zijn binnengewest, maar die hebben zich echt enorm vermaaktquote:Op maandag 24 maart 2008 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee ben niet in Eindhoven, en ik moet zeker niet naar en reunie van een club waar ik volgens mij maar 1 keer geweest ben.
Ik had ook gewildquote:Op maandag 24 maart 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was echt ZO fokking vet! Menselieve zeg! Ik kreeg echt enorm heimwee naar die tijdHeel veel bekenden gezien, heel veel nummers uit die tijd gehoord en Syben Ray was as good as ever!
[..]
En ook nog eens toen we als een speer munten gingen halen omdat ons drinken stond te wachten
Ik heb je daarna inderdaad niet meer rond zien hopsen. Welke zaal ben je't meest geweest?
Heb je trouwens ook de cd gekregen of was je daar te laat voor?
De Regenboog is dramatisch. De enige manier om het daar leuk te hebben (voor mij dan) is met veel bier, of veel alcohol.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Zakje het volgende:
De Regenboog was gisteren echt uitermate dramatisch, ik ga het vanaf nu echt 100% vermijden.
Mensen op het blok willen alleen maar aandachtquote:Op maandag 24 maart 2008 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ohh mens. Ik heb die Danssalon cd opstaan (De eerste & de laatste megamix) en ik sta weer helemaal te stuiterenO wat heb ik gister veel gedanst. Ben amper het blok afgeweest
Wat een onzinquote:Op maandag 24 maart 2008 12:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen op het blok willen alleen maar aandacht
Mja, kijk, ik was met een vriendin gegaan (we verveelden ons erg), maar omdat we nogal.......excentriek gekleed waren werden we constant aangekeken door dat klootjesvolk, alsof ze water zagen branden.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Regenboog is dramatisch. De enige manier om het daar leuk te hebben (voor mij dan) is met veel bier, of veel alcohol.
En aangezien ik nog aan de antibiotica zit mag ik nog geen alcohol dus ik ben lekker in Lef gebleven de hele avond.
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Wasda?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Duivekaterquote:Duivenkater of Duivekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam (Nieuwendam en Zaanstreek) wordt gebakken. Het is een langerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen en met de kerstdagen wordt gegeten. De echte Noord-Amsterdamse of Zaanse duivenkater is een zogenaamd vloerbrood, dat wil zeggen op de plaat gebakken, dus niet in een bakvorm.. In veel plaatsen wordt/werd duivenkater alleen met Pasen gegeten.
Uh huquote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzinIk dans altijd heel erg met m'n armen en handen, en op een blok sta je hoger en dus sla je niet zo snel iemand tegen z'n smoel aan
Homo's zijn ook zo verzorgendquote:
Bahquote:Op maandag 24 maart 2008 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En met sappig bedoel ik niet dat het nat is ofzo, maar gewoon lekker niet-droog.
Jealous much?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
5.00 am, teruglopend naar huis met m'n iPod op:
[ afbeelding ]
Echt een hele fijne nacht was het sowieso. En m'n iPod draaide ook écht precies de goede nummers qua mood en gevoel.quote:
Regenboog is gewoon waardeloos alleen maar freaks zie je daarquote:Op maandag 24 maart 2008 13:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mja, kijk, ik was met een vriendin gegaan (we verveelden ons erg), maar omdat we nogal.......excentriek gekleed waren werden we constant aangekeken door dat klootjesvolk, alsof ze water zagen branden.
Daarna kwam er echt zo'n vervelende huis-tuin-en-keuken homo die eerst vroeg waarom we niet dansten ( op die muziek! ) om vervolgens een lang en saai quasi psychologisch bullshit verhaal bij ons af te steken over zelfvertrouwen en depressies of zoiets dergelijks, hij dacht kennelijk dat we ergens mee zaten. Toen ik aan hem duidelijk maakte dat ik totaal geen behoefte had aan een praatje met hem begon hij nog even tegen mijn vriendin, dat ze moest zorgen dat ik wat gezelliger zou worden
, waarop ze antwoordde dat gezelligheid heel inhoudsloos is en dat ze zelf ook helemaal niet gezellig is:
.
Gelukkig krasten we daarna op naar haar huis om goede muziek te draaien en nog wat leuke dingen te doen.
[ afbeelding ]
we zijn tot de Pirates Of Carribean SM-Act in de "main hall" geweest...quote:Op maandag 24 maart 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
En ook nog eens toen we als een speer munten gingen halen omdat ons drinken stond te wachten
Ik heb je daarna inderdaad niet meer rond zien hopsen. Welke zaal ben je't meest geweest?
Heb je trouwens ook de cd gekregen of was je daar te laat voor?
[ afbeelding ]
Freaks? Ik vond het juist heel burgerlijk, veel klootjesvolkquote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Regenboog is gewoon waardeloos alleen maar freaks zie je daar.
Alles wat niet in jouw straatje past noem je freaks? Dan hoor ik daar ook bij namelijkquote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Regenboog is gewoon waardeloos alleen maar freaks zie je daar.
Ach.. ze waren niet hip, decadent of homo genoeg voor je?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Freaks? Ik vond het juist heel burgerlijk, veel klootjesvolk.
Misschien, maar wat dan nog, ik heb alle recht om dat zo te vinden.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. ze waren niet hip, decadent of homo genoeg voor je?
Van mij mag je hoor. Maar probeer de Strano of Lef de volgende keer eens danquote:Op maandag 24 maart 2008 14:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien, maar wat dan nog, ik heb alle recht om dat zo te vinden.
De Strano was dichtquote:Op maandag 24 maart 2008 14:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Maar probeer de Strano of Lef de volgende keer eens dan.
Meer in de zin van omg blijf van me af creaps homo´squote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Freaks? Ik vond het juist heel burgerlijk, veel klootjesvolk.
Mooi zoquote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles wat niet in jouw straatje past noem je freaks? Dan hoor ik daar ook bij namelijk
De glitters hingen er gisteren voor de Studio 54 party (die onwijs geflopt is, maar goed). Het was wel gezellig.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
De Strano was dicht, Lef daar waag ik me niet in, de overvloedige zilverfolie en glitter decoratie schrikt me af
.
En die main hall was de linkse zaal neem ik aan? Of bedoel je echt de hal?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
we zijn tot de Pirates Of Carribean SM-Act in de "main hall" geweest...
en tot een uur of 3 in de andere, toen weer terug naar de eerste...
Ja hij is echt vet! Vooral dat laatste nr. Draaiden ze ook altijd op het einde van de zondagsfeesten... en nu dus ook were op het einde van de reunie en op het einde van de cd. Geen idee hoe 't heet eigenlijk. Jij wel?quote:de cd heb ik ook
erg relaxed op de terug weg...
waarom nou weer zo?quote:
Ik zing echt al een half uur dit:quote:Op maandag 24 maart 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt in zo'n bui:
Wat een vreselijk zoetsappige bijgewerkte kabouterstemmetjes zegquote:Op maandag 24 maart 2008 18:00 schreef Bartjebart het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles wat niet in jouw straatje past noem je freaks? Dan hoor ik daar ook bij namelijk
Yes indeed... *leert*quote:
Ben zelf nog op zoek naar een mooie layout voor mijn eigen site en dat kan beter nu dan als ie al online isquote:Op maandag 24 maart 2008 18:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Grappig he? In de html zit totaal geen opmaak.
Gisteren was alles nog open in Rotterdam volgens mij. Vandaag is idd alles dicht.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat winkels dicht zijn op 1ste en 2de paasdag snap ik, maar op goede vrijdag, daar kan ik met mijn verstand niet bij
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn, wat heeft Milow eigenlijk toch toffe muziek [ afbeelding ].
En Coming of age en the bigger picture. En de rest ook welquote:Op maandag 24 maart 2008 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Born in the eighties, You don;t know, Canada etc
Little more timequote:Op maandag 24 maart 2008 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Coming of age en the bigger picture. En de rest ook wel. En de stem
.
Dat lijkt me sterk...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gisteren was alles nog open in Rotterdam volgens mij. Vandaag is idd alles dicht.
Ik ben gewoon met iemand aan het chatten op MSN. Dus MSN doet het..quote:Op maandag 24 maart 2008 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
Is MSN dood of ben ik gebanned wegens inactiviteit?
Is het erger als je zegt White watte?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:36 schreef wonderer het volgende:
Is het heiligschennis als ik zeg dat ik het White Album echt saai vind?
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn, wat heeft Milow eigenlijk toch toffe muziek [ afbeelding ].
ja linker zaal...quote:Op maandag 24 maart 2008 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die main hall was de linkse zaal neem ik aan? Of bedoel je echt de hal?Ik heb nl de pirates act gemist
Was dat toevallig een vent met lang haar en een vrouwtje met donker lang haar in rood? Want die heb ik rond zien lopen. Die deden hun act ook altijd op zondagen in de Danssalon.
ghe ghe, ik vond dat sommige dansers alleen door hun oog dingetje op een hond leken..quote:Wel de chinese draken geziem. En HELE mooie dansers. Sodeju! Dat was in de rechtse zaal best wel mooi gedaan. Ze stonden allemaal op de balkons van de bioscoop zaal, in groen licht. Mooi gezicht!
ik heb hem net weer geluisterd onderweg van werk naar huis (andersom trouwens ook maar dat terzijde), maar weet niet welk nummer dat isquote:Ja hij is echt vet! Vooral dat laatste nr. Draaiden ze ook altijd op het einde van de zondagsfeesten... en nu dus ook were op het einde van de reunie en op het einde van de cd. Geen idee hoe 't heet eigenlijk. Jij wel?
Meestal is alles gewoon 7 dagen per week open.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk...
Er is nu toch een Jumbo in Rotterdam? Die moet 7 dagen per week open zijn
Jumbo zou de eerste en enigste supermarkt in Nederland supermarkt zijn die 7 dagen per week open is...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Meestal is alles gewoon 7 dagen per week open.
Ik krijg trouwens een weird kleurtje van mijn zelfbruiningscreme. Het lijkt niet echt bruin maar steeds meer nep bruin.
bij jullie dan druk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:47 schreef Cazman het volgende:
Ben net thuis verdorie. Ook ik werk nog in de horeca
Restaurant he. ligt eraan hoe lang ze blijven hangen. Was rond 11 uur klaar maar ik borrel graag naquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij jullie dan druk?
vanmiddag was het bij ons gekkenhuis
maar vanaf half 10 was het uitgestorven....
ja dat naborrellen had ik vandaag ook willen doen,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Restaurant he. ligt eraan hoe lang ze blijven hangen. Was rond 11 uur klaar maar ik borrel graag na.
Om half 10 was ik nog erg druk
Ah lekker man. Zo snel alweer weekendquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja dat naborrellen had ik vandaag ook willen doen,
aangezien ik om 11 officieel klaar was, maar iets eerder opgehouden ben
maar ik was dan weer met de auto, dus borrellen zat er niet in....
morgen 12:30 dienstje....
dus dat wordt dan wel naborrellen,
want na morgen heb ik weekend
haha. ja ik noem mn vrije dagen nu eenmaal weekenddagen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah lekker man. Zo snel alweer weekend.
Met de auto!? Wat slecht. Ik ga altijd op de fiets
Regenpak.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha. ja ik noem mn vrije dagen nu eenmaal weekenddagen...
ja, met de fiets is wel een goede voorzorgsmaatregel natuurlijk
alleen houd ik er niet zo van om zeiknat van de regen, of sneeuw op het werk te komen
regenpakken zijn echt een crime...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Regenpak.. En gelukkig was het hier niet heel erg nat gelukkig.
Nah goed ik ga eens in bad. Ik stink naar eten
Tenks!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
regenpakken zijn echt een crime...
badder ze, en voor zobiet: slaap lekker!
Ik ken 't als "subiet". Vlaams woord, betekent "zometeen".quote:
In Rotterdam is alles meestal 7 dagen per week open AH, Lidl etc. Het is niet middle of nowhere schatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jumbo zou de eerste en enigste supermarkt in Nederland supermarkt zijn die 7 dagen per week open is...
en bijvoorbeeld kledingzaken zijn echt niet op feestdagen geopend hoor...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
OMG! Heb het mijn ouders verteld en ze reageerden positiever dan ik had durven hopen.
Zeg!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:09 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/vers jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
en een grote last die van je schouders gevallen is ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
OMG! Heb het mijn ouders verteld en ze reageerden positiever dan ik had durven hopen.
Friso, je hebt hem mij zelf aangewezenquote:
wat heerlijk dat dat zo kan he, hoe reageerden ze?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
Uhuh. Al begint het nog maar net eigenlijk. _o>quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een grote last die van je schouders gevallen is ?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:29 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Uhuh. Al begint het nog maar net eigenlijk. _o>
Wel fijn dat het relatief goed ging. Zat je er heel erg tegenop te hikken?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef MrBrightside het volgende:
Nou, ze zeiden niet 'o wat leuk', of 'dat maakt niet uit', maar ik ben niet verstoten of iets dergelijks haha :pen ze zeiden wel dat ze achter me stonden. Mn ouders zijn christelijk dus dan is het allemaal weer wat complexer.
Niet behoorlijk neequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Friso, je hebt hem mij zelf aangewezen![]()
en toen was je nog helemaal niet dronken![]()
jij staat niet eens in mijn HYVE'squote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Friso, je hebt hem mij zelf aangewezen![]()
en toen was je nog helemaal niet dronken![]()
wil je mij op hyves toevoegen, theatermamaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik dacht dat de hype rond Hyves wel een beetje was gezakt, alleen heb ik nog niet door wat nu Hip & Hot is..
Het begint nu juist harder te lopen bij het plebs.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik dacht dat de hype rond Hyves wel een beetje was gezakt, alleen heb ik nog niet door wat nu Hip & Hot is..
Kwam je baas nog tegen zondagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:46 schreef Jerruh het volgende:
zo, weer een druk en vermakelijk weekend achter de rug!
Maar wat doe je er dan mee, met Hyves?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je mij op hyves toevoegen, theatermama![]()
alle anderen mogen me ook toevoegen
ik heb graag veel vrienden, vrij wanhopig eigenlijk ik weet het
maar ik breid graag mijn vriendenkring pijlsnel uit
Nou ja. Misschien dat je dat gevaar minder loopt bij Linkedin.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begint nu juist harder te lopen bij het plebs.
Stommeeeerd! Ik vroeg nog aan 'm waar je was ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
da ken!ik zou zelf eerst ook meegaan maar was nog ziekjes...
.
i9k vond het indeed kut dat ik er niet bij kon zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommeeeerd! Ik vroeg nog aan 'm waar je was ja.
We had some beer to save girl!![]()
Je hebt altijd mensen bij de hand als je een kettingbrief of virushoax krijgt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wat doe je er dan mee, met Hyves?.
Beetje ouwehoeren met vrienden en kennissen en familieleden. Oude bekenden en oud klas- en/of dorpsgenoten van vroeger tegenkomen. Collega's. Etc.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wat doe je er dan mee, met Hyves?.
Goed gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
Feli!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
Lol je hebt zelfs mij een vriendjeverzoek gestuurdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je mij op hyves toevoegen, theatermama![]()
alle anderen mogen me ook toevoegen
ik heb graag veel vrienden, vrij wanhopig eigenlijk ik weet het
maar ik breid graag mijn vriendenkring pijlsnel uit
Pas 1x?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lol je hebt zelfs mij een vriendjeverzoek gestuurd.
dan toch maar eens goed kijken/zoeken, want jij staat er bij mij wel degelijk tussenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij staat niet eens in mijn HYVE's
als je mensen al zo snel toevoegd moet je al wel heeeeeeeeel veel vrienden hebben
vraag anders morgen die 2 getuigen nog eens op je werk, die waren er ook bijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet behoorlijk nee
Maar ik word al wat ouder he.
Maar serieus.... mijn korte termijngeheugen is heel slecht. Terwijl mijn lange juist heel goed is.
Yep.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel fijn dat het relatief goed ging. Zat je er heel erg tegenop te hikken?
Jij fotografeert? Of ben je model?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:43 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Yep.
En bedankt allemaal.
En Hyves is cool! Ik ben nu zelfs goldmember, dat is wel een beetje sneu en je hebt er verder ook niets aan maar ik wilde het uitproberen.Ik wilde eerst mijn vrienden verminderen, ben toen van 200 naar 130 gegaan ofzo, maar ik voeg nu weer mensen toe, beetje connecties creėren vooral qua fotografie/modellen/enz.
Ik zorg voor de broodnodige nutteloze toevoegingen op hyves!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij fotografeert? Of ben je model?
Ik gebruik Hyves trouwens ook als potentiele afzetmarkt, ja
Goed van jequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef MrBrightside het volgende:
Nou, ze zeiden niet 'o wat leuk', of 'dat maakt niet uit', maar ik ben niet verstoten of iets dergelijks haha :pen ze zeiden wel dat ze achter me stonden. Mn ouders zijn christelijk dus dan is het allemaal weer wat complexer.
Een beetje zoals je hier ook doet dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zorg voor de broodnodige nutteloze toevoegingen op hyves!
De wat? Moet ie dat een potlood onder z'n borst dragen of zo?quote:
yeah, het is net of zijn tieten hangen, met die schaduw eronderquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De wat? Moet ie dat een potlood onder z'n borst dragen of zo?
Je hebt in ieder geval door wat mijn type is helaas is ie geen twintiger of ik dan een kans zou maken betwijfel ik maar ja je mag altijd hopen hequote:
Hij woont te ver en is te hoog gegrepen voor moi, ga mezelf niet voor schut zetten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 06:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu hopen dat ie hetzelfde van jou vindt.
Hi Oprahquote:
ik vind van welquote:
Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt supertofquote:
eenschquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt supertof
Goede muziek, leuke sfeer en leuke mensen
worden de dansspiertjes weer eens getraindquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ik woon ongeveer op loopafstand van de Jaarbeurs, dus dan ga ik er maar 's kijken.
daar heb ik dan na een half vat bier weer geen spiertjes voor nodigquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, of wiebelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |