Ja da's best fijn snoepgoed inderdaad.quote:
Ang3l mag ik vanavond in themakleding naar hair?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Whaha, de positieve keuringsrapporten over Sebas vliegen binnen op de SMS:
François: Dan volgt nu het eindoordeel van de keuringsdienst: absoluut goedgekeurd (uitgebreid verslag in drievoud volgt)
Eefje: Ik vind Sebas echt een leuke jongen, wat is zijn nummer?
giechel. Sorry, moest even. Melige bui und so.quote:
Nou m'n vrienden zeiden meteen: DOMINIQUE! Toch weer een D he!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
giechel. Sorry, moest even. Melige bui und so.
Whehe. Ik stuiter dit weekend omdat die leuke hetero i/d homokroeg waar ik kom gekoppeld had aan m'n beste vriendinnetje en die 2 nu echt geweldig aan het daten/kleffen zijn!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Nou m'n vrienden zeiden meteen: DOMINIQUE! Toch weer een D he!
het mag nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l mag ik vanavond in themakleding naar hair?
Ik zei alleen: Waarom zou je 't willen? Je komt voor de voorstelling en niet om zelf in the pciture te staan.quote:
ik ben al naar Hair geweest, en ik had tijdens de voorstelling niet eens tijd om in slaap te vallenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Mééééns ik ben moe. Ik heb maar iets van 4u geslapen
Net op de bank in slaap gedonderd bij de dilm en gelukkig nog op tijd wakker voor de schouwburg.
Al denk ik wel dat ik daarna niet meer de stad in ga met Mitch... maar gewoon ga slapen.
Morgen Dansslon reunie!
Je bent ook vaak ziek! eens wat gezonder eten misschien.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:02 schreef Zakje het volgende:
Ik ben weer ziek, en moet dus een zaterdagavond thuis spenderen, ziek zijn in het weekend is zo irritant.
Meh, volgens mij komt het omdat ik van de week een paar keer helemaal door-en-door nat/verkleumd terugkwam van het joggenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent ook vaak ziek! eens wat gezonder eten misschien.
Laatste keer dat ik echt ziek was is bijna 3 jaar terug ofzo. Begin van het jaar een dipje, maar dat was niks vergeleken met afgelopen week.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zijn jullie vaak ziek allemaal.
Ik zag je niet als type die iets doet aan lichamelijk bewegingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Meh, volgens mij komt het omdat ik van de week een paar keer helemaal door-en-door nat/verkleumd terugkwam van het joggen.
Oh jawel hoor, ik probeer elke doordeweekse dag een flink eind te joggen/rennenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zag je niet als type die iets doet aan lichamelijk beweging.
Nou volgens mij heeft Zakje de eeuwige beweging best onder zijn kniequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:00 schreef samjustme het volgende:
Ik zag je niet als type die iets doet aan lichamelijk beweging.
Gaat ook om wat je daar doet. Ik weet niet of je daar ook een lounge gedeelte hebt, als je wat ouder wordt dan is het beter met stijl uit te gaan anders sta je zelf voor lul.quote:Op zondag 23 maart 2008 04:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ik confronterend vind is om nu toch echt toe te moeten geven dat ik nu echt te oud ben om in de pallaz of pecheur uit te gaan.
Dit moet ik echt niet meer doen, of ik word zo'n ouwe geilaard die ik altijd veracht heb
nog confronterender was dat Ang3l dit ook nog eens bevestigde door te zeggen, misschien moet je iets anders gaan zoeken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |