pic van jullie dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Nah, we zijn d'r (bijna) klaar voor:
http://www.danssalon.com/
Hij is scherp gesteld op je decolleté.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:52 schreef MrBrightside het volgende:
*stilte*
[ afbeelding ]
ik weet dat ie niet bepaald goed is scherpgesteld.
quote:
beetje te grote zonnebril ookquote:
Alsof je twee enorme memmen hebt.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:59 schreef MrBrightside het volgende:
Dat is zodat je mijn onzichtbare borstharen kunt zien.
En voor een decolleté heb je tietjes nodig, en die heb ik niet. /edtit: lijkt trouwens wel zo door de schaduw van mn overhemd
ben jij nog niet in Eindhoven?quote:
Nee ben niet in Eindhoven, en ik moet zeker niet naar en reunie van een club waar ik volgens mij maar 1 keer geweest ben. Ben gewoon in Engeland, een beetje aan het touren geweest met een aantal "collega's" en beetje feestvrien je weet welquote:Op maandag 24 maart 2008 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij nog niet in Eindhoven?
jij "moest" toch ook naar de reunie van De Danssalon in Club Rembrandt ?
gefoptquote:Op maandag 24 maart 2008 01:46 schreef Wexy het volgende:
denk dat iedereen al slaapt....
dus goedemorgen voor de wakker worders morgenvroeg
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dat zijn dan weer nasty details maar laat ik het zo zeggen dat ik vanavond een hele vreemde camsessie met 2 oud blowkids, heel vreemd
Het was echt ZO fokking vet! Menselieve zeg! Ik kreeg echt enorm heimwee naar die tijdquote:
En ook nog eens toen we als een speer munten gingen halen omdat ons drinken stond te wachtenquote:(en ja, Ang3l en Ik hebben elkaar maar liefst 1 keer gespot)
Ik was met 2 jongens die te jong waren om er überhaubt ooit te zijn binnengewest, maar die hebben zich echt enorm vermaaktquote:Op maandag 24 maart 2008 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee ben niet in Eindhoven, en ik moet zeker niet naar en reunie van een club waar ik volgens mij maar 1 keer geweest ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |