Niiieeeet!! ZO zei ik het helemaal niet! We hadden het over een VRIENDJE zoeken, dat je dat misschien beter ergens anders kon doen dan al stappende in de Pallaz of Pecheur! Da's heel wat anders dan wat jij daarnet zei!quote:Op zondag 23 maart 2008 04:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ik confronterend vind is om nu toch echt toe te moeten geven dat ik nu echt te oud ben om in de pallaz of pecheur uit te gaan.
Dit moet ik echt niet meer doen, of ik word zo'n ouwe geilaard die ik altijd veracht heb
nog confronterender was dat Ang3l dit ook nog eens bevestigde door te zeggen, misschien moet je iets anders gaan zoeken....
dus ook voor jou geen Pallaz en Pecheur meer ?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga weer evrder met de film waarbij ik gister (om fokking 18:00 al) in slaap viel.
Ja mensen, opa wordt oud
O jawel hoor, zo af en toe. Ken er nog genoeg mensen om ff mee bij te kletsen. Maar hoef er echt niet meer iedere week te zitten.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ook voor jou geen Pallaz en Pecheur meer ?
Kun je nagaan... hoe je er over een half jaar aan toe bentquote:Op zondag 23 maart 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga weer evrder met de film waarbij ik gister (om fokking 18:00 al) in slaap viel.
Ja mensen, opa wordt oud
Wat is er aan de hand cdptje?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ugh. Soms is het me allemaal iets te gecompliceerd haha.
TE veel. Trust me. Zo'n gedoe als dit heb ik echt nog nooit meegemaakt en het wordt gvd steeds dramatischer met meer belangen e.d.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:16 schreef MisterO het volgende:
Wat is er aan de hand cdptje?
wees maar niet bang hoor Sam, maar de laatste jaren ga ik over het algemeen wel stijlvol uit, toch Ang3l?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaat ook om wat je daar doet. Ik weet niet of je daar ook een lounge gedeelte hebt, als je wat ouder wordt dan is het beter met stijl uit te gaan anders sta je zelf voor lul.
Welcome back @Dark
Nou je had gister genoeg Baileys opquote:Op zondag 23 maart 2008 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wees maar niet bang hoor Sam, maar de laatste jaren ga ik over het algemeen wel stijlvol uit, toch Ang3l?
ja dus?quote:
Je kan nogal.... uh .... opdringerig zijn na een aantal Baileys. En ik heb het niet specifiek over jong mannelijk schokn hoor. Je bent gewoon nogal extra aanwezig danquote:Op zondag 23 maart 2008 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus?
ik heb me toch als een gentleman gedragen?
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan nogal.... uh .... opdringerig zijn na een aantal Baileys. En ik heb het niet specifiek over jong mannelijk schokn hoor. Je bent gewoon nogal extra aanwezig danen dat terwijl je normaliter al enorm aanwezig bent
quote:at kan ik me niet eens zo herinneren
pic van jullie dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Nah, we zijn d'r (bijna) klaar voor:
http://www.danssalon.com/
Hij is scherp gesteld op je decolleté.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:52 schreef MrBrightside het volgende:
*stilte*
[ afbeelding ]
ik weet dat ie niet bepaald goed is scherpgesteld.
quote:
beetje te grote zonnebril ookquote:
Alsof je twee enorme memmen hebt.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:59 schreef MrBrightside het volgende:
Dat is zodat je mijn onzichtbare borstharen kunt zien.
En voor een decolleté heb je tietjes nodig, en die heb ik niet. /edtit: lijkt trouwens wel zo door de schaduw van mn overhemd
ben jij nog niet in Eindhoven?quote:
Nee ben niet in Eindhoven, en ik moet zeker niet naar en reunie van een club waar ik volgens mij maar 1 keer geweest ben. Ben gewoon in Engeland, een beetje aan het touren geweest met een aantal "collega's" en beetje feestvrien je weet welquote:Op maandag 24 maart 2008 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij nog niet in Eindhoven?
jij "moest" toch ook naar de reunie van De Danssalon in Club Rembrandt ?
gefoptquote:Op maandag 24 maart 2008 01:46 schreef Wexy het volgende:
denk dat iedereen al slaapt....
dus goedemorgen voor de wakker worders morgenvroeg
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dat zijn dan weer nasty details maar laat ik het zo zeggen dat ik vanavond een hele vreemde camsessie met 2 oud blowkids, heel vreemd
Het was echt ZO fokking vet! Menselieve zeg! Ik kreeg echt enorm heimwee naar die tijdquote:
En ook nog eens toen we als een speer munten gingen halen omdat ons drinken stond te wachtenquote:(en ja, Ang3l en Ik hebben elkaar maar liefst 1 keer gespot)
Ik was met 2 jongens die te jong waren om er überhaubt ooit te zijn binnengewest, maar die hebben zich echt enorm vermaaktquote:Op maandag 24 maart 2008 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee ben niet in Eindhoven, en ik moet zeker niet naar en reunie van een club waar ik volgens mij maar 1 keer geweest ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |