Ik had ook gewildquote:Op maandag 24 maart 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was echt ZO fokking vet! Menselieve zeg! Ik kreeg echt enorm heimwee naar die tijdHeel veel bekenden gezien, heel veel nummers uit die tijd gehoord en Syben Ray was as good as ever!
[..]
En ook nog eens toen we als een speer munten gingen halen omdat ons drinken stond te wachten
Ik heb je daarna inderdaad niet meer rond zien hopsen. Welke zaal ben je't meest geweest?
Heb je trouwens ook de cd gekregen of was je daar te laat voor?
De Regenboog is dramatisch. De enige manier om het daar leuk te hebben (voor mij dan) is met veel bier, of veel alcohol.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Zakje het volgende:
De Regenboog was gisteren echt uitermate dramatisch, ik ga het vanaf nu echt 100% vermijden.
Mensen op het blok willen alleen maar aandachtquote:Op maandag 24 maart 2008 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ohh mens. Ik heb die Danssalon cd opstaan (De eerste & de laatste megamix) en ik sta weer helemaal te stuiterenO wat heb ik gister veel gedanst. Ben amper het blok afgeweest
Wat een onzinquote:Op maandag 24 maart 2008 12:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen op het blok willen alleen maar aandacht
Mja, kijk, ik was met een vriendin gegaan (we verveelden ons erg), maar omdat we nogal.......excentriek gekleed waren werden we constant aangekeken door dat klootjesvolk, alsof ze water zagen branden.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Regenboog is dramatisch. De enige manier om het daar leuk te hebben (voor mij dan) is met veel bier, of veel alcohol.
En aangezien ik nog aan de antibiotica zit mag ik nog geen alcohol dus ik ben lekker in Lef gebleven de hele avond.
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Wasda?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Duivekaterquote:Duivenkater of Duivekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam (Nieuwendam en Zaanstreek) wordt gebakken. Het is een langerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen en met de kerstdagen wordt gegeten. De echte Noord-Amsterdamse of Zaanse duivenkater is een zogenaamd vloerbrood, dat wil zeggen op de plaat gebakken, dus niet in een bakvorm.. In veel plaatsen wordt/werd duivenkater alleen met Pasen gegeten.
Uh huquote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzinIk dans altijd heel erg met m'n armen en handen, en op een blok sta je hoger en dus sla je niet zo snel iemand tegen z'n smoel aan
Homo's zijn ook zo verzorgendquote:
Bahquote:Op maandag 24 maart 2008 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En met sappig bedoel ik niet dat het nat is ofzo, maar gewoon lekker niet-droog.
Jealous much?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
5.00 am, teruglopend naar huis met m'n iPod op:
[ afbeelding ]
Echt een hele fijne nacht was het sowieso. En m'n iPod draaide ook écht precies de goede nummers qua mood en gevoel.quote:
Regenboog is gewoon waardeloos alleen maar freaks zie je daarquote:Op maandag 24 maart 2008 13:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mja, kijk, ik was met een vriendin gegaan (we verveelden ons erg), maar omdat we nogal.......excentriek gekleed waren werden we constant aangekeken door dat klootjesvolk, alsof ze water zagen branden.
Daarna kwam er echt zo'n vervelende huis-tuin-en-keuken homo die eerst vroeg waarom we niet dansten ( op die muziek! ) om vervolgens een lang en saai quasi psychologisch bullshit verhaal bij ons af te steken over zelfvertrouwen en depressies of zoiets dergelijks, hij dacht kennelijk dat we ergens mee zaten. Toen ik aan hem duidelijk maakte dat ik totaal geen behoefte had aan een praatje met hem begon hij nog even tegen mijn vriendin, dat ze moest zorgen dat ik wat gezelliger zou worden
, waarop ze antwoordde dat gezelligheid heel inhoudsloos is en dat ze zelf ook helemaal niet gezellig is:
.
Gelukkig krasten we daarna op naar haar huis om goede muziek te draaien en nog wat leuke dingen te doen.
[ afbeelding ]
we zijn tot de Pirates Of Carribean SM-Act in de "main hall" geweest...quote:Op maandag 24 maart 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
En ook nog eens toen we als een speer munten gingen halen omdat ons drinken stond te wachten
Ik heb je daarna inderdaad niet meer rond zien hopsen. Welke zaal ben je't meest geweest?
Heb je trouwens ook de cd gekregen of was je daar te laat voor?
[ afbeelding ]
Freaks? Ik vond het juist heel burgerlijk, veel klootjesvolkquote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Regenboog is gewoon waardeloos alleen maar freaks zie je daar.
Alles wat niet in jouw straatje past noem je freaks? Dan hoor ik daar ook bij namelijkquote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Regenboog is gewoon waardeloos alleen maar freaks zie je daar.
Ach.. ze waren niet hip, decadent of homo genoeg voor je?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Freaks? Ik vond het juist heel burgerlijk, veel klootjesvolk.
Misschien, maar wat dan nog, ik heb alle recht om dat zo te vinden.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. ze waren niet hip, decadent of homo genoeg voor je?
Van mij mag je hoor. Maar probeer de Strano of Lef de volgende keer eens danquote:Op maandag 24 maart 2008 14:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien, maar wat dan nog, ik heb alle recht om dat zo te vinden.
De Strano was dichtquote:Op maandag 24 maart 2008 14:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Maar probeer de Strano of Lef de volgende keer eens dan.
Meer in de zin van omg blijf van me af creaps homo´squote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Freaks? Ik vond het juist heel burgerlijk, veel klootjesvolk.
Mooi zoquote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles wat niet in jouw straatje past noem je freaks? Dan hoor ik daar ook bij namelijk
De glitters hingen er gisteren voor de Studio 54 party (die onwijs geflopt is, maar goed). Het was wel gezellig.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
De Strano was dicht, Lef daar waag ik me niet in, de overvloedige zilverfolie en glitter decoratie schrikt me af
.
En die main hall was de linkse zaal neem ik aan? Of bedoel je echt de hal?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
we zijn tot de Pirates Of Carribean SM-Act in de "main hall" geweest...
en tot een uur of 3 in de andere, toen weer terug naar de eerste...
Ja hij is echt vet! Vooral dat laatste nr. Draaiden ze ook altijd op het einde van de zondagsfeesten... en nu dus ook were op het einde van de reunie en op het einde van de cd. Geen idee hoe 't heet eigenlijk. Jij wel?quote:de cd heb ik ook
erg relaxed op de terug weg...
waarom nou weer zo?quote:
Ik zing echt al een half uur dit:quote:Op maandag 24 maart 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt in zo'n bui:
Wat een vreselijk zoetsappige bijgewerkte kabouterstemmetjes zegquote:Op maandag 24 maart 2008 18:00 schreef Bartjebart het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles wat niet in jouw straatje past noem je freaks? Dan hoor ik daar ook bij namelijk
Yes indeed... *leert*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |