bij jullie dan druk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:47 schreef Cazman het volgende:
Ben net thuis verdorie. Ook ik werk nog in de horeca
Restaurant he. ligt eraan hoe lang ze blijven hangen. Was rond 11 uur klaar maar ik borrel graag naquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij jullie dan druk?
vanmiddag was het bij ons gekkenhuis
maar vanaf half 10 was het uitgestorven....
ja dat naborrellen had ik vandaag ook willen doen,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Restaurant he. ligt eraan hoe lang ze blijven hangen. Was rond 11 uur klaar maar ik borrel graag na.
Om half 10 was ik nog erg druk
Ah lekker man. Zo snel alweer weekendquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja dat naborrellen had ik vandaag ook willen doen,
aangezien ik om 11 officieel klaar was, maar iets eerder opgehouden ben
maar ik was dan weer met de auto, dus borrellen zat er niet in....
morgen 12:30 dienstje....
dus dat wordt dan wel naborrellen,
want na morgen heb ik weekend
haha. ja ik noem mn vrije dagen nu eenmaal weekenddagen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah lekker man. Zo snel alweer weekend.
Met de auto!? Wat slecht. Ik ga altijd op de fiets
Regenpak.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha. ja ik noem mn vrije dagen nu eenmaal weekenddagen...
ja, met de fiets is wel een goede voorzorgsmaatregel natuurlijk
alleen houd ik er niet zo van om zeiknat van de regen, of sneeuw op het werk te komen
regenpakken zijn echt een crime...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Regenpak.. En gelukkig was het hier niet heel erg nat gelukkig.
Nah goed ik ga eens in bad. Ik stink naar eten
Tenks!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
regenpakken zijn echt een crime...
badder ze, en voor zobiet: slaap lekker!
Ik ken 't als "subiet". Vlaams woord, betekent "zometeen".quote:
In Rotterdam is alles meestal 7 dagen per week open AH, Lidl etc. Het is niet middle of nowhere schatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jumbo zou de eerste en enigste supermarkt in Nederland supermarkt zijn die 7 dagen per week open is...
en bijvoorbeeld kledingzaken zijn echt niet op feestdagen geopend hoor...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
OMG! Heb het mijn ouders verteld en ze reageerden positiever dan ik had durven hopen.
Zeg!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:09 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/vers jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
en een grote last die van je schouders gevallen is ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
OMG! Heb het mijn ouders verteld en ze reageerden positiever dan ik had durven hopen.
Friso, je hebt hem mij zelf aangewezenquote:
wat heerlijk dat dat zo kan he, hoe reageerden ze?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
Uhuh. Al begint het nog maar net eigenlijk. _o>quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een grote last die van je schouders gevallen is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |