en toch vermoed ik dat er opzet in het spel was en jij gewoon een reden zocht om elke keer weer terug te gaan naar die leuke Konmar jongenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee toen had ik Tante Pret gebeld met de Amaretto hulplijn
nee, da's Jumbo geworden.. maar ik weet niet of hij er nog werkt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu is het een leuke Em Te jongen ?
Die leuke konmarjongen daar dans ik tegenwoordig iedere dinsdag mee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch vermoed ik dat er opzet in het spel was en jij gewoon een reden zocht om elke keer weer terug te gaan naar die leuke Konmar jongen
da's wel een hele grote zware ballotage voor hemquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Er is er 1 zenuwachtig aan het worden in Tilburg. Heb hem net verteld dat mijn beste vriendin ook mee eet, evenals Veronika. En dat 's avonds de Heilige Drie-Eenheid er zal zijn (Francois en Dennis) en Dreamer
Ja ik denk dan heeft ie dat ook weer achter de rugquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's wel een hele grote zware ballotage voor hem
ja ja, en dan kan jij je weer positief profileren door hem galant aan de hand mee te nemen langs de inquisitiequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk dan heeft ie dat ook weer achter de rug
half tien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef wonderer het volgende:
*poule opent*
Hoe laat komt Brad vanavond thuis.
eeeej, moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Er is er 1 zenuwachtig aan het worden in Tilburg. Heb hem net verteld dat mijn beste vriendin ook mee eet, evenals Veronika. En dat 's avonds de Heilige Drie-Eenheid er zal zijn (Francois en Dennis) en Dreamer
*CD opzoekt* Wel lekker muziekje inderdaad...quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:48 schreef Cahir het volgende:
tvp
http://www.youtube.com/watch?v=JCfAGSkhggQ&feature=related
toen was ik er zelfs nog bij bij Frisoquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eeeej, moet jij niet naar bed?
En hij heeft ons de vorige keer toch al gezien? O wacht... daarom is ie zenuwachtig nu natuurlijk
Hij is de hele week al laat.quote:
oei dat klinkt serieus gaat dit hem dan wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk dan heeft ie dat ook weer achter de rug
Zal ik je voor zondag inplannen dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oei dat klinkt serieus gaat dit hem dan worden![]()
Lijkt me wel wat om dat een keer te doen, zo voor een commissie van vrienden die kijken of ik wel goed genoeg ben
Ja oké, maar François, Dennis en Eefje toch nog nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eeeej, moet jij niet naar bed?
En hij heeft ons de vorige keer toch al gezien? O wacht... daarom is ie zenuwachtig nu natuurlijk
wat moet ik aan, casual, chique extravagant of .... en wat voor wijn moet ik meebrengenquote:
die scheen hier al heel hard om 07.30 uurquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:16 schreef Vlarp het volgende:
Hier schijnt de zon.. dus wees blij dat jullie nog sneeuw hebben
Die buien trekken naar het oosten, niet naar het westenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die scheen hier al heel hard om 07.30 uur
dus ga maar vast klaarzitten voor die sneeuw- en hagelbuien die nu onderweg zijn
Hey! Hoe is 't?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Boeiend, als je er maar van geniet.
Ik zou echt lachen als de komende maanden de dollar weer aantrekt en al die vakanties hartstikke duur wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me echt totaal niet meer origineel dat ik komende zomer naar Amerika op vakantie ga. Aantal boekingen naar de VS is dit jaar al 40% hoger dan vorig jaar
Goed ja hoorquote:
quote:
quote:
Hij staat maar op 1,54 nu..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou echt lachen als de komende maanden de dollar weer aantrekt en al die vakanties hartstikke duur worden
Juist. Vanwege dat laatstequote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Niet dus.. Weet je hoe koud het is, hoe wisselvallig het weer is, hoe wisselvallig ik ben (dat laatste zou je toch moeten weten
)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |