quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:29 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Uhuh. Al begint het nog maar net eigenlijk. _o>
Wel fijn dat het relatief goed ging. Zat je er heel erg tegenop te hikken?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef MrBrightside het volgende:
Nou, ze zeiden niet 'o wat leuk', of 'dat maakt niet uit', maar ik ben niet verstoten of iets dergelijks haha :pen ze zeiden wel dat ze achter me stonden. Mn ouders zijn christelijk dus dan is het allemaal weer wat complexer.
Niet behoorlijk neequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Friso, je hebt hem mij zelf aangewezen![]()
en toen was je nog helemaal niet dronken![]()
jij staat niet eens in mijn HYVE'squote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Friso, je hebt hem mij zelf aangewezen![]()
en toen was je nog helemaal niet dronken![]()
wil je mij op hyves toevoegen, theatermamaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik dacht dat de hype rond Hyves wel een beetje was gezakt, alleen heb ik nog niet door wat nu Hip & Hot is..
Het begint nu juist harder te lopen bij het plebs.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik dacht dat de hype rond Hyves wel een beetje was gezakt, alleen heb ik nog niet door wat nu Hip & Hot is..
Kwam je baas nog tegen zondagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:46 schreef Jerruh het volgende:
zo, weer een druk en vermakelijk weekend achter de rug!
Maar wat doe je er dan mee, met Hyves?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je mij op hyves toevoegen, theatermama![]()
alle anderen mogen me ook toevoegen
ik heb graag veel vrienden, vrij wanhopig eigenlijk ik weet het
maar ik breid graag mijn vriendenkring pijlsnel uit
Nou ja. Misschien dat je dat gevaar minder loopt bij Linkedin.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begint nu juist harder te lopen bij het plebs.
Stommeeeerd! Ik vroeg nog aan 'm waar je was ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
da ken!ik zou zelf eerst ook meegaan maar was nog ziekjes...
.
i9k vond het indeed kut dat ik er niet bij kon zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommeeeerd! Ik vroeg nog aan 'm waar je was ja.
We had some beer to save girl!![]()
Je hebt altijd mensen bij de hand als je een kettingbrief of virushoax krijgt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wat doe je er dan mee, met Hyves?.
Beetje ouwehoeren met vrienden en kennissen en familieleden. Oude bekenden en oud klas- en/of dorpsgenoten van vroeger tegenkomen. Collega's. Etc.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wat doe je er dan mee, met Hyves?.
Goed gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
OMG! Heb het mijn ouders verteld en ze reageerden positiever dan ik had durven hopen.
Feli!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef MrBrightside het volgende:
OMG! Heb het mijn ouders verteld en ze reageerden positiever dan ik had durven hopen.
Lol je hebt zelfs mij een vriendjeverzoek gestuurdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je mij op hyves toevoegen, theatermama![]()
alle anderen mogen me ook toevoegen
ik heb graag veel vrienden, vrij wanhopig eigenlijk ik weet het
maar ik breid graag mijn vriendenkring pijlsnel uit
Pas 1x?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lol je hebt zelfs mij een vriendjeverzoek gestuurd.
dan toch maar eens goed kijken/zoeken, want jij staat er bij mij wel degelijk tussenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij staat niet eens in mijn HYVE's
als je mensen al zo snel toevoegd moet je al wel heeeeeeeeel veel vrienden hebben
vraag anders morgen die 2 getuigen nog eens op je werk, die waren er ook bijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet behoorlijk nee
Maar ik word al wat ouder he.
Maar serieus.... mijn korte termijngeheugen is heel slecht. Terwijl mijn lange juist heel goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |