Yep.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel fijn dat het relatief goed ging. Zat je er heel erg tegenop te hikken?
Jij fotografeert? Of ben je model?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:43 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Yep.
En bedankt allemaal.
En Hyves is cool! Ik ben nu zelfs goldmember, dat is wel een beetje sneu en je hebt er verder ook niets aan maar ik wilde het uitproberen.Ik wilde eerst mijn vrienden verminderen, ben toen van 200 naar 130 gegaan ofzo, maar ik voeg nu weer mensen toe, beetje connecties creëren vooral qua fotografie/modellen/enz.
Ik zorg voor de broodnodige nutteloze toevoegingen op hyves!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij fotografeert? Of ben je model?
Ik gebruik Hyves trouwens ook als potentiele afzetmarkt, ja
Goed van jequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef MrBrightside het volgende:
Nou, ze zeiden niet 'o wat leuk', of 'dat maakt niet uit', maar ik ben niet verstoten of iets dergelijks haha :pen ze zeiden wel dat ze achter me stonden. Mn ouders zijn christelijk dus dan is het allemaal weer wat complexer.
Een beetje zoals je hier ook doet dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zorg voor de broodnodige nutteloze toevoegingen op hyves!
De wat? Moet ie dat een potlood onder z'n borst dragen of zo?quote:
yeah, het is net of zijn tieten hangen, met die schaduw eronderquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De wat? Moet ie dat een potlood onder z'n borst dragen of zo?
Je hebt in ieder geval door wat mijn type is helaas is ie geen twintiger of ik dan een kans zou maken betwijfel ik maar ja je mag altijd hopen hequote:
Hij woont te ver en is te hoog gegrepen voor moi, ga mezelf niet voor schut zetten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 06:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu hopen dat ie hetzelfde van jou vindt.
Hi Oprahquote:
ik vind van welquote:
Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt supertofquote:
eenschquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt supertof
Goede muziek, leuke sfeer en leuke mensen
worden de dansspiertjes weer eens getraindquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ik woon ongeveer op loopafstand van de Jaarbeurs, dus dan ga ik er maar 's kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |