[wedstrijddiscussietopic] september, BREEDquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef dekkered het volgende:
wanneer gaat de nieuwe wedstrijd in?
zie nog geen topics over de nieuwe wedstrijd dus.
is ook niet erg xilantof.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef Xilantof het volgende:
Thnx voor het opvangen...
Dingen lopen niet altijd zoals van te voren bedacht
Ik heb ze beiden op slot gegooid aangezien het gewoon spam was.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:58 schreef Vliegvrager het volgende:
verrek, ik zie dubbel en ik heb nog geen druppel op.
Je was me net voor...quote:Op donderdag 4 september 2008 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden op slot gegooid aangezien het gewoon spam was.
Thanks.
Dat ging om "msn" gesprekken tussen mensen die elkaar ook daadwerkelijk kennen.quote:Op donderdag 11 september 2008 05:52 schreef Xilantof het volgende:
Overmatig 1 op 1 gesprekken bevorderen niet de instroming in een SC. Daarvoor hebben we vaker even in een topic "ingebroken". Niets nieuws dus.
Met z'n 2en ong. 30 berichten heen en weer sturen vind ik voor een simpele SC wat overdreven. Welk karakter een dergelijk gesprek dan ook heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat ging om "msn" gesprekken tussen mensen die elkaar ook daadwerkelijk kennen.
Dribbel ken ik van naam en ja ik weet dat hij in een band zit.
Eerst zegt saffier iets in de sc ..ik reageer daarop....en van hem geen reactie verder.
Dribbel zegt hoi : krijgt een hoi terug...en ik krijg nette respons.
Freud roept iets ..ik reageer en ook freud zegt niets terug. Hmaster komt er ook nog ff bij en ook die krijgt antwoord
Mag er dan in de avond als 2 mensen met elkaar kunnen praten (en iedereen kon inhaken....maar er was niemand) niets gezegd worden in de sc?
Okquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met z'n 2en ong. 30 berichten heen en weer sturen vind ik voor een simpele SC wat overdreven. Welk karakter een dergelijk gesprek dan ook heeft.
toevoegen.quote:De bedoeling is simpel, jij als hebt een brandende vraag omtrent fotografie dan zal ik (of een andere expert) uitleg geven.
Merge is doorgevoerd Sharkiequote:Op dinsdag 16 september 2008 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
ja, mooi ende tof, [ afbeelding ] maar misschien ook
[..]
toevoegen.
And now 4 something completely different: behoort http://forum.fok.nl/topic/1197734 niet bij [Centraal] Flitsers en flitstechnieken thuis? (like "mergen" die hap).
Afblijven, die is al bezetquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan je ook nog een mooie, lekkere, gewillige, niet te oude, in redelijke nieuwstaat verkeerende, brunette regelen met bruine ogen? Moet in bezit zijn van vrouwelijke attributen / accessoires.
Eigen topics mogen best.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:30 schreef PKfotografie het volgende:
Canon16-35 USMII 2.8
losse topics over een specifiek lensje?
niet echt de bedoeling denk ik
PP moet vooral even leren dat er een verschil is tussen "een foto lenen" en "het portret van iemand anders gebruiken". Daar ging het namelijk omquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Komop zeg, het is een drama om niets. PP moet gewoon ff 'sory dat ik niet netjes kon melden, dat je een foto van me gebruikt' zeggen en MIss_s moet 'sory dat ik niet nadacht toen ik een foto van internet jatte' zeggen.
En klaar.
Op welke manier heeft hij de foto dan gebruikt? En dan op welke manier ánders dan Miss_S dit gedaan heeft? Omdat zij herkenbaar zou zijn geweest op de avatar? Dat zou ik een onreden vinden, want een heleboel mensen herkende de foto van PP ook direct en koppelde dat aan hem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
PP moet vooral even leren dat er een verschil is tussen "een foto lenen" en "het portret van iemand anders gebruiken". Daar ging het namelijk om
Er is een verschil tussen weggepest worden en je weggepest voelen. Ik ben niet de enige die helemaal geen probleem zag. Wat moet er opgelost worden? De twee forummurs zeggen sorry tegen elkaar en klaar! Geen probleem!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:18 schreef prupke het volgende:
ik heb hier even goed over nagedacht of ik dit wel of niet zou schrijven .... en besloten het toch te doen.
Even over het 'probleempje' in de slowchat tussen MIss_s en PP, het was niet aardig en niet netjes (ook al is er ws niets ernstigs aan de hand) Maar ik kan me de reactie van MissS wel goed voorstellen.
Ook had idd PP het anders kunnen aanpakken , maar dat heeft hij helaas niet gedaan.
Maar waar ik echt vervelend van kan worden is dat er dat reacties op volgen die werkelijk nergens op slaan.
Ipv dat er een oplossing word gezocht of uitleg gegeven wordt , wordt er wederom iemand "weggepest" en dat vind ik dus echt zonde. En bovenal te belachelijk voor woorden.
Dat is een enkel jou interpretatie en nergens op gebaseerd. Als ik voor mezelf spreek, dan had ik wel gezegd dat ik vind dat ik het alleenrecht heb (zo direct ben ik dan ook wel weer), maar als er mensen zijn die weinig op fok komen, dan zijn het wel de mensen die gister in de SC kwamen en een reactie op dat geteut gaven. Dus nee, geen grootheidswanen op fok gister!quote:
Dit fotum is toch voor iedereen en niet alleen voor mensen die denken dat ze het alleenrecht hebben hier op het forum??!!
Ik spreek alleen voor mijzelf in dit geval: Ja, ik zou een dergelijke reactie ook in de echte wereld geven. Let op: de mensen waar ik mee om ga kennen mij en weten dat het niet gaat om een persoonlijke aanval, maar om een situatie humoristisch te bekijken. Over het algemeen beleef ik op die manier veel gelukkige mensen in mijn leven. Op fok tref je nu eenmaal vaker mensen die zich snel in de hoek gedreven voelen. Naar mijn idee helemaal nergens voor nodig!quote:Ook ik voel me niet altijd even welkom hier, maar om mij weg te krijgen moet je van goede huize komen. En ik merk dat er ook anderen zijn die zich niet altijd even prettig voelen hier en dus daarom maar wegblijven.
wat ik wil zeggen : doe eens wat je zou doen als je elkaar in de echte wereld tegen zou komen.....
Zeg je dan ook wat je hier zegt? Vast niet , want in de echte wereld laat je zien dat je fatsoen hebt.
Maar dat kan je hier dus ook laten zien.
Als in: algemeen maatschappelijk gewaardeerd volgens vaste en rigide waarden en normen? Ik ben er over het algemeen meer voor om bij elkaar eens wat meer te reflecteren om te kijken of je er wat van op kan steken. Ja, dan moet je soms een kritische (lees: humoristische) noot maken, maar daar leer je meer van dan ongelukkig door het leven gaan omdat je je snel gekwetst voelt!quote:Ga normaal met elkaar om als je wil dat maakt het leven een stuk prettiger!
Dit heb ik in alle rust getypt... maar er zijn voor mij nog maar echt een paar druppels nodig om de (in de wedstrijd te blijven) emmer te doen overlopen.
En indien dat gebeurd : kan ik je beloven dat ik niet netjes meer blijf tegen degenen die een ander niet netjes behandelen
tot hier leek ze er voor zover ik lees helemaal geen probleem mee te hebben, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:54 schreef Miss_S het volgende:
Volgens mij heb ik er een fan bij op FOTmijn foto als avatar, misschien is ie niet zo blij dat zijn foto gewoon op google te voorschijn kwam
Jij ook gegroetquote:gegroet Linda
De door Miss_S gebruikte foto van PP werd herkend door degenen die zijn foto herkenden als door hem gemaakt. De rest van Fok (en ook mij) zei het verder niks. PP nam zijn wraak op een andere manier: hij gebruikte een foto met het duidelijk herkenbare gezicht van Miss_S er op. Sorry, maar dat vind ik een niet onbelangrijk verschil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op welke manier heeft hij de foto dan gebruikt? En dan op welke manier ánders dan Miss_S dit gedaan heeft? Omdat zij herkenbaar zou zijn geweest op de avatar? Dat zou ik een onreden vinden, want een heleboel mensen herkende de foto van PP ook direct en koppelde dat aan hem.
Let wel, ik kies geen partij, maar je opmerking snap ik totaal niet...
Dat moet harder!quote:
Wat bedoel je precies? Want de startpost is van 24/9quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef RonaldV het volgende:
...maar als je even naar de datum/tijd van Prups originele melding kijkt, dan zul je zien dat dat topic net geopend was toen zij haar melding deed. Het enige dat "flinke tijd later" is is een reactie uit de crew.
En Prupke's post is van 12/10quote:Op woensdag 24 september 2008 00:02 schreef MrTycho het volgende:
Dus eigenlijk vind ik dit gemiereneuk eerste klasquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:48 schreef prupke het volgende:
Ik heb er eigenlijk alleen maar opgereageerd omdat iemand voor mij op de 12e een reactie had gezet. En ik zag dat dus omdat ik in forum 71 keek van wat er allemaal te doen is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:38 schreef Xilantof het volgende:
Wat PdeHoog zegt dus. Mijn reactie was niet bedoeld op dát de opmerking van jullie kwam. Feedback mag en is gewenst.
Ik reageerde inhoudelijk dat tussen 24-09 en 12-10 toch écht wel lange tijd zit. Dus dat het in die tijd opgerakeld werd door Purpke en door jou weer in dat topic naar aanleiding van de post van Prupke, vind ik onnodig als het gewoon stil voorbij is gegaan. Een topic-report plaatsen is dan ook altijd nog een mogelijkheid natuurlijk. Zeker als je het gewoon normaal subtiel wilt afhandelen.
dat een mod pas 4 dagen later reageert is inderdaad niet netjes, dat zal ik niet ontkennen
Wat prup zegt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk alleen maar opgereageerd omdat iemand voor mij op de 12e een reactie had gezet. En ik zag dat dus omdat ik in forum 71 keek van wat er allemaal te doen is.
Ik had helemaal niet gezien dat het een ouder topic was. Maar goed moet dat iets uitmaken?
Als mijn opmerking hier in FB zorgt voor een offtopic reactie in het desbetreffende topic waar het omgaat, moet je daar editten en niet tegen mij zeggen dat ik iets niet correct doe.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 06:11 schreef Xilantof het volgende:
Nee, dat hoeft niets uit te maken. Maar als je opmerking hier voor een offtopic reactie in dat topic zorgt, dan denk ik niet dat het de best bewandelde methode is. (denk aan bijv. een topicreport). Oude koeien uit de sloot halen, waar gaan haan naar kraait verder, vind ik onnodig.
Dat heb ik uiteindelijk ook gedaan. En ik zeg nergens dat je iets niet correct doet, ik zeg alleen dat ik vind dat je niet de juiste (of slimste) weg bewandeld hebt in deze.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Als mijn opmerking hier in FB zorgt voor een offtopic reactie in het desbetreffende topic waar het omgaat, moet je daar editten en niet tegen mij zeggen dat ik iets niet correct doe.
Maar afijn Jij als moderator vind dat je gelijk hebt , en dat mag ook![]()
Maar ik ben van mening dat je nu dingen niet goed ziet of leest.
Beste Fotters (en lurkers) : Het ga jullie goed met alles wat jullie doen. Ik hou het een tijdje voor gezien hier
Heel veel plezier nog.
Ik zie niemand op zijn spreekwoordelijke lid getrapt worden. Wel een ex mod die posts doet waar ik niet meer van kan maken dan beetje stoken en porren. En het weglopen van gebruikers is nou eenmaal de mode. De vorige die het deed was ook nog binnen een uur of wat terug alsof er niets gebeurd was. En MODjes hebben ook een leven, dus als het niet snel genoeg gaat, en je echt niet kan leven zonder dat er iets aan gedaan wordt, dan zijn er legio andere manieren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:43 schreef EchnaDarr het volgende:
[subtiele reactie]
Als iedereen (mod en niet-mod) eens ophoud te doen alsof op zijn of haar al-dan-niet-spreekwoordelijk pik wordt gestaan. Het is zo vermoeiend als na ieder meningsverschil iemand weggaat omdat die persoon gekrent is in zijn eigenwaarde.
Je hebt een verschil van mening, je trekt aan het korste eind. Meer dan dat is het niet. Niemand spijkert je aan een kruis of zet je in een schandblok terwijl het halve forum rotte eieren naar je gooit.
Uitendelijk is het wat je er zelf van maakt. Live with it!
[/subtiele reactie]
Ah, het ontbrak er nog aan dat het 'verzuurde ex-crew' argument uit de kast werd getrokken!quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:18 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zie niemand op zijn spreekwoordelijke lid getrapt worden. Wel een ex mod die posts doet waar ik niet meer van kan maken dan beetje stoken en porren. En het weglopen van gebruikers is nou eenmaal de mode. De vorige die het deed was ook nog binnen een uur of wat terug alsof er niets gebeurd was. En MODjes hebben ook een leven, dus als het niet snel genoeg gaat, en je echt niet kan leven zonder dat er iets aan gedaan wordt, dan zijn er legio andere manieren.
Get a friggin' life iedereen zeg. Het is een foto subforum, niet zo fragiel of puberaal doen, daar is R&P of ONZ voor.
Veel te weinigquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:30 schreef RonaldV het volgende:
Als je dat niet haalt moet je denk ik maar vier mods aanstellen.![]()
Ik heb nu al interesse!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:59 schreef ruffian het volgende:
Ik ben opzoek naar enkele fotografen (of is het fotograven?) die voor mij naar diverse evenementen gaan (dicht in je buurt) om daar foto's te knippen.
Wat wordt er geregeld:
- pers/vip toegang
- achter de schermen bij artiesten
- ben bezig met diverse canon camera's maar eigen spul is vaak vertrouwd
Wat wil ik:
- Foto's van de mensen op het evenement
- Foto's van de artiesten achter de schermen
- Foto's van het evenement zelf
Nu weet ik niet of ik beter een topic hiervoor aan kan maken of hier proberen.
Geen idee of hier ook een aparte site voor is.
Ik ookquote:
quote:
PM me even over hoe we dit verder gaan aanpakken.quote:
Dat is aan de FOT-modjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:35 schreef ruffian het volgende:
[..]
[..]
PM me even over hoe we dit verder gaan aanpakken.
Of doen we dit hier openbaar zodat meerdere mee kunnen lezen?
Ik heb hier namelijk totaal geen ervaring mee.
Misschien slimmer een topic hiervoor te openen aangezien ik veel mensen zoek.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is aan de FOT-modjesStuur anders Xilantof eens een pm of mail
Ik bedoel dat je wellicht even moet overleggen met de modjes of zo een topic niet als spam wordt gezienquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:40 schreef ruffian het volgende:
[..]
Misschien slimmer een topic hiervoor te openen aangezien ik veel mensen zoek.
En het natuurlijk ook je smaak evenementen moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |