.......... nog steeds van de Wii ?????????quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef prupke het volgende:avond
buiten regent het...ik heb nog steeds last van mijn spieren/ribben (of wat het ook zijn mag)
* prupke twijfelt of ze even lekker in de stoomcabine gaat zitten of niet...
check dat was ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef Dutch50 het volgende:
Ik las in een ander (ouder) topic dat iemand (ik meen Ynske) een batterij van haar fototoestel die dood leek in een zakje in de vriezer had gelegd en dat het ding weer tot leven kwam. Kan dat ???
Ik heb ook zo'n dooie liggen.
nee niet van de wiiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
.......... nog steeds van de Wii ?????????
proberen kan geen kwaad tochquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
check dat was ik
en ik doe t met alles wat battery is, zelfs die van mn oude laptop heeft er al ingelegen. voormij geen probs opgeleverd
... goeie morege allemaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef prupke het volgende:
[..]
nee niet van de wii
ws van het vele hoesten dankzij een goeie griepaanval...
@Ynske, hoe doe je dat dan, hoe lang ligt de batterij in de vriezer en dan .... opladen en het werkt weer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
check dat was ik
en ik doe t met alles wat battery is, zelfs die van mn oude laptop heeft er al ingelegen. voormij geen probs opgeleverd
Receptie op het werk tot 7 uur... Waarom nou weer op vrijdag ffsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Bijna weekend, mensen! Iemand nog leuke plannen?
Daarom vroeg ik ook naar leuke plannen voor het weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Receptie op het werk tot 7 uur... Waarom nou weer op vrijdag ffs
Foto/tekenmeet zaterdag in Bunnikvan 2 fora teglijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Foto/tekenmeet zaterdag in Bunnikvan 2 fora teglijk.
En zondag beginnen met het uitruimen van mijn woonkamer.![]()
Maar daarna gaat de muur eruit en wordt mijn woonkamer uitgebreid van 4x4m naar 7x4m![]()
Met bureaublad van bijna 3m lang![]()
En zelfs een eigen uitgang naar het daarna overdekte terras
Ach wat lief van je, dat waardeer ik echt ontzettend!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien
* prupke nu een lekkere appeltaart gaat bakken voor op het werk
waarom niet voor in de SC??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien
* prupke nu een lekkere appeltaart gaat bakken voor op het werk
Ik heb nog geen leven hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
sinds wanneer heeft iedereen een leven hier op FOT??
Vandaag iig wel, door Kiev wandelen en fotograferen. Vanavond door naar Lviv. Of het daarna leuk blijft hangt van het aanbod aan bussen/busjes richting Polen af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Weet je zeker dat je niet mijn vriendje bent? Daar gaat zondag precies het zelfde gebeurenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Foto/tekenmeet zaterdag in Bunnikvan 2 fora teglijk.
En zondag beginnen met het uitruimen van mijn woonkamer.![]()
Maar daarna gaat de muur eruit en wordt mijn woonkamer uitgebreid van 4x4m naar 7x4m![]()
Met bureaublad van bijna 3m lang![]()
En zelfs een eigen uitgang naar het daarna overdekte terras
Vandaag eindelijk eens dagje weekend! Lekker even de stad in, want An heeft shootje hier. Daarna lekker eten en dan naar een feestje. En jouw plannen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Ze gaat zo even de stad in. En vanavond naar een concert, maar ze weet nog niet van wie dat concert is....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:21 schreef freud het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk eens dagje weekend! Lekker even de stad in, want An heeft shootje hier. Daarna lekker eten en dan naar een feestje. En jouw plannen?
Ahhhwwwwwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ze gaat zo even de stad in. En vanavond naar een concert, maar ze weet nog niet van wie dat concert is....
LOL!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef AirwiN het volgende:
Jeuj, camera doet het gelukkig weer zonder problemen na flink wat schudden. Bijna jammer, aangezien het hier stukken goedkoper is. Verder is het supertof hier!
Dat weet je toch Miss_squote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet mijn vriendje bent? Daar gaat zondag precies het zelfde gebeuren
Ohhhww, jullie zijn al weg! Wat gaat de tijd hard, helemaal vergeten veel plezier te wensenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef AirwiN het volgende:
Jeuj, camera doet het gelukkig weer zonder problemen na flink wat schudden. Bijna jammer, aangezien het hier stukken goedkoper is. Verder is het supertof hier!
Flitsen zou sowieso nodig zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef problematiQue het volgende:
Iemand nog suggesties hoe foto's te maken in een cafe/discotheek-achtige setting. Ik ga bij een studentenfeest fotograferen en heb bij zoiets nog nooit foto's gemaakt, dus zit een beetje te bedenken hoe dat op leuke en interessante manier is vast te leggen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef problematiQue het volgende:
Iemand nog suggesties hoe foto's te maken in een cafe/discotheek-achtige setting. Ik ga bij een studentenfeest fotograferen en heb bij zoiets nog nooit foto's gemaakt, dus zit een beetje te bedenken hoe dat op leuke en interessante manier is vast te leggen.
Dat dus! Om niet van die doodgeflitste foto's te krijgen zal je sowieso handmatig moeten schieten. Sluitertijd ergens tussen een 15e en een 4e, diafragma ongeveer tussen 5.6 en 4. En denk er aan dat je de iso wat omhoog schroeft, bijv rond de 400. in het begin even wennen, maar zo krijg je geen witte kopjes en een zwarte achtergrond!quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flitsen zou sowieso nodig zijn.
En kies dan voor "slow-sync" met een wat langere sluitertijd. (handmatige modus).
Dit zodat de lange sluitertijd je omgevingslicht goed vast legt, en dan de flits om je onderwerp te bevriezen zonder dat je daarbij de sfeer van de omgeving verliest.
Erg volwassen, had je niet beter mij een berichtje kunnen sturen ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:26 schreef PankPinther het volgende:
En hij post er nog mee in KPD ook...
leg uit. wat bedoelde je?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:53 schreef PankPinther het volgende:
Ik wilde alleen even kijken of het 'via Google' argument voor mij ook zou gelden, blijkbaar niet dus...
Hij is alweer weg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |