probleem 2: iemand fotograferen met een 12mm ziet er niet uit. breed lichaam, klein hoofdje bijvoorbeeld. Of breed gezicht, of anders vervormd. Daarom gebruiken fotografen het liefst telelenzen.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
OK ik zelf zat te denken aan een breed gespierd persoon en die met de 12-24 op de foto te zetten om hem nog breder te laten lijken....
probleem 1 : vind eens een mooi breed gespierde man die ook nog eens op de foto wil....
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
probleem 2: iemand fotograferen met een 12mm ziet er niet uit. breed lichaam, klein hoofdje bijvoorbeeld. Of breed gezicht, of anders vervormd. Daarom gebruiken fotografen het liefst telelenzen.
Maar probeer het zou ik zeggen, wie weet kan je precies die foto maken waar je dat niet ziet.
Sportschool?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
OK ik zelf zat te denken aan een breed gespierd persoon en die met de 12-24 op de foto te zetten om hem nog breder te laten lijken....
probleem 1 : vind eens een mooi breed gespierde man die ook nog eens op de foto wil....
Zover kwam ik ook al, het nederlandse breed heb ik nog niets creatiefs op kunnen bedenkenquote:Op woensdag 3 september 2008 07:58 schreef Ronhui het volgende:
Mogen we Breed ook op zijn engels uitspreken?
Nee, dat mag niet..quote:Op woensdag 3 september 2008 09:36 schreef SpecialK het volgende:
Mag je meerdere foto's stitchen in deze wedstrijd?
Je mag van zoveel foto's als je wil een foto maken en die insturen hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 10:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar er kan wel iets mee gedaan worden om daar onderuit te komen. Marjo haar drieluik bestond ook uit 4 foto's bij de vorige wedstrijd, en dat werd goedgekeurd.....
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag van zoveel foto's als je wil een foto maken en die insturen hoor. Ik herinner me bijvoorbeeld een foto van Puckzzz waar ze aan de ene kant als engel was en in een " spiegel" een duivel. Ook dat was met printen en knutselen voor elkaar gekregen dacht ik.
Je hebt een breed scala aan mogelijkheden.quote:Op donderdag 4 september 2008 03:50 schreef DarkMinded het volgende:
Sow Puckzzz, geweldige foto zeg, helemaal mijn smaak dit soort dingen.
Ondertussen heb ik bij breed ook nog totaal geen goede ideeen opgedaan tot nu toe. Maar het is gelukkig een heel ruim begrip.
ik vinnut te breed/broad/widequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
Breed is een breed begrip he?
whahahahaha I kill myself
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
Breed is een breed begrip he?
whahahahaha I kill myself
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |