quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:46 schreef agter het volgende:
Ricardo vraagt 1 op 1 aan Brian wie hij weg wil hebben. Claire of Jaap.
Maakt Br. niet zoveel uit, als er maar iemand weg gaat.
Eentje minder zegt ie.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:48 schreef Prospera het volgende:
Ricardo: Brian is het niet makkelijker voor jou als Huub&Claire tegenover je staan dan Huub&Jaap?
Brian: Als Claire op de stoel zit mag ze van mij gaan.
en 2 sterken tegenover me kunnen we wel aan.
Ricardo: maar Claire is toch makkelijker voor je in de finale.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:49 schreef agter het volgende:
Huub bij Jaap, Jaap zegt:
Beloof Claire maar vanalles. Hardballen.
En je moet haar weg terroriseren.
We zijn er alleen nog niet uit wat een NLA-tje is..... maare... wellicht komt dat nogquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef Prospera het volgende:
Huub rent naar Jaap: het gaat hem niet worden, het wordt een N L A'tje
Jaap: terroriseer haar dan weg.
Huub: dat kan ik niet.
Die moet er over 4 uurtjes weer uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:59 schreef agter het volgende:
Amanda wil Brian een kusje geven en buigt zich over hem richting bed. Hij duwt haar ruw opzij. En ze valt op het bed.
Brian was vandaag al vroeg uit de veren en vertrekt tegen 09.00 uur richting Arnhem om zijn toekomstige hit met Luc op te nemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 03:43 schreef avonne het volgende:
NLA = Neukertje Laten Aanrukken !
(echt een Jaap-uitdrukking. Oftewel weer iemand te bangen voor Claire d'r neus)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:48 schreef schatje het volgende:
Rachel noemde Palma een vies wijf.
En... zou Amanda het licht gezien hebben?? Vreemde ontboezemingen in de tuinquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:52 schreef Marrije het volgende:
Palma: er komt wat bij kijken he, als je geen vrouw bent maar het wel wilt zijn
Ricardo: kan jij weten he!!
Kan iedereen mijn opgespoten kontje zien?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:41 schreef akveor het volgende:
Amanda: Brian is een lopende tijdbom..... en streamswitch.
Hoe opvallend.
Gelukkig zit de sfeer er nog lekker in bij Palma...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Eerder
Palma: Is Mike wel werken, volgens mij staat zijn fiets bij de productie?
Mentor Brian: Mike is op een snellere manier naar zijn werk.
En dan de uitspraak die deze COS TT veroorzaakte... Go Palmaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:58 schreef mootie het volgende:
Palma: Amanda ga je optreden?
Amanda: Ik wil er gewoon leuk uitzien!
Palma: Vind je dit leuk? Gelukkig maar, smaken verschillen.
En ze rellen nog ff verder.... regelrecht deze COS in...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:12 schreef beequeen het volgende:
José vraagt aan Amanda of ze de kroeg Savoy kent. Amanda kent het niet, Ricardo wel, het is een hoerentent.
José: Precies, de dames die achter de bar staan zien er net zo uit als jullie. Alle uitgerangeerde hoeren belanden daar achter de bar.
Go José.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:14 schreef Marrije het volgende:
Amanda: Palma, heb je niks te doen ofzo? Ben je in de overgang?
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:17 schreef Marrije het volgende:
Palma: hou je pleurisbek, ik heb niet bij je in de klas gezeten
Amanda: je zegt toch niet tegen een miljonair dat ze maar in een hoerenkast moet gaan werken
Verder de standaard mededelingen: dit is de COS, het gaat hier over de streams.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:19 schreef beequeen het volgende:
José zegt dat Amanda haar grote bek open moet trekken tegen haar kerel, die zegt dat ze haar bek moet houden.
Nee, want dat is één van zijn hobby's.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte en dus las ik vol in zijn bek schijt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:23 schreef Marrije het volgende:
Die TT is helemaal top
Ik ben ook zo bang dat het die kant opgaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:24 schreef mootie het volgende:
Nee nee nee....... NEE! Niet Ricardo elke dag in die tent.
LOL Was het een bord pap? Ik verstond een badpakquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:26 schreef Marrije het volgende:
Palma (tegen Huub): en jij moet helemaal je zuigertje houden, wat jij zegt slaat als een lul in een bord pap
Claire probeert ook wat te zeggen
Palma: en jij moet leren op het juiste moment je bek open te trekken
Dan grijpt de FEBO in, nu moet Huub juist er op terugkomen bij Amanda en 1 op 1 heel sneaky zeggen dat Palma wel een beetje gelijk heeft en dat Wicawdooo een hoer is die haar naar beneden haalt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef 2live het volgende:
Ik snap niet dat ze Amanda nu bijvallen, juist als ze alleen is moeten ze er eens met zijn allen op los gaan.
Ik ook niet, een uitgelezen kans om haar te pakken....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef 2live het volgende:
Ik snap niet dat ze Amanda nu bijvallen, juist als ze alleen is moeten ze er eens met zijn allen op los gaan.
Best grappig, hoe verzint ze hetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:26 schreef mazaru het volgende:
P: Jullie hebben elkaar goed gevonden. Jul en Jet, een kwartje per set
Het was bord pap maar badpak is eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL Was het een bord pap? Ik verstond een badpak
Toen Palma de eerste keer aan Amanda vroeg of ze zelf nou echt vond dat ze er leuk uit zag had ik ook al wat ophef verwacht inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:26 schreef T-lex het volgende:
En de bom barste dus ff...![]()
Kon ook niet uitblijven want Palma was al ff bezig met sneer opmerkingen naar Amanda.
Viel me nog mee dat de boel beneden al niet escaleerde.
Ik vind het jammer dat dit gebeurt terwijl Brian weg is, nu weten we ook meteen waar het probleem vandaan komt, misschien nog vuurwerk als Mannie dit aan Brian verteld?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen Palma de eerste keer aan Amanda vroeg of ze zelf nou echt vond dat ze er leuk uit zag had ik ook al wat ophef verwacht inderdaad.
En even later: Ok je mag nu geluid gevenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:33 schreef mazaru het volgende:
Claire bemoeit zich met het gesprek.
Palma: Hallo! Heb ik met een strontemmer gerinkeld of zo???
Ze verwoordt wel veel dingen die hier ook gezegd worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lig in een deuk om Palma![]()
![]()
quote:
Ach, ze kijkt niet zo blij en kan eindelijk eens niet lopen tutten in de kapsalon of chillen in de chill, ik zeg: go Palma!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:35 schreef Scandalous het volgende:
Jammer dat het toch niet aankomt bij Amanda
Wie nog wel in dat hokquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:40 schreef mootie het volgende:
Palma: Je spoort niet in je bovenharsens!
Nee, hij heeft gewoon geen hekel aan Amanda, het is Brian die de stoorzender en de psychopaat is, H&A bijten elkaar niet, dat heb ik al vaker gezien, para brotha is degene die de stoorzender is en tics krijgt, agressief doet en Amanda naar beneden haalt, als hij er niet is dan doet Amanda ook heel anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:41 schreef Borga het volgende:
Held Huub beschermt het vrouwtje van zijn vriendje Bwian.
Die is compleet gebrianwashed.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:44 schreef Prosac het volgende:
Palma zegt wel rake dingen over Brian en Amanda zeg.. het komt alleen niet echt aan geloof ik. Of juist wel, maar wil Amanda niet toegeven.
Kan leuk worden morgen ochtend.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:45 schreef akveor het volgende:
Palma durft wel zeg... nu Brian weg is.
Het zijn er zoveel, dat maakt geen indruk en er zitten weinig originele opmerkingen tussen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
Het gaat snel met de opmerkingen van José. Nu noemt ze Amanda een dweil en crackroker.![]()
Je zal er maar mee samenwonen..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:45 schreef Dementor het volgende:
Blijft mooi die Palma act.
quote:
Ik ga zo de Bas inquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Borga het volgende:
Ik ga het bos in
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
Okay, wie vertelt mij wat Palma Amanda allemaal toebeet?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:24 schreef Marrije het volgende:
Palma: lachen jullie maar, bekijk het maar
Huub: hou de eer aan jezelf dan, stap op!
Amanda: als je klaar bent met je werk wat doe je dan nog hier?
Palma: jij mag niet eens het licht uit doen dus wie ben jij hier?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:26 schreef Marrije het volgende:
Palma (tegen Huub): en jij moet helemaal je zuigertje houden, wat jij zegt slaat als een lul in een bord pap
Claire probeert ook wat te zeggen
Palma: en jij moet leren op het juiste moment je bek open te trekken
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:26 schreef mazaru het volgende:
P: Jullie hebben elkaar goed gevonden. Jul en Jet, een kwartje per set
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef Scandalous het volgende:
Amanda tegen Palma : jij kunt niet meer relativeren
Palma : je bent een smeerpijp
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:30 schreef mootie het volgende:
Palma nog even over al Amanda's beste vriendinnen, zoals Nadia en Lieke.
Ricardo heeft nu al 20 keer gezegd dat hij de baan van Palma wil.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef Marrije het volgende:
Haha.
Amanda: ga gewoon weg
Palma: ik ben Brian niet!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
José tegen Amanda: Doe nu niet of je intelligent bent, je wist niet eens wie Jan des Bouvrie was.
Go José.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
Het gaat snel met de opmerkingen van José. Nu noemt ze Amanda een dweil en crackroker.![]()
Even een compilatie!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:40 schreef mootie het volgende:
Palma: Je spoort niet in je bovenharsens!
Jij komt blijkbaar nooit in de Savoyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:57 schreef Kinga het volgende:
Wat de fuck heeft Amanda nou weer aan.
Jaap liep achter José aan en zei dat hij haar nooit weg zou stemmen als het op ontslag aankwam.quote:“Zoek het uit!”, roept Palma boos en ze pakt haar tas. “Zak door de stront!” Boos gooit ze de deur dicht en loopt weg van de Villa waar ze al ruim een jaar werkt. Maar dan komt Jaap ineens achter haar aan. “Ik ga alles opstoken om jou te laten ontslaan”, zegt hij haar. Maar is dat wel wat iedereen wil?
De opmerking tegen Del van:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Even een compilatie!
Hij zou idd alles opstoken maar uiteindelijk tegen het ontslag stemmen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
VV zit er weer helemaal naast.![]()
[..]
Jaap liep achter José aan en zei dat hij haar nooit weg zou stemmen als het op ontslag aankwam.
Ok, dat stukje heb ik even gemist, thanx.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:29 schreef 2live het volgende:
Hij zou idd alles opstoken maar uiteindelijk tegen het ontslag stemmen.
Was dat niet de dag dat ze met Brian meeging naar een optreden? Toen had ze een ordinaire kater en moest idd kotsen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:39 schreef mootie het volgende:
Vorige maand kwamen ze binnenrennen van de productie toen Amanda ongesteld moest worden, ze dachten dat ze naar het ziekenhuis moest. Ze was buiten aan het spugen.
Niks van meegekregen.
Kwik en Kwak zijn terug! Het voorjaar kondigt zich aanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Walgelijk als je je als vrouw zo afhankelijk hebt gemaakt van je vriendquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:48 schreef T-lex het volgende:
Amanda net...."Ik mis m'n vriendje...en ik mag hem nieteens bellen"![]()
Schandalig FEBO...kind moet Brian al een paar uur missen en heeft net tv gemaakt voor het leven...een kleine beloning is wel op z'n plaats.![]()
Ze hadden rood petje afgesproken toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:06 schreef T-lex het volgende:
Lees hierboven wat over het ongesteld worden verhaal.![]()
Amanda heeft daar altijd erg veel last van...die is echt een paar dagen helemaal van de leg zoals ze zelf zegt. Gisteren zei ze in bed ook al tegen Brian dat ze buikpijn had want ze moest ongesteld worden. Net hoorde ik d'r ook weer klagen daar over...dus hang de rooie vlag maar buiten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:57 schreef itsme het volgende:
Belachelijk dat Huub dan weer voor del op komt.
Prachtig . Palma eens een keer tegen Del is erg leuk om te zien. (vermoed ik)
Ze heeft toch al een Barbiejurk, wil ze nu ook al Barbiekieuwen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
Amandel wil barbekiewen.
Jaap vindt dat Carlos geen goed les geeft..... ze hebben een tijdje samengewerkt, maar was geen S6quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:38 schreef Dementor het volgende:
Waarom traint Jaap altijd met Nando en niet met Carlos?
Jaap kan niet met Carlos en Carlos wil niet meer met Jaap.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:38 schreef Dementor het volgende:
Waarom traint Jaap altijd met Nando en niet met Carlos?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:39 schreef T-lex het volgende:
Heeft Ricardo nou de schoenen van Brian aan? Die bruine Nikes.![]()
Amanda heeft die schoenen dus doodleuk aan Ricardo uitgeleend om mee te sporten.
Als er eentje zuinig is op z'n spullen is het Brian wel...en al helemaal op die schoenen. Omdat hij ze netjes wil houden, doet hij ze zelf dus nooit aan met sporten. En dat kwartje is bij Amanda nog niet gevallen blijkbaar. Hoe stom kan je zijn.![]()
Dit gaat Brian niet leuk vinden als hij hier achter komt.![]()
quote:
Het zou me niets verbazen als er al een script tot in den treure doorgenomen is wat begint met het ontvangen van een brief.... Amanda is soms oenig genoeg om dan "spontaan" de hele dag om post te vragen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft toch al een Barbiejurk, wil ze nu ook al Barbiekieuwen?
En voor de zoveelste keer vraagt ze om post.![]()
Dat gaat idd grappig worden... en Brian ging nog wel weg met een wit petje op vandaagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:39 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft die schoenen dus doodleuk aan Ricardo uitgeleend om mee te sporten.
Als er eentje zuinig is op z'n spullen is het Brian wel...en al helemaal op die schoenen. Omdat hij ze netjes wil houden, doet hij ze zelf dus nooit aan met sporten. En dat kwartje is bij Amanda nog niet gevallen blijkbaar. Hoe stom kan je zijn.![]()
mooi, ik hoop dat brian NU terug komtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:39 schreef T-lex het volgende:
omdat ze niet netjes opgeruimd worden natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe moet Brian erachter komen dat Amanda zijn schoenen aan die triestTravo heeft uitgeleend?
A: Brian weet altijd alles.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe moet Brian erachter komen dat Amanda zijn schoenen aan die triestTravo heeft uitgeleend?
Ruimt Amanda wel is iets op?!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
Het was deze toch echt José die begon te schelden, zelfs die relnicht liet haar redelijk met rust.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:56 schreef avonne het volgende:
Ik begrijp dus dat Palma een zware nacht heeft gehad vanwege de zorgen om haar zoon?
Wellicht dat ze nog steeds rondliep zich af te vragen of het wel goed met hem ging.
Het afvoerputje van de maatschappij (aldus in de gouden kooi) heeft niet eens het fatsoen om haar daarom te ontzien. Ach, duik er maar op als iemand zwak staat.
Als je weet dat iemand niet lekker in z'n vel zit, en ook waarom, dan kun je ook besluiten niet te happen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was deze toch echt José die begon te schelden, zelfs die relnicht liet haar redelijk met rust.
En ik moet zeggen, ik heb me kostelijk vermaakt. Vooral om wat ze allemaal tegen Amanda zei.![]()
hoorde net op t nieuws dat de lama de betoging wil neerslaanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef Copycat het volgende:
What was I thinking, inderdaad. Amanda en iets opruimen, dat is hetzelfde als de Dalai Lama die opeens betogers gaat neerslaan.
Als ik jullie toch niet had.
Ook Amanda heeft een emmer...en ook die kan vol. You can only take so much.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand niet lekker in z'n vel zit, en ook waarom, dan kun je ook besluiten daar niet op te happen.
En als je dan ook nog zo'n snotpork met een air van hier tot Tokio tegen je te keer hoort gaan. Dan kan ik me heel goed voorstellen dat je dat strotje graag dicht zou knijpenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand niet lekker in z'n vel zit, en ook waarom, dan kun je ook besluiten niet te happen.
Dat weet ik, dat weet jij, maar we hebben het over DGK en José pikt graag haar tv momentje. Tussen het schelden door zag ik haar regelmatig lachen. Een uit de hand gelopen script misschien?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef Leandra het volgende:
Als je weet dat iemand niet lekker in z'n vel zit, en ook waarom, dan kun je ook besluiten niet te happen.
Klopt, ik lag hier ook in een deuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet jij, maar we hebben het over DGK en José pikt graag haar tv momentje. Tussen het schelden door zag ik haar regelmatig lachen. Een uit de hand gelopen script misschien?
Goeie gif!quote:
Resultaat = een strijkplank kan haar tieten niet vinden?quote:
Zijn alter ego is nog slechter te verteren dan zijn ego. Ik trek die gast echt niet.quote:
+ 1, die staat gelijk in mijn rijtje van grootste ergenissen in de kooi (samen met de russen, nadia&dennix en discussies Huub&Lieke)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn alter ego is nog slechter te verteren dan zijn ego. Ik trek die gast echt niet.
echt hé.... dan zijn ze gewoon leuk saampiesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Huub hebben tijdens het trainen ouderwetse lol samen. Wat is Amanda toch anders als die rat er niet is, echt een hemelsbreed verschil.
Kan natuurlijk ook... maar dan zullen het niet de zorgen om haar zoon zijn geweest die haar nu uit d'r dak lieten vliegen, dan is het gewoon helemaal een script........ en ach... Palma moet natuurlijk ook wat verdienen na DGK en dat zal niet als hoofd huishouding zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet jij, maar we hebben het over DGK en José pikt graag haar tv momentje. Tussen het schelden door zag ik haar regelmatig lachen. Een uit de hand gelopen script misschien?
is heel goed mogelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef Copycat het volgende:
What was I thinking, inderdaad. Amanda en iets opruimen, dat is hetzelfde als de Dalai Lama die opeens betogers gaat neerslaan.
Als ik jullie toch niet had.
Ik moest zo lachen toen Huub aan haar vroeg wat de achterliggende gedachte was van het trainingsprogramma (Amanda doet alsof ze les geeft). Ze begon over het verzuren van de spieren, klonk goed maar ging al snel in de fout, toch speelde Huub hier leuk op in.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:39 schreef Desii het volgende:
echt hé.... dan zijn ze gewoon leuk saampies
Ach, het is een half wijf, die janken nu eenmaal om lieve post.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:11 schreef T-lex het volgende:
Ricardo heeft ook post en zit gelijk te janken...hoe gay is dat dan.
Alsof hij een wereldreis te voet aan het maken is...... wat een ontberingen weerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:12 schreef mootie het volgende:
Ricardo zit al te janken om zijn post....... hij zal iedereen wel zo missen....... hij is toch al 4 dagen weg van huis.
Lol, hij huilde om een kaart van Lieke...... het is alleen Lieke niet, het is Liek.
Met wie wil die kutzwerver ruzie maken dan, Huub?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef mootie het volgende:
Mikey gaat van het weekend maar weer eens ruzie zoeken.
Omdat Ricardo vast de eerstvolgende keer dat ie gaat sporten aan Brian gaat vragen of hij weer zijn bruine schoenen mag lenenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
Ach ja, was weer een mooi schreeuwerig toneelstukje, wij moeten denken dat Palma stopt en Ricardo de nieuwe hoofdhuishouding word.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:23 schreef Ziet het volgende:
je loopt iets voor kaat hehehe
amanda is nog steeds boos omdat palma over haar moeder begon
Het zit Amanda vooral hoog dat José gezegd heeft dat ze op een hoer lijkt....1-0 voor José.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:24 schreef Marrije het volgende:
Amanda begrijpt niet dat Palma, die zelf kinderen heeft, tegen haar gaat beginnen over haar moeder, dat die niet van haar zou houden enzo.
Dat 2e gifje....alsof ze aan het pijpen is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:32 schreef mazaru het volgende:
Hoe zou Palma er toch bij komen dat del zo in een hoerenkast kan?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft ze weer vaseline in haar lok gesmeerd en het bovenop haar hoofd platgedrukt of zie ik het zo verkeerd?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:32 schreef mazaru het volgende:
Hoe zou Palma er toch bij komen dat del zo in een hoerenkast kan?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is flink in de weer geweest met serum en hairspray, dat wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:38 schreef noekje het volgende:
Heeft ze weer vaseline in haar lok gesmeerd en het bovenop haar hoofd platgedrukt of zie ik het zo verkeerd?
That explains it. Het kwam me zo bekend voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is flink in de weer geweest met serum en hairspray, dat wel.
Is ze even vergeten, Huub heeft het haar nog niet verteld dat dat handig is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:58 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat Claire eigenlijk niet met Jaap praten nu Huub de hele middag weg is?
Huh waar is Huub heen en wanneer is ie vertrokken?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:58 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat Claire eigenlijk niet met Jaap praten nu Huub de hele middag weg is?
De hele middag? Om 17.00 uur was hij er nog, hoe laat hij wel vertrokken is weet ik niet. Het vertrek van Huub is niet zoals het vertrek van Brian, fontein gaat alleen aan voor die rat.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:58 schreef mootie het volgende:
Ze heeft er special wat voor op d'r gezicht gesmeerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:03 schreef Kinga het volgende:
Claire gaat pappie en mammie bellen zo.
Hij is naar de opticien geweest. Hoe laat hij vertrokken is....I dunno, ik schat rond de klok van 17.30 uur, binnenkomst 19.00 uur, dit voor de statistieken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:07 schreef akveor het volgende:
Huh waar is Huub heen en wanneer is ie vertrokken?
Die kutzwerver was weer aan het stoken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:12 schreef Kaat38 het volgende:
Huub is dolblij met zijn motorpak.
Reactie van Amanda (die daarvoor best blij was voor hem hoor):
Voor autorijders is geen pak!![]()
3 platen opnemen met Dubbele Loekquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Waar is Brian naar toe?..Vanmorgen vertrokken...nu nog niet terug...is toch belachelijk dat iemand zoveel uren buiten die kooi mag vertoeven..
Ze zijn bezig met die finale.... de wannabees mogen zelf ideeen aandragen hoe zij willen dat de finale er uit komt te zien. Vandaag is geloof ik de laatste dag om unaniem met een voorstel te komen. Febo heeft natuurlijk het laatste woord.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:16 schreef avonne het volgende:
wat is er aan de hand? er moet een vergadering komen?
om zjin printje te halen uit kantoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:19 schreef Borga het volgende:
Jaap zegt : 'ok, dat is snel'. En hij laat de imbecielen gelijk alleen.
Tjonge jonge niet echt slim lijkt me.... Maar Huub heeft gisteren dan ook goed op d'r ingepraat.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:17 schreef Ziet het volgende:
claire gaat akkoord met 1 ontslagronde
ja, het is te gek, hij is nog langer weg dan op zijn jaardag.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Waar is Brian naar toe?..Vanmorgen vertrokken...nu nog niet terug...is toch belachelijk dat iemand zoveel uren buiten die kooi mag vertoeven..
Avonne, toen Palma wegging heeft Jaap haar nog gezegd haar erin te houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:21 schreef avonne het volgende:
Ze gaan straks ook nog over Palma praten.
Het ontslag van Palma lijkt me daarmee een feit. Ik denk niet dat ze met "vergaderen" "ruzie maken" bedoelen
niet overdrijven BQ.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Die kutzwerver bemoeit zich er ook weer mee. Waarom snoert niemand hem de mond.?
Nou ja zeg....allemaal "publiek"= familie/vrienden erbij natuurlijk...quote:
Ik overdrijf niet, kan die vent gewoon niet uitstaan met zijn enge Brian adoratie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
niet overdrijven BQ.
Hij vroeg alleen om uitleg van de afspraken. Wel handig voor mensen zoals ik die nog maar zelden de streams aan hebben.
Ik snap de afspraken trouwens nog steeds niet.
Bram "wat wil je? Wil je advies of wat anders? ""quote:
Kinderachtig en die rat krijgt de hele dag al informatie van boksbeugel Lucquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:31 schreef Kinga het volgende:
Bram wordt steeds weggedrukt!
Dom van Bram om dat aan te telefoon te doen, dat is on cam.. Brian mag heerlijk alles bekijken wat hij wil zien en horen, verschil moet er zijn toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
Kinderachtig en die rat krijgt de hele dag al informatie van boksbeugel Luc
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef Borga het volgende:
Held Huub en Claire zijn de nieuwe Dennix en Nada
Duidelijk dat Claire bij de eerstvolgende kans eruit moet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef avonne het volgende:
En Claire snapt dat wel, dat ze worden weggedrukt
nou, ik zou een partijtje boos worden, hoor. Iedereen zit meer buiten de villa dan binnen, en dan zou Claire niet één keertje info mogen horen?
Allez... tis niet voor niks, natuurlijk.
omdat ze altijd alles snapt en nooit eens boos wordtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Duidelijk dat Claire bij de eerstvolgende kans eruit moet.
zoals ze telkens als een puppy kijktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Pfff wat is Claire meegaand, je wordt er zenuwachtig van
Nog 8 dagen het ontslagscript,ben nu al zover dat het mij niet meer uitmaakt wie er wint.het zijn allemaal oplichters en meelopers.En de fans maar bellen en geld uitgeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Duidelijk dat Claire bij de eerstvolgende kans eruit moet.
Wat een onzin. Ok, ze knuffelen maar ik hoor geen babooooes, skaaaaaties en meer van die onzin uit hun mond komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef Borga het volgende:
Held Huub en Claire zijn de nieuwe Dennix en Nada
Laat me vrij zijn
![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
In welk blad staat dat artikel over Claire? Iemand?
[ afbeelding ]
ik vind het net zo klef en yuk als Nadia en Dennisquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ok, ze knuffelen maar ik hoor geen babooooes, skaaaaaties en meer van die onzin uit hun mond komen.
Dimmen dus.
ja, wat een opoffering...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:50 schreef Borga het volgende:
Held Huub zegt tegen Claire: '' Als het ooit een keer beter is voor jouw positie om mij er uit te stemmen zou ik dat aanraden''.
nee, ze ziet er gewoon zo uit vandaag met die lelijke blouse.quote:
En toch kijk ik 100 x liever naar Huub en Claire dan naar Naad en Dennix, die waren/zijn nl echt gestoord.quote:[b]Op dinsdag 18 maart 2008 19:52 schreef avonne het volgende:[/]
ik vind het net zo klef en yuk als Nadia en Dennis
Dennis en Nadia all over
Ook het wegdrukken is duidelijke info voor Claire.......Als ze nadenkt over die paar woorden "Jaap en Huub.......", weet ze precies wat er aan de hand is.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef avonne het volgende:
En Claire snapt dat wel, dat ze worden weggedrukt
nou, ik zou een partijtje boos worden, hoor. Iedereen zit meer buiten de villa dan binnen, en dan zou Claire niet één keertje info mogen horen?
Allez... tis niet voor niks, natuurlijk.
Jij bent lekker op dreef. Ga zo doorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef avonne het volgende:
Amanda wil straks een mopshondje kopen "met zo'n platgeslagen bek"
Zal vast goed staan bij haar eigen uiterlijk dan
Hee, niet mee bemoeien jij.quote:
die platgeslagen bek regelt brainles wel, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef avonne het volgende:
Amanda wil straks een mopshondje kopen "met zo'n platgeslagen bek"
Zal vast goed staan bij haar eigen uiterlijk dan
Helaas, ik bemoei mij overal meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:06 schreef Borga het volgende:
[..]
Hee, niet mee bemoeien jij.
Er is er maar één die uitmaakt of Amanda dronken is. Dat is Bwian
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
die platgeslagen bek regelt brainles wel, komt helemaal goed
Dan is zij al thuis dus who caresquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef Ziet het volgende:
niemand gaat in op claire: over 6 weken is mijn verjaardag
Nee kan me voorstellen.Als Claire jarig is,dan zit iedereen allang thuis,Claire was jarig op de dag dat ze binnenkwam.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef Ziet het volgende:
niemand gaat in op claire: over 6 weken is mijn verjaardag
En die domme Huub helpt haar ook nog.Laat verdorie Palma en Amanda eens.Hoe schitterend vond Amanda het niet als Palma Huub of Lieke pakte.Huub is echt zo dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef avonne het volgende:
oh, het gaat over Palma.
Het zit Amanda niet lekker dat Palma haar hoer en snotneus noemt.
Amanda is het zat !
(ben benieuwd wat brian er van vindt.... oh.... wacht.... die zit al achter bij de streams natuurlijk)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee kan me voorstellen.Als Claire jarig is,dan zit iedereen allang thuis,Claire was jarig op de dag dat ze binnenkwam.
Zou Breien soms samen met LL opgepakt zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:42 schreef Ziet het volgende:
ze krijgen 24 uur uitstel voor de stemming omdat brian er niet is
Nog meer boksbeugels in de autoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Breien soms samen met LL opgepakt zijn?
tuurlijk, in de brief van de Febo stond duidelijk dat ze mochten meedenken en dat de Febo het dan in overweging zou nemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef Ziet het volgende:
wanneer horen ze eigenlijk of deze stemming goed wordt gekeurd door de febo?
als de uitslag pas na de ontslagronde van volgende week komt,
dan kan er toch altijd nog een ontslagronde volgen
Ga je door voor de koelkast?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:50 schreef Ziet het volgende:
kortom: het maakt geen bal uit wat ze morgenavond beslissen
Ze willen alleen maar vragen om de ontslagronde in maart de laatste te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef Ziet het volgende:
wanneer horen ze eigenlijk of deze stemming goed wordt gekeurd door de febo?
als de uitslag pas na de ontslagronde van volgende week komt,
dan kan er toch altijd nog een ontslagronde volgen
da's toch een idee over hoe zij de finale zouden willen zien?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze willen alleen maar vragen om de ontslagronde in maart de laatste te maken.
Beetje raar allemaal want er is slechts gevraagd of de wannabees zelf ideeën over de finale hebben.
Yep..... die tweequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Varen het volgende:
Was een leuk gesprek tussen Huub en Hedda
Die komen na de kooi weer bij elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Varen het volgende:
Was een leuk gesprek tussen Huub en Hedda
het ging ook over mike, die is over zes weken jarig.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee kan me voorstellen.Als Claire jarig is,dan zit iedereen allang thuis,Claire was jarig op de dag dat ze binnenkwam.
Ja, nu nog wel totdat hij het weet van de schoenen. Dikke tranen met tuiten en wat blauwe plekken offcourse.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:06 schreef T-lex het volgende:
Amanda straalt helemaal nu Brian er weer is.
Helaas, geen dodelijk ongeval voor Brain.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:02 schreef blomst het volgende:
daar komt helaas Brian weer aan, ikhad even de hoop dat ...............................
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:07 schreef Ziet het volgende:
de febo heeft dus uitstel gegeven omdat brian lam is van een fles whiskey
Oooh, dat was het. Je wordt aangevallen en moet zitten.....logisch.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:07 schreef Ziet het volgende:
luc en co werden aangevallen door gasten met honkbalknuppels
en daar moest ie even voor zitten
ja, ja.... hij werd aangevallen en moest zitten.... en de honkballers mochten vrij rondlopenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:07 schreef Ziet het volgende:
luc en co werden aangevallen door gasten met honkbalknuppels
en daar moest ie even voor zitten
Had ie wat te vieren dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:07 schreef Ziet het volgende:
de febo heeft dus uitstel gegeven omdat brian lam is van een fles whiskey
Ik kan die kop niet meer zien, laat staan zijn glijstem horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |