Bram "wat wil je? Wil je advies of wat anders? ""quote:
Kinderachtig en die rat krijgt de hele dag al informatie van boksbeugel Lucquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:31 schreef Kinga het volgende:
Bram wordt steeds weggedrukt!
Dom van Bram om dat aan te telefoon te doen, dat is on cam.. Brian mag heerlijk alles bekijken wat hij wil zien en horen, verschil moet er zijn toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
Kinderachtig en die rat krijgt de hele dag al informatie van boksbeugel Luc
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef Borga het volgende:
Held Huub en Claire zijn de nieuwe Dennix en Nada
Duidelijk dat Claire bij de eerstvolgende kans eruit moet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef avonne het volgende:
En Claire snapt dat wel, dat ze worden weggedrukt
nou, ik zou een partijtje boos worden, hoor. Iedereen zit meer buiten de villa dan binnen, en dan zou Claire niet één keertje info mogen horen?
Allez... tis niet voor niks, natuurlijk.
omdat ze altijd alles snapt en nooit eens boos wordtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Duidelijk dat Claire bij de eerstvolgende kans eruit moet.
zoals ze telkens als een puppy kijktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Pfff wat is Claire meegaand, je wordt er zenuwachtig van
Nog 8 dagen het ontslagscript,ben nu al zover dat het mij niet meer uitmaakt wie er wint.het zijn allemaal oplichters en meelopers.En de fans maar bellen en geld uitgeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Duidelijk dat Claire bij de eerstvolgende kans eruit moet.
Wat een onzin. Ok, ze knuffelen maar ik hoor geen babooooes, skaaaaaties en meer van die onzin uit hun mond komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef Borga het volgende:
Held Huub en Claire zijn de nieuwe Dennix en Nada
Laat me vrij zijn
![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
In welk blad staat dat artikel over Claire? Iemand?
[ afbeelding ]
ik vind het net zo klef en yuk als Nadia en Dennisquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ok, ze knuffelen maar ik hoor geen babooooes, skaaaaaties en meer van die onzin uit hun mond komen.
Dimmen dus.
ja, wat een opoffering...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:50 schreef Borga het volgende:
Held Huub zegt tegen Claire: '' Als het ooit een keer beter is voor jouw positie om mij er uit te stemmen zou ik dat aanraden''.
nee, ze ziet er gewoon zo uit vandaag met die lelijke blouse.quote:
En toch kijk ik 100 x liever naar Huub en Claire dan naar Naad en Dennix, die waren/zijn nl echt gestoord.quote:[b]Op dinsdag 18 maart 2008 19:52 schreef avonne het volgende:[/]
ik vind het net zo klef en yuk als Nadia en Dennis
Dennis en Nadia all over
Ook het wegdrukken is duidelijke info voor Claire.......Als ze nadenkt over die paar woorden "Jaap en Huub.......", weet ze precies wat er aan de hand is.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef avonne het volgende:
En Claire snapt dat wel, dat ze worden weggedrukt
nou, ik zou een partijtje boos worden, hoor. Iedereen zit meer buiten de villa dan binnen, en dan zou Claire niet één keertje info mogen horen?
Allez... tis niet voor niks, natuurlijk.
Jij bent lekker op dreef. Ga zo doorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef avonne het volgende:
Amanda wil straks een mopshondje kopen "met zo'n platgeslagen bek"
Zal vast goed staan bij haar eigen uiterlijk dan
Hee, niet mee bemoeien jij.quote:
die platgeslagen bek regelt brainles wel, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef avonne het volgende:
Amanda wil straks een mopshondje kopen "met zo'n platgeslagen bek"
Zal vast goed staan bij haar eigen uiterlijk dan
Helaas, ik bemoei mij overal meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:06 schreef Borga het volgende:
[..]
Hee, niet mee bemoeien jij.
Er is er maar één die uitmaakt of Amanda dronken is. Dat is Bwian
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
die platgeslagen bek regelt brainles wel, komt helemaal goed
Dan is zij al thuis dus who caresquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef Ziet het volgende:
niemand gaat in op claire: over 6 weken is mijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |