Bram "wat wil je? Wil je advies of wat anders? ""quote:
Kinderachtig en die rat krijgt de hele dag al informatie van boksbeugel Lucquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:31 schreef Kinga het volgende:
Bram wordt steeds weggedrukt!
Dom van Bram om dat aan te telefoon te doen, dat is on cam.. Brian mag heerlijk alles bekijken wat hij wil zien en horen, verschil moet er zijn toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
Kinderachtig en die rat krijgt de hele dag al informatie van boksbeugel Luc
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef Borga het volgende:
Held Huub en Claire zijn de nieuwe Dennix en Nada
Duidelijk dat Claire bij de eerstvolgende kans eruit moet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef avonne het volgende:
En Claire snapt dat wel, dat ze worden weggedrukt
nou, ik zou een partijtje boos worden, hoor. Iedereen zit meer buiten de villa dan binnen, en dan zou Claire niet één keertje info mogen horen?
Allez... tis niet voor niks, natuurlijk.
omdat ze altijd alles snapt en nooit eens boos wordtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Duidelijk dat Claire bij de eerstvolgende kans eruit moet.
zoals ze telkens als een puppy kijktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Pfff wat is Claire meegaand, je wordt er zenuwachtig van
Nog 8 dagen het ontslagscript,ben nu al zover dat het mij niet meer uitmaakt wie er wint.het zijn allemaal oplichters en meelopers.En de fans maar bellen en geld uitgeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Duidelijk dat Claire bij de eerstvolgende kans eruit moet.
Wat een onzin. Ok, ze knuffelen maar ik hoor geen babooooes, skaaaaaties en meer van die onzin uit hun mond komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef Borga het volgende:
Held Huub en Claire zijn de nieuwe Dennix en Nada
Laat me vrij zijn
![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
In welk blad staat dat artikel over Claire? Iemand?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |