Nee kan me voorstellen.Als Claire jarig is,dan zit iedereen allang thuis,Claire was jarig op de dag dat ze binnenkwam.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef Ziet het volgende:
niemand gaat in op claire: over 6 weken is mijn verjaardag
En die domme Huub helpt haar ook nog.Laat verdorie Palma en Amanda eens.Hoe schitterend vond Amanda het niet als Palma Huub of Lieke pakte.Huub is echt zo dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef avonne het volgende:
oh, het gaat over Palma.
Het zit Amanda niet lekker dat Palma haar hoer en snotneus noemt.
Amanda is het zat !
(ben benieuwd wat brian er van vindt.... oh.... wacht.... die zit al achter bij de streams natuurlijk)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee kan me voorstellen.Als Claire jarig is,dan zit iedereen allang thuis,Claire was jarig op de dag dat ze binnenkwam.
Zou Breien soms samen met LL opgepakt zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:42 schreef Ziet het volgende:
ze krijgen 24 uur uitstel voor de stemming omdat brian er niet is
Nog meer boksbeugels in de autoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Breien soms samen met LL opgepakt zijn?
tuurlijk, in de brief van de Febo stond duidelijk dat ze mochten meedenken en dat de Febo het dan in overweging zou nemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef Ziet het volgende:
wanneer horen ze eigenlijk of deze stemming goed wordt gekeurd door de febo?
als de uitslag pas na de ontslagronde van volgende week komt,
dan kan er toch altijd nog een ontslagronde volgen
Ga je door voor de koelkast?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:50 schreef Ziet het volgende:
kortom: het maakt geen bal uit wat ze morgenavond beslissen
Ze willen alleen maar vragen om de ontslagronde in maart de laatste te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef Ziet het volgende:
wanneer horen ze eigenlijk of deze stemming goed wordt gekeurd door de febo?
als de uitslag pas na de ontslagronde van volgende week komt,
dan kan er toch altijd nog een ontslagronde volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |