Ik snap Fok! soms niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:32 schreef Prospera het volgende:
Mooi!
Ik ben dus te laat met het gekonkel
En Huub die Brian gewoon gratis en voor niets even bijpraat over de positie van Jaap.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:33 schreef akveor het volgende:
Tnx agter.
Brian de lachende derde... met z'n ogen dicht naar de finale
[ afbeelding ]
Jawel, want hij is verzekerd van een back-up: Clairequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
En Huub die Brian gewoon gratis en voor niets even bijpraat over de positie van Jaap.
Niet echt slim.
Volgens mij zakken de minst bezochte Topic langzaam maar zeker dieper in donkere krochten van Fok.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik snap Fok! soms niet helemaal.
Ik zag net alleen jouw COS, nadat ik de mijne had aangemaakt.
En nu zie ik jouw COS helemaal niet meer.
Ligt dat aan FOk!?
Big bug boyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik snap Fok! soms niet helemaal.
Ik zag net alleen jouw COS, nadat ik de mijne had aangemaakt.
En nu zie ik jouw COS helemaal niet meer.
Ligt dat aan FOk!?
Tja al is het wel eenrichtings verkeer....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:36 schreef T-lex het volgende:
Gesprek op hoger niveau dit tussen Huub en Brian....mooi.
Ik vind het stom van Huub. Praat alleen maar over zijn eigen geweldige spel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja al is het wel eenrichtings verkeer....
Laat Huub maar praten...heerlijk toch...info is info scheeld weer afluisteren en dus in de kou zitten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja al is het wel eenrichtings verkeer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |