3 platen opnemen met Dubbele Loekquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Waar is Brian naar toe?..Vanmorgen vertrokken...nu nog niet terug...is toch belachelijk dat iemand zoveel uren buiten die kooi mag vertoeven..
Ze zijn bezig met die finale.... de wannabees mogen zelf ideeen aandragen hoe zij willen dat de finale er uit komt te zien. Vandaag is geloof ik de laatste dag om unaniem met een voorstel te komen. Febo heeft natuurlijk het laatste woord.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:16 schreef avonne het volgende:
wat is er aan de hand? er moet een vergadering komen?
om zjin printje te halen uit kantoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:19 schreef Borga het volgende:
Jaap zegt : 'ok, dat is snel'. En hij laat de imbecielen gelijk alleen.
Tjonge jonge niet echt slim lijkt me.... Maar Huub heeft gisteren dan ook goed op d'r ingepraat.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:17 schreef Ziet het volgende:
claire gaat akkoord met 1 ontslagronde
ja, het is te gek, hij is nog langer weg dan op zijn jaardag.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Waar is Brian naar toe?..Vanmorgen vertrokken...nu nog niet terug...is toch belachelijk dat iemand zoveel uren buiten die kooi mag vertoeven..
Avonne, toen Palma wegging heeft Jaap haar nog gezegd haar erin te houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:21 schreef avonne het volgende:
Ze gaan straks ook nog over Palma praten.
Het ontslag van Palma lijkt me daarmee een feit. Ik denk niet dat ze met "vergaderen" "ruzie maken" bedoelen
niet overdrijven BQ.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Die kutzwerver bemoeit zich er ook weer mee. Waarom snoert niemand hem de mond.?
Nou ja zeg....allemaal "publiek"= familie/vrienden erbij natuurlijk...quote:
Ik overdrijf niet, kan die vent gewoon niet uitstaan met zijn enge Brian adoratie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
niet overdrijven BQ.
Hij vroeg alleen om uitleg van de afspraken. Wel handig voor mensen zoals ik die nog maar zelden de streams aan hebben.
Ik snap de afspraken trouwens nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |