abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57445030
Amanda wil Brian een kusje geven en buigt zich over hem richting bed. Hij duwt haar ruw opzij. En ze valt op het bed.
Make my day!
pi_57445032
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:36 schreef T-lex het volgende:
Gesprek op hoger niveau dit tussen Huub en Brian....mooi.
vond ik eigenlijk ook
Er werd niets gezegd wat niemand weet.... maar toch vind ik het soms jammer dat ze niet samen spelen (als hun hun beide spelstijlen samenvoegen, ist een topduo.... )
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:59:46 #53
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57445038
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ST is volgens mij Stephan, iemand bij de Redactie / Uitvoerend Producer.
NLA, denk ik, is Nadia-Lieke-Amanda. Die twee uitnodigen om Claire weg te pesten ?
Zou kunnen en Huub haar daarna nog wegterroriseren volgens Jaap.

Nee dat gaat niet lukken omdat Amanda al bezig is Claire in te lijven.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_57445039
Amanda moet van Bwian alweer iets netjes terug leggen
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57445061
Ik geef het stokje over aan de nachtploeg.
Als er nog iets te beleven valt.
Fijne nacht en goede streams toegewenst allemaal!
Make my day!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:02:52 #56
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57445070
Die moet er over 4 uurtjes weer uit.

pi_57445076
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien weet Jaap wel meer dan Claire zegt Brian tegen Huub. En beiden hebben een glimlach.....Dat maakt veel duidelijk op dit moment. Jaap wordt beschermd door achter en daarom maakt hij zich niet zo druk...
en ergens toch logisch...... de vier belangrijkste karakters horen gewoon in de finale
En soms heb ik echt medelijden met Claire en denk.... meisje, meisje, hoe kan je zoooo BLOND hierin stappen .....
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:03:38 #58
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57445084
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:01 schreef agter het volgende:
Ik geef het stokje over aan de nachtploeg.
Als er nog iets te beleven valt.
Fijne nacht en goede streams toegewenst allemaal!
Trusten Agter
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:04:23 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57445092
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:59 schreef Desii het volgende:
[..]
vond ik eigenlijk ook
Er werd niets gezegd wat niemand weet.... maar toch vind ik het soms jammer dat ze niet samen spelen (als hun hun beide spelstijlen samenvoegen, ist een topduo.... )
Eigenlijk moet ik zeggen dat het mijn worst case scenario is, dat blijkt dat ze dat wel doen (en al heel lang), vanaf het moment dat ze te horen kregen dat het 22 mei over was.... en er iets gezegd werd in de trant van "wie elkaars vijanden blijken te zijn en wie juist niet"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_57445124
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ST is volgens mij Stephan, iemand bij de Redactie / Uitvoerend Producer.
NLA, denk ik, is Nadia-Lieke-Amanda. Die twee uitnodigen om Claire weg te pesten ?
nee, dat denk ik niet...... maar wat het wel zou kunnen wezen I'm clueless
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:07:53 #61
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57445138
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik zeggen dat het mijn worst case scenario is, dat blijkt dat ze dat wel doen (en al heel lang), vanaf het moment dat ze te horen kregen dat het 22 mei over was.... en er iets gezegd werd in de trant van "wie elkaars vijanden blijken te zijn en wie juist niet"
Brian&Huub en Claire&Amanda
pi_57445142
Ik word zo moe van de seksverhalen van buttler Ricardo
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:09:11 #63
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57445148
Ricardo mist Natasia
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:10:47 #64
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57445163
Die butler is wel geobserdeerd door de kutscheten van Amanda
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:12:10 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57445181
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian&Huub en Claire&Amanda
Stel nou dat Huub en Brian eigenlijk vanaf het moment dat Huub binnen is al stiekem samen spelen... of iig vanaf het moment dat Huub weer terug mocht komen van z'n weekje "vakantie"??
Toen wist Brian hoe gevaarlijk Huub voor hem zou kunnen zijn, Huub had zelfs de in de ogen van Brian übercoole Nathanael al door het lint laten gaan, en hij weet dondersgoed dat hij zelf stukken sneller para is..

Dus stel nou dat... die 2 eigenlijk al een jaar samen spelen, dat ze een pact hebben??
Dat verklaart ook gelijk waarom Huub nooit echt losgegaan is op Brian en Amanda...

Dan doet het er verder niet meer toe welk team er tegenover staat...... elk ander team verliest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57445221
hedda en de zus van amanda zijn jarig
gefelciiteerd allemaal!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:18:03 #67
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445230
Hey all,

Daar moet je toch niet aan denken...........een samenwerking tussen Huub en die gluiperige rat
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_57445233
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stel nou dat Huub en Brian eigenlijk vanaf het moment dat Huub binnen is al stiekem samen spelen... of iig vanaf het moment dat Huub weer terug mocht komen van z'n weekje "vakantie"??
Toen wist Brian hoe gevaarlijk Huub voor hem zou kunnen zijn, Huub had zelfs de in de ogen van Brian übercoole Nathanael al door het lint laten gaan, en hij weet dondersgoed dat hij zelf stukken sneller para is..

Dus stel nou dat... die 2 eigenlijk al een jaar samen spelen, dat ze een pact hebben??
Dat verklaart ook gelijk waarom Huub nooit echt losgegaan is op Brian en Amanda...

Dan doet het er verder niet meer toe welk team er tegenover staat...... elk ander team verliest.

zo langzamerhand worden we allemaal para...
het is maar goed dat de kooi stopt

(het zou trouwens wel een erg gaafe clou zijn!
en dat ze dan stiekem een relatie hebben
nog ff op de valreep gaan trouwen
en de pot delen!

en dan wil ik die plofkop van amanda weleens zien,
als haar ex zijn luidste hyenalach opzet)
pi_57445234
quote:

[..]
Het zal liggen aan het type eindspel, maar ik denk dat Jaap meer brains heeft dan Huub en Brian samen.....Dat denk ik niet alleen, dat heeft hij de gehele periode ook laten zien. Goede zelfbeheersing en controle, daar gaat het om.
pi_57445236
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:18 schreef eusjuh het volgende:
Hey all,

Daar moet je toch niet aan denken...........een samenwerking tussen Huub en die gluiperige rat

ik vind ze samen supersterk,
sterker dan wie dan ook.

maar helaas mocht dat nooit van het hokje
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:19:43 #71
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57445242
quote:

[..]

Ik denk wel dat ze een pact hebben om elkaar niet te verwonden.
Voor het spel is belangrijker dat ze beiden in de finale zitten, hoeveel sedativa daar ook tegenover komt te staan.

Ze mogen niet los gaan op B&A, die zijn te triggergevoelig daarvoor.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:20:17 #72
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57445245
Ricardo: Amanda, het ruikt hier naar ongewassen kut.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:20:40 #73
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445248
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het zal liggen aan het eindspel, maar ik denk dat Jaap meer brains heeft dan Huub en Brian samen.....Dat denk ik niet alleen, dat heeft hij de gehele periode ook laten zien. Goede zelfbeheersing en controle, daar gaat het om.
Jaap kan zetten vooruit denken ( schaker) en dat maakt hem gevaarlijk.Jaap mist echter ook iets heel belangrijks n.l het sociale aspect wat nou net is wat Huub nodig heeft!
pi_57445254
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:20 schreef Prospera het volgende:
Ricardo: Amanda, het ruikt hier naar ongewassen kut.
af en toe is ie best grappig
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:22:12 #75
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445259
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:19 schreef Ziet het volgende:

[..]

ik vind ze samen supersterk,
sterker dan wie dan ook.

maar helaas mocht dat nooit van het hokje
Twijfel hoor of dat ooit door achter is bepaald.Huub is zo anders dan Brain.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:23:54 #76
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445267
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:24:01 #77
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57445269
OT: Ben even op zoek naar die DJ tas die Huub gekregen heeft,
kan hem hier http://www.ultimate-dj-gear.com/index.php?dept=products
niet vinden ........ iemand een idee ?
.
pi_57445272
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:20 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Jaap kan zetten vooruit denken ( schaker) en dat maakt hem gevaarlijk.Jaap mist echter ook iets heel belangrijks n.l het sociale aspect wat nou net is wat Huub nodig heeft!
Ja, dat maakt Jaap nog sterker, hij maalt om het sociale aspect.....'t zal hem z'n reet roesten.....
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:25:19 #79
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_57445282
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:20 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Japio kan heel goed vooruit denken, als de spelers (zijn schaakstukken) volgens hele vaste patronen mogen bewegen. Ieder stuk kan een beperkt en bekend aantal bewegingen maken ........ En dat rechtlijnige ontbreekt bij de spelers in de Kooi. Waardoor Japio niet vooruit kan denken, daar is een heel andere vorm van inlevingsvermogen voor nodig.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:26:38 #80
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445297
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Ben even op zoek naar die DJ tas die Huub gekregen heeft,
kan hem hier http://www.ultimate-dj-gear.com/index.php?dept=products
niet vinden ........ iemand een idee ?
Nope geen idee.De tas staat nu naast zijn bed en zie de letters UDG
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:28:35 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57445308
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zal liggen aan het type eindspel, maar ik denk dat Jaap meer brains heeft dan Huub en Brian samen.....Dat denk ik niet alleen, dat heeft hij de gehele periode ook laten zien. Goede zelfbeheersing en controle, daar gaat het om.
Dat zal idd werken waar een eindspel voornamelijk zaken bevat waarvoor je rustig en met een vooruitziende blik moet kunnen nadenken, een soort elite eindspel dus...
En dat is nou net het probleem: dat is de doelgroep niet, en de Febo gaat geen eindspel neerzetten waar de doelgroep (en de feitelijke kijkers) zo op afknappen dat ze wegzappen omdat het te moeilijk voor ze is.

Stel je toch eens voor dat ze door het complexe geheel niet meer zouden SMSen... daar gaan de inkomsten.

Ik vermoed dus dat het eindspel iets is wat snel is, en aantrekkelijk voor de kijker, en dat maakt het voor Jaap bij voorbaat al vrijwel onmogelijk om te winnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:28:54 #82
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445311
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Japio kan heel goed vooruit denken, als de spelers (zijn schaakstukken) volgens hele vaste patronen mogen bewegen. Ieder stuk kan een beperkt en bekend aantal bewegingen maken ........ En dat rechtlijnige ontbreekt bij de spelers in de Kooi. Waardoor Japio niet vooruit kan denken, daar is een heel andere vorm van inlevingsvermogen voor nodig.
Klopt daarom haalde ik ook het sociale aan.Spelers van de kooi zijn geen 'dode' schaakstukken
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:30:50 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57445322
quote:
[..]
Ook dat: de mate waarin je je spel kunt spelen is mede afhankelijk van het spelniveau van je mede-spelers...
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:31:23 #84
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445325
Dikke pret bij Huub en Claire.Mike slaapt er doorheen en Brain en Del liggen onder het dekbed.Ricardo is ook eindelijk stil
pi_57445337
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:31 schreef eusjuh het volgende:
Dikke pret bij Huub en Claire.Mike slaapt er doorheen en Brain en Del liggen onder het dekbed.Ricardo is ook eindelijk stil
ja die ligt stil te luisteren of ie nog een kutscheet hoort

ik ga naar bed
truste allemaal!
pi_57445343
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vermoed dus dat het eindspel iets is wat snel is, en aantrekkelijk voor de kijker, en dat maakt het voor Jaap bij voorbaat al vrijwel onmogelijk om te winnen.
Vergis je niet in Jaap, hij beweegt dan wel langzaam, maar hij denkt snel. Heeft een situatie vaak razendsnel door al zegt hij er niets over. Ook dat is een kracht, niet teveel zeggen. Brian heeft dat ook! Huub is een zeer snelle denker, maar nooit meer dan één stap tegelijk. Jaap doet er misschien iets langzamer over, maar weet heel goed de diverse vervolgstappen in z'n brein te analyseren en van daaruit de goede keus te maken.

Daarnaast, als hij tussendoor los mag gaan, ik denk dat Amanda en Brian binnen no-time gaan slaan.....

En dat is het natuurlijk, wat mag wel en wat mag niet....de aansturing van achter, ook in de finale? Dat is de dood in de pot
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:35:56 #87
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445356
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:

[..]

ja die ligt stil te luisteren of ie nog een kutscheet hoort

ik ga naar bed
truste allemaal!
Trustennnnnnnnnnn
pi_57445362
quote:

[..]

Dat is waar en ook weer niet helemaal. Mensen bewegen ook vaak langs vaste en voorspelbare patronen. Met schaakstukken kun je dan wel beperkte bewegingen maken (al valt dat best mee), maar het totaal van de stukken en alle bewegingen tesamen zijn legio.
pi_57445363
Filmpje twee bedenkt Brian zich dat hij zich even moet hervatten....zo overduidelijk]
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:37:23 #90
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57445367
Mikey weer wakker, wel zielig .........
.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:38:01 #91
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445375
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vergis je niet in Jaap, hij beweegt dan wel langzaam, maar hij denkt snel. Heeft een situatie vaak razendsnel door al zegt hij er niets over. Ook dat is een kracht, niet teveel zeggen. Brian heeft dat ook! Huub is een zeer snelle denker, maar nooit meer dan één stap tegelijk. Jaap doet er misschien iets langzamer over, maar weet heel goed de diverse vervolgstappen in z'n brein te analyseren en van daaruit de goede keus te maken.

Daarnaast, als hij tussendoor los mag gaan, ik denk dat Amanda en Brian binnen no-time gaan slaan.....

En dat is het natuurlijk, wat mag wel en wat mag niet....de aansturing van achter, ook in de finale? Dat is de dood in de pot
Brian heeft dat ook????Hij verteld vrijwel meteen dat hij dingen weet ( afluisteren) en komt nooit zelf met iets.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:38:51 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57445378
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Ik weet dat Jaap snel denkt, maar de kijker moet die laatste uitzending ook iets te zien hebben, en als je gemiddelde kijker geen flauw idee heeft wat Jaap denkt, en geen notie heeft van wat er gebeurt, dan is het voor die kijker niet interessant.
Waar ze een hardlooprace tussen Huub en Brian wel begrijpen, en waarschijnlijk nog spannend vinden ook.
Of een wedstrijd blikwerpen op de 25 meter... om maar iets vaags te noemen.

Ik denk dat Jaap te intelligent is voor een eindspel wat voor de kijker aantrekkelijk is, de gemiddelde kijker komt immers qua IQ niet bij Jaap in de buurt, wat het onbegrip alleen maar vergroot.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57445385
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:38 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Brian heeft dat ook????Hij verteld vrijwel meteen dat hij dingen weet ( afluisteren) en komt nooit zelf met iets.
Nah, ik vind dat Brian redelijk dingen voor zichzelf kan houden.
pi_57445392
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat Jaap te intelligent is voor een eindspel wat voor de kijker aantrekkelijk is, de gemiddelde kijker komt immers qua IQ niet bij Jaap in de buurt wat het onbegrip alleen maar vergroot.
Misschien wil ik wel te graag dat hij gaat winnen.....
pi_57445396
Ik hoop echt dat Jaap gaat winnen....maar het zal niet gebeuren denk ik
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:43:56 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57445409
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel te graag dat hij gaat winnen.....
Ja dat is het waarschijnlijk, en dat geeft niet... want verder zit er alleen maar een Claire, die het niet verdient om te winnen, Huub en Brian, en dat zijn allebei hufters en een Amanda, en dat is dan wel een verschrikkelijke schreeuwlelijk met een akelig grote mond, maar als ik het vergelijk met Huub en Brian dan is ze qua misdragingen iig minder erg.

Dus als ik rationeel zou moeten kiezen tussen Jaap en Amanda, dan zou ik het Jaap ook het meest gunnen.
Maar eigenlijk..... interesseert het me zelfs geen reet als ze de stekker eruit trekken en zeggen "iedereen heeft verloren, toedeledokie"
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:46:55 #97
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445427
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat is het waarschijnlijk, en dat geeft niet... want verder zit er alleen maar een Claire, die het niet verdient om te winnen, Huub en Brian, en dat zijn allebei hufters en een Amanda, en dat is dan wel een verschrikkelijke schreeuwlelijk met een akelig grote mond, maar als ik het vergelijk met Huub en Brian dan is ze qua misdragingen iig minder erg.

Dus als ik rationeel zou moeten kiezen tussen Jaap en Amanda, dan zou ik het Jaap ook het meest gunnen.
Maar eigenlijk..... interesseert het me zelfs geen reet als ze de stekker eruit trekken en zeggen "iedereen heeft verloren, toedeledokie"
Het is niet de schuld van Claire dat ze zo laat in de kooi komt.Het zou toch werkelijk hilarisch zijn als juist zij er met de poet vandoor gaat
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:46:59 #98
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_57445429
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is waar en ook weer niet helemaal. Mensen bewegen ook vaak langs vaste en voorspelbare patronen. Met schaakstukken kun je dan wel beperkte bewegingen maken (al valt dat best mee), maar het totaal van de stukken en alle bewegingen tesamen zijn legio.
Het totaal van de bewegingen kan dan wel legio zijn, maar het gaat bij schaken heel netjes om de beurt één zet ! En je speelt slechts tegen één enkele tegenstander. In de Kooi kun je zomaar ineens vier man tegenover je hebben, die wel vijf zetten in een keer doen. Met wellicht nog hulp van buitenaf ook !
Keep the Sunny Side Up
pi_57445436
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is idd de beste keuze....als dat gebeurd vier ik een feestje
pi_57445457
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het totaal van de bewegingen kan dan wel legio zijn, maar het gaat bij schaken heel netjes om de beurt één zet ! En je speelt slechts tegen één enkele tegenstander. In de Kooi kun je zomaar ineens vier man tegenover je hebben, die wel vijf zetten in een keer doen. Met wellicht nog hulp van buitenaf ook !
Ook waar, maar dan denk ik aan de kersverse Jaap die weken achtereen Huub en Erik op z'n rug had zitten en er redelijk rustig onder bleef. Zoiets zouden Brian en Huub beiden niet kunnen trekken.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')