en zo hoort het ook ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 19:50 schreef tripack het volgende:
jah! ik had em gesloten... dus maar weer één geopend
ik doe wel eens netjesquote:
* tripack blaft en gaat mooi zittenquote:
Dus je laat je als een hond behandelen... apartquote:Op maandag 17 maart 2008 19:59 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack blaft en gaat mooi zitten
deze week mijn 1000e post
Jij staat standaard eerstequote:Op maandag 17 maart 2008 20:01 schreef draculettetje het volgende:
ow daar heb ik maar niet meer nagekeken
het is echt rampzalig veel de laatste tijd
ha ha heb ik toch nog ergens overweegt ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 20:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je laat je als een hond behandelen... apartMajah iedereen zo zijn ding he
Overmacht hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha heb ik toch nog ergens overweegt ha ha
Dan zou je eigenlijk moeten rusten hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
komt veel door jullie ha ha
en de nachtelijke uurtjes op MEN
Behalve zijn oorlogswond gaat dat wel goed dacht ikquote:Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
He kerel!
Hoe is t nou met je rug enzo?
doe mn best ook hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk moeten rusten he
hoe lang moet je eigenlijk nog smeren enzo?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Bellerophon het volgende:
Jah een infectie is het geworden he Smokez, dus mag nog steeds niet sporten en loop nog steeds rond met een aparte oorlogswond
Zwaarquote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Bellerophon het volgende:
Jah een infectie is het geworden he Smokez, dus mag nog steeds niet sporten en loop nog steeds rond met een aparte oorlogswond
Ja komt het ook welquote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zwaar
Naja, je moet het zo zien, uiteindelijk komt het wel weer goed
Tjah... kan een week zijn maar kan ook zo maar nog eens twee weken zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe lang moet je eigenlijk nog smeren enzo?
geloof dat we een week maximaal hadden afgesproken toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah... kan een week zijn maar kan ook zo maar nog eens twee weken zijn
Ja ik wel jaquote:Op maandag 17 maart 2008 22:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geloof dat we een week maximaal hadden afgesproken toch?
mn ogen wat doe je!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:08 schreef Bellerophon het volgende:
http://70.85.186.86/albin(...)oblacksheep.com).swf
![]()
Geweldig tochquote:Op maandag 17 maart 2008 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mn ogen wat doe je!
ow en dat liedje echt mooie herinneringen aan
Mooi zoquote:
trusten!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooi zoIk ga er vandoor, trusten!
How's life?quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
smorgens
heb de computer om ongeveer kwart voor 1 uitgezet, de televisie om half 2quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nu wel een beetje op tijd gaan slapen?
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb de computer om ongeveer kwart voor 1 uitgezet, de televisie om half 2
Een mix van alle drie zal ik het maar op houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
iedereen beetje rustig aan aan het wakker worden, of nog niet aan het werk, of juist nu al druk met werk?
Ja zeker, er zal een moment komen dat alles om 12 uur uit isquote:
Die laatste zin spreekt voor zichquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een kut ochtend, ik heb vanwege de pijn maar 3 uur kunnen slapen
en kan mijn pols nu niet eens bewegen. Mijn vingers dan weer wel dus ik kan
tenminste iets doen. Deze ochtend gelijk afspraak maken met ziekenhuis
want ik ga compleet door de grond, en heb gisteren af en toe zelfs moeten schreeuwen
van de pijn, terwijl ik toch heel veel gewend ben!
Ik zal vandaag dus niet veel posten
droxz tochquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een kut ochtend, ik heb vanwege de pijn maar 3 uur kunnen slapen
en kan mijn pols nu niet eens bewegen. Mijn vingers dan weer wel dus ik kan
tenminste iets doen. Deze ochtend gelijk afspraak maken met ziekenhuis
want ik ga compleet door de grond, en heb gisteren af en toe zelfs moeten schreeuwen
van de pijn, terwijl ik toch heel veel gewend ben!
Ik zal vandaag dus niet veel posten
vast! en dan vanzelf weer rond 22.30quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, er zal een moment komen dat alles om 12 uur uit is
Succes man!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Pff een meeting van 1,5 uur om de ochtend mee te beginnen is NOOIT grappig
Droxz! Sterkte met die pols van jeSchiet niet op allemaal
hoi sgelequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Pff een meeting van 1,5 uur om de ochtend mee te beginnen is NOOIT grappig
Droxz! Sterkte met die pols van jeSchiet niet op allemaal
Daarom, ooit zal je dat punt bereikenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast! en dan vanzelf weer rond 22.30
Hallo Dracuquote:
positief blijven hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom, ooit zal je dat punt bereiken
Je kan weinig anders, ja kan wel maar daar schiet je niks mee opquote:
da's waarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan weinig anders, ja kan wel maar daar schiet je niks mee op
Ik heb al 1,5 uur gezetenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je nou net al 1,5 uur gezeten of moet je dat zo?
Dat klopt ja, ik was hier om half 7 alquote:
pfff da's wel heel vroegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat klopt ja, ik was hier om half 7 al
Hij zit er nog!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
Beller, hoe is het met je rug?
Die laatste komt vanzelf wel, werkopbouw is niet zo belangrijk...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar
en dan de volgende stap is ook in de middag slapen niet meer nodig
en werkopbouw
zie nog genoeg doelstellingen
Gast, toen stond ik nog in de filequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat klopt ja, ik was hier om half 7 al
als jij daar het uwv ook even van wilt overtuigen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die laatste komt vanzelf wel, werkopbouw is niet zo belangrijk...
Leer eerst maar is goed naar je lichaam te luisteren
ow ja jij begint ook al zo vroegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, toen stond ik nog in de file
Ik stond gisterenavond met de trein in de filequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, toen stond ik nog in de file
Ongekend... met de treinquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik stond gisterenavond met de trein in de file
Zo'n lulhannes " Dames en heren..u heeft in de gaten dat we wat langzamer rijden... dit noemen wij filerijden. Onze excuses voor het ongemak "
Ge-eikel met het plekje? Geneest het niet goed?
Jups, 7 uur aan de slagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja jij begint ook al zo vroeg
Ik doelde meer op het feit dat elke nacht na 1 uur (bijvoorbeeld) in slaap vallen ook niet echt ontzettend bevorderlijk isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als jij daar het uwv ook even van wilt overtuigen!
op zich liggen de schema's al weer klaar, met goed keuring van de reintegratiebegeleidster
wel afgesproken dat ik me daar nou niet op ga vast pinnen maar het als een leidraad zie
eerder moest ik me er namelijk ook aanhouden, nu dus wat meer speling, lukt het een weekje niet dan gewoon niet
Ohjee... Hopen dat het snel geneest dan, want infecties zijn niet altijd prettig, straks heb je een rug op je rug zitten so to speakquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... met de trein
Mwah de hechtingen zaten niet goed, dus er is wat vuil bijgekomen en nu is het een beetje geinfecteerd
op 1 of andere manier is dat echt pas ontstaan na de medicatie afbouw snachtsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat elke nacht na 1 uur (bijvoorbeeld) in slaap vallen ook niet echt ontzettend bevorderlijk is
Dergelijke schema's zijn ook globale leidraden ja
Misschien waren de medicijnen zo zwaar dat het een verdovende functie kreeg?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op 1 of andere manier is dat echt pas ontstaan na de medicatie afbouw snachts
dat snap ik ook niet helemaal, hou wel van slapen
maar zoals we hier altijd zeggen komt wel weer goed hoor
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohjee... Hopen dat het snel geneest dan, want infecties zijn niet altijd prettig, straks heb je een rug op je rug zitten so to speak
Ja dat snap ik, net nu ik eenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ookEn het gaat mij zo ontzettend traag he... Ik dacht echt, ding uit mijn rug laten snijden, even een weekje met hechtingen lopen en hoplakee weer sporten... was dat even een anti climax
Kijk dat zijn goede berichten man!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, net nu ik eenheb gekregen van de doktoren dat ik juist weer mag gaan beginnen met sporten.
Maarja..rustig aan doen ff, en hopen dat het snel geneest!
ook en de pijn kwam echt keihard terug, de stap was te groot dus die in tweeen gedeeldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien waren de medicijnen zo zwaar dat het een verdovende functie kreeg?
nou dat dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn goede berichten man!Top!
Nu ik nog en ik ben ook weer gelukkigquote:
Baby steps he... Grote stappen komen zwaarder aanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook en de pijn kwam echt keihard terug, de stap was te groot dus die in tweeen gedeeld
waarvan dus volgende week deel 2 ingaat
was op advies van de reva arts zelfquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Baby steps he... Grote stappen komen zwaarder aan
Join the clubquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
* Sgele zet koffie, thee, droxz's Specials en taart op tafel
ik heb nu al geen zin meer
gaat ook helemaal goed komen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu ik nog en ik ben ook weer gelukkig
Dat kan best, maar voelt die arts ook wat jij voelt?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was op advies van de reva arts zelf
op eigen initiatief besloten na 3 weken proberen de helft weer terug te pakken
jongens kop op he, ik moet nog beginnenquote:
nopequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan best, maar voelt die arts ook wat jij voelt?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan best, maar voelt die arts ook wat jij voelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]tis overigens wel een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Je was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tripack!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
[..]Nee dat moest er ook nog is bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Dus niet die schade in de avond gaan inhalen hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jongens kop op he, ik moet nog beginnen
overigens weer samenwerken en uitleg dus weinig kans voor fok
Welkom in nederlandquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
bah net nog lekker in de zon gelopen... trekt nu de hele lucht dicht.... klaar om te gaan regenen
ha ha zal niet anders doen dan andersquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus niet die schade in de avond gaan inhalen he
tijd voor zomer!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
bah net nog lekker in de zon gelopen... trekt nu de hele lucht dicht.... klaar om te gaan regenen
Dat is dus bijna 300 posts halenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zal niet anders doen dan anders
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dus bijna 300 posts halen
Ik ben wel liefquote:
Selectief lief... dat dan weer welquote:
mee eensquote:
je kan ook niet altijd tegen iedereen lief zijn hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Selectief lief... dat dan weer wel
idd, een plek zoeen met schaduw en zon meteen naast elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
mee eens![]()
![]()
lekker in de zon luieren, dat kan ik wel een lange tijd doen, daarentegen heeft m'n vriendin zonneallergiedas dan wel minder
Nee kan ik ook niet... Ok nu ben ik soms wel ontzettend hard voor de medemens... but hey... who cares?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je kan ook niet altijd tegen iedereen lief zijn he
ik geloof dat ik dan wel misselijk van mezelf zou worden
Hmm dat is zeker minder...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
mee eens![]()
![]()
lekker in de zon luieren, dat kan ik wel een lange tijd doen, daarentegen heeft m'n vriendin zonneallergiedas dan wel minder
dat kan ik dan ook weer niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee kan ik ook niet... Ok nu ben ik soms wel ontzettend hard voor de medemens... but hey... who cares?
ha ha ken dat alhoewel ik net zo lief een boek lees, of water over diegene gooi die naast me slaaptquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is zeker minder...
Ik ga liggen, zet mijn muziekje op en word wel weer een uur later wakker ofzo
Dan lig ik in ieder geval dus nooit naast jouquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ken dat alhoewel ik net zo lief een boek lees, of water over diegene gooi die naast me slaapt
jah en in NL hoef ik me eigenlijk niet eens in te smeren... verbrand hier nooitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is zeker minder...
Ik ga liggen, zet mijn muziekje op en word wel weer een uur later wakker ofzo
Heb daar totaal geen moeite meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat kan ik dan ook weer niet helemaal geloof ik
nou dan kan ze de volle lading terug verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ken dat alhoewel ik net zo lief een boek lees, of water over diegene gooi die naast me slaapt
ha ha dat vind ik in het buitenland ook altijd, kom daar vaak een dag of soms 2 later wel weer op terugquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en in NL hoef ik me eigenlijk niet eens in te smeren... verbrand hier nooit
ach ja ieder zijn ding tochquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb daar totaal geen moeite mee![]()
Kan meningen over mensen klaar hebben staan zonder dat ik ze ook maar een beetje ken
En ofquote:
Haha ehr we bellen u nog welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Godver, m'n baas is op vakantie, kan ik alle kutklusjes op gaan knappen
Ben ff een sollicitatie afnemen
Tot later
Dan is het een mooi egaal rood kleurtje geworden?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat vind ik in het buitenland ook altijd, kom daar vaak een dag of soms 2 later wel weer op terug
laterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Tot later
mooi knalrood cker?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het een mooi egaal rood kleurtje geworden?
1 keer gehad, 2e graadsbrandwondenquote:
succes maar weerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Tot later
auwquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
1 keer gehad, 2e graadsbrandwonden
valt meestal nog wel mee, begin het dan met douchen en slapen wel te voelen jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het een mooi egaal rood kleurtje geworden?
ow das pijnlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
1 keer gehad, 2e graadsbrandwonden
idd ja heb je dan wel weer geluk mee gehadquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ow das pijnlijkje leert het wel gelijk af
ik was een x op rhodos en toen hadden we een auto gehuurd en de hele dag rondgereden, maja vergeten in te smeren. was een 4x4 open enzo. heel mijn knieen rood.... is daarna mooi weggetrokken naar een bruine kleur.
daar kwam ik goed mee weg
ik heb ook best wel een donkere tint van nature zeg maar... heb ik van me moeder en me bij me oma is het nog duidelijker te zienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd ja heb je dan wel weer geluk mee gehad
ik word wel snel bruin maar dat zit ook wel aardig in onze familiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb ook best wel een donkere tint van nature zeg maar... heb ik van me moeder en me bij me oma is het nog duidelijker te zien
Same herequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik word wel snel bruin maar dat zit ook wel aardig in onze familie
Understatement jaquote:
Kroatie is een land waar je ontzettend kan zonnen... als ik mijn broer mag gelovenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt meestal nog wel mee, begin het dan met douchen en slapen wel te voelen ja
trekt dan met 2 dagen ook weer weg
plannen voor zomervakantie gaan nu toch ook weer meer richting kroatie
met zijn drieen snel bruin wordenquote:
Smeer mij eigenlijk nooit in, in Nederland... Tjah danverbrand ik een klein plekje op mijn schouders... lekker belangrijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
met zijn drieen snel bruin wordenhoe groot is de kans dat zulke mensen elkaar hier treffen
ja waren net twee weken terug toen gedonder met mn pootje begonquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kroatie is een land waar je ontzettend kan zonnen... als ik mijn broer mag geloven
Alleen als die net is aangemaakt, anders nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:36 schreef tripack het volgende:
hebben jullie ook wel eens last dat het topic niet in d elijst terug te vinden is?
moest een paar kee f5'en voordat ik em pas zag
Je moet het ook kunnen he, zou zonde zijn als je er heen gaat en je kan dan door je voet niet echt genieten van de vakantiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja waren net twee weken terug toen gedonder met mn pootje begon
voor de oorlog ook 2x geweest
da's ook eigenlijk het grootste probleem weet niet of mn pootje dat gaat trekken
maar er zijn nu al zoveel verschillende opties voorbij gekomen dat ik het echt niet meer weet
en kroatie vinden we allebei wel echt leuk
ik wil er best zelf eens over heen lezenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen als die net is aangemaakt, anders niet
klopt, heb ook nog niks geboektquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet het ook kunnen he, zou zonde zijn als je er heen gaat en je kan dan door je voet niet echt genieten van de vakantie
Appartement dan maar? Hotel? En succes op werk trouwensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt, heb ook nog niks geboekt
eerder zou ik dat dan ook weer niet hebben gedaan
gewoon tent achterin en dan zien waar we uitkwamen
nu al wel besloten om niet op een luchtbed te knallen, kan dan vrij moeilijk zelf opstaan enzo
tot zo dracuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
zo en ben ik op weg naar het werk!
Nou ik denk niet dat ze er veel zal zijnquote:
naja ze zal er anders vandaag nog wel langskomenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze er veel zal zijn
Gezien haar post hoeveelheid denk ik van wel jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:47 schreef tripack het volgende:
[..]
naja ze zal er anders vandaag nog wel langskomen
whehehe iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezien haar post hoeveelheid denk ik van wel ja
Verveelmodus aan [x]quote:
er is op het forum ook niet heel veel te beleven iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verveelmodus aan [x]
Verveelmodus uit []
Klik
morge smokezquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Ik ga maar weer eens naar de sportschool denk ik... Alweer te lang geleden
Best klein, vooral als het er 4 zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
met zijn drieen snel bruin wordenhoe groot is de kans dat zulke mensen elkaar hier treffen
ben jij ook al zo'n snelbruinerquote:
Jaloersmodus aanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Ik ga maar weer eens naar de sportschool denk ik... Alweer te lang geleden
Heulemaal niksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:02 schreef tripack het volgende:
[..]
er is op het forum ook niet heel veel te beleven idd
Is te merkenquote:
True that isquote:
maakt niet uit... heeft iedereen wel eens last vanquote:
ja altijd baas boven baas héhquote:
das idd erg zwaarquote:
quote:
Mwah, niet helemaal, ik zit vandaag weer tot 22:30 in Lelystad voor cursus... Da's ook niet alles hoor!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja altijd baas boven baas héh
Moet lach inhoudenquote:
Lelystad of de cursus?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal, ik zit vandaag weer tot 22:30 in Lelystad voor cursus... Da's ook niet alles hoor!
Zwemmen helpt met afvallenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zwemmen helpt met afvallen
[ afbeelding ]
Koffiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:21 schreef tripack het volgende:
* tripack zet een blad met koffie, thee en de hele mikmak neer
pak wat je wilt
Erg he, stel aangestrande potvissenquote:
Nee okquote:
Dat is bijna niemand meer in de Flevopolderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, er is hier wel wat polder te vinden in de buurt, maar ben geen boer
Nee, in Heemskerk (naast Beverwijk), ~ 100km verderopquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is bijna niemand meer in de FlevopolderMaar woon je in Lelystad dan?
Zo zie je maar weer, het loont echt wel om je best te doenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:29 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben er wel weer hoor,
kwam aan op het werk lift weer kapot, dus receptie zei al ga je toch lekker naar huis,
ik neuj want er komt om 10.00 uur iemand voor me uit ermelo
dus zei me geholpen met de trap op te komen
kom ik boven, zet pc aan, open mail, komt diegene morgen
das nog een aardig ritje naar huis toequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, in Heemskerk (naast Beverwijk), ~ 100km verderop
Das flink kut hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:29 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben er wel weer hoor,
kwam aan op het werk lift weer kapot, dus receptie zei al ga je toch lekker naar huis,
ik neuj want er komt om 10.00 uur iemand voor me uit ermelo
dus zei me geholpen met de trap op te komen
kom ik boven, zet pc aan, open mail, komt diegene morgen
Boemquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, in Heemskerk (naast Beverwijk), ~ 100km verderop
Eerder feiten benoemenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
enne een beetje over me gaan roddelen als ik er niet ben haha
yep maar nu ben ik er toch dus blijf ik ook en hoop ik gewoon dat de lift het straks weer doetquote:
wie wij nooitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
enne een beetje over me gaan roddelen als ik er niet ben haha
Zou wel fijn zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep maar nu ben ik er toch dus blijf ik ook en hoop ik gewoon dat de lift het straks weer doet
als ze het vandaag nog gemaakt krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep maar nu ben ik er toch dus blijf ik ook en hoop ik gewoon dat de lift het straks weer doet
Denk alleen niet dat, dat bevorderlijk is voor je voetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
anders kom ik ook wel beneden, dan werkt de zwaartekracht mee ten minste
Yattaquote:
ha ha anders ga ik gewoon van 3 hoog op mn kont naar beneden intresseert me ook niksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat, dat bevorderlijk is voor je voet
zo in ieder geval 1 goede daad verricht iemand blij gemaaktquote:
en de rest van je lichaamsdelen (mocht je zonder te lopen beneden aan de trap komen, wat we niet willen natuurlijk)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat, dat bevorderlijk is voor je voet
Dat is natuurlijk ook altijd een optiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha anders ga ik gewoon van 3 hoog op mn kont naar beneden intresseert me ook niks
kan dat alleen naar boven dan weer niet
Niet met je eigen auto gegaan dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo in ieder geval 1 goede daad verricht iemand blij gemaakt
heb in de auto wel iemand zitten uitschelden, auto was niet omgebouwd en daar kan ik echt pis nijdig om worden
preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook altijd een optie
Goed zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies
zal niet vallen deze keer
Trampoline wegzetten, kan je ook omhoog!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha anders ga ik gewoon van 3 hoog op mn kont naar beneden intresseert me ook niks
kan dat alleen naar boven dan weer niet
ik zie me hier alweer vliegen door de luchtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trampoline wegzetten, kan je ook omhoog!
Huh? Wat?quote:
que?quote:
Oh..da's dus een brabantse uitspraak schijnbaarquote:
ow was dat de sollicitant?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh..da's dus een brabantse uitspraak schijnbaar
Bij bijzonder mooie vrouwen... 'dat het kan groeien zonder wortel'... dat dus
Ah verklaardquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:
ja dat is de hamvraagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah verklaard
Maar ehr... is ze aangenomen?
whahaha ik zou bijna zeggen: waar blijven de foto's?:Pquote:
Nog niet zeker, een gevalletje 'eerhm we bellen u nog'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah verklaard
Maar ehr... is ze aangenomen?
Successssquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef lynda het volgende:
Uitslapen, school, werken, moment voor mezelf, slapen, school en werken
Mijn opsomming voor vandaag en morgen!
Op naar school
Meen, kom jij niet naar de roemeense import bruiden toe... dan komen ze wel naar jouquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niet zeker, een gevalletje 'eerhm we bellen u nog'
Ze spreekt 4 talen, dus kan wel bruikbaar zijn, alleen niet voor de projecten die onder ons team vallen.
succesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef lynda het volgende:
Uitslapen, school, werken, moment voor mezelf, slapen, school en werken
Mijn opsomming voor vandaag en morgen!
Op naar school
Ja hoor, het gesprek was verder okequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:16 schreef draculettetje het volgende:
maar je hebt dus wel een aangenaam gesprek gehad sgele?
Gast, daar hou ik mij niet mee bezigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:14 schreef Sgele het volgende:
Veel plezier Lynda
BellerImportbruiden is vooral uit Rusland en Polen...dat moet je toch weten jonguh
de sollicitant moet dan ook nog kunnen passen in het team en de werkzaamheden enzulksquote:
En ziet ze er een beetje lekker uit ? das veel belangrijkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niet zeker, een gevalletje 'eerhm we bellen u nog'
Ze spreekt 4 talen, dus kan wel bruikbaar zijn, alleen niet voor de projecten die onder ons team vallen.
dat bedoelde ik te zeggen met mijn vorige postquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En ziet ze er een beetje lekker uit ? das veel belangrijker
Te omslachtig gebracht dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
dat bedoelde ik te zeggen met mijn vorige post
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
de sollicitant moet dan ook nog kunnen passen in het team en de werkzaamheden enzulks
whaha jaa, overkomt iedereen wel eensquote:
Uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha jaa, overkomt iedereen wel eens
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
ganz geil![]()
1000e post
![]()
rondje van mij
* tripack zet schalen chips, choco-eitjes neer en daarnaast een blad met drinken
jah dan komt het nieuwe feestjequote:
Denk dat we dan wel weer een tijd verder zijnquote:
denk het ook.... ruim half jaartje gok ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk dat we dan wel weer een tijd verder zijn
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
ganz geil![]()
1000e post
![]()
rondje van mij
* tripack zet schalen chips, choco-eitjes neer en daarnaast een blad met drinken
das geen wortel meer, maar een winterpeenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
*proest*quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das geen wortel meer, maar een winterpeen
chiao Herr Sgelequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
*proest*
Maar goed... ik ben weer een meeting in![]()
Viel spass allen!
Danke, jij ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
*proest*
Maar goed... ik ben weer een meeting in![]()
Viel spass allen!
Schrik! Aan het werkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
ik ben zowaar aan het werk
nog 1 aanvraag dan is er een mapje klaar
wel al 2 overeenkomsten opgemaakt en er 5 uitgeprint al moet ik nog naar de printer
ik voel me een type miep
ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schrik! Aan het werkMaar alles lukt wel zo te zien
Gelukkig maarquote:
En je was er nog wel zo goed inquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank
maar type miep behoort niet tot mijn ambities
maar dit is voor even of is dit echt vast?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank
maar type miep behoort niet tot mijn ambities
Blugh heb geen zin meerquote:
tot hoe laat moet je Beller?quote:
15.00 dus dat is wel te doenquote:
dat is idd lekker. ik moet gewoon tot 17.00 dus een normale dag zoals de anderequote:
Ongekend, dat is pas langquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:28 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is idd lekker. ik moet gewoon tot 17.00 dus een normale dag zoals de andere
ach jah, morgen hoef ik eigenlijk niet naar school maar ik heb hier doorgegeven dat ik een x aantal nog naar school moet. deze week valt uit, maar vind wel fijn om dan even rust te nemenquote:
Groot gelijk heb je! En ondertussen zoek ik verder naar een zoektocht voor een DSquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:37 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah, morgen hoef ik eigenlijk niet naar school maar ik heb hier doorgegeven dat ik een x aantal nog naar school moet. deze week valt uit, maar vind wel fijn om dan even rust te nemen
Ja maar dat zijn die gare witte en zwarte. Die wil ik heeeul niet. Ik wil 1 van deze 2quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:43 schreef tripack het volgende:
een DS? die dingen zijn tog volop te krijgen? of bedoel je dat niet?
mijn broertje heeft dit weekend een wii gekocht... kon em gelijk meenementerwijl ik van andere mensen hoor dat er nog steeds een wachtlijst is
die zijn idd stukken mooierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn die gare witte en zwarte. Die wil ik heeeul niet. Ik wil 1 van deze 2
Crimson Red
[ afbeelding ]
Cobalt Blue
[ afbeelding ]
voor max een jaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:01 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dit is voor even of is dit echt vast?
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:47 schreef tripack het volgende:
[..]
die zijn idd stukken mooiermisschien dat ik er ook 1 ga kopen....
En dat hadden zij zich nog niet afgevraagd?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor max een jaar
maar takenpakket wordt nog wel uitgebreid hoor (hoop ik)
systeem stond vast, heb meteen maar even gebruik gemaakt om pauze te nemen
zat er iemand van de BHV die zich toch afvroeg of er niet wat anders geregeld kon worden
als de lift het niet meer doet
dat is tog een vrij normale prijs van een DS?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Goedkoopste prijs waarvoor ik hem heb zien liggen is 139 euro
Mwah ze liggen rond de 159 euro jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is tog een vrij normale prijs van een DS?
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat hadden zij zich nog niet afgevraagd?
waar zijn die dan te koop?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah ze liggen rond de 159 euro ja
weer een hoop geld voor een leuk speeltjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah ze liggen rond de 159 euro ja
Intertoys, Bartsmit e.d.quote:
Ja maar dat zo'n knuppel zich dat nu pas afvraagd dat vind ik frapantquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
kwam er op neer dat men het onveilige situatie vond
daar ga ik toch niet over nadenken
wel de complimenten dat ik er schijnbaar alles voor over heb om toch te werken
omdat ie me nu pas voor het eerst zagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar dat zo'n knuppel zich dat nu pas afvraagd dat vind ik frapant
Maar als het goed is weet men toch van jouw situatie... tenminste daar ga ik dan vanuitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat ie me nu pas voor het eerst zag
ja da's waarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar als het goed is weet men toch van jouw situatie... tenminste daar ga ik dan vanuit
Wanneer denken ze dat die gemaakt is?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's waar
ik denk dat niemand er vanuit gaat dat de lift stuk is enzo
Het was l337quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
jaja , en hoe laat is het weer ?
pfff fok loopt 1 min achter
ik had het natuurlijk over die blauwe of de rodequote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Intertoys, Bartsmit e.d.
Maar die versies die ik wil zijn niet in Nederland officieel te koop
eye sit here in teh ciassquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
3y3 s17 h3r3 1n 73h c14ss
3y3 s17 h3r3 1n 73h c14ss w]-[1ch tr13z
70 l3rn m3 p037r33.
5k3p71c4l wuz 3y3, j00 s33.
"7h3z3 4gr4m471c cr13z
k0u1d n3v3r r3411i3 s4y 70 m3
73h 7h1ngz 73h p037 m3n7."
*gaspandchoke*! 70 m1 5urpr1z0r,
4z 3y3 r3d 73h b00k
4 p03m 0nc3 m1 f4nci3 700k:
i7 d1dn7 s33m 7o 5uxx0r!
1n c14ss w3 did d1scu55or, 7h0,
w1ch 700k wh47 1 h4d 7h07 4lri73
4nd m4d3 i7 r34lli3 bl0
1ik3 4 s734k, 73h p03mz d3d;
i7 sp33kz 7o m3 n0 m0r3.
3xp1ic47i0n spl4773r3d 0'3r
73h l33tn3ss 1n m1 h3d
7h1s p03m h4z n0 im4g3ri3,
m1 ri3m4g3z r t3h 5uxx0r.
wh0 r34lli3 c4r3z? ju57 r34d i7 d00d!
j00 m1gh7 l13k i7 0r 5ummu7...
Ja kloptquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:42 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had het natuurlijk over die blauwe of de rodemaar die zijn dus alleen te importeren?
Mijn laptop is crimson redquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn die gare witte en zwarte. Die wil ik heeeul niet. Ik wil 1 van deze 2
Crimson Red
[ afbeelding ]
Cobalt Blue
[ afbeelding ]
verlift op die laptopquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn laptop is crimson red![]()
[ afbeelding ]
Lolcat diaryquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
eye sit here in teh ciass
eye sit here in teh ciass w]-[ich triez
to lern me poetree.
skeptical wuz eye, joo see.
"theze agramatic criez
kouid never reaiiie say to me
teh thingz teh poet ment."
*gaspandchoke*! to mi surprizor,
az eye red teh book
a poem once mi fancie took:
it didnt seem to suxxor!
in ciass we did discussor, tho,
wich took what i had thot alrite
and made it reallie blo
iike a steak, teh poemz ded;
it speekz to me no more.
expiication splattered o'er
teh leetness in mi hed
this poem haz no imagerie,
mi riemagez r teh suxxor.
who reallie carez? just read it dood!
joo might liek it or summut...
Ikzelf ookquote:
Whehehequote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ikzelf ook![]()
heb m'n pc (2.4ghz duo) nu als storage/server bak draaien, omdat m'n laptop sneller is, en dus ook alles kan draaien wat ik nodig heb
Dat bedoel ik maar!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lolcat diary![]()
Sorry da'k zomaar weer kom binnen vallen trouwens.. ben uit de meeting weggelopenonzin allemaal..kheb m'n tijd wel beter te besteden...met...met...hier te posten bijvoorbeeld
wat moet je leren dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar!
Pff moet eigenlijk leren maar heb me een hoofdpijn
* Sgele gooit een pakje codaine pijnstillers richting Bellerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar!
Pff moet eigenlijk leren maar heb me een hoofdpijn
RUP examen a.s. donderdagquote:
Vreet uit frustratie maar een paar paaseitjes opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een pakje codaine pijnstillers richting Beller
Works for me
* Dr.Droxz pakt ze snel uit de lucht, en rent er snel vandoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een pakje codaine pijnstillers richting Beller
Works for me
ik las ruk examenquote:
* Sgele gooit nog een pakje richting Bellerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt ze snel uit de lucht, en rent er snel vandoor
okee een andere ontwikkelproces dan wat je nu gebruikt of geleerd hebt... ik ken het zelf niet, maar na even gegoogled te hebben lijkt een beetje op IAD, wat er bij mij ingestampt isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |