en zo hoort het ook ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 19:50 schreef tripack het volgende:
jah! ik had em gesloten... dus maar weer één geopend
ik doe wel eens netjesquote:
* tripack blaft en gaat mooi zittenquote:
Dus je laat je als een hond behandelen... apartquote:Op maandag 17 maart 2008 19:59 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack blaft en gaat mooi zitten
deze week mijn 1000e post
Jij staat standaard eerstequote:Op maandag 17 maart 2008 20:01 schreef draculettetje het volgende:
ow daar heb ik maar niet meer nagekeken
het is echt rampzalig veel de laatste tijd
ha ha heb ik toch nog ergens overweegt ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 20:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je laat je als een hond behandelen... apartMajah iedereen zo zijn ding he
Overmacht hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha heb ik toch nog ergens overweegt ha ha
Dan zou je eigenlijk moeten rusten hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
komt veel door jullie ha ha
en de nachtelijke uurtjes op MEN
Behalve zijn oorlogswond gaat dat wel goed dacht ikquote:Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
He kerel!
Hoe is t nou met je rug enzo?
doe mn best ook hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk moeten rusten he
hoe lang moet je eigenlijk nog smeren enzo?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Bellerophon het volgende:
Jah een infectie is het geworden he Smokez, dus mag nog steeds niet sporten en loop nog steeds rond met een aparte oorlogswond
Zwaarquote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Bellerophon het volgende:
Jah een infectie is het geworden he Smokez, dus mag nog steeds niet sporten en loop nog steeds rond met een aparte oorlogswond
Ja komt het ook welquote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zwaar
Naja, je moet het zo zien, uiteindelijk komt het wel weer goed
Tjah... kan een week zijn maar kan ook zo maar nog eens twee weken zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe lang moet je eigenlijk nog smeren enzo?
geloof dat we een week maximaal hadden afgesproken toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah... kan een week zijn maar kan ook zo maar nog eens twee weken zijn
Ja ik wel jaquote:Op maandag 17 maart 2008 22:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geloof dat we een week maximaal hadden afgesproken toch?
mn ogen wat doe je!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:08 schreef Bellerophon het volgende:
http://70.85.186.86/albin(...)oblacksheep.com).swf
![]()
Geweldig tochquote:Op maandag 17 maart 2008 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mn ogen wat doe je!
ow en dat liedje echt mooie herinneringen aan
Mooi zoquote:
trusten!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooi zoIk ga er vandoor, trusten!
How's life?quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
smorgens
heb de computer om ongeveer kwart voor 1 uitgezet, de televisie om half 2quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nu wel een beetje op tijd gaan slapen?
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb de computer om ongeveer kwart voor 1 uitgezet, de televisie om half 2
Een mix van alle drie zal ik het maar op houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
iedereen beetje rustig aan aan het wakker worden, of nog niet aan het werk, of juist nu al druk met werk?
Ja zeker, er zal een moment komen dat alles om 12 uur uit isquote:
Die laatste zin spreekt voor zichquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een kut ochtend, ik heb vanwege de pijn maar 3 uur kunnen slapen
en kan mijn pols nu niet eens bewegen. Mijn vingers dan weer wel dus ik kan
tenminste iets doen. Deze ochtend gelijk afspraak maken met ziekenhuis
want ik ga compleet door de grond, en heb gisteren af en toe zelfs moeten schreeuwen
van de pijn, terwijl ik toch heel veel gewend ben!
Ik zal vandaag dus niet veel posten
droxz tochquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een kut ochtend, ik heb vanwege de pijn maar 3 uur kunnen slapen
en kan mijn pols nu niet eens bewegen. Mijn vingers dan weer wel dus ik kan
tenminste iets doen. Deze ochtend gelijk afspraak maken met ziekenhuis
want ik ga compleet door de grond, en heb gisteren af en toe zelfs moeten schreeuwen
van de pijn, terwijl ik toch heel veel gewend ben!
Ik zal vandaag dus niet veel posten
vast! en dan vanzelf weer rond 22.30quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, er zal een moment komen dat alles om 12 uur uit is
Succes man!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Pff een meeting van 1,5 uur om de ochtend mee te beginnen is NOOIT grappig
Droxz! Sterkte met die pols van jeSchiet niet op allemaal
hoi sgelequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Pff een meeting van 1,5 uur om de ochtend mee te beginnen is NOOIT grappig
Droxz! Sterkte met die pols van jeSchiet niet op allemaal
Daarom, ooit zal je dat punt bereikenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast! en dan vanzelf weer rond 22.30
Hallo Dracuquote:
positief blijven hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom, ooit zal je dat punt bereiken
Je kan weinig anders, ja kan wel maar daar schiet je niks mee opquote:
da's waarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan weinig anders, ja kan wel maar daar schiet je niks mee op
Ik heb al 1,5 uur gezetenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je nou net al 1,5 uur gezeten of moet je dat zo?
Dat klopt ja, ik was hier om half 7 alquote:
pfff da's wel heel vroegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat klopt ja, ik was hier om half 7 al
Hij zit er nog!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
Beller, hoe is het met je rug?
Die laatste komt vanzelf wel, werkopbouw is niet zo belangrijk...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar
en dan de volgende stap is ook in de middag slapen niet meer nodig
en werkopbouw
zie nog genoeg doelstellingen
Gast, toen stond ik nog in de filequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat klopt ja, ik was hier om half 7 al
als jij daar het uwv ook even van wilt overtuigen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die laatste komt vanzelf wel, werkopbouw is niet zo belangrijk...
Leer eerst maar is goed naar je lichaam te luisteren
ow ja jij begint ook al zo vroegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, toen stond ik nog in de file
Ik stond gisterenavond met de trein in de filequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, toen stond ik nog in de file
Ongekend... met de treinquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik stond gisterenavond met de trein in de file
Zo'n lulhannes " Dames en heren..u heeft in de gaten dat we wat langzamer rijden... dit noemen wij filerijden. Onze excuses voor het ongemak "
Ge-eikel met het plekje? Geneest het niet goed?
Jups, 7 uur aan de slagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja jij begint ook al zo vroeg
Ik doelde meer op het feit dat elke nacht na 1 uur (bijvoorbeeld) in slaap vallen ook niet echt ontzettend bevorderlijk isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als jij daar het uwv ook even van wilt overtuigen!
op zich liggen de schema's al weer klaar, met goed keuring van de reintegratiebegeleidster
wel afgesproken dat ik me daar nou niet op ga vast pinnen maar het als een leidraad zie
eerder moest ik me er namelijk ook aanhouden, nu dus wat meer speling, lukt het een weekje niet dan gewoon niet
Ohjee... Hopen dat het snel geneest dan, want infecties zijn niet altijd prettig, straks heb je een rug op je rug zitten so to speakquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... met de trein
Mwah de hechtingen zaten niet goed, dus er is wat vuil bijgekomen en nu is het een beetje geinfecteerd
op 1 of andere manier is dat echt pas ontstaan na de medicatie afbouw snachtsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat elke nacht na 1 uur (bijvoorbeeld) in slaap vallen ook niet echt ontzettend bevorderlijk is
Dergelijke schema's zijn ook globale leidraden ja
Misschien waren de medicijnen zo zwaar dat het een verdovende functie kreeg?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op 1 of andere manier is dat echt pas ontstaan na de medicatie afbouw snachts
dat snap ik ook niet helemaal, hou wel van slapen
maar zoals we hier altijd zeggen komt wel weer goed hoor
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohjee... Hopen dat het snel geneest dan, want infecties zijn niet altijd prettig, straks heb je een rug op je rug zitten so to speak
Ja dat snap ik, net nu ik eenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ookEn het gaat mij zo ontzettend traag he... Ik dacht echt, ding uit mijn rug laten snijden, even een weekje met hechtingen lopen en hoplakee weer sporten... was dat even een anti climax
Kijk dat zijn goede berichten man!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, net nu ik eenheb gekregen van de doktoren dat ik juist weer mag gaan beginnen met sporten.
Maarja..rustig aan doen ff, en hopen dat het snel geneest!
ook en de pijn kwam echt keihard terug, de stap was te groot dus die in tweeen gedeeldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien waren de medicijnen zo zwaar dat het een verdovende functie kreeg?
nou dat dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn goede berichten man!Top!
Nu ik nog en ik ben ook weer gelukkigquote:
Baby steps he... Grote stappen komen zwaarder aanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook en de pijn kwam echt keihard terug, de stap was te groot dus die in tweeen gedeeld
waarvan dus volgende week deel 2 ingaat
was op advies van de reva arts zelfquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Baby steps he... Grote stappen komen zwaarder aan
Join the clubquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
* Sgele zet koffie, thee, droxz's Specials en taart op tafel
ik heb nu al geen zin meer
gaat ook helemaal goed komen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu ik nog en ik ben ook weer gelukkig
Dat kan best, maar voelt die arts ook wat jij voelt?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was op advies van de reva arts zelf
op eigen initiatief besloten na 3 weken proberen de helft weer terug te pakken
jongens kop op he, ik moet nog beginnenquote:
nopequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan best, maar voelt die arts ook wat jij voelt?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan best, maar voelt die arts ook wat jij voelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]tis overigens wel een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Je was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tripack!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
[..]Nee dat moest er ook nog is bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Dus niet die schade in de avond gaan inhalen hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jongens kop op he, ik moet nog beginnen
overigens weer samenwerken en uitleg dus weinig kans voor fok
Welkom in nederlandquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
bah net nog lekker in de zon gelopen... trekt nu de hele lucht dicht.... klaar om te gaan regenen
ha ha zal niet anders doen dan andersquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus niet die schade in de avond gaan inhalen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |