tijd voor zomer!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
bah net nog lekker in de zon gelopen... trekt nu de hele lucht dicht.... klaar om te gaan regenen
Dat is dus bijna 300 posts halenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zal niet anders doen dan anders
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dus bijna 300 posts halen
Ik ben wel liefquote:
Selectief lief... dat dan weer welquote:
mee eensquote:
je kan ook niet altijd tegen iedereen lief zijn hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Selectief lief... dat dan weer wel
idd, een plek zoeen met schaduw en zon meteen naast elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
mee eens![]()
![]()
lekker in de zon luieren, dat kan ik wel een lange tijd doen, daarentegen heeft m'n vriendin zonneallergiedas dan wel minder
Nee kan ik ook niet... Ok nu ben ik soms wel ontzettend hard voor de medemens... but hey... who cares?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je kan ook niet altijd tegen iedereen lief zijn he
ik geloof dat ik dan wel misselijk van mezelf zou worden
Hmm dat is zeker minder...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
mee eens![]()
![]()
lekker in de zon luieren, dat kan ik wel een lange tijd doen, daarentegen heeft m'n vriendin zonneallergiedas dan wel minder
dat kan ik dan ook weer niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee kan ik ook niet... Ok nu ben ik soms wel ontzettend hard voor de medemens... but hey... who cares?
ha ha ken dat alhoewel ik net zo lief een boek lees, of water over diegene gooi die naast me slaaptquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is zeker minder...
Ik ga liggen, zet mijn muziekje op en word wel weer een uur later wakker ofzo
Dan lig ik in ieder geval dus nooit naast jouquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ken dat alhoewel ik net zo lief een boek lees, of water over diegene gooi die naast me slaapt
jah en in NL hoef ik me eigenlijk niet eens in te smeren... verbrand hier nooitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is zeker minder...
Ik ga liggen, zet mijn muziekje op en word wel weer een uur later wakker ofzo
Heb daar totaal geen moeite meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat kan ik dan ook weer niet helemaal geloof ik
nou dan kan ze de volle lading terug verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ken dat alhoewel ik net zo lief een boek lees, of water over diegene gooi die naast me slaapt
ha ha dat vind ik in het buitenland ook altijd, kom daar vaak een dag of soms 2 later wel weer op terugquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en in NL hoef ik me eigenlijk niet eens in te smeren... verbrand hier nooit
ach ja ieder zijn ding tochquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb daar totaal geen moeite mee![]()
Kan meningen over mensen klaar hebben staan zonder dat ik ze ook maar een beetje ken
En ofquote:
Haha ehr we bellen u nog welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Godver, m'n baas is op vakantie, kan ik alle kutklusjes op gaan knappen
Ben ff een sollicitatie afnemen
Tot later
Dan is het een mooi egaal rood kleurtje geworden?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat vind ik in het buitenland ook altijd, kom daar vaak een dag of soms 2 later wel weer op terug
laterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Tot later
mooi knalrood cker?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het een mooi egaal rood kleurtje geworden?
1 keer gehad, 2e graadsbrandwondenquote:
succes maar weerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Tot later
auwquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
1 keer gehad, 2e graadsbrandwonden
valt meestal nog wel mee, begin het dan met douchen en slapen wel te voelen jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het een mooi egaal rood kleurtje geworden?
ow das pijnlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
1 keer gehad, 2e graadsbrandwonden
idd ja heb je dan wel weer geluk mee gehadquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ow das pijnlijkje leert het wel gelijk af
ik was een x op rhodos en toen hadden we een auto gehuurd en de hele dag rondgereden, maja vergeten in te smeren. was een 4x4 open enzo. heel mijn knieen rood.... is daarna mooi weggetrokken naar een bruine kleur.
daar kwam ik goed mee weg
ik heb ook best wel een donkere tint van nature zeg maar... heb ik van me moeder en me bij me oma is het nog duidelijker te zienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd ja heb je dan wel weer geluk mee gehad
ik word wel snel bruin maar dat zit ook wel aardig in onze familiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb ook best wel een donkere tint van nature zeg maar... heb ik van me moeder en me bij me oma is het nog duidelijker te zien
Same herequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik word wel snel bruin maar dat zit ook wel aardig in onze familie
Understatement jaquote:
Kroatie is een land waar je ontzettend kan zonnen... als ik mijn broer mag gelovenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt meestal nog wel mee, begin het dan met douchen en slapen wel te voelen ja
trekt dan met 2 dagen ook weer weg
plannen voor zomervakantie gaan nu toch ook weer meer richting kroatie
met zijn drieen snel bruin wordenquote:
Smeer mij eigenlijk nooit in, in Nederland... Tjah danverbrand ik een klein plekje op mijn schouders... lekker belangrijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
met zijn drieen snel bruin wordenhoe groot is de kans dat zulke mensen elkaar hier treffen
ja waren net twee weken terug toen gedonder met mn pootje begonquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kroatie is een land waar je ontzettend kan zonnen... als ik mijn broer mag geloven
Alleen als die net is aangemaakt, anders nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:36 schreef tripack het volgende:
hebben jullie ook wel eens last dat het topic niet in d elijst terug te vinden is?
moest een paar kee f5'en voordat ik em pas zag
Je moet het ook kunnen he, zou zonde zijn als je er heen gaat en je kan dan door je voet niet echt genieten van de vakantiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja waren net twee weken terug toen gedonder met mn pootje begon
voor de oorlog ook 2x geweest
da's ook eigenlijk het grootste probleem weet niet of mn pootje dat gaat trekken
maar er zijn nu al zoveel verschillende opties voorbij gekomen dat ik het echt niet meer weet
en kroatie vinden we allebei wel echt leuk
ik wil er best zelf eens over heen lezenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen als die net is aangemaakt, anders niet
klopt, heb ook nog niks geboektquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet het ook kunnen he, zou zonde zijn als je er heen gaat en je kan dan door je voet niet echt genieten van de vakantie
Appartement dan maar? Hotel? En succes op werk trouwensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt, heb ook nog niks geboekt
eerder zou ik dat dan ook weer niet hebben gedaan
gewoon tent achterin en dan zien waar we uitkwamen
nu al wel besloten om niet op een luchtbed te knallen, kan dan vrij moeilijk zelf opstaan enzo
tot zo dracuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
zo en ben ik op weg naar het werk!
Nou ik denk niet dat ze er veel zal zijnquote:
naja ze zal er anders vandaag nog wel langskomenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze er veel zal zijn
Gezien haar post hoeveelheid denk ik van wel jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:47 schreef tripack het volgende:
[..]
naja ze zal er anders vandaag nog wel langskomen
whehehe iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezien haar post hoeveelheid denk ik van wel ja
Verveelmodus aan [x]quote:
er is op het forum ook niet heel veel te beleven iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verveelmodus aan [x]
Verveelmodus uit []
Klik
morge smokezquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Ik ga maar weer eens naar de sportschool denk ik... Alweer te lang geleden
Best klein, vooral als het er 4 zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
met zijn drieen snel bruin wordenhoe groot is de kans dat zulke mensen elkaar hier treffen
ben jij ook al zo'n snelbruinerquote:
Jaloersmodus aanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Ik ga maar weer eens naar de sportschool denk ik... Alweer te lang geleden
Heulemaal niksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:02 schreef tripack het volgende:
[..]
er is op het forum ook niet heel veel te beleven idd
Is te merkenquote:
True that isquote:
maakt niet uit... heeft iedereen wel eens last vanquote:
ja altijd baas boven baas héhquote:
das idd erg zwaarquote:
quote:
Mwah, niet helemaal, ik zit vandaag weer tot 22:30 in Lelystad voor cursus... Da's ook niet alles hoor!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja altijd baas boven baas héh
Moet lach inhoudenquote:
Lelystad of de cursus?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal, ik zit vandaag weer tot 22:30 in Lelystad voor cursus... Da's ook niet alles hoor!
Zwemmen helpt met afvallenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zwemmen helpt met afvallen
[ afbeelding ]
Koffiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:21 schreef tripack het volgende:
* tripack zet een blad met koffie, thee en de hele mikmak neer
pak wat je wilt
Erg he, stel aangestrande potvissenquote:
Nee okquote:
Dat is bijna niemand meer in de Flevopolderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, er is hier wel wat polder te vinden in de buurt, maar ben geen boer
Nee, in Heemskerk (naast Beverwijk), ~ 100km verderopquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is bijna niemand meer in de FlevopolderMaar woon je in Lelystad dan?
Zo zie je maar weer, het loont echt wel om je best te doenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:29 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben er wel weer hoor,
kwam aan op het werk lift weer kapot, dus receptie zei al ga je toch lekker naar huis,
ik neuj want er komt om 10.00 uur iemand voor me uit ermelo
dus zei me geholpen met de trap op te komen
kom ik boven, zet pc aan, open mail, komt diegene morgen
das nog een aardig ritje naar huis toequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, in Heemskerk (naast Beverwijk), ~ 100km verderop
Das flink kut hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:29 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben er wel weer hoor,
kwam aan op het werk lift weer kapot, dus receptie zei al ga je toch lekker naar huis,
ik neuj want er komt om 10.00 uur iemand voor me uit ermelo
dus zei me geholpen met de trap op te komen
kom ik boven, zet pc aan, open mail, komt diegene morgen
Boemquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, in Heemskerk (naast Beverwijk), ~ 100km verderop
Eerder feiten benoemenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
enne een beetje over me gaan roddelen als ik er niet ben haha
yep maar nu ben ik er toch dus blijf ik ook en hoop ik gewoon dat de lift het straks weer doetquote:
wie wij nooitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
enne een beetje over me gaan roddelen als ik er niet ben haha
Zou wel fijn zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep maar nu ben ik er toch dus blijf ik ook en hoop ik gewoon dat de lift het straks weer doet
als ze het vandaag nog gemaakt krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep maar nu ben ik er toch dus blijf ik ook en hoop ik gewoon dat de lift het straks weer doet
Denk alleen niet dat, dat bevorderlijk is voor je voetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
anders kom ik ook wel beneden, dan werkt de zwaartekracht mee ten minste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |