Yattaquote:
ha ha anders ga ik gewoon van 3 hoog op mn kont naar beneden intresseert me ook niksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat, dat bevorderlijk is voor je voet
zo in ieder geval 1 goede daad verricht iemand blij gemaaktquote:
en de rest van je lichaamsdelen (mocht je zonder te lopen beneden aan de trap komen, wat we niet willen natuurlijk)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat, dat bevorderlijk is voor je voet
Dat is natuurlijk ook altijd een optiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha anders ga ik gewoon van 3 hoog op mn kont naar beneden intresseert me ook niks
kan dat alleen naar boven dan weer niet
Niet met je eigen auto gegaan dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo in ieder geval 1 goede daad verricht iemand blij gemaakt
heb in de auto wel iemand zitten uitschelden, auto was niet omgebouwd en daar kan ik echt pis nijdig om worden
preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook altijd een optie
Goed zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies
zal niet vallen deze keer
Trampoline wegzetten, kan je ook omhoog!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha anders ga ik gewoon van 3 hoog op mn kont naar beneden intresseert me ook niks
kan dat alleen naar boven dan weer niet
ik zie me hier alweer vliegen door de luchtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trampoline wegzetten, kan je ook omhoog!
Huh? Wat?quote:
que?quote:
Oh..da's dus een brabantse uitspraak schijnbaarquote:
ow was dat de sollicitant?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh..da's dus een brabantse uitspraak schijnbaar
Bij bijzonder mooie vrouwen... 'dat het kan groeien zonder wortel'... dat dus
Ah verklaardquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:
ja dat is de hamvraagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah verklaard
Maar ehr... is ze aangenomen?
whahaha ik zou bijna zeggen: waar blijven de foto's?:Pquote:
Nog niet zeker, een gevalletje 'eerhm we bellen u nog'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah verklaard
Maar ehr... is ze aangenomen?
Successssquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef lynda het volgende:
Uitslapen, school, werken, moment voor mezelf, slapen, school en werken
Mijn opsomming voor vandaag en morgen!
Op naar school
Meen, kom jij niet naar de roemeense import bruiden toe... dan komen ze wel naar jouquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niet zeker, een gevalletje 'eerhm we bellen u nog'
Ze spreekt 4 talen, dus kan wel bruikbaar zijn, alleen niet voor de projecten die onder ons team vallen.
succesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef lynda het volgende:
Uitslapen, school, werken, moment voor mezelf, slapen, school en werken
Mijn opsomming voor vandaag en morgen!
Op naar school
Ja hoor, het gesprek was verder okequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:16 schreef draculettetje het volgende:
maar je hebt dus wel een aangenaam gesprek gehad sgele?
Gast, daar hou ik mij niet mee bezigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:14 schreef Sgele het volgende:
Veel plezier Lynda
BellerImportbruiden is vooral uit Rusland en Polen...dat moet je toch weten jonguh
de sollicitant moet dan ook nog kunnen passen in het team en de werkzaamheden enzulksquote:
En ziet ze er een beetje lekker uit ? das veel belangrijkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niet zeker, een gevalletje 'eerhm we bellen u nog'
Ze spreekt 4 talen, dus kan wel bruikbaar zijn, alleen niet voor de projecten die onder ons team vallen.
dat bedoelde ik te zeggen met mijn vorige postquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En ziet ze er een beetje lekker uit ? das veel belangrijker
Te omslachtig gebracht dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
dat bedoelde ik te zeggen met mijn vorige post
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
de sollicitant moet dan ook nog kunnen passen in het team en de werkzaamheden enzulks
whaha jaa, overkomt iedereen wel eensquote:
Uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha jaa, overkomt iedereen wel eens
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
ganz geil![]()
1000e post
![]()
rondje van mij
* tripack zet schalen chips, choco-eitjes neer en daarnaast een blad met drinken
jah dan komt het nieuwe feestjequote:
Denk dat we dan wel weer een tijd verder zijnquote:
denk het ook.... ruim half jaartje gok ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk dat we dan wel weer een tijd verder zijn
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
ganz geil![]()
1000e post
![]()
rondje van mij
* tripack zet schalen chips, choco-eitjes neer en daarnaast een blad met drinken
das geen wortel meer, maar een winterpeenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
*proest*quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das geen wortel meer, maar een winterpeen
chiao Herr Sgelequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
*proest*
Maar goed... ik ben weer een meeting in![]()
Viel spass allen!
Danke, jij ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
*proest*
Maar goed... ik ben weer een meeting in![]()
Viel spass allen!
Schrik! Aan het werkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
ik ben zowaar aan het werk
nog 1 aanvraag dan is er een mapje klaar
wel al 2 overeenkomsten opgemaakt en er 5 uitgeprint al moet ik nog naar de printer
ik voel me een type miep
ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schrik! Aan het werkMaar alles lukt wel zo te zien
Gelukkig maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |