Geen respons, firewallpoort 28960 opengezet? UDP dacht ik..quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:42 schreef Badabingea het volgende:
Wie gaat het proberen?
Nee, die hebben langer gespeeld en dus meer dingen vrijgespeeld. Als je 20 uur speelt moet je wel lvl 55 zijn, ik was het iig na 17,5 uur dus... (in het 1e weekend van de release muhahahaahaquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:18 schreef thloreg het volgende:
Waarom is dit topic er nog? Beetje verwarrend waar je moet posten. Hey,kan iemand mij uitleggen waarom sommige gasten zo hoog in ranking zijn als 5 star general en ik maar een simpele sergeant ben terwijl ik best aardig kan knallen. Hebben die andere gasten teveel hacks?
De code van de CoD4 software is zo geschreven dat het ook goed draait op mindere systemen (i.t.t. Crysis bijvoorbeeld). Bij mij draait 'ie ook prima @ CoreDuo1,73ghz , 1gb geheugen en Ati X1600 Mobile laptop!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef Sanderrrr het volgende:
CoD1 heb ik helemaal plat gespeeld, CoD2 ook uren mee vermaakt. CoD4 nog niet aangeraakt. Mede omdat mijn laptop het niet aankan. Ik ga binnenkort een nieuwe kopen maar ik ben er nog niet over uit of ik een laptop of een desktop zal kopen. Laptop is wel draagbaar enzo (ook al komt deze laptop mijn kamer niet uit) maar met een desktop heb je geen keuze. Nu wil ik CoD4 wel even uitproberen wanneer ik een nieuwe pc heb, draait het goed op laptops?
Er was idd een vrouw op Teamspeak.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:47 schreef luciferist het volgende:
was er trouwens echt een vrouw in de chatroom, of speel ik met pubertjes zonder baard in de keel?
Ik ook vaak, maar soms is 50 mensen ook verschrikkelijk lachwekkendquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
wat hij zegt, ik speel altijd met max 16 mensen
Ik vind Domination geweldig, en inderdaad, kleine servers.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb het nou een paar dagen gespeeld en tot nu toe vind ik 't echt een kutspel. Sorry dat ik 't zeg maar 't lijkt wel een of andere vage kutshooter i.p.v. "het goede spel" waarover sommigen spreken. Die voortdurende stroom van air strikes en helicopters maakt het spel gewoon tot een grote chaos waardoor je constant met een schuddend scherm zit. Nou weet ik dat 't public servers zijn maar dan nog. Het is een grote chaos zonder enig overzicht. Bij MoH:AA had je zelfs op public servers nog enig overzicht en samenwerking. Bij CoD4 is het gaan met die banaan, nades rondsmijten, airstrike roepen en rondknallen. Op zich best leuk hoor die perks en rangen maar het voegt weinig toe. Last stand is op zich een leuke perk maar grenade launchers bijvoorbeeld zijn gewoon irritant. Lopen altijd stuk of 10 gasten rond met die dingen en het wordt gewoon een gigantische chaos. Qua gamemodes moet ik nog even kijken. Heb vooral Team Deathmatch gespeeld en een paar keer Search and Destroy. Dat beviel me al beter eerlijk gezegd. Zijn er eigenlijk ook servers die airstrikes e.d. uitgeschakeld hebben?
Haha, op die momenten veranderde ik juist in Rambo. Ik speel namelijk vooral met sniper en dat gaat best aardig als er even geen air raid langskomt.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:53 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
"It's up to you now soldier, you're the only one left"
Vanaf dat moment meet ik me altijd een hele andere speelstijl aan, veel minder rushen en beter keuzes makenAlsof het daarvoor niet relevant is ofzo
Ik heb aparte perks voor aparte klassen ingesteld.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef luciferist het volgende:
maar een airstrike hoor je toch altijd aankomen? ik word nauwelijks met airstrike's gekilled.
je moet gelijk schuilen en weg van je team.
ik speel altijd met AUV jammer en dead silence, waardoor de airstrike meestal bij de andere terecht komt.
Die perks kan ik nog niet nemen maar die UAV Jammer neem ik zeker zodra ik de mogelijkheid heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:04 schreef luciferist het volgende:
ik heb overal claymore omdat ik andere rugneukers haat, UAV jammer (beter voor sniper, je blijft geheel ontzichbaar) & dead silence (dan kan je mensen rugneuken omdat ze je niet horen)
Ik had een tijdje terug ook die shit. Stond er onderin dat PB de server gebanned had. (Omdat het een cracked server is.) Maar daar is gelukkig een fix voor dus dat probleem is verdwenen als sneeuw voor de spreekwoordelijke zon.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef luciferist het volgende:
Ik heb elke keer ineens 999 ping, wanneer er een airstrike komt, wanneer ik plotseling schiet, wanneer ik een claymore plant
VET KUT
net een score van 23 k - 2 d na wat gelag 23 k - 6 d
Dit is trouwens niet waar, UAV jammer zorgt ervoor dat de tegenstander je niet op de map kan zien als zij UAV hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:04 schreef luciferist het volgende:
UAV jammer (beter voor sniper, je blijft geheel ontzichbaar)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef luciferist het volgende:
en een dude dik patsen dat die mod was in onzin om zijn negatieve kill death score the compenseren.
Als de tegenstander geen UAV heeft heeft ie helemaal geen map.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef seto het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet waar, UAV jammer zorgt ervoor dat de tegenstander je niet op de map kan zien als zij UAV hebben.
Als je dus schiet en tegenstander heeft geen UAV, zien ze je gewoon op de map. (mits geen silencer)
Op hardcore ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als de tegenstander geen UAV heeft heeft ie helemaal geen map.
ooh waarom niet, das ook AUV... stomquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef seto het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet waar, UAV jammer zorgt ervoor dat de tegenstander je niet op de map kan zien als zij UAV hebben.
Als je dus schiet en tegenstander heeft geen UAV, zien ze je gewoon op de map. (mits geen silencer)
Volgens mij is dat onzin. Met een silencer kom je sowiezo niet op de map te staan. De UAV jammer zorgt er juist voor dat je ook zonder silencer niet op de map verschijnt. De uitleg bij de perk is "Undetectable on enemy radar". Lijkt me toch vrij duidelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef seto het volgende:
UAV jammer
+
"Enemy UAV is airborne!"
=
Logica
Zonder silencer heeft die perk inderdaad weinig nut, behalve in hardcore.
Iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onzin. Met een silencer kom je sowiezo niet op de map te staan. De UAV jammer zorgt er juist voor dat je ook zonder silencer niet op de map verschijnt. De uitleg bij de perk is "Undetectable on enemy radar". Lijkt me toch vrij duidelijk.
Hoe kom je hierbij? Als tegenstander UAV heeft zien ze je gewoon op de map, ook al heb je silencer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Met een silencer kom je sowiezo niet op de map te staan.
Alleen als tegenstander UAV heeft, voor de 3e keer.quote:De UAV jammer zorgt er juist voor dat je ook zonder silencer niet op de map verschijnt.
UAV = radar, niet dat mapje wat je standaard ziet.quote:De uitleg bij de perk is "Undetectable on enemy radar". Lijkt me toch vrij duidelijk.
Dan wel ja (@ 1ste stukje), maar daar heeft die het nu niet over toch. Hi had het erover dat als je schiet dat je dan niet op radar komt (denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef seto het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Als tegenstander UAV heeft zien ze je gewoon op de map, ook al heb je silencer.
[..]
Alleen als tegenstander UAV heeft, voor de 3e keer.
[..]
UAV = radar, niet dat mapje wat je standaard ziet.
Gek, dat idee heb ik nou ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, hoe kunnen mensen iets moeilijk maken dat makkelijk is.
fixed.quote:Wapen i.c.m. UAV jammer + silencer = NOOIT te zien op map. Niet bij schot en niet bij UAV launch.
quote:The UAV Jammer blocks UAV and UAV only.
Oh, wat een kutperk dan. Ik vind het overigens sowieso triest dat je op de GPS verschijnt als je vuurt. Mensen moeten gewoon maar beter luisteren met hun headset.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef seto het volgende:
[..]
Gek, dat idee heb ik nou ook.
[..]
fixed.
Omdat jullie zo noob zijn plak ik er nog wel wat linkjes bij:
http://callofduty.wikia.com/wiki/UAV_Jammer
http://www.infinityward.c(...).msg324705#msg324705
[..]
Zelf 1x gehad, was te druk met de UAV want ik wist dat er nog een vijand in hetzelfde huis zat als ik en ik wachten tot er dus nog een scan kwam, maar toen werd ik opeens geknifed door hem omdat 100% geconcentreerd was op de scan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:05 schreef seto het volgende:
Yep, sommige spelers lopen je ook gewoon voorbij omdat ze alleen op de rode puntjes op hun radar letten
Ik heb me naam dan ook maar ff veranderd van wAAndeS naar [BoF] waandZquote:FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4
FJD --------------- fjd -----------------[BoF]FJD
murp---------------murp1982-------[BoF]murp
DuTank-----------dubbeloo -------------- Jack Herer
Bugworks ------- bugworksnl -----[BoF]Bugworks
unioz -------------- uni0z -------------[FOK] unioz
Wiekasj ---------- wiekasj -
Wriggles --------- wrigglynator ---- FOK! Hawk
Shizzle_Nizzle -- Bardock00 ------ [BoF]Bardock00
WjeroneW ------- jeroenw --------- [BoF] waandZ
Luciferist---------Luciferist----------Luciferist
Maniack28-------koekenbakkernl----=@NL=Koekenbakker
-J-D-------------heb-ik-nie---------[FOK!] Guybrush
DatMeenJeNiet---Gijsssss------------Gissoe
Razorback--------Razorback2k8---Razorback
Rickokun----------Rikoko-------------Rikoko / ROFLPWNER
inspi-------------Inspirational--------inspi
Hardrebel--------Hardrebel---------Hardrebel
Dennehy---------akyra7------------UTF| Brehon
Punkjunk---------nvt---------Bazooka Joe
Bezemsteel------nlstorm---- [NL] - Storm
Die moet ik echt hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
49. Barret .50cal unlocked.
Nee, er zijn verschillende scopes die je erop kunt zetten. Met de standaardscope van de Dragunov kun je bijvoorbeeld niet je "adem inhouden" om 'm te stabiliseren.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:09 schreef punkjunk het volgende:
Die scopes zijn toch allemaal het zelfde? Die barret vind ik kut, véélste veel terug slag. Of de m21 of de M4oA3.
Ehm? Jij hebt dan geen PC denk?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende scopes die je erop kunt zetten. Met de standaardscope van de Dragunov kun je bijvoorbeeld niet je "adem inhouden" om 'm te stabiliseren.
[ afbeelding ]
quote:
dan volgt het cam shot de kogel ipv. dat ie blijft staan bij de schutterlquote:
Huh! Dat had ik al een keer gezien volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
dan volgt het cam shot de kogel ipv. dat ie blijft staan bij de schutterl
wel tof
Eensch.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Huh! Dat had ik al een keer gezien volgens mij.Vetste killcam-view vind ik trouwens die vanuit de lucht als je door een helicopter bent neergeknald. Ziet er gewoon uit alsof de footage gemaakt is door CNN ofzo. Echt vet.
Jamaar, heb je em voor de PC of voor de xbox ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik plakte gewoon even een plaatje met een scope. Kan helaas niet de andere voorbeelden vinden. Je hebt in ieder geval de standaard scope waarbij je shift kunt indrukken om te stabilizen en je hebt de ACOG scope die kut is. Verdere scopes moet ik zelf ook nog unlocken.![]()
Ben pas [ afbeelding ]
Same here.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
Hoi!
CoD4 is het eerste spel in jaren dat ik gekocht heb om de geweldige multi-player
Ondertussen rank 32 (eerste keer nog geen 55 gehaald dusquote:
PC natuurlijk, daarom zit ik in 't PC-topic. Dacht dat er nog meer scopes waren.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Jamaar, heb je em voor de PC of voor de xbox ofzo?
Bij de pc heb je namelijk maar 2 scopes. Normaal een AGOC. Normaal is te stabiliseren, AGOC niet. Verder zijn er geen andere scopes ofzo.
Eens!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
PC natuurlijk, daarom zit ik in 't PC-topic. Dacht dat er nog meer scopes waren.Die ACOG scope is in ieder geval echt ruk.
Is die zombie mod er al dan !?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef tralalala het volgende:
Is de zombie mode een beetje leuk in CoD 4? en zijn de n00bs al een beetje weg? Ergerde me er kapot aan in elke server toen het spel net uit was.
Zit nu nog steeds aan CoD 2
Zombie mod?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef tralalala het volgende:
Is de zombie mode een beetje leuk in CoD 4? en zijn de n00bs al een beetje weg? Ergerde me er kapot aan in elke server toen het spel net uit was.
Zit nu nog steeds aan CoD 2
Ik heb geen idee wat voor videokaart ik heb, maar eerst deed ie het iig gewoon.quote:Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call
Heet jij op COD4 ook luciferist?quote:Op donderdag 3 april 2008 06:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
level 55 alle challenges voltooid
Je begint met een team van amerikanen en met 1 zombie, de amerikanen hebben wapens en kogels en de zombie heeft alleen een knuppel.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:36 schreef Badabingea het volgende:
Wat is de meerwaarde van de Zombie mod?
Haha, ik wil die server wel toevoegen bij Xfire, maar ik weet ff niet meer welke port ik moet doen bij het toevoegen van een ip server, lol.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je begint met een team van amerikanen en met 1 zombie, de amerikanen hebben wapens en kogels en de zombie heeft alleen een knuppel.
Als de zombie een amerikaan basht, wordt deze ook een zombie totdat er uiteindelijk maar 1 iemand overblijft en die heeft gewonnenbest verslavend hoor
Voeg maar ff toe aan de lijst die eerder gepost is, is iets makkelijker en overzichtelijker.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:54 schreef Mindstate het volgende:
Ga zo ook ff spelen, zitten er veel fokkers op die ene server?
Xfire is btw nielz91, cod4naam Mindstate
28950 denk ikquote:Op donderdag 3 april 2008 12:54 schreef Mindstate het volgende:
Ga zo ook ff spelen, zitten er veel fokkers op die ene server?
Xfire is btw nielz91, cod4naam Mindstate
Heb ik gedaan en is een kutcombi. Sowieso is de ACOG (waarom zegt iedereen AGOC?) een kutscope.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef punkjunk het volgende:
Is een dragonov met een AGOC eigelijk een beetje een toffe combi? Zag laatst iemand er mee spelen.
Wrijf het er ff lekker in.quote:Op donderdag 3 april 2008 06:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
level 55 alle challenges voltooid
hmm, ik moet toch 150 headshot met dat ding maken.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en is een kutcombi. Sowieso is de ACOG (waarom zegt iedereen AGOC?) een kutscope.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Combat_Optical_Gunsight
Zo'n knoppie op me muis.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:59 schreef Badabingea het volgende:
Ik vind het maar kut btw, en in knifen zuig ik al helemaal, welke toets hebben jullie voor knifen?
dat heb ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 17:01 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb de v en dat is nou niet de ideale toets.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik knife amper, zo heel af en toe eensV is een goede key vind ik
ik heb trouwens zin in een potje knallenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:33 schreef Badabingea het volgende:
En realistisch is het helaas ook niet. 1x knife in je naad en je bent dood
Die heb ik op granaatwerpen staanquote:Op donderdag 3 april 2008 21:21 schreef luciferist het volgende:
mijn knifeknoip is de scroll die kan ik indrukken
/name "[V]Verbal" in de console typen. Console open je met ~quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef Verbal het volgende:
Ik ben gewoon 'Verbal', maar is je online nick nog te wijzigen, zonder dat je met een nieuwe helemaal opnieuw moet beginnen? Wil er nog een tagje voor zetten, maar de [ ] deed het niet toen ik mijn naam aanmaakte.
V.
Ja, en dat heeft ook mn voorkeur, dus dat feest gaat niet door.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die heb ik op granaatwerpen staan
Dit is wat ik gevonden heb:quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:58 schreef DuTank het volgende:
Ik heb direct x10 geïnstalleerd, update van me driver geïnstalleerd, CoD4 opnieuw geïnstalleerd.. maar ik krijg nog steeds die Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call error...![]()
![]()
![]()
Hopelijk werkt dit ook voor jou. Tenzij je een Nvidia kaart hebt...quote:I got it fixed. Heres what i did,i hope this helps anyone with the same problem.
Go into catalyst,Click the 3D tab on the left,Go to more settings,Check the "Support DXT Texture Format's" box.
Weet ik datquote:Op zondag 6 april 2008 20:03 schreef Hardrebel het volgende:
wat voor videokaart heb je?
Komen ook voor PC. Moet je extra voor dokken.quote:Op maandag 7 april 2008 00:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ow kenker, alleen voor de xbox zie ik net
Eensch.quote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wou net zeggen, ik betaal geen fucking centGames zijn al duur genoeg tegenwoordig
Tegenwoordig? Games zijn al jaaaaaaren vrij duur. In het gulden tijdperk waren PC games al 100-110 gulden en PS2 games waren toen ook 125 gulden. Nu zijn de meeste PC games tussen de 40 en 50 euro. Gemiddeld is de prijs zelfs wat gedaaltquote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wou net zeggen, ik betaal geen fucking centGames zijn al duur genoeg tegenwoordig
PS2 games koop ik niet, die brand ik zelfquote:Op maandag 7 april 2008 12:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Games zijn al jaaaaaaren vrij duur. In het gulden tijdperk waren PC games al 100-110 gulden en PS2 games waren toen ook 125 gulden. Nu zijn de meeste PC games tussen de 40 en 50 euro. Gemiddeld is de prijs zelfs wat gedaaltPS2/PS3 games zijn vaak 60 euro dus die kosten vrijwel exact hetzelfde.
Gamen is een dure hobbie/lifestyle
is niks an...quote:Op maandag 7 april 2008 16:54 schreef WjeroneW het volgende:
Is het raar als ik de zombie servers niet tussen de serverlijst kan vinden.
Iemand die me een ip kan geven van een zombie server?
Inderdaad, COD4 zie ik ook meer als iets om te doen tot Left 4 Dead uitkomt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kun je beter wachten op Left 4 Dead. Dat wordt pas een geweldig spel.
Daar heb ik geen last van eigenlijk. Speel alleen tdmquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:19 schreef Verbal het volgende:
Wat ik nog steeds moeilijk te verkroppen vind is hoe je vorm in dit spel kan variëren. De ene dag ben je aan het vlammen, de volgende dag haal je als een soort n00b amper 1 of 2 kills in een ronde
V.
Ik krijg dat maar niet voor elkaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik speel sinds afgelopen week op mijn eigen 'server', thuis-servertje op een 20/1 mbit lijn met max 12 players. Loopt eigenlijk prima, had ik niet verwacht
iddquote:Op woensdag 9 april 2008 17:23 schreef Badabingea het volgende:
Al 5 maanden 55
Echt jammer dat ze niet zo'n systeem voor de pc hebben gebouwd dat je steeds maar verder kunt. Want je speelt nu zonder echt iets te kunnen halen. Ja, ok, nice scores, maar dat doe ik al, dusja.. Het gaat vervelen
1 dagquote:Op woensdag 9 april 2008 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zit in totaal op 1 dag en 18 uur spelenDe laatste tijd speel ik het wel dagelijks eigenlijk. Niet meer zoals vroeger, na het avondeten gamen tot aan 6 uur 's ochtends
Yep, dedicated 24x7 serverquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:00 schreef punkjunk het volgende:
Doe je dan dedicated?
Zonder loss?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik speel sinds afgelopen week op mijn eigen 'server', thuis-servertje op een 20/1 mbit lijn met max 12 players. Loopt eigenlijk prima, had ik niet verwacht
Heel af en toe is er een kleine packet loss, maar die is minimaal. Hoor ook nooit klachten van mijn medespelers.quote:
Hopelijk is die niet cracked en pass je Ip dan ff, gaan we ff knallen!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heel af en toe is er een kleine packet loss, maar die is minimaal. Hoor ook nooit klachten van mijn medespelers.
Op een cracked server, kunnen mensen ook spelen die het spel niet legaal hebben. Er zit zegmaar geen cd-key check opquote:Op donderdag 10 april 2008 15:34 schreef Verbal het volgende:
Wat is een 'cracked server'Als iemand een eigen server begint is toch niet illegaal of zo
V.
Is een fix voor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:12 schreef -J-D- het volgende:
Op elke cracked server schiet mn ping in 1x van 40 of zo naar 999 zonder dat het aan mijn internet ligt.
Volgens mij zijn ze dus een kruistocht bezig tegen die cracked servers
Ik zou het spel haast gaan kopen
Ik ben je zeer dankbaarquote:Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is een fix voor.Gebeurde bij mij ook telkens op de killing4fun severs. Je krijgt dan een message dat de server door PB gebanned is, waarna ze elke zoveel seconde je volledig platleggen. Ik heb fps en netwerk meters lopen via console dus ik zag dat ze telkens je lijn volledig dichtgooien. (Te herkennen aan de gele balken als je 't zelf wil checken. Hetzelfde gebeurt als je tegelijk met spelen zit te downloaden. Met andere woorden, PB of 't spel zelf emuleert dat je je lijn volledig leegslurpt qua downloadspeed.)
www.killing4fun.nl voor de fix. De servers zijn ook best goed te pruimen trouwens.
Dito. Maar denk dat ik 't maar helemaal laat schieten. Op een gegeven moment net iets te eentonig voor mij.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik speel het al weken niet meer. Ik hoop dat de nieuwe maps snel komen zodat ik weer aan de slag kan.
Moet ik elke keer dat ik het spel aflsuit die fix opnieuw doen? het lijkt er namelijk wel op :Squote:Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
www.killing4fun.nl voor de fix. De servers zijn ook best goed te pruimen trouwens.
Nope. Ik niet in ieder geval. Maar het is wel een tijdje geleden dat ik voor 't laatst speelde. Misschien hebben ze 't weer verneukt nu.quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Moet ik elke keer dat ik het spel aflsuit die fix opnieuw doen? het lijkt er namelijk wel op :S
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:30 schreef Verbal het volgende:
Wat echt vervelend is, zijn toch wel de cheaters die ik tegenkom
Drie hits vol in de bakkes met een desert eagle en gewoon doorlopen om mij te knifen. Tuuuuuuuurlijk.
Dan weet ik niet wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Er zijn geen cheats waarbij je niet dood kan in multiplayer
![]()
Ik heb niet gemist, daarvoor heb je zo'n prachtige reticule die aangeeft dat je raakt. En ik had op die server een ping van rond de 50, dus dat zal het ook niet zijn. Dus gewoon: drie keer vol raken met een desert eagle, en ook niet op een kilometer of zo, gewoon een meter of 10. M.a.w. het doel werd ook steeds groter.quote:Dus óf je hebt gemist, óf je ping is te hoog ofzo, waardoor je denkt dat je hem raakt, maar dat gewoonweg niet doet
Absoluut wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Er zijn geen cheats waarbij je niet dood kan in multiplayer
Dus óf je hebt gemist, óf je ping is te hoog ofzo, waardoor je denkt dat je hem raakt, maar dat gewoonweg niet doet
Ja, maar drie keer desert eagle voor je flikker, daar helpt geen perk tegen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt een perk dat je meer health hebt.
Das waar. Meestal na 2 is het al gedaan met je.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar drie keer desert eagle voor je flikker, daar helpt geen perk tegen.
V.
Gister kwam ik nog wel aimbotter tegen, 2 zelfs in dezelfde server.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:30 schreef Verbal het volgende:
Wat echt vervelend is, zijn toch wel de cheaters die ik tegenkom
Drie hits vol in de bakkes met een desert eagle en gewoon doorlopen om mij te knifen. Tuuuuuuuurlijk.
En ik was daarstraks op een server, team deathmatch. Ging echt lekker, stond vrij snel bovenaan en hopppaaaa, gekicked. Maar natuurlijkslechte verliezers...
Dat ondermijnt de lol wel, moet ik zeggen.
V.
De connectiesnelheid speelt ook een grote rol.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Verbal het volgende:
Ik vind sowieso wel wat dingen vaag. Ik speel ook soms op een sniper-only server met killcam en wat mij toch echt wel opvalt is de 'collision/hit-detection'. Als ik iemand wil afknallen moet het pixelperfect zijn, maar als ik af en toe zie op de killcam wat geldt als een dodelijke hit bij mij... de crosshair is niet in mijn buurt, je ziet op de muur een halve meter naast mij (waar de crosshair staat) de stukken eraf vliegen, maar ik ben dood met een one-shot-kill
V.
Waarin dan? Als ik toch de killcam zie van degene die mij neerknalt, dan zie ik toch wat hij doet?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De connectiesnelheid speelt ook een grote rol.
Nah, ik heb wel een tag voor mijn naam staan maar is meer een vriendenclubje dan een clan.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:53 schreef l3laster het volgende:
gister nog lekker op crossroad gespeeld op een Hardcore sabotage server lekker weg knallen.
maareh speeld niemand hier in clan verband? das toch 10x beter dan pubben o_O
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:53 schreef l3laster het volgende:
gister nog lekker op crossroad gespeeld op een Hardcore sabotage server lekker weg knallen.
Installeer TheAllSeeingEye of http://www.game-monitor.com/search.php?search=mp_pipeline&type=map&vars=&game=cod4quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand een handige site waar je lekker overzicht krijgt van bijvoorbeeld alle TDM servers met Downpour als draaiende map op dat moment??
Pubben is beter, geen gezeik aan je hoofd van mensen die denken je superieur te zijn enzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:53 schreef l3laster het volgende:
Het call of duty chapter?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Pubben is beter, geen gezeik aan je hoofd van mensen die denken je superieur te zijn enzo.
Ik heb zelf vanaf mn 16e tot mn 18,5 clanned gespeeld, ook Founder van het Call of Duty chapter, toen was het leuk, nu speel ik liever zonder verplichtingen of wat dan ook
Dat volk kom je ook op pubservers tegen, hoor. Gisteren nog. Lekker potje TDM, dacht ik. Ik ben net op die server, ren een hoekje om en wil een jump maken om ergens op te komen, maar in mijn ooghoek zie ik iemand, dus in de sprong draai ik. Blijkt teamgenoot. Dus ik ren door, word ik keihard in de rug geknald (killcam liet duidelijk zien dat het weloverwogen en opzettelijke TK was). Met daarbij de arrogante tekst "We don't do bunnyhopping here".quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Pubben is beter, geen gezeik aan je hoofd van mensen die denken je superieur te zijn enzo.
Ben laatst gebanned van een server omdat ik 1x sprong. Ik wou achter een muurtje schuilen om te kunnen reloaden.quote:
FF is relax, gun bijna leeg? net doen alsof je kogel verdwaaldequote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:19 schreef TheSorrow het volgende:
Zodra FF aan staat op een server ben ik weg. En met mensen die je superieur zijn doel ik dus op TeamSpeak enzo, die je leuk van channel verwisselen terwijl je bezig bent, die rechten hebben op de server en dus zomaar kunnen kicken enzo..... Ik speel liever zonder gezeik, is er gezeik op een server, open console /disconnect en ik ga naar de volgende, easy as that
Misery Loves Company Challenge bedoel je?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:51 schreef Verbal het volgende:
Wat is FF?
Trouwens gisteren de Misery-challenge gehaald. Echt hilarisch
V.
Wow, een week niet gespeeld.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb al een week niet gespeeld, zal wel hopeloos uit vorm zijn nu
Na 4 is het al voorbij toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:09 schreef Verbal het volgende:
Ja die. Achter iemand gaan zitten, granaat tevoorschijn toveren en 5 seconden aftellen.
KABLOOIE!!!
V.
Leuk hequote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een verschrikkelijk hoerekutlevel met die sniper, waarna je 20 minuten al die debielen van je af moet krijgen. Echt
Ik ben al een miljoen keer doodgegaan.quote:
RIPquote:Op maandag 5 mei 2008 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben al een miljoen keer doodgegaan.
Die shit speel ik niet. Alleen online keihard ownen.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een verschrikkelijk hoerekutlevel met die sniper, waarna je 20 minuten al die debielen van je af moet krijgen. Echt
De single player is op zich best de moeite waard als je internet het niet doet ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die shit speel ik niet. Alleen online keihard ownen.
In de SP?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan mis je in meijn ogen toch echt wat. Was prima. Kort, maar heel erg goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die shit speel ik niet. Alleen online keihard ownen.
Ik vond dat stuk dat je die kerel op mijlenver neer moest snipen, en ook rekening moest houden met de wind enzo, fucking awesomequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
In de SP?
Dat vond ik zo'n beethje het gaafse SP-level dat ik ooit heb gespeeld...
V.
Neehee... dat sniperlevel is oprecht één van de gaafst die ik ooit in SP heb gespeeld. Sfeervol, spannend, gaaf.quote:
True, en nu ook gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neehee... dat sniperlevel is oprecht één van de gaafst die ik ooit in SP heb gespeeld. Sfeervol, spannend, gaaf.
V.
http://www.game-monitor.com/quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand een handige site waar je lekker overzicht krijgt van bijvoorbeeld alle TDM servers met Downpour als draaiende map op dat moment??
Is dat niet het principe van het spelquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Iemand die continu mensen killt met een shotgun?
In dit geval bedoelde ik met shottiewhore iemand die in een gebouw blijft lopen naar de uitgangen en dan op close quarter combat iemand uit schakelt met shottie, ipv door het level heen te lopen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is dat niet het principe van het spelMet wat voor middel dan ook anderen digitaal om zeep helpen?
V.
Da's gewoon campen. Paar frags ertegenaan en opfucken met zo'n lul.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In dit geval bedoelde ik met shottiewhore iemand die in een gebouw blijft lopen naar de uitgangen en dan op close quarter combat iemand uit schakelt met shottie, ipv door het level heen te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |