Na 4 is het al voorbij toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:09 schreef Verbal het volgende:
Ja die. Achter iemand gaan zitten, granaat tevoorschijn toveren en 5 seconden aftellen.
KABLOOIE!!!
V.
Leuk hequote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een verschrikkelijk hoerekutlevel met die sniper, waarna je 20 minuten al die debielen van je af moet krijgen. Echt
Ik ben al een miljoen keer doodgegaan.quote:
RIPquote:Op maandag 5 mei 2008 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben al een miljoen keer doodgegaan.
Die shit speel ik niet. Alleen online keihard ownen.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een verschrikkelijk hoerekutlevel met die sniper, waarna je 20 minuten al die debielen van je af moet krijgen. Echt
De single player is op zich best de moeite waard als je internet het niet doet ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die shit speel ik niet. Alleen online keihard ownen.
In de SP?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan mis je in meijn ogen toch echt wat. Was prima. Kort, maar heel erg goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die shit speel ik niet. Alleen online keihard ownen.
Ik vond dat stuk dat je die kerel op mijlenver neer moest snipen, en ook rekening moest houden met de wind enzo, fucking awesomequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
In de SP?
Dat vond ik zo'n beethje het gaafse SP-level dat ik ooit heb gespeeld...
V.
Neehee... dat sniperlevel is oprecht één van de gaafst die ik ooit in SP heb gespeeld. Sfeervol, spannend, gaaf.quote:
True, en nu ook gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neehee... dat sniperlevel is oprecht één van de gaafst die ik ooit in SP heb gespeeld. Sfeervol, spannend, gaaf.
V.
http://www.game-monitor.com/quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand een handige site waar je lekker overzicht krijgt van bijvoorbeeld alle TDM servers met Downpour als draaiende map op dat moment??
Is dat niet het principe van het spelquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Iemand die continu mensen killt met een shotgun?
In dit geval bedoelde ik met shottiewhore iemand die in een gebouw blijft lopen naar de uitgangen en dan op close quarter combat iemand uit schakelt met shottie, ipv door het level heen te lopen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is dat niet het principe van het spelMet wat voor middel dan ook anderen digitaal om zeep helpen?
V.
Da's gewoon campen. Paar frags ertegenaan en opfucken met zo'n lul.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In dit geval bedoelde ik met shottiewhore iemand die in een gebouw blijft lopen naar de uitgangen en dan op close quarter combat iemand uit schakelt met shottie, ipv door het level heen te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |