Zombie mod?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef tralalala het volgende:
Is de zombie mode een beetje leuk in CoD 4? en zijn de n00bs al een beetje weg? Ergerde me er kapot aan in elke server toen het spel net uit was.
Zit nu nog steeds aan CoD 2
Ik heb geen idee wat voor videokaart ik heb, maar eerst deed ie het iig gewoon.quote:Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call
Heet jij op COD4 ook luciferist?quote:Op donderdag 3 april 2008 06:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
level 55 alle challenges voltooid
Je begint met een team van amerikanen en met 1 zombie, de amerikanen hebben wapens en kogels en de zombie heeft alleen een knuppel.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:36 schreef Badabingea het volgende:
Wat is de meerwaarde van de Zombie mod?
Haha, ik wil die server wel toevoegen bij Xfire, maar ik weet ff niet meer welke port ik moet doen bij het toevoegen van een ip server, lol.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je begint met een team van amerikanen en met 1 zombie, de amerikanen hebben wapens en kogels en de zombie heeft alleen een knuppel.
Als de zombie een amerikaan basht, wordt deze ook een zombie totdat er uiteindelijk maar 1 iemand overblijft en die heeft gewonnenbest verslavend hoor
Voeg maar ff toe aan de lijst die eerder gepost is, is iets makkelijker en overzichtelijker.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:54 schreef Mindstate het volgende:
Ga zo ook ff spelen, zitten er veel fokkers op die ene server?
Xfire is btw nielz91, cod4naam Mindstate
28950 denk ikquote:Op donderdag 3 april 2008 12:54 schreef Mindstate het volgende:
Ga zo ook ff spelen, zitten er veel fokkers op die ene server?
Xfire is btw nielz91, cod4naam Mindstate
Heb ik gedaan en is een kutcombi. Sowieso is de ACOG (waarom zegt iedereen AGOC?) een kutscope.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef punkjunk het volgende:
Is een dragonov met een AGOC eigelijk een beetje een toffe combi? Zag laatst iemand er mee spelen.
Wrijf het er ff lekker in.quote:Op donderdag 3 april 2008 06:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
level 55 alle challenges voltooid
hmm, ik moet toch 150 headshot met dat ding maken.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en is een kutcombi. Sowieso is de ACOG (waarom zegt iedereen AGOC?) een kutscope.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Combat_Optical_Gunsight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |