Zelf 1x gehad, was te druk met de UAV want ik wist dat er nog een vijand in hetzelfde huis zat als ik en ik wachten tot er dus nog een scan kwam, maar toen werd ik opeens geknifed door hem omdat 100% geconcentreerd was op de scan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:05 schreef seto het volgende:
Yep, sommige spelers lopen je ook gewoon voorbij omdat ze alleen op de rode puntjes op hun radar letten
Ik heb me naam dan ook maar ff veranderd van wAAndeS naar [BoF] waandZquote:FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4
FJD --------------- fjd -----------------[BoF]FJD
murp---------------murp1982-------[BoF]murp
DuTank-----------dubbeloo -------------- Jack Herer
Bugworks ------- bugworksnl -----[BoF]Bugworks
unioz -------------- uni0z -------------[FOK] unioz
Wiekasj ---------- wiekasj -
Wriggles --------- wrigglynator ---- FOK! Hawk
Shizzle_Nizzle -- Bardock00 ------ [BoF]Bardock00
WjeroneW ------- jeroenw --------- [BoF] waandZ
Luciferist---------Luciferist----------Luciferist
Maniack28-------koekenbakkernl----=@NL=Koekenbakker
-J-D-------------heb-ik-nie---------[FOK!] Guybrush
DatMeenJeNiet---Gijsssss------------Gissoe
Razorback--------Razorback2k8---Razorback
Rickokun----------Rikoko-------------Rikoko / ROFLPWNER
inspi-------------Inspirational--------inspi
Hardrebel--------Hardrebel---------Hardrebel
Dennehy---------akyra7------------UTF| Brehon
Punkjunk---------nvt---------Bazooka Joe
Bezemsteel------nlstorm---- [NL] - Storm
Die moet ik echt hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
49. Barret .50cal unlocked.
Nee, er zijn verschillende scopes die je erop kunt zetten. Met de standaardscope van de Dragunov kun je bijvoorbeeld niet je "adem inhouden" om 'm te stabiliseren.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:09 schreef punkjunk het volgende:
Die scopes zijn toch allemaal het zelfde? Die barret vind ik kut, véélste veel terug slag. Of de m21 of de M4oA3.
Ehm? Jij hebt dan geen PC denk?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende scopes die je erop kunt zetten. Met de standaardscope van de Dragunov kun je bijvoorbeeld niet je "adem inhouden" om 'm te stabiliseren.
[ afbeelding ]
quote:
dan volgt het cam shot de kogel ipv. dat ie blijft staan bij de schutterlquote:
Huh! Dat had ik al een keer gezien volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
dan volgt het cam shot de kogel ipv. dat ie blijft staan bij de schutterl
wel tof
Eensch.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Huh! Dat had ik al een keer gezien volgens mij.Vetste killcam-view vind ik trouwens die vanuit de lucht als je door een helicopter bent neergeknald. Ziet er gewoon uit alsof de footage gemaakt is door CNN ofzo. Echt vet.
Jamaar, heb je em voor de PC of voor de xbox ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik plakte gewoon even een plaatje met een scope. Kan helaas niet de andere voorbeelden vinden. Je hebt in ieder geval de standaard scope waarbij je shift kunt indrukken om te stabilizen en je hebt de ACOG scope die kut is. Verdere scopes moet ik zelf ook nog unlocken.![]()
Ben pas [ afbeelding ]
Same here.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
Hoi!
CoD4 is het eerste spel in jaren dat ik gekocht heb om de geweldige multi-player
Ondertussen rank 32 (eerste keer nog geen 55 gehaald dusquote:
PC natuurlijk, daarom zit ik in 't PC-topic. Dacht dat er nog meer scopes waren.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Jamaar, heb je em voor de PC of voor de xbox ofzo?
Bij de pc heb je namelijk maar 2 scopes. Normaal een AGOC. Normaal is te stabiliseren, AGOC niet. Verder zijn er geen andere scopes ofzo.
Eens!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
PC natuurlijk, daarom zit ik in 't PC-topic. Dacht dat er nog meer scopes waren.Die ACOG scope is in ieder geval echt ruk.
Is die zombie mod er al dan !?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef tralalala het volgende:
Is de zombie mode een beetje leuk in CoD 4? en zijn de n00bs al een beetje weg? Ergerde me er kapot aan in elke server toen het spel net uit was.
Zit nu nog steeds aan CoD 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |