Er was idd een vrouw op Teamspeak.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:47 schreef luciferist het volgende:
was er trouwens echt een vrouw in de chatroom, of speel ik met pubertjes zonder baard in de keel?
Ik ook vaak, maar soms is 50 mensen ook verschrikkelijk lachwekkendquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
wat hij zegt, ik speel altijd met max 16 mensen
Ik vind Domination geweldig, en inderdaad, kleine servers.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb het nou een paar dagen gespeeld en tot nu toe vind ik 't echt een kutspel. Sorry dat ik 't zeg maar 't lijkt wel een of andere vage kutshooter i.p.v. "het goede spel" waarover sommigen spreken. Die voortdurende stroom van air strikes en helicopters maakt het spel gewoon tot een grote chaos waardoor je constant met een schuddend scherm zit. Nou weet ik dat 't public servers zijn maar dan nog. Het is een grote chaos zonder enig overzicht. Bij MoH:AA had je zelfs op public servers nog enig overzicht en samenwerking. Bij CoD4 is het gaan met die banaan, nades rondsmijten, airstrike roepen en rondknallen. Op zich best leuk hoor die perks en rangen maar het voegt weinig toe. Last stand is op zich een leuke perk maar grenade launchers bijvoorbeeld zijn gewoon irritant. Lopen altijd stuk of 10 gasten rond met die dingen en het wordt gewoon een gigantische chaos. Qua gamemodes moet ik nog even kijken. Heb vooral Team Deathmatch gespeeld en een paar keer Search and Destroy. Dat beviel me al beter eerlijk gezegd. Zijn er eigenlijk ook servers die airstrikes e.d. uitgeschakeld hebben?
Haha, op die momenten veranderde ik juist in Rambo. Ik speel namelijk vooral met sniper en dat gaat best aardig als er even geen air raid langskomt.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:53 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
"It's up to you now soldier, you're the only one left"
Vanaf dat moment meet ik me altijd een hele andere speelstijl aan, veel minder rushen en beter keuzes makenAlsof het daarvoor niet relevant is ofzo
Ik heb aparte perks voor aparte klassen ingesteld.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef luciferist het volgende:
maar een airstrike hoor je toch altijd aankomen? ik word nauwelijks met airstrike's gekilled.
je moet gelijk schuilen en weg van je team.
ik speel altijd met AUV jammer en dead silence, waardoor de airstrike meestal bij de andere terecht komt.
Die perks kan ik nog niet nemen maar die UAV Jammer neem ik zeker zodra ik de mogelijkheid heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:04 schreef luciferist het volgende:
ik heb overal claymore omdat ik andere rugneukers haat, UAV jammer (beter voor sniper, je blijft geheel ontzichbaar) & dead silence (dan kan je mensen rugneuken omdat ze je niet horen)
Ik had een tijdje terug ook die shit. Stond er onderin dat PB de server gebanned had. (Omdat het een cracked server is.) Maar daar is gelukkig een fix voor dus dat probleem is verdwenen als sneeuw voor de spreekwoordelijke zon.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef luciferist het volgende:
Ik heb elke keer ineens 999 ping, wanneer er een airstrike komt, wanneer ik plotseling schiet, wanneer ik een claymore plant
VET KUT
net een score van 23 k - 2 d na wat gelag 23 k - 6 d
Dit is trouwens niet waar, UAV jammer zorgt ervoor dat de tegenstander je niet op de map kan zien als zij UAV hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:04 schreef luciferist het volgende:
UAV jammer (beter voor sniper, je blijft geheel ontzichbaar)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef luciferist het volgende:
en een dude dik patsen dat die mod was in onzin om zijn negatieve kill death score the compenseren.
Als de tegenstander geen UAV heeft heeft ie helemaal geen map.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef seto het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet waar, UAV jammer zorgt ervoor dat de tegenstander je niet op de map kan zien als zij UAV hebben.
Als je dus schiet en tegenstander heeft geen UAV, zien ze je gewoon op de map. (mits geen silencer)
Op hardcore ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als de tegenstander geen UAV heeft heeft ie helemaal geen map.
ooh waarom niet, das ook AUV... stomquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef seto het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet waar, UAV jammer zorgt ervoor dat de tegenstander je niet op de map kan zien als zij UAV hebben.
Als je dus schiet en tegenstander heeft geen UAV, zien ze je gewoon op de map. (mits geen silencer)
Volgens mij is dat onzin. Met een silencer kom je sowiezo niet op de map te staan. De UAV jammer zorgt er juist voor dat je ook zonder silencer niet op de map verschijnt. De uitleg bij de perk is "Undetectable on enemy radar". Lijkt me toch vrij duidelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef seto het volgende:
UAV jammer
+
"Enemy UAV is airborne!"
=
Logica
Zonder silencer heeft die perk inderdaad weinig nut, behalve in hardcore.
Iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onzin. Met een silencer kom je sowiezo niet op de map te staan. De UAV jammer zorgt er juist voor dat je ook zonder silencer niet op de map verschijnt. De uitleg bij de perk is "Undetectable on enemy radar". Lijkt me toch vrij duidelijk.
Hoe kom je hierbij? Als tegenstander UAV heeft zien ze je gewoon op de map, ook al heb je silencer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Met een silencer kom je sowiezo niet op de map te staan.
Alleen als tegenstander UAV heeft, voor de 3e keer.quote:De UAV jammer zorgt er juist voor dat je ook zonder silencer niet op de map verschijnt.
UAV = radar, niet dat mapje wat je standaard ziet.quote:De uitleg bij de perk is "Undetectable on enemy radar". Lijkt me toch vrij duidelijk.
Dan wel ja (@ 1ste stukje), maar daar heeft die het nu niet over toch. Hi had het erover dat als je schiet dat je dan niet op radar komt (denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef seto het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Als tegenstander UAV heeft zien ze je gewoon op de map, ook al heb je silencer.
[..]
Alleen als tegenstander UAV heeft, voor de 3e keer.
[..]
UAV = radar, niet dat mapje wat je standaard ziet.
Gek, dat idee heb ik nou ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, hoe kunnen mensen iets moeilijk maken dat makkelijk is.
fixed.quote:Wapen i.c.m. UAV jammer + silencer = NOOIT te zien op map. Niet bij schot en niet bij UAV launch.
quote:The UAV Jammer blocks UAV and UAV only.
Oh, wat een kutperk dan. Ik vind het overigens sowieso triest dat je op de GPS verschijnt als je vuurt. Mensen moeten gewoon maar beter luisteren met hun headset.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef seto het volgende:
[..]
Gek, dat idee heb ik nou ook.
[..]
fixed.
Omdat jullie zo noob zijn plak ik er nog wel wat linkjes bij:
http://callofduty.wikia.com/wiki/UAV_Jammer
http://www.infinityward.c(...).msg324705#msg324705
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |