Ik krijg dat maar niet voor elkaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik speel sinds afgelopen week op mijn eigen 'server', thuis-servertje op een 20/1 mbit lijn met max 12 players. Loopt eigenlijk prima, had ik niet verwacht
iddquote:Op woensdag 9 april 2008 17:23 schreef Badabingea het volgende:
Al 5 maanden 55
Echt jammer dat ze niet zo'n systeem voor de pc hebben gebouwd dat je steeds maar verder kunt. Want je speelt nu zonder echt iets te kunnen halen. Ja, ok, nice scores, maar dat doe ik al, dusja.. Het gaat vervelen
1 dagquote:Op woensdag 9 april 2008 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zit in totaal op 1 dag en 18 uur spelenDe laatste tijd speel ik het wel dagelijks eigenlijk. Niet meer zoals vroeger, na het avondeten gamen tot aan 6 uur 's ochtends
Yep, dedicated 24x7 serverquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:00 schreef punkjunk het volgende:
Doe je dan dedicated?
Zonder loss?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik speel sinds afgelopen week op mijn eigen 'server', thuis-servertje op een 20/1 mbit lijn met max 12 players. Loopt eigenlijk prima, had ik niet verwacht
Heel af en toe is er een kleine packet loss, maar die is minimaal. Hoor ook nooit klachten van mijn medespelers.quote:
Hopelijk is die niet cracked en pass je Ip dan ff, gaan we ff knallen!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heel af en toe is er een kleine packet loss, maar die is minimaal. Hoor ook nooit klachten van mijn medespelers.
Op een cracked server, kunnen mensen ook spelen die het spel niet legaal hebben. Er zit zegmaar geen cd-key check opquote:Op donderdag 10 april 2008 15:34 schreef Verbal het volgende:
Wat is een 'cracked server'Als iemand een eigen server begint is toch niet illegaal of zo
V.
Is een fix voor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:12 schreef -J-D- het volgende:
Op elke cracked server schiet mn ping in 1x van 40 of zo naar 999 zonder dat het aan mijn internet ligt.
Volgens mij zijn ze dus een kruistocht bezig tegen die cracked servers
Ik zou het spel haast gaan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |