abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58016470
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Is een fix voor. Gebeurde bij mij ook telkens op de killing4fun severs. Je krijgt dan een message dat de server door PB gebanned is, waarna ze elke zoveel seconde je volledig platleggen. Ik heb fps en netwerk meters lopen via console dus ik zag dat ze telkens je lijn volledig dichtgooien. (Te herkennen aan de gele balken als je 't zelf wil checken. Hetzelfde gebeurt als je tegelijk met spelen zit te downloaden. Met andere woorden, PB of 't spel zelf emuleert dat je je lijn volledig leegslurpt qua downloadspeed.)

www.killing4fun.nl voor de fix. De servers zijn ook best goed te pruimen trouwens.
Ik ben je zeer dankbaar
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_58019178
nu nog maar eens zien of mijn server ook punkbuster kan draaien.
pi_58042808
Nog spelers mét clan die aan de Opencups mee doen van dit moment?

Laatste tijd weer veel kut clans die no-shows hebben en kapot gaan voor het afmaken van de cup... meld je dan verdomme gewoon niet aan!
I'm not the man you think I am!
pi_58044308
Clanned spelen
Sinds gisteravond 54
† The 3 Kings †
pi_58115063
55
Totale speeltijd: 1 dag, 21 uur en 54 minuten

[ Bericht 42% gewijzigd door TheSorrow op 17-04-2008 17:21:59 ]
† The 3 Kings †
  donderdag 17 april 2008 @ 18:21:19 #231
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_58117346
Ik speel het al weken niet meer. Ik hoop dat de nieuwe maps snel komen zodat ik weer aan de slag kan.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  zondag 20 april 2008 @ 11:26:17 #232
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_58173978
Sinds gisterochtend dit spel geinstalleerd ben nu nog even de SinglePlayer aan het doen...draait echt prima.
Wat een VET spel zeg....kijk even hoelang ik het voldhoud en anders koop ik hem van de week wel zodat ik niet moelijk hoef te om online te kunnen spelen.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_58176908
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik speel het al weken niet meer. Ik hoop dat de nieuwe maps snel komen zodat ik weer aan de slag kan.
Dito. Maar denk dat ik 't maar helemaal laat schieten. Op een gegeven moment net iets te eentonig voor mij.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58189254
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

www.killing4fun.nl voor de fix. De servers zijn ook best goed te pruimen trouwens.
Moet ik elke keer dat ik het spel aflsuit die fix opnieuw doen? het lijkt er namelijk wel op :S
pi_58189874
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Moet ik elke keer dat ik het spel aflsuit die fix opnieuw doen? het lijkt er namelijk wel op :S
Nope. Ik niet in ieder geval. Maar het is wel een tijdje geleden dat ik voor 't laatst speelde. Misschien hebben ze 't weer verneukt nu.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58194925
ach zolang ik ff tijd heb is het sowieso niet zo erg om het te doen maar als ik ff 30 minuutjes wil knallen is het wel irritant. Ben nu 6 uur bezig iets van 800 kills gemaakt met 650 deaths. Leveltje 23, tis wel dope alleen de campers en martyrdom zijn echt vervelend.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:30:32 #237
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_58235061
Wat echt vervelend is, zijn toch wel de cheaters die ik tegenkom

Drie hits vol in de bakkes met een desert eagle en gewoon doorlopen om mij te knifen. Tuuuuuuuurlijk.

En ik was daarstraks op een server, team deathmatch. Ging echt lekker, stond vrij snel bovenaan en hopppaaaa, gekicked. Maar natuurlijk slechte verliezers...

Dat ondermijnt de lol wel, moet ik zeggen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58241222
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:30 schreef Verbal het volgende:

Drie hits vol in de bakkes met een desert eagle en gewoon doorlopen om mij te knifen. Tuuuuuuuurlijk.
Er zijn geen cheats waarbij je niet dood kan in multiplayer

Dus óf je hebt gemist, óf je ping is te hoog ofzo, waardoor je denkt dat je hem raakt, maar dat gewoonweg niet doet
  woensdag 23 april 2008 @ 00:40:06 #239
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_58242255
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dus óf je hebt gemist, óf je ping is te hoog ofzo, waardoor je denkt dat je hem raakt, maar dat gewoonweg niet doet
aah onze pro cheater
  woensdag 23 april 2008 @ 11:18:43 #240
136 V.
pi_58249047
quote:

[..]

Dan weet ik niet wat er aan de hand was.
quote:
Ik heb niet gemist, daarvoor heb je zo'n prachtige reticule die aangeeft dat je raakt. En ik had op die server een ping van rond de 50, dus dat zal het ook niet zijn. Dus gewoon: drie keer vol raken met een desert eagle, en ook niet op een kilometer of zo, gewoon een meter of 10. M.a.w. het doel werd ook steeds groter.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58256845
quote:

[..]

Absoluut wel.

Tijdje terug nog gezien op een normale server waar je gewoon een serial voor nodig hebt dus.
pi_58257714
Had die die perk niet aanstaan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_58258524
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:04 schreef Badabingea het volgende:
Had die die perk niet aanstaan?
Een perk dat je niet dood kan? Doe mij die

Nee hij werd ook vrij snel gekickt
pi_58261133
Je hebt een perk dat je meer health hebt.
  woensdag 23 april 2008 @ 23:02:08 #245
136 V.
pi_58267309
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt een perk dat je meer health hebt.
Ja, maar drie keer desert eagle voor je flikker, daar helpt geen perk tegen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58271872
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, maar drie keer desert eagle voor je flikker, daar helpt geen perk tegen.

V.
Das waar. Meestal na 2 is het al gedaan met je.

Gisteren werd ik weer keihard geowned op mijn eigen servertje
Ik was in slechte doen
  donderdag 24 april 2008 @ 10:16:10 #247
136 V.
pi_58272998
Ik vind sowieso wel wat dingen vaag. Ik speel ook soms op een sniper-only server met killcam en wat mij toch echt wel opvalt is de 'collision/hit-detection'. Als ik iemand wil afknallen moet het pixelperfect zijn, maar als ik af en toe zie op de killcam wat geldt als een dodelijke hit bij mij... de crosshair is niet in mijn buurt, je ziet op de muur een halve meter naast mij (waar de crosshair staat) de stukken eraf vliegen, maar ik ben dood met een one-shot-kill

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58274698
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:30 schreef Verbal het volgende:

En ik was daarstraks op een server, team deathmatch. Ging echt lekker, stond vrij snel bovenaan en hopppaaaa, gekicked. Maar natuurlijk slechte verliezers...

Dat ondermijnt de lol wel, moet ik zeggen.

V.
Gister kwam ik nog wel aimbotter tegen, 2 zelfs in dezelfde server.
Bij elke headshot die ze maakten een auto-bind en als die werd neergeknald iets van: ''You were lucky (naam)''!
BlaDieBla
pi_58279185
gister nog lekker op crossroad gespeeld op een Hardcore sabotage server lekker weg knallen.

maareh speeld niemand hier in clan verband? das toch 10x beter dan pubben o_O
I'm not the man you think I am!
pi_58282974
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Verbal het volgende:
Ik vind sowieso wel wat dingen vaag. Ik speel ook soms op een sniper-only server met killcam en wat mij toch echt wel opvalt is de 'collision/hit-detection'. Als ik iemand wil afknallen moet het pixelperfect zijn, maar als ik af en toe zie op de killcam wat geldt als een dodelijke hit bij mij... de crosshair is niet in mijn buurt, je ziet op de muur een halve meter naast mij (waar de crosshair staat) de stukken eraf vliegen, maar ik ben dood met een one-shot-kill

V.
De connectiesnelheid speelt ook een grote rol.
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')