Ik ben je zeer dankbaarquote:Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is een fix voor.Gebeurde bij mij ook telkens op de killing4fun severs. Je krijgt dan een message dat de server door PB gebanned is, waarna ze elke zoveel seconde je volledig platleggen. Ik heb fps en netwerk meters lopen via console dus ik zag dat ze telkens je lijn volledig dichtgooien. (Te herkennen aan de gele balken als je 't zelf wil checken. Hetzelfde gebeurt als je tegelijk met spelen zit te downloaden. Met andere woorden, PB of 't spel zelf emuleert dat je je lijn volledig leegslurpt qua downloadspeed.)
www.killing4fun.nl voor de fix. De servers zijn ook best goed te pruimen trouwens.
Dito. Maar denk dat ik 't maar helemaal laat schieten. Op een gegeven moment net iets te eentonig voor mij.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik speel het al weken niet meer. Ik hoop dat de nieuwe maps snel komen zodat ik weer aan de slag kan.
Moet ik elke keer dat ik het spel aflsuit die fix opnieuw doen? het lijkt er namelijk wel op :Squote:Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
www.killing4fun.nl voor de fix. De servers zijn ook best goed te pruimen trouwens.
Nope. Ik niet in ieder geval. Maar het is wel een tijdje geleden dat ik voor 't laatst speelde. Misschien hebben ze 't weer verneukt nu.quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Moet ik elke keer dat ik het spel aflsuit die fix opnieuw doen? het lijkt er namelijk wel op :S
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:30 schreef Verbal het volgende:
Wat echt vervelend is, zijn toch wel de cheaters die ik tegenkom
Drie hits vol in de bakkes met een desert eagle en gewoon doorlopen om mij te knifen. Tuuuuuuuurlijk.
Dan weet ik niet wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Er zijn geen cheats waarbij je niet dood kan in multiplayer
![]()
Ik heb niet gemist, daarvoor heb je zo'n prachtige reticule die aangeeft dat je raakt. En ik had op die server een ping van rond de 50, dus dat zal het ook niet zijn. Dus gewoon: drie keer vol raken met een desert eagle, en ook niet op een kilometer of zo, gewoon een meter of 10. M.a.w. het doel werd ook steeds groter.quote:Dus óf je hebt gemist, óf je ping is te hoog ofzo, waardoor je denkt dat je hem raakt, maar dat gewoonweg niet doet
Absoluut wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Er zijn geen cheats waarbij je niet dood kan in multiplayer
Dus óf je hebt gemist, óf je ping is te hoog ofzo, waardoor je denkt dat je hem raakt, maar dat gewoonweg niet doet
Ja, maar drie keer desert eagle voor je flikker, daar helpt geen perk tegen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt een perk dat je meer health hebt.
Das waar. Meestal na 2 is het al gedaan met je.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar drie keer desert eagle voor je flikker, daar helpt geen perk tegen.
V.
Gister kwam ik nog wel aimbotter tegen, 2 zelfs in dezelfde server.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:30 schreef Verbal het volgende:
Wat echt vervelend is, zijn toch wel de cheaters die ik tegenkom
Drie hits vol in de bakkes met een desert eagle en gewoon doorlopen om mij te knifen. Tuuuuuuuurlijk.
En ik was daarstraks op een server, team deathmatch. Ging echt lekker, stond vrij snel bovenaan en hopppaaaa, gekicked. Maar natuurlijkslechte verliezers...
Dat ondermijnt de lol wel, moet ik zeggen.
V.
De connectiesnelheid speelt ook een grote rol.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Verbal het volgende:
Ik vind sowieso wel wat dingen vaag. Ik speel ook soms op een sniper-only server met killcam en wat mij toch echt wel opvalt is de 'collision/hit-detection'. Als ik iemand wil afknallen moet het pixelperfect zijn, maar als ik af en toe zie op de killcam wat geldt als een dodelijke hit bij mij... de crosshair is niet in mijn buurt, je ziet op de muur een halve meter naast mij (waar de crosshair staat) de stukken eraf vliegen, maar ik ben dood met een one-shot-kill
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |