Zelf 1x gehad, was te druk met de UAV want ik wist dat er nog een vijand in hetzelfde huis zat als ik en ik wachten tot er dus nog een scan kwam, maar toen werd ik opeens geknifed door hem omdat 100% geconcentreerd was op de scan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:05 schreef seto het volgende:
Yep, sommige spelers lopen je ook gewoon voorbij omdat ze alleen op de rode puntjes op hun radar letten
Ik heb me naam dan ook maar ff veranderd van wAAndeS naar [BoF] waandZquote:FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4
FJD --------------- fjd -----------------[BoF]FJD
murp---------------murp1982-------[BoF]murp
DuTank-----------dubbeloo -------------- Jack Herer
Bugworks ------- bugworksnl -----[BoF]Bugworks
unioz -------------- uni0z -------------[FOK] unioz
Wiekasj ---------- wiekasj -
Wriggles --------- wrigglynator ---- FOK! Hawk
Shizzle_Nizzle -- Bardock00 ------ [BoF]Bardock00
WjeroneW ------- jeroenw --------- [BoF] waandZ
Luciferist---------Luciferist----------Luciferist
Maniack28-------koekenbakkernl----=@NL=Koekenbakker
-J-D-------------heb-ik-nie---------[FOK!] Guybrush
DatMeenJeNiet---Gijsssss------------Gissoe
Razorback--------Razorback2k8---Razorback
Rickokun----------Rikoko-------------Rikoko / ROFLPWNER
inspi-------------Inspirational--------inspi
Hardrebel--------Hardrebel---------Hardrebel
Dennehy---------akyra7------------UTF| Brehon
Punkjunk---------nvt---------Bazooka Joe
Bezemsteel------nlstorm---- [NL] - Storm
Die moet ik echt hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
49. Barret .50cal unlocked.
Nee, er zijn verschillende scopes die je erop kunt zetten. Met de standaardscope van de Dragunov kun je bijvoorbeeld niet je "adem inhouden" om 'm te stabiliseren.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:09 schreef punkjunk het volgende:
Die scopes zijn toch allemaal het zelfde? Die barret vind ik kut, véélste veel terug slag. Of de m21 of de M4oA3.
Ehm? Jij hebt dan geen PC denk?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende scopes die je erop kunt zetten. Met de standaardscope van de Dragunov kun je bijvoorbeeld niet je "adem inhouden" om 'm te stabiliseren.
[ afbeelding ]
quote:
dan volgt het cam shot de kogel ipv. dat ie blijft staan bij de schutterlquote:
Huh! Dat had ik al een keer gezien volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
dan volgt het cam shot de kogel ipv. dat ie blijft staan bij de schutterl
wel tof
Eensch.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Huh! Dat had ik al een keer gezien volgens mij.Vetste killcam-view vind ik trouwens die vanuit de lucht als je door een helicopter bent neergeknald. Ziet er gewoon uit alsof de footage gemaakt is door CNN ofzo. Echt vet.
Jamaar, heb je em voor de PC of voor de xbox ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik plakte gewoon even een plaatje met een scope. Kan helaas niet de andere voorbeelden vinden. Je hebt in ieder geval de standaard scope waarbij je shift kunt indrukken om te stabilizen en je hebt de ACOG scope die kut is. Verdere scopes moet ik zelf ook nog unlocken.![]()
Ben pas [ afbeelding ]
Same here.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
Hoi!
CoD4 is het eerste spel in jaren dat ik gekocht heb om de geweldige multi-player
Ondertussen rank 32 (eerste keer nog geen 55 gehaald dusquote:
PC natuurlijk, daarom zit ik in 't PC-topic. Dacht dat er nog meer scopes waren.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Jamaar, heb je em voor de PC of voor de xbox ofzo?
Bij de pc heb je namelijk maar 2 scopes. Normaal een AGOC. Normaal is te stabiliseren, AGOC niet. Verder zijn er geen andere scopes ofzo.
Eens!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
PC natuurlijk, daarom zit ik in 't PC-topic. Dacht dat er nog meer scopes waren.Die ACOG scope is in ieder geval echt ruk.
Is die zombie mod er al dan !?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef tralalala het volgende:
Is de zombie mode een beetje leuk in CoD 4? en zijn de n00bs al een beetje weg? Ergerde me er kapot aan in elke server toen het spel net uit was.
Zit nu nog steeds aan CoD 2
Zombie mod?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef tralalala het volgende:
Is de zombie mode een beetje leuk in CoD 4? en zijn de n00bs al een beetje weg? Ergerde me er kapot aan in elke server toen het spel net uit was.
Zit nu nog steeds aan CoD 2
Ik heb geen idee wat voor videokaart ik heb, maar eerst deed ie het iig gewoon.quote:Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call
Heet jij op COD4 ook luciferist?quote:Op donderdag 3 april 2008 06:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
level 55 alle challenges voltooid
Je begint met een team van amerikanen en met 1 zombie, de amerikanen hebben wapens en kogels en de zombie heeft alleen een knuppel.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:36 schreef Badabingea het volgende:
Wat is de meerwaarde van de Zombie mod?
Haha, ik wil die server wel toevoegen bij Xfire, maar ik weet ff niet meer welke port ik moet doen bij het toevoegen van een ip server, lol.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je begint met een team van amerikanen en met 1 zombie, de amerikanen hebben wapens en kogels en de zombie heeft alleen een knuppel.
Als de zombie een amerikaan basht, wordt deze ook een zombie totdat er uiteindelijk maar 1 iemand overblijft en die heeft gewonnenbest verslavend hoor
Voeg maar ff toe aan de lijst die eerder gepost is, is iets makkelijker en overzichtelijker.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:54 schreef Mindstate het volgende:
Ga zo ook ff spelen, zitten er veel fokkers op die ene server?
Xfire is btw nielz91, cod4naam Mindstate
28950 denk ikquote:Op donderdag 3 april 2008 12:54 schreef Mindstate het volgende:
Ga zo ook ff spelen, zitten er veel fokkers op die ene server?
Xfire is btw nielz91, cod4naam Mindstate
Heb ik gedaan en is een kutcombi. Sowieso is de ACOG (waarom zegt iedereen AGOC?) een kutscope.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef punkjunk het volgende:
Is een dragonov met een AGOC eigelijk een beetje een toffe combi? Zag laatst iemand er mee spelen.
Wrijf het er ff lekker in.quote:Op donderdag 3 april 2008 06:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
level 55 alle challenges voltooid
hmm, ik moet toch 150 headshot met dat ding maken.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en is een kutcombi. Sowieso is de ACOG (waarom zegt iedereen AGOC?) een kutscope.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Combat_Optical_Gunsight
Zo'n knoppie op me muis.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:59 schreef Badabingea het volgende:
Ik vind het maar kut btw, en in knifen zuig ik al helemaal, welke toets hebben jullie voor knifen?
dat heb ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 17:01 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb de v en dat is nou niet de ideale toets.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik knife amper, zo heel af en toe eensV is een goede key vind ik
ik heb trouwens zin in een potje knallenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:33 schreef Badabingea het volgende:
En realistisch is het helaas ook niet. 1x knife in je naad en je bent dood
Die heb ik op granaatwerpen staanquote:Op donderdag 3 april 2008 21:21 schreef luciferist het volgende:
mijn knifeknoip is de scroll die kan ik indrukken
/name "[V]Verbal" in de console typen. Console open je met ~quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef Verbal het volgende:
Ik ben gewoon 'Verbal', maar is je online nick nog te wijzigen, zonder dat je met een nieuwe helemaal opnieuw moet beginnen? Wil er nog een tagje voor zetten, maar de [ ] deed het niet toen ik mijn naam aanmaakte.
V.
Ja, en dat heeft ook mn voorkeur, dus dat feest gaat niet door.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die heb ik op granaatwerpen staan
Dit is wat ik gevonden heb:quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:58 schreef DuTank het volgende:
Ik heb direct x10 geïnstalleerd, update van me driver geïnstalleerd, CoD4 opnieuw geïnstalleerd.. maar ik krijg nog steeds die Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call error...![]()
![]()
![]()
Hopelijk werkt dit ook voor jou. Tenzij je een Nvidia kaart hebt...quote:I got it fixed. Heres what i did,i hope this helps anyone with the same problem.
Go into catalyst,Click the 3D tab on the left,Go to more settings,Check the "Support DXT Texture Format's" box.
Weet ik datquote:Op zondag 6 april 2008 20:03 schreef Hardrebel het volgende:
wat voor videokaart heb je?
Komen ook voor PC. Moet je extra voor dokken.quote:Op maandag 7 april 2008 00:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ow kenker, alleen voor de xbox zie ik net
Eensch.quote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wou net zeggen, ik betaal geen fucking centGames zijn al duur genoeg tegenwoordig
Tegenwoordig? Games zijn al jaaaaaaren vrij duur. In het gulden tijdperk waren PC games al 100-110 gulden en PS2 games waren toen ook 125 gulden. Nu zijn de meeste PC games tussen de 40 en 50 euro. Gemiddeld is de prijs zelfs wat gedaaltquote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wou net zeggen, ik betaal geen fucking centGames zijn al duur genoeg tegenwoordig
PS2 games koop ik niet, die brand ik zelfquote:Op maandag 7 april 2008 12:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Games zijn al jaaaaaaren vrij duur. In het gulden tijdperk waren PC games al 100-110 gulden en PS2 games waren toen ook 125 gulden. Nu zijn de meeste PC games tussen de 40 en 50 euro. Gemiddeld is de prijs zelfs wat gedaaltPS2/PS3 games zijn vaak 60 euro dus die kosten vrijwel exact hetzelfde.
Gamen is een dure hobbie/lifestyle
is niks an...quote:Op maandag 7 april 2008 16:54 schreef WjeroneW het volgende:
Is het raar als ik de zombie servers niet tussen de serverlijst kan vinden.
Iemand die me een ip kan geven van een zombie server?
Inderdaad, COD4 zie ik ook meer als iets om te doen tot Left 4 Dead uitkomt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kun je beter wachten op Left 4 Dead. Dat wordt pas een geweldig spel.
Daar heb ik geen last van eigenlijk. Speel alleen tdmquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:19 schreef Verbal het volgende:
Wat ik nog steeds moeilijk te verkroppen vind is hoe je vorm in dit spel kan variëren. De ene dag ben je aan het vlammen, de volgende dag haal je als een soort n00b amper 1 of 2 kills in een ronde
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |