GOMES.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:01 schreef valek het volgende:
Kom net van het Stadion. Het was een KUTWEDSTRIJD. Onze held GOMEZ heeft ons er doorheen gesleept.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:01 schreef valek het volgende:
Kom net van het Stadion. Het was een KUTWEDSTRIJD. Onze held GOMEZ heeft ons er doorheen gesleept.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:31 schreef Manu82 het volgende:
Simons 1-0, Berbatov 1-1, Lazovic mist, O’Hara 1-2 (Gomes zat er nog wel aan), Farfán 2-2, Huddlestone 2-3, Salcido 3-3, Bent 3-4 (via de paal), Dzsudzák 4-4, Jenas redding Gomes, Bakkal 5-4, Zikora 5-5, Marcellis 6-5, Chimbonda mist; PSV door naar kwartfinales.
Vanwege het gezeik met die "supporters".quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:21 schreef MaatjeTho het volgende:
![]()
![]()
Maar ook met de echte agenten was er nogal wat onrust in de stad, op een gegeven moment kon je Stratum niet meer in of uit die die chagrijnige agentjes met een stoere hondjes![]()
Vraag je vriendelijk wat er aan de hand is, wordt je woest weggeduwd.
Iemand enig idee vanwaar alle commotie was?
Afellay had er al veel eerder uitgemoeten, die was leeg, maakte steeds meer fouten enzo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
Ben net thuis van het stadion, best een slechte wedstrijd, en koevermans weer totaal onzichtbaar.
Lazovic had er veel eerder in gemoeten, en waarom ging afellay eruit?
Getafe lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:23 schreef Suijk het volgende:
En wie willen jullie nu loten?
Hangt er vanaf wie er vanavond doorgaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:23 schreef Suijk het volgende:
En wie willen jullie nu loten?
Afellay, Alcides en Culina staan op scherp.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog spelers op scherp voor zondag trouwens?
Dan mag Afellay zondag wel een kaart pakken. Die andere twee heb ik er graag bijquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Afellay, Alcides en Culina staan op scherp.
Jullie moeten toch tegen NAC ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan mag Afellay zondag wel een kaart pakken. Die andere twee heb ik er graag bij.
Bij ons staan trouwens Gabri en Huntelaar op scherp. Dus ik ben benieuwd.
quote:PSV bedreigt Real Madrid op UEFA-ranglijst
Dankzij de kwalificatie voor de kwartfinales van de UEFA Cup nadert PSV de toptien op de UEFA-coëfficiëntenranglijst. De Eindhovenaren verdienden één bonuspunt met het bereiken van de laatste acht en wipten van de twaalfde naar de elfde plaats, slechts drie punten onder de nummer tien Real Madrid. De rangschikking is opgemaakt op basis van de prestaties van de afgelopen vijf seizoenen.
AC Milan voert met 119,687 punten de lijst aan, voor Chelsea en Liverpool. PSV is de beste Nederlandse club. Met een twintigste plek heeft AZ de laatste jaren ook goed geboerd. Dat geldt in veel mindere mate voor Ajax (41e) en Feyenoord (75e).
Top-10 UEFA-coëfficiëntenranglijst
1. AC Milan 119.687
2. Chelsea 116.006
3. Liverpool 113.006
4. FC Barcelona 111.507
5. Arsenal 109.006
6. Sevilla 102.507
7. Olympique Lyon 99.380
8. Manchester United 97.006
9. Internazionale 96.687
10. Real Madrid 93.507
11. PSV 90.555
20. AZ 69.555
41. Ajax 51.555
75. Feyenoord 33.555
Hmm dat moet normaal geen probleem zijn voor Ajax.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:45 schreef Suijk het volgende:
Willem II.
Sef z'n greep met het "versterkte" (quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:29 schreef ruud.nl het volgende:
PSV heeft het zich veel te moeilijk gemaakt door teveel tegen te houden en te weinig zelf het initiatief te nemen, zodra ze begonnen te voetballen waren ze simpelweg beter dan de Spurs.![]()
Afellay speelde dramatisch en het leek net of Salcido en Gomes voor de eerste keer samen speelden, wat een geklungel tot twee keer toe.![]()
Nou, toen Lazovic naar de stip liep kreeg ik het al benauwd. Je zag aan alles dat hij geen vertrouwen had en veel te gespannen was. Hij wou hem ook veel te snel nemen, alsof hij ervan af wou.quote:De verlenging was wel voor PSV, al had Gomes natuurlijkd ie geweldige redding in de allerlaatste minuut.![]()
En als je met Gomes de penalties ingaat, kun je simpelweg niet verliezen volgens mij.
Als Huntelaar maar een kaart pakt..quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dat moet normaal geen probleem zijn voor Ajax.
Marcellis en Culina niet te vergeten..quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:05 schreef Prosac het volgende:
Iedereen heeft het dan wel over Gomes in de pot van gisteren, maar mag ik ook nog even eenvoor Simons en Mendez, wat een bikkelaars zeg.
Al schoot Jenas de voor THFC beslissende pingel wel echt onthutsend zwak/laconiek/nonchalant in. Toen Gomes ook die pakte kon het niet meer misgaan idd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:36 schreef PyTh het volgende:
Sick Save inderdaad.
Verder een zeer matige pot van PSV gisteren.
De 0-1 van de Spurs hing al vanaf de 20e minuut in de lucht.
In de verlenging herpakte PSV zich wel zeer goed vind ik.
Na die geweldige save op dat schot van Malbranque had ik wel het gevoel dat het goed zat met de strafschoppen.
Hij was echt niet zo slecht ingeschoten hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Al schoot Jenas de voor THFC beslissende pingel wel echt onthutsend zwak/laconiek/nonchalant in.
Ik hou het erop dat Gomes 'm aardig pakte.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij nam een slechte aanloop en hij was ook niet hard. Wel aardig geplaatst.
Ja dat bedoel ik, voor zon belangrijke bal neem je toch een krachtige aanloop met ferme passen...lijkt mij. maar zoals op de foto te zien was ie niet heel slecht ingeschoten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij nam een slechte aanloop en hij was ook niet hard. Wel aardig geplaatst.
Dat deed ie ook.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:59 schreef PyTh het volgende:
Ik hou het erop dat Gomes 'm aardig pakte.
quote:
copy-paste is niet zoveel werk.quote:Prijzen met korting:
Oost en West ¤ 35,00
M en U ¤ 37,50
A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 42,50
B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 50,00
CC, DD, PP en RR ¤ 62,50
CD en PR ¤ 70,00
C, D, P en R ¤ 77,50
Ere Noord en Ere Zuid ¤ 82,50
Family Corner voor volwassenen (UU) ¤ 35,00
Family Corner voor kinderen t/m 12 jaar (UU) ¤ 13,00
Jongerenrang voor jongeren t/m 16 jaar (ZZ) ¤ 21,00
Rolstoelgebruiker ¤ 13,00
Rolstoelbegeleider ¤ 21,00
Prijzen normaal tarief:
Oost en West ¤ 40,00
M en U ¤ 42,50
A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 47,50
B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 55,00
CC, DD, PP en RR ¤ 67,50
CD en PR ¤ 75,00
C, D, P en R ¤ 87,50
Ere Noord en Ere Zuid ¤ 95,00
Family Corner voor volwassenen (UU) ¤ 40,00
Family Corner voor kinderen t/m 12 jaar (UU) ¤ 16,00
Jongerenrang voor jongeren t/m 16 jaar (ZZ) ¤ 25,00
Rolstoelgebruiker ¤ 16,00
Rolstoelbegeleider ¤ 25,00
Ik wilde niet per direct iedereen van zn stoel laten rollenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
copy-paste is niet zoveel werk.
Ligt er imo ook een beetje aan wie we loten. Voor een Bayern Munchen achtige tegenstander is het wel ok. Tegen zenit st Petersburg of Leverkusen zou ik toch sterk twijfelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:26 schreef DANILXL het volgende:
best wel duur
Vreemd ook dat die prijzen nu al bekend zijn dan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ligt er imo ook een beetje aan wie we loten. Voor een Bayern Munchen achtige tegenstander is het wel ok. Tegen zenit st Petersburg of Leverkusen zou ik toch sterk twijfelen.
Leverkusen vind ik het ook nog wel te doen hoor. Ben eigenlijk al lang blij dat er maar 2,50 bijkomtquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ligt er imo ook een beetje aan wie we loten. Voor een Bayern Munchen achtige tegenstander is het wel ok. Tegen zenit st Petersburg of Leverkusen zou ik toch sterk twijfelen.
Een kwartfinale is toch gewoon een kwartfinale, ongeacht de tegenstander? Je kan je vast nog wel de kwartfinale UEFA-cup in 2002 herinneren, kan dus erg belangrijk zijn...quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Koevermans kon er neit eerder uit want als je dan 0-2 achter was gekomen had je er nooit een extra spits meer in kunnen brengen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
Ben net thuis van het stadion, best een slechte wedstrijd, en koevermans weer totaal onzichtbaar.
Lazovic had er veel eerder in gemoeten, en waarom ging afellay eruit?
zat trouwens achter die Fransman, MoMo.. wat een mafkees is dat zeg
edit: ik kan niet lezen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leverkusen vind ik het ook nog wel te doen hoor. Ben eigenlijk al lang blij dat er maar 2,50 bijkomt.
Waar heb je geslapen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:34 schreef WooZ het volgende:
Kut ik ben nu pas thuis omdat er gister geen trein meer ging
ff alles teruglezen
bij m'n ouders, m'n pa gaat ook altijd dus heb gelukkig een backup. Maar ik vraag me dan af waar al die andere mensen geslapen hebben die nog richting nijmegen gaan. Dat zijn er toch best een aantalquote:
WWAAAAAAAAAAAAAATTTTT?????quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:06 schreef WooZ het volgende:
O en vandaag in het ED stond er als ondertitel bij een foto GOMEZ![]()
![]()
Uhuh.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
WWAAAAAAAAAAAAAATTTTT?????
DE SCHOFTEN!
Dit betekend oorlog! Ik pak het schepje uit mijn zandbak en scheur op mijn driewieler naar het ED kantoor om zo het gebouw te bestormen!
Thanks! Ik was op zoek naar een foto van de redding!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij was echt niet zo slecht ingeschoten hoor.
Gomes zat er echt kat-achtig bij.
[ afbeelding ]
Als je met je retourtje van gisteren en dit verhaal naar de conducteur was gestapt moet je wel een ontzettende eikel treffen die dat niet door de vingers ziet hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
bij m'n ouders, m'n pa gaat ook altijd dus heb gelukkig een backup. Maar ik vraag me dan af waar al die andere mensen geslapen hebben die nog richting nijmegen gaan. Dat zijn er toch best een aantal
Tegen Lyon had ik toen precies hetzelfde
Verdomde is ook weer dat ik vandaag weer een nieuwe treinkaartje moest kopen, en volgende week tegen 020 moet ik ook alweer een extra kaartje kopen
UEFA Cup winnen = groepshoofd volgend CL seizoen?quote:
Grote kans, Real Madrid ben je dan sowieso voorbij, Inter waarschijnlijk ook en Sevilla en Milan staan op dit moment niet op plaatsen die recht op (voorronde) CL voetbal gegeven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:50 schreef AminBen het volgende:
[..]
UEFA Cup winnen = groepshoofd volgend CL seizoen?
Met Gomes in de goal kan je iig iedereen verslaan
Jup, 12 uur de CL, dan zal UC wel rond 1 uur zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:14 schreef -SG- het volgende:
Morgen de loting?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup, 12 uur de CL, dan zal UC wel rond 1 uur zijn?
quote:12/3/2008 - Vrijdag 14 maart loting UEFA-Cup
(Gepost door RvN)
Vrijdag 14 maart om 14.00 uur is in Nyon de loting voor de kwartfinale (3 en 10 april) van de UEFA Cup. Er zullen geen clubs geplaatst zijn en er wordt tevens doorgeloot voor de halve finale (24 april en 1 mei) en de finale (14 mei). Voor de finale wordt er bepaald wie het thuisvoordeel krijgt. Mogelijke tegenstanders bij de loting zijn FC Zenith, Bayer Leverkusen, Bayern Munchen, Getafe, Fiorentina, de winnaar van Werder/Glasgow Rangers en de winnaar van Sporting Lissabon/Bolton.
PSV Netwerk
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben gewoon nu net thuisNet als tegen Lyon kom je gewoon niet meer thuis met verlengingen en penalties met de trein
Maar was het het waard zegPSV was te ongeconcentreerd, en 10 minuten voor tijd zon stand wegggeven mag natuurlijk niet. Maar die strafschoppenserie..pfff...Is dat standbeeld van Gomes er al? Verder namen de PSV'ers de penalties feilloos, op Lazovic na dan.
Een gloeilamp naar hem vernoemen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar heb je tot die tijd gezeten dan?
Wat je niet hebt meegekregen is, dat de commentator zei dat een standbeeld al niet meer genoeg was voor Gomes..
Het nieuwe stadion naar Heurelho da Silva Gomes vernoemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Een gloeilamp naar hem vernoemen!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Gomes de laatste red maak ik zelf dat standbeeld voor hem.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar heb je tot die tijd gezeten dan?
Wat je niet hebt meegekregen is, dat de commentator zei dat een standbeeld al niet meer genoeg was voor Gomes..
En je woont zelf in?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ben bij iemand blijven slapen in A'dam, daar reden nog wel treinen naar toe.
Graag hulp daarbijquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef ruud.nl het volgende:
Dat standbeeld komt er sowieso, en wel gemaakt door DJ_Day-V!
[..]
Helaas schoot Chimbonda naast ipv dat Gomes hem reddequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef ruud.nl het volgende:
Dat standbeeld komt er sowieso, en wel gemaakt door DJ_Day-V!
[..]
Het ging om de laatste penalty uit de serie van 5, en die pakte hij wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helaas schoot Chimbonda naast ipv dat Gomes hem redde
Volgens mij zit VOH wel goed in celtic. Wel leuk als hij terugkomt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop echt dat Lee na dit seizoen weer in Eindhoven voetbalt.
Verder is Marcellis de toekomst van Oranje, moet Koef z.s.m. met zo min mogelijk verlies aan AZ of Feyenoord worden verkocht en is het misschien leuk om dan VOH te polsen voor een terugkeer naar Eindhoven.
Interview met Leequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Die ene bal had hij beter mogen aannemen en voor de verder rest was hij onzichtbaar. Maarja dat is wel begrijpelijk met zo'n verdedigende instelling.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand is echt meer lovend over Koevermand, ofwel?
Ik heb die aankoop nooit begrepen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand is echt meer lovend over Koevermand, ofwel?
VOH zou heel wat meer duels hebben gewonnen in ieder geval. Die wist zelfs nog kansen te forceren tegen verdedigers als Sol Campbell en Alessandro Nesta.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die ene bal had hij beter mogen aannemen en voor de verder rest was hij onzichtbaar. Maarja dat is wel begrijpelijk met zo'n verdedigende instelling.
zelden gezien dat een speler bij de tegenstander werd toegezongen en dat bij een wissel het publiek boos isquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Verder is Marcellis de toekomst van Oranje, moet Koef z.s.m. met zo min mogelijk verlies aan AZ of Feyenoord worden verkocht en is het misschien leuk om dan VOH te polsen voor een terugkeer naar Eindhoven.
Kan me wel herinneren dat Zenden nog werd toegejuicht toen zijn naam door het stadion schalde (Was toen PSV - Liverpool)quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:06 schreef rubbereend het volgende:
waar ik me misschien nog wel het meest aan ergerde is dat er zoveel spelers uitgleden en dat neit een keer, maar de hele tijd
[..]
zelden gezien dat een speler bij de tegenstander werd toegezongen en dat bij een wissel het publiek boos ismaarja bij Lee dus wel
Lee Lee Lee Lee Lee
een vriend van me smste voor de strafschoppen: "Als Alcides een penalty gaat hier de TV uit"quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja nog vergeten,, altijd als Alcides aan de bal is krijg ik last van zwaberoliosis :")
Wat een ramp is dat zeg
Ik zei ook zo voor de laatste stafschop van de spurs tegen een vriend, haha das een neger, die schiet misquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vriend van me smste voor de strafschoppen: "Als Alcides een penalty gaat hier de TV uit"
Gomes woonde toch in Eindhoven? Die woonde toch met allemaal zuid-amerikanen in een flatje toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef WooZ het volgende:
had ons pap net aan de lijn, hoorde dat gomes in oirschot woont, als ie wel eens gaat winkelen bij de plaatselijk lidl doet ie er 1,5u![]()
over, omdat ie met iedereen een praatje maakt
Die is volgens mij verhuist naar een villa in een of ander bosquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gomes woonde toch in Eindhoven? Die woonde toch met allemaal zuid-amerikanen in een flatje toch?
nou... bij PSV-Lyon in 2005 waren het ook Beasley, Abidal en Essien...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zei ook zo voor de laatste stafschop van de spurs tegen een vriend, haha das een neger, die schiet mis![]()
Maar hij schoot wel mis
wat een heldquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef WooZ het volgende:
had ons pap net aan de lijn, hoorde dat gomes in oirschot woont, als ie wel eens gaat winkelen bij de plaatselijk lidl doet ie er 1,5u![]()
gast dat was een noodoplossing toen ze hier kwamen, als jij 2mil+ zou verdienen per jaar, zou je er dan nog blijven wonen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gomes woonde toch in Eindhoven? Die woonde toch met allemaal zuid-amerikanen in een flatje toch?
Jep, zijn achtertuin grenst aan de achtertuin van m'n ouders. Mooi nieuw huis hoor, maar niet in de bossen. Volgens mij heb ik wel eens gezegd dat ik hem eens zag met z'n zoontje, die leerde toen fietsen en hij moest hem telkens opvangen met die lange armen. En gewoon tegen iedereen goededag zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef WooZ het volgende:
Kan Sar gaan bankenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:43 schreef Imperatore het volgende:
Wanneer komt 'Gomes o Goleiro Grande' de DVD uit? Ik koop 'm meteen! Een 5-delige serie van in totaal 10 uur aan beeldmateriaal met louter mooie, spectaculaire en belangrijke reddingen verwacht ik zo.
@ rubbereend: dat zou wat zijn. Gomes & v/d Sar als keepers.![]()
Woonde ja. Hij woont inderdaad tegenwoordig in Oirschot.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Affelay, Culina en Alcides geloof ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie staan er op scherp in de wedstrijd tegen Roda ?
affelay nu alweer? die was tegen 020 nog geschorstquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Affelay, Culina en Alcides geloof ik.
Ojee, als Alcides een kaart pakt is er geen hoop meer voor de wedstrijd tegen Ajaxquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hij heeft er al zoveel gehad dat hij nu om de gele kaart geschorst is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
En sindsdien alleen een gele gepakt tegen Utrecht, dus dat zou raar zijn ja.
quote:(...)
The Philips Stadion was a rocking arena as the pre-match rituals were being gone through, the venue being a traditional style ground that carries a superb atmosphere.
Welkquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef WooZ het volgende:
Dat fragment bij de tv draait door over psv![]()
![]()
Ook niets gezien, in de auto LDL geluisterd, was frustrerendquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:53 schreef Morrigun99 het volgende:
Gisteren helemaal niets kunnen zien van de match....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het is Afellay jongens...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
affelay nu alweer? die was tegen 020 nog geschorst
En het is Dzsudzsak met accent aiguquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:
Die is wel heel erg...![]()
Kijk, als je Dszudszak nou verkeerd schrijft, no problem.. Ik mis nu ook een accent egu (ofzo) toch?
Wat voor fragment was er dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef WooZ het volgende:
Dat fragment bij de tv draait door over psv![]()
![]()
Hij ging alleen een paar keer mee goed mee naar voren om vervolgens te gaan twijfelen en de bal dom te verspelen zodat er een groot gat links achterin wasquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, misschien ligt het aan mij, maar ik vond Alcides helemaal niet zo slecht spelen. Heb hem aardig wat ballen zien afpakken, en het inleveren viel relatief ook wel mee geloof ik
Betekent dat "O" niet "onze"? Onze grootse doelman.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:07 schreef DuTank het volgende:
Op zich is dat ook wel het logischte, omdat je het zo ook uitspreekt![]()
Maar goed, er zijn zoveel woorden die je anders uitspreekt dan het schrijft (en andersom).
Gomes O Goleiro Grande, betekende toch Gomes O grote keeper ofzo?
Want?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef jpg97 het volgende:
we loten Fiorentina heb ik vernomen
ach boeiend, als ze straks met die cup in de handen staan dan weet niemand meer hoe of wat eraan vooraf gingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:03 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Fiorentina in de kwartfinale, Leverkusen in de halve finale en Bayern München in de finale. Dan zouden we 4 tegenstanders van naam hebben gehad in de UEFA Cup en dat geeft toch wel wat glans aan een finaleplek.
Ziekelijk ja, het scheelt nog maar 3 puntenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:33 schreef Radegast het volgende:
PSV staat op het punt om Real Madrid in te halen op de Europese ranking. [ afbeelding ]
Het was ook een prachtige sfeer, zeker voor het begin van de wedstrijd en aan het begin. Daarna zakte het wat weg door de slaapverwekkende eerste helft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:28 schreef MaatjeTho het volgende:
Van de officiële Tottenham site:
[..]
Daaromquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach boeiend, als ze straks met die cup in de handen staan dan weet niemand meer hoe of wat eraan vooraf ging
aub GEEN rangers..., daar wil ik namelijk al heel lang erg graag naar toe, maar kan het nu financieel even niet missenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:55 schreef rubbereend het volgende:
op voolgorde van graag loten morgen:
Rangers
Getafe
Zenith
Sporting
Fiorentina
Bayern Leverkursen
Bayern München
dus we zullen München wel loten
Is dat zo? Is dan niet Marseille alsnog door?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
Als we Zenit loten, zijn we misschien al door![]()
\'Zenit in gevaar door racistische supporters\'
toen Feyenoord eruit werd gegooid ging Nantes ook niet alsnog door, de Spurs kregen toen een byequote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Is dat zo? Is dan niet Marseille alsnog door?
Ik weet het niet. Het is wel een feit dat PSV tegen grote ploegen in een knock out fase vaak goede dingen kan laten zien (afgezien van Liverpool vorig jaar) dus alles is prima in mijn ogen. Als we naar Manchester willen zullen we toch nog een 'groot' team moeten uitschakelenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:41 schreef ErikT het volgende:
Ik hoop trouwens op Bayern. Liever 2 keer tegen die gasten tijdens het (voor hun ook drukke) seizoen, dan 1 x in een finale op het einde.
Dan moet Zenith maar geloot wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen Feyenoord eruit werd gegooid ging Nantes ook niet alsnog door, de Spurs kregen toen een bye
Niet alleen dat.. Het is ook niet echt een super affiche naar mijn mening.. Tis niet een club van naam ofzo..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zenith lijkt mij eigenlijk wel kut. Helemaal naar dat Rusland toe.
Omdat ie wist dat ie em daarmee erin zou schietenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:02 schreef WooZ het volgende:
waarom nam Salcido eigenlijk die pingel ineens met z´n rechtervoet ħ=
ja maar hij is links, ging ook klaarstaan om met z'n linkervoet te schieten en toen liep ie ineens naar z'n rechterbeenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Niet alleen dat.. Het is ook niet echt een super affiche naar mijn mening.. Tis niet een club van naam ofzo..
[..]
Omdat ie wist dat ie em daarmee erin zou schieten
Is ook niet perse de zwakste. Ik schat Getafe misschien zelfs nog wat lager in.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zenith lijkt mij eigenlijk wel kut. Helemaal naar dat Rusland toe.
Salcido is rechts toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja maar hij is links, ging ook klaarstaan om met z'n linkervoet te schieten en toen liep ie ineens naar z'n rechterbeen
Zal wel die idioot Ten Cate zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef WooZ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Gb4Hny73xdE&feature=related
Dat commentaar op de achtergrond
De druk van de gehele natie rust wederom op onze schouders.quote:Nederland dreigt Europese tickets te verliezen
Geschreven op vrijdag, 14 maart om 12:29
De kans is aanzienlijk dat Nederland het vanaf het seizoen 2009/2010 zal moeten doen met twee UEFA Cup-deelnemers in plaats van vier. Op de coëfficiëntenlijst van de Europese voetbalbond bezet Nederland momenteel de negende plaats, waardoor het moet het vrezen voor het verlies van startbewijzen.
Deze positie is namelijk goed voor één rechtstreeks ticket voor de Champions League, één voorronde-ticket voor het miljoenenbal, en twee plaatsen in de UEFA Cup. Voor deze jaargang stond Nederland nog achtste, waardoor er het aankomende seizoen (2008/2009) nog gewoon vier UEFA Cup-plaatsen beschikbaar zijn.
Omdat Rusland Nederland inmiddels is gepasseerd, zal dit hoogstwaarschijnlijk het seizoen daarna veranderen. Nummer acht Portugal staat echter dichtbij, en met Sporting Lissabon hebben de Zuid-Europeanen net als Nederland met PSV nog één actieve club in Europa.
Mocht PSV verder geraken dan Sporting, dan is de kans aanzienlijk dat Nederland Portugal alsnog voorbij gaat. In dat geval mogen er in 2009 tóch vier ploegen worden afgevaardigd aan het toernooi om de UEFA Cup.
Dat commentaar van Ten Cate ging niet over dat doelpunt, maar de 1-0 tegen Ajax uit een vrije trap die Simons schampte volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zal wel die idioot Ten Cate zijn.
Bah kotsmisselijk van die gast.
Omdat die kneuzen van Ajax,Az en de rest europees geen vuist meer kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De druk van de gehele natie rust wederom op onze schouders.
precies, geweldig was datquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat commentaar van Ten Cate ging niet over dat doelpunt, maar de 1-0 tegen Ajax uit een vrije trap die Simons schampte volgens mij.
.... really?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat commentaar van Ten Cate ging niet over dat doelpunt, maar de 1-0 tegen Ajax uit een vrije trap die Simons schampte volgens mij.
Feyenoord in Nancy welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Omdat die kneuzen van Ajax,Az en de rest europees geen vuist meer kunnen maken.
Pardon, dacht juist dat het zo goed ging ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De druk van de gehele natie rust wederom op onze schouders.
Verkeerd gedacht blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pardon, dacht juist dat het zo goed ging ?
Want dacht dat we een extra CL plaats zouden krijgen
Hier te volgen.quote:
Zo fantastisch is Fiorentina toch niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Fiorentina... en als we doorgaan.. hebben we een goede kans op de finale mensen.
Alleen dat Fiorentina... oei.
wat zei ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef jpg97 het volgende:
gegokt?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef jpg97 het volgende:
voorkennisquote:
4e in Italië is niet niks neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo fantastisch is Fiorentina toch niet?
staan 4e en Mutu, Vieriquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo fantastisch is Fiorentina toch niet?
Ze hebben een vrij goede selectie met spelers als Montolivo, Ujfalusi, Pazinni en Muto die straks weer fit is. Wonnen recent geleden nog van Juve. Lastige tegenstander maar ik de schat de kansen gewoon op fifty fifty. Voordeel is natuurlijk dat je nu weer uit mag beginnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
4e in Italië is niet niks neem ik aan.
Een bosje bloemen voor Koeman? Wat liefquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Godverdegodver...
De enige ploeg die ik 100% zeker al jaren wil zien komt langs en ik vertrek juist die ochtend voor een lang weekend naar Valencia.
quote:UEFA: Viola need Dutch courage
Friday 14 March, 2008
Fiorentina have been paired with Dutch giants PSV in the quarter-finals of the UEFA Cup.
The Tuscans squeezed past Everton in a penalty shootout after losing a 2-0 first-leg lead at Goodison Park on Wednesday evening.
Cesare Prandelli’s men were delighted to avoid favourites Bayern Munich, who boast former Viola hero Luca Toni, but will face a stern test against PSV.
The Eredivisie champions came into the UEFA Cup after finishing third in Champions League Group G and eliminated Helsingborgs in the third round.
The Rood-witten then broke Tottenham hearts in the last 16 when they held their nerve in a penalty shootout after a 1-1 aggregate draw.
If Fiorentina see off PSV, they will take on either Rangers or Sporting Lisbon in the semi-finals.
The quarter-final first leg will be played at the Stadio Artemio Franchi on April 3 with the return at the Philips Stadion on April 10.
neuh maar goed dat was aan het begin van het seizoen.. Mochten we Fiorentina overleven, dan is de finale toch wel een must eigenlijk.. Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat ze zullen winnen van Rangers of Sporting..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegen Groningen vond ik ze niet zo spannend eigenlijk.
Dat is mooi ja. Maar dat is naar mijn mening het enige lichtpuntje wat er te vertellen valt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze hebben een vrij goede selectie met spelers als Montolivo, Ujfalusi, Pazinni en Muto die straks weer fit is. Wonnen recent geleden nog van Juve. Lastige tegenstander maar ik de schat de kansen gewoon op fifty fifty. Voordeel is natuurlijk dat je nu weer uit mag beginnen
Farmersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
The Rood-witten
Jammer dat ze er niet bij zetten The Boeruuuuh![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Godverdegodver...
De enige ploeg die ik 100% zeker al jaren wil zien komt langs en ik vertrek juist die ochtend voor een lang weekend naar Valencia. Man man wat ben ik hier ziek van...
Spelen mijn twee favoriete clubs eens tegen elkaar, krijg je dit...
Als hij wel speelgerechtigd zou zijn en opgesteld werd gingen we ook makkelijk door!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat PSV makkelijk doorgaat omdat Fiorentina Da Costa op gaat stellen terwijl deze niet speelgerechtigd is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij wel speelgerechtigd zou zijn en opgesteld werd gingen we ook makkelijk door!
Dat was natuurlijk niet serieus hè..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou overheen lopen?
Denk dat we blij mogen zijn als we nipt met 1-0 winnen.
De officiële site van Fiorentina doet dat wel...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
The Rood-witten
Jammer dat ze er niet bij zetten The Boeruuuuh![]()
Staat daar op het einde nou dat ze er mee refereren aan hun provinciaalse komafquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De officiële site van Fiorentina doet dat wel...
http://www.acffiorentina.it/it/Articolo.aspx?Ctn=289925
Waarom die angst voor Getafe? Ze hebben met De La Red en Gavilán twee leuke middenvelders, maar daar is verder alles ook mee gezegd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:11 schreef neilpad het volgende:
Gunstige loting vind ik. Getafe of Bayern komen we pas in de finale tegen eventueel, de twee ploegen die ik het liefst wilde mijden.
quote:Corvino laments PSV draw
Friday 14 March, 2008
Fiorentina sporting director Pantaleo Corvino was disappointed at drawing PSV in the UEFA Cup quarter-finals. “I’d rather have had Bayern Munich.”
The Viola can expect a stern examination from the Eredivisie holders, who fell at the first hurdle in the Champions League but beat Helsingborgs and Tottenham to reach this stage of the UEFA Cup.
While it is widely agreed that German giants Bayern – who have ex-Gigliati star Luca Toni – are the favourites to lift the silverware, Corvino’s heart sank when he realised PSV were the side left in the hat.
“I would rather have taken on Bayern,” Corvino moaned. “Now we just have to face this game like any other, with pride, determination and honour.”
President Andrea Della Valle took a more philosophical approach to the tough draw.
“Every team is tough at this level,” he insisted. “We have great respect for PSV as they are a top-level side with great international experience, but we will work as hard as ever.”
Dat staat er idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Staat daar op het einde nou dat ze er mee refereren aan hun provinciaalse komaf? Viola heeft haar huiswerk in ieder geval goed gedaan.
Ik weet het niet precies, op de een of andere manier heb ik gewoon geen goed gevoel over dit team. Als ik ze zie spelen doen ze het niet onaardig en ik heb het idee dat PSV het slecht zou doen tegen zo'n underdog. Speel dus veel liever tegen een "grotere" club.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom die angst voor Getafe? Ze hebben met De La Red en Gavilán twee leuke middenvelders, maar daar is verder alles ook mee gezegd.
Gavilan is het ook niet daar hoor, zit vaak op de bank.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom die angst voor Getafe? Ze hebben met De La Red en Gavilán twee leuke middenvelders, maar daar is verder alles ook mee gezegd.
Raar, Gavilán is een geweldige speler (al heb je dit soort situaties wel vaker in Spanje).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:02 schreef AminBen het volgende:
[..]
Gavilan is het ook niet daar hoor, zit vaak op de bank.
Granero wel, die is superen verder hebben ze ook een prima trainer.
Maar wel gewoon een ploeg die PSV moet kunnen hebben, net als Fiorentina..
Hoezo worden er nu al kaartjes voor verkocht? Ik neem aan dat er een gelijk verdeling komt voor de aanhang van de clubs? Die kaartjes die je nu al kan kopen zijn denk ik voor de neutrale supporter?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:32 schreef Manu82 het volgende:
Tot zondag kun je trouwens kaartjes kopen via de site van de UEFA voor Manchester. Zijn er nog meer mensen die zeker naar de finale gaan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoezo worden er nu al kaartjes voor verkocht? Ik neem aan dat er een gelijk verdeling komt voor de aanhang van de clubs? Die kaartjes die je nu al kan kopen zijn denk ik voor de neutrale supporter?
Want zou lullig zijn als je club in de finale staat, maar dat het al uitverkocht is..
Ná de finale?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Finale is te halen maar daarna tref je Bayern
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Oe9QvdKC0Jk
Iedereen meteen weg zodra de ME aan komt waggelen, woeh, ruig!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Als psv zo speelt als de laatste wedstrijd tegen tottenham helaas wel ja, maar wie weet zal gomes jullie weer erdoor slepen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef du_ke het volgende:
Fiorentina moet te doen zijn. Als je zag hoeveel moeite ze al hadden met Groningen.
Zal wel een afgang worden dus beng ik bang![]()
Jammer dat ook PSV dit soort aanhangers heeft. Lijkt mij echt het allermooiste als je al jaren de beste club van NL bent en dat de concurrenten ook nog bekend staan om hun kutpubliek.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Overal zitten rotten appels tussen, dus ook bij zo'n fastastisch publiek als PSV.. Maar goed, ik ken het verhaal er niet omheen, maar het kan natuurlijk altijd dat die Engelsen begonnen met shit te gooien.. Maar dan nog..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jammer dat ook PSV dit soort aanhangers heeft. Lijkt mij echt het allermooiste als je al jaren de beste club van NL bent en dat de concurrenten ook nog bekend staan om hun kutpubliek.
Nee, dat moet ik ook eerlijk zeggen idd. Ik weet het verhaal erachter ook niet. Maar als er dan rellende PSV supporters op youtube staan..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Overal zitten rotten appels tussen, dus ook bij zo'n fastastisch publiek als PSV.. Maar goed, ik ken het verhaal er niet omheen, maar het kan natuurlijk altijd dat die Engelsen begonnen met shit te gooien.. Maar dan nog..
Nouja, laten we wel wezen; ze hebben een aantal namen die garant staan voor spektakel. Ribéry, Toni etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Bayern, voor hetzelfde geld vliegen ze eruit tegen Getafe.
Najah, garant?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, laten we wel wezen; ze hebben een aantal namen die garant staan voor spektakel. Ribéry, Toni etc.
Nee, elk team heeft wel eens een kutdag. Maar dat maakt het niet minder logisch dat je een team met sterspelers minder graag loot dan teams met "mindere" spelers.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Najah, garant?
Voor hetzelfde geld hebben ze een off-day of speelt Getafe ze van de mat. Heel leuk en aardig, die grote namen, maar ik ben er niet zo bang voor
Mwah, als je UC wilt winnen, moet je ook niet zeuren dat je die en die niet wilt loten. Wil je UC winnen, moet je gewoon van iedereen kunnen winnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, elk team heeft wel eens een kutdag. Maar dat maakt het niet minder logisch dat je een team met sterspelers minder graag loot dan teams met "mindere" spelers.
Je moet ook in rondes kijken hè. Niet dat er super veel te halen valt bij de UEFA cup, maar iedere ronde die je doorkomt is weer geld in het laadje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, als je UC wilt winnen, moet je ook niet zeuren dat je die en die niet wilt loten. Wil je UC winnen, moet je gewoon van iedereen kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |