affelay nu alweer? die was tegen 020 nog geschorstquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Affelay, Culina en Alcides geloof ik.
Ojee, als Alcides een kaart pakt is er geen hoop meer voor de wedstrijd tegen Ajaxquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hij heeft er al zoveel gehad dat hij nu om de gele kaart geschorst is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
En sindsdien alleen een gele gepakt tegen Utrecht, dus dat zou raar zijn ja.
quote:(...)
The Philips Stadion was a rocking arena as the pre-match rituals were being gone through, the venue being a traditional style ground that carries a superb atmosphere.
Welkquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef WooZ het volgende:
Dat fragment bij de tv draait door over psv![]()
![]()
Ook niets gezien, in de auto LDL geluisterd, was frustrerendquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:53 schreef Morrigun99 het volgende:
Gisteren helemaal niets kunnen zien van de match....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het is Afellay jongens...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
affelay nu alweer? die was tegen 020 nog geschorst
En het is Dzsudzsak met accent aiguquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:
Die is wel heel erg...![]()
Kijk, als je Dszudszak nou verkeerd schrijft, no problem.. Ik mis nu ook een accent egu (ofzo) toch?
Wat voor fragment was er dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef WooZ het volgende:
Dat fragment bij de tv draait door over psv![]()
![]()
Hij ging alleen een paar keer mee goed mee naar voren om vervolgens te gaan twijfelen en de bal dom te verspelen zodat er een groot gat links achterin wasquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, misschien ligt het aan mij, maar ik vond Alcides helemaal niet zo slecht spelen. Heb hem aardig wat ballen zien afpakken, en het inleveren viel relatief ook wel mee geloof ik
Betekent dat "O" niet "onze"? Onze grootse doelman.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:07 schreef DuTank het volgende:
Op zich is dat ook wel het logischte, omdat je het zo ook uitspreekt![]()
Maar goed, er zijn zoveel woorden die je anders uitspreekt dan het schrijft (en andersom).
Gomes O Goleiro Grande, betekende toch Gomes O grote keeper ofzo?
Want?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef jpg97 het volgende:
we loten Fiorentina heb ik vernomen
ach boeiend, als ze straks met die cup in de handen staan dan weet niemand meer hoe of wat eraan vooraf gingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:03 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Fiorentina in de kwartfinale, Leverkusen in de halve finale en Bayern München in de finale. Dan zouden we 4 tegenstanders van naam hebben gehad in de UEFA Cup en dat geeft toch wel wat glans aan een finaleplek.
Ziekelijk ja, het scheelt nog maar 3 puntenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:33 schreef Radegast het volgende:
PSV staat op het punt om Real Madrid in te halen op de Europese ranking. [ afbeelding ]
Het was ook een prachtige sfeer, zeker voor het begin van de wedstrijd en aan het begin. Daarna zakte het wat weg door de slaapverwekkende eerste helft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:28 schreef MaatjeTho het volgende:
Van de officiële Tottenham site:
[..]
Daaromquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach boeiend, als ze straks met die cup in de handen staan dan weet niemand meer hoe of wat eraan vooraf ging
aub GEEN rangers..., daar wil ik namelijk al heel lang erg graag naar toe, maar kan het nu financieel even niet missenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:55 schreef rubbereend het volgende:
op voolgorde van graag loten morgen:
Rangers
Getafe
Zenith
Sporting
Fiorentina
Bayern Leverkursen
Bayern München
dus we zullen München wel loten
Is dat zo? Is dan niet Marseille alsnog door?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
Als we Zenit loten, zijn we misschien al door![]()
\'Zenit in gevaar door racistische supporters\'
toen Feyenoord eruit werd gegooid ging Nantes ook niet alsnog door, de Spurs kregen toen een byequote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Is dat zo? Is dan niet Marseille alsnog door?
Ik weet het niet. Het is wel een feit dat PSV tegen grote ploegen in een knock out fase vaak goede dingen kan laten zien (afgezien van Liverpool vorig jaar) dus alles is prima in mijn ogen. Als we naar Manchester willen zullen we toch nog een 'groot' team moeten uitschakelenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:41 schreef ErikT het volgende:
Ik hoop trouwens op Bayern. Liever 2 keer tegen die gasten tijdens het (voor hun ook drukke) seizoen, dan 1 x in een finale op het einde.
Dan moet Zenith maar geloot wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen Feyenoord eruit werd gegooid ging Nantes ook niet alsnog door, de Spurs kregen toen een bye
Niet alleen dat.. Het is ook niet echt een super affiche naar mijn mening.. Tis niet een club van naam ofzo..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zenith lijkt mij eigenlijk wel kut. Helemaal naar dat Rusland toe.
Omdat ie wist dat ie em daarmee erin zou schietenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:02 schreef WooZ het volgende:
waarom nam Salcido eigenlijk die pingel ineens met z´n rechtervoet ±=
ja maar hij is links, ging ook klaarstaan om met z'n linkervoet te schieten en toen liep ie ineens naar z'n rechterbeenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Niet alleen dat.. Het is ook niet echt een super affiche naar mijn mening.. Tis niet een club van naam ofzo..
[..]
Omdat ie wist dat ie em daarmee erin zou schieten
Is ook niet perse de zwakste. Ik schat Getafe misschien zelfs nog wat lager in.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zenith lijkt mij eigenlijk wel kut. Helemaal naar dat Rusland toe.
Salcido is rechts toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja maar hij is links, ging ook klaarstaan om met z'n linkervoet te schieten en toen liep ie ineens naar z'n rechterbeen
Zal wel die idioot Ten Cate zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef WooZ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Gb4Hny73xdE&feature=related
Dat commentaar op de achtergrond
De druk van de gehele natie rust wederom op onze schouders.quote:Nederland dreigt Europese tickets te verliezen
Geschreven op vrijdag, 14 maart om 12:29
De kans is aanzienlijk dat Nederland het vanaf het seizoen 2009/2010 zal moeten doen met twee UEFA Cup-deelnemers in plaats van vier. Op de coëfficiëntenlijst van de Europese voetbalbond bezet Nederland momenteel de negende plaats, waardoor het moet het vrezen voor het verlies van startbewijzen.
Deze positie is namelijk goed voor één rechtstreeks ticket voor de Champions League, één voorronde-ticket voor het miljoenenbal, en twee plaatsen in de UEFA Cup. Voor deze jaargang stond Nederland nog achtste, waardoor er het aankomende seizoen (2008/2009) nog gewoon vier UEFA Cup-plaatsen beschikbaar zijn.
Omdat Rusland Nederland inmiddels is gepasseerd, zal dit hoogstwaarschijnlijk het seizoen daarna veranderen. Nummer acht Portugal staat echter dichtbij, en met Sporting Lissabon hebben de Zuid-Europeanen net als Nederland met PSV nog één actieve club in Europa.
Mocht PSV verder geraken dan Sporting, dan is de kans aanzienlijk dat Nederland Portugal alsnog voorbij gaat. In dat geval mogen er in 2009 tóch vier ploegen worden afgevaardigd aan het toernooi om de UEFA Cup.
Dat commentaar van Ten Cate ging niet over dat doelpunt, maar de 1-0 tegen Ajax uit een vrije trap die Simons schampte volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zal wel die idioot Ten Cate zijn.
Bah kotsmisselijk van die gast.
Omdat die kneuzen van Ajax,Az en de rest europees geen vuist meer kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De druk van de gehele natie rust wederom op onze schouders.
precies, geweldig was datquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat commentaar van Ten Cate ging niet over dat doelpunt, maar de 1-0 tegen Ajax uit een vrije trap die Simons schampte volgens mij.
.... really?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat commentaar van Ten Cate ging niet over dat doelpunt, maar de 1-0 tegen Ajax uit een vrije trap die Simons schampte volgens mij.
Feyenoord in Nancy welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Omdat die kneuzen van Ajax,Az en de rest europees geen vuist meer kunnen maken.
Pardon, dacht juist dat het zo goed ging ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De druk van de gehele natie rust wederom op onze schouders.
Verkeerd gedacht blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pardon, dacht juist dat het zo goed ging ?
Want dacht dat we een extra CL plaats zouden krijgen
Hier te volgen.quote:
Zo fantastisch is Fiorentina toch niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Fiorentina... en als we doorgaan.. hebben we een goede kans op de finale mensen.
Alleen dat Fiorentina... oei.
wat zei ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef jpg97 het volgende:
we loten Fiorentina heb ik vernomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |