Ná de finale?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Finale is te halen maar daarna tref je Bayern
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Oe9QvdKC0Jk
Iedereen meteen weg zodra de ME aan komt waggelen, woeh, ruig!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Als psv zo speelt als de laatste wedstrijd tegen tottenham helaas wel ja, maar wie weet zal gomes jullie weer erdoor slepen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef du_ke het volgende:
Fiorentina moet te doen zijn. Als je zag hoeveel moeite ze al hadden met Groningen.
Zal wel een afgang worden dus beng ik bang![]()
Jammer dat ook PSV dit soort aanhangers heeft. Lijkt mij echt het allermooiste als je al jaren de beste club van NL bent en dat de concurrenten ook nog bekend staan om hun kutpubliek.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Overal zitten rotten appels tussen, dus ook bij zo'n fastastisch publiek als PSV.. Maar goed, ik ken het verhaal er niet omheen, maar het kan natuurlijk altijd dat die Engelsen begonnen met shit te gooien.. Maar dan nog..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jammer dat ook PSV dit soort aanhangers heeft. Lijkt mij echt het allermooiste als je al jaren de beste club van NL bent en dat de concurrenten ook nog bekend staan om hun kutpubliek.
Nee, dat moet ik ook eerlijk zeggen idd. Ik weet het verhaal erachter ook niet. Maar als er dan rellende PSV supporters op youtube staan..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Overal zitten rotten appels tussen, dus ook bij zo'n fastastisch publiek als PSV.. Maar goed, ik ken het verhaal er niet omheen, maar het kan natuurlijk altijd dat die Engelsen begonnen met shit te gooien.. Maar dan nog..
Nouja, laten we wel wezen; ze hebben een aantal namen die garant staan voor spektakel. Ribéry, Toni etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Bayern, voor hetzelfde geld vliegen ze eruit tegen Getafe.
Najah, garant?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, laten we wel wezen; ze hebben een aantal namen die garant staan voor spektakel. Ribéry, Toni etc.
Nee, elk team heeft wel eens een kutdag. Maar dat maakt het niet minder logisch dat je een team met sterspelers minder graag loot dan teams met "mindere" spelers.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Najah, garant?
Voor hetzelfde geld hebben ze een off-day of speelt Getafe ze van de mat. Heel leuk en aardig, die grote namen, maar ik ben er niet zo bang voor
Mwah, als je UC wilt winnen, moet je ook niet zeuren dat je die en die niet wilt loten. Wil je UC winnen, moet je gewoon van iedereen kunnen winnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, elk team heeft wel eens een kutdag. Maar dat maakt het niet minder logisch dat je een team met sterspelers minder graag loot dan teams met "mindere" spelers.
Je moet ook in rondes kijken hè. Niet dat er super veel te halen valt bij de UEFA cup, maar iedere ronde die je doorkomt is weer geld in het laadje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, als je UC wilt winnen, moet je ook niet zeuren dat je die en die niet wilt loten. Wil je UC winnen, moet je gewoon van iedereen kunnen winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |