zelden gezien dat een speler bij de tegenstander werd toegezongen en dat bij een wissel het publiek boos isquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop echt dat Lee na dit seizoen weer in Eindhoven voetbalt.
Verder is Marcellis de toekomst van Oranje, moet Koef z.s.m. met zo min mogelijk verlies aan AZ of Feyenoord worden verkocht en is het misschien leuk om dan VOH te polsen voor een terugkeer naar Eindhoven.
Kan me wel herinneren dat Zenden nog werd toegejuicht toen zijn naam door het stadion schalde (Was toen PSV - Liverpool)quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:06 schreef rubbereend het volgende:
waar ik me misschien nog wel het meest aan ergerde is dat er zoveel spelers uitgleden en dat neit een keer, maar de hele tijd
[..]
zelden gezien dat een speler bij de tegenstander werd toegezongen en dat bij een wissel het publiek boos ismaarja bij Lee dus wel
Lee Lee Lee Lee Lee
een vriend van me smste voor de strafschoppen: "Als Alcides een penalty gaat hier de TV uit"quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja nog vergeten,, altijd als Alcides aan de bal is krijg ik last van zwaberoliosis :")
Wat een ramp is dat zeg
Ik zei ook zo voor de laatste stafschop van de spurs tegen een vriend, haha das een neger, die schiet misquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vriend van me smste voor de strafschoppen: "Als Alcides een penalty gaat hier de TV uit"
Gomes woonde toch in Eindhoven? Die woonde toch met allemaal zuid-amerikanen in een flatje toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef WooZ het volgende:
had ons pap net aan de lijn, hoorde dat gomes in oirschot woont, als ie wel eens gaat winkelen bij de plaatselijk lidl doet ie er 1,5u![]()
over, omdat ie met iedereen een praatje maakt
Die is volgens mij verhuist naar een villa in een of ander bosquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gomes woonde toch in Eindhoven? Die woonde toch met allemaal zuid-amerikanen in een flatje toch?
nou... bij PSV-Lyon in 2005 waren het ook Beasley, Abidal en Essien...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zei ook zo voor de laatste stafschop van de spurs tegen een vriend, haha das een neger, die schiet mis![]()
Maar hij schoot wel mis
wat een heldquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef WooZ het volgende:
had ons pap net aan de lijn, hoorde dat gomes in oirschot woont, als ie wel eens gaat winkelen bij de plaatselijk lidl doet ie er 1,5u![]()
gast dat was een noodoplossing toen ze hier kwamen, als jij 2mil+ zou verdienen per jaar, zou je er dan nog blijven wonen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gomes woonde toch in Eindhoven? Die woonde toch met allemaal zuid-amerikanen in een flatje toch?
Jep, zijn achtertuin grenst aan de achtertuin van m'n ouders. Mooi nieuw huis hoor, maar niet in de bossen. Volgens mij heb ik wel eens gezegd dat ik hem eens zag met z'n zoontje, die leerde toen fietsen en hij moest hem telkens opvangen met die lange armen. En gewoon tegen iedereen goededag zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef WooZ het volgende:
Kan Sar gaan bankenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:43 schreef Imperatore het volgende:
Wanneer komt 'Gomes o Goleiro Grande' de DVD uit? Ik koop 'm meteen! Een 5-delige serie van in totaal 10 uur aan beeldmateriaal met louter mooie, spectaculaire en belangrijke reddingen verwacht ik zo.
@ rubbereend: dat zou wat zijn. Gomes & v/d Sar als keepers.![]()
Woonde ja. Hij woont inderdaad tegenwoordig in Oirschot.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Affelay, Culina en Alcides geloof ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie staan er op scherp in de wedstrijd tegen Roda ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |