quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben gewoon nu net thuisNet als tegen Lyon kom je gewoon niet meer thuis met verlengingen en penalties met de trein
Maar was het het waard zegPSV was te ongeconcentreerd, en 10 minuten voor tijd zon stand wegggeven mag natuurlijk niet. Maar die strafschoppenserie..pfff...Is dat standbeeld van Gomes er al? Verder namen de PSV'ers de penalties feilloos, op Lazovic na dan.
Een gloeilamp naar hem vernoemen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar heb je tot die tijd gezeten dan?
Wat je niet hebt meegekregen is, dat de commentator zei dat een standbeeld al niet meer genoeg was voor Gomes..
Het nieuwe stadion naar Heurelho da Silva Gomes vernoemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Een gloeilamp naar hem vernoemen!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Gomes de laatste red maak ik zelf dat standbeeld voor hem.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar heb je tot die tijd gezeten dan?
Wat je niet hebt meegekregen is, dat de commentator zei dat een standbeeld al niet meer genoeg was voor Gomes..
En je woont zelf in?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ben bij iemand blijven slapen in A'dam, daar reden nog wel treinen naar toe.
Graag hulp daarbijquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef ruud.nl het volgende:
Dat standbeeld komt er sowieso, en wel gemaakt door DJ_Day-V!
[..]
Helaas schoot Chimbonda naast ipv dat Gomes hem reddequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef ruud.nl het volgende:
Dat standbeeld komt er sowieso, en wel gemaakt door DJ_Day-V!
[..]
Het ging om de laatste penalty uit de serie van 5, en die pakte hij wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helaas schoot Chimbonda naast ipv dat Gomes hem redde
Volgens mij zit VOH wel goed in celtic. Wel leuk als hij terugkomt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop echt dat Lee na dit seizoen weer in Eindhoven voetbalt.
Verder is Marcellis de toekomst van Oranje, moet Koef z.s.m. met zo min mogelijk verlies aan AZ of Feyenoord worden verkocht en is het misschien leuk om dan VOH te polsen voor een terugkeer naar Eindhoven.
Interview met Leequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop echt dat Lee na dit seizoen weer in Eindhoven voetbalt.
Die ene bal had hij beter mogen aannemen en voor de verder rest was hij onzichtbaar. Maarja dat is wel begrijpelijk met zo'n verdedigende instelling.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand is echt meer lovend over Koevermand, ofwel?
Ik heb die aankoop nooit begrepen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand is echt meer lovend over Koevermand, ofwel?
VOH zou heel wat meer duels hebben gewonnen in ieder geval. Die wist zelfs nog kansen te forceren tegen verdedigers als Sol Campbell en Alessandro Nesta.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die ene bal had hij beter mogen aannemen en voor de verder rest was hij onzichtbaar. Maarja dat is wel begrijpelijk met zo'n verdedigende instelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |