quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben gewoon nu net thuisNet als tegen Lyon kom je gewoon niet meer thuis met verlengingen en penalties met de trein
Maar was het het waard zegPSV was te ongeconcentreerd, en 10 minuten voor tijd zon stand wegggeven mag natuurlijk niet. Maar die strafschoppenserie..pfff...Is dat standbeeld van Gomes er al? Verder namen de PSV'ers de penalties feilloos, op Lazovic na dan.
Een gloeilamp naar hem vernoemen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar heb je tot die tijd gezeten dan?
Wat je niet hebt meegekregen is, dat de commentator zei dat een standbeeld al niet meer genoeg was voor Gomes..
Het nieuwe stadion naar Heurelho da Silva Gomes vernoemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Een gloeilamp naar hem vernoemen!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Gomes de laatste red maak ik zelf dat standbeeld voor hem.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar heb je tot die tijd gezeten dan?
Wat je niet hebt meegekregen is, dat de commentator zei dat een standbeeld al niet meer genoeg was voor Gomes..
En je woont zelf in?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ben bij iemand blijven slapen in A'dam, daar reden nog wel treinen naar toe.
Graag hulp daarbijquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef ruud.nl het volgende:
Dat standbeeld komt er sowieso, en wel gemaakt door DJ_Day-V!
[..]
Helaas schoot Chimbonda naast ipv dat Gomes hem reddequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef ruud.nl het volgende:
Dat standbeeld komt er sowieso, en wel gemaakt door DJ_Day-V!
[..]
Het ging om de laatste penalty uit de serie van 5, en die pakte hij wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helaas schoot Chimbonda naast ipv dat Gomes hem redde
Volgens mij zit VOH wel goed in celtic. Wel leuk als hij terugkomt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop echt dat Lee na dit seizoen weer in Eindhoven voetbalt.
Verder is Marcellis de toekomst van Oranje, moet Koef z.s.m. met zo min mogelijk verlies aan AZ of Feyenoord worden verkocht en is het misschien leuk om dan VOH te polsen voor een terugkeer naar Eindhoven.
Interview met Leequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Die ene bal had hij beter mogen aannemen en voor de verder rest was hij onzichtbaar. Maarja dat is wel begrijpelijk met zo'n verdedigende instelling.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand is echt meer lovend over Koevermand, ofwel?
Ik heb die aankoop nooit begrepen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand is echt meer lovend over Koevermand, ofwel?
VOH zou heel wat meer duels hebben gewonnen in ieder geval. Die wist zelfs nog kansen te forceren tegen verdedigers als Sol Campbell en Alessandro Nesta.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die ene bal had hij beter mogen aannemen en voor de verder rest was hij onzichtbaar. Maarja dat is wel begrijpelijk met zo'n verdedigende instelling.
zelden gezien dat een speler bij de tegenstander werd toegezongen en dat bij een wissel het publiek boos isquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Verder is Marcellis de toekomst van Oranje, moet Koef z.s.m. met zo min mogelijk verlies aan AZ of Feyenoord worden verkocht en is het misschien leuk om dan VOH te polsen voor een terugkeer naar Eindhoven.
Kan me wel herinneren dat Zenden nog werd toegejuicht toen zijn naam door het stadion schalde (Was toen PSV - Liverpool)quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:06 schreef rubbereend het volgende:
waar ik me misschien nog wel het meest aan ergerde is dat er zoveel spelers uitgleden en dat neit een keer, maar de hele tijd
[..]
zelden gezien dat een speler bij de tegenstander werd toegezongen en dat bij een wissel het publiek boos ismaarja bij Lee dus wel
Lee Lee Lee Lee Lee
een vriend van me smste voor de strafschoppen: "Als Alcides een penalty gaat hier de TV uit"quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja nog vergeten,, altijd als Alcides aan de bal is krijg ik last van zwaberoliosis :")
Wat een ramp is dat zeg
Ik zei ook zo voor de laatste stafschop van de spurs tegen een vriend, haha das een neger, die schiet misquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vriend van me smste voor de strafschoppen: "Als Alcides een penalty gaat hier de TV uit"
Gomes woonde toch in Eindhoven? Die woonde toch met allemaal zuid-amerikanen in een flatje toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef WooZ het volgende:
had ons pap net aan de lijn, hoorde dat gomes in oirschot woont, als ie wel eens gaat winkelen bij de plaatselijk lidl doet ie er 1,5u![]()
over, omdat ie met iedereen een praatje maakt
Die is volgens mij verhuist naar een villa in een of ander bosquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gomes woonde toch in Eindhoven? Die woonde toch met allemaal zuid-amerikanen in een flatje toch?
nou... bij PSV-Lyon in 2005 waren het ook Beasley, Abidal en Essien...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zei ook zo voor de laatste stafschop van de spurs tegen een vriend, haha das een neger, die schiet mis![]()
Maar hij schoot wel mis
wat een heldquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef WooZ het volgende:
had ons pap net aan de lijn, hoorde dat gomes in oirschot woont, als ie wel eens gaat winkelen bij de plaatselijk lidl doet ie er 1,5u![]()
gast dat was een noodoplossing toen ze hier kwamen, als jij 2mil+ zou verdienen per jaar, zou je er dan nog blijven wonen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gomes woonde toch in Eindhoven? Die woonde toch met allemaal zuid-amerikanen in een flatje toch?
Jep, zijn achtertuin grenst aan de achtertuin van m'n ouders. Mooi nieuw huis hoor, maar niet in de bossen. Volgens mij heb ik wel eens gezegd dat ik hem eens zag met z'n zoontje, die leerde toen fietsen en hij moest hem telkens opvangen met die lange armen. En gewoon tegen iedereen goededag zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef WooZ het volgende:
Kan Sar gaan bankenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:43 schreef Imperatore het volgende:
Wanneer komt 'Gomes o Goleiro Grande' de DVD uit? Ik koop 'm meteen! Een 5-delige serie van in totaal 10 uur aan beeldmateriaal met louter mooie, spectaculaire en belangrijke reddingen verwacht ik zo.
@ rubbereend: dat zou wat zijn. Gomes & v/d Sar als keepers.![]()
Woonde ja. Hij woont inderdaad tegenwoordig in Oirschot.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Affelay, Culina en Alcides geloof ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie staan er op scherp in de wedstrijd tegen Roda ?
affelay nu alweer? die was tegen 020 nog geschorstquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Affelay, Culina en Alcides geloof ik.
Ojee, als Alcides een kaart pakt is er geen hoop meer voor de wedstrijd tegen Ajaxquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hij heeft er al zoveel gehad dat hij nu om de gele kaart geschorst is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
En sindsdien alleen een gele gepakt tegen Utrecht, dus dat zou raar zijn ja.
quote:(...)
The Philips Stadion was a rocking arena as the pre-match rituals were being gone through, the venue being a traditional style ground that carries a superb atmosphere.
Welkquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef WooZ het volgende:
Dat fragment bij de tv draait door over psv![]()
![]()
Ook niets gezien, in de auto LDL geluisterd, was frustrerendquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:53 schreef Morrigun99 het volgende:
Gisteren helemaal niets kunnen zien van de match....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het is Afellay jongens...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
affelay nu alweer? die was tegen 020 nog geschorst
En het is Dzsudzsak met accent aiguquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:
Die is wel heel erg...![]()
Kijk, als je Dszudszak nou verkeerd schrijft, no problem.. Ik mis nu ook een accent egu (ofzo) toch?
Wat voor fragment was er dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef WooZ het volgende:
Dat fragment bij de tv draait door over psv![]()
![]()
Hij ging alleen een paar keer mee goed mee naar voren om vervolgens te gaan twijfelen en de bal dom te verspelen zodat er een groot gat links achterin wasquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, misschien ligt het aan mij, maar ik vond Alcides helemaal niet zo slecht spelen. Heb hem aardig wat ballen zien afpakken, en het inleveren viel relatief ook wel mee geloof ik
Betekent dat "O" niet "onze"? Onze grootse doelman.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:07 schreef DuTank het volgende:
Op zich is dat ook wel het logischte, omdat je het zo ook uitspreekt![]()
Maar goed, er zijn zoveel woorden die je anders uitspreekt dan het schrijft (en andersom).
Gomes O Goleiro Grande, betekende toch Gomes O grote keeper ofzo?
Want?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef jpg97 het volgende:
we loten Fiorentina heb ik vernomen
ach boeiend, als ze straks met die cup in de handen staan dan weet niemand meer hoe of wat eraan vooraf gingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:03 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Fiorentina in de kwartfinale, Leverkusen in de halve finale en Bayern München in de finale. Dan zouden we 4 tegenstanders van naam hebben gehad in de UEFA Cup en dat geeft toch wel wat glans aan een finaleplek.
Ziekelijk ja, het scheelt nog maar 3 puntenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:33 schreef Radegast het volgende:
PSV staat op het punt om Real Madrid in te halen op de Europese ranking. [ afbeelding ]
Het was ook een prachtige sfeer, zeker voor het begin van de wedstrijd en aan het begin. Daarna zakte het wat weg door de slaapverwekkende eerste helft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:28 schreef MaatjeTho het volgende:
Van de officiële Tottenham site:
[..]
Daaromquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach boeiend, als ze straks met die cup in de handen staan dan weet niemand meer hoe of wat eraan vooraf ging
aub GEEN rangers..., daar wil ik namelijk al heel lang erg graag naar toe, maar kan het nu financieel even niet missenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:55 schreef rubbereend het volgende:
op voolgorde van graag loten morgen:
Rangers
Getafe
Zenith
Sporting
Fiorentina
Bayern Leverkursen
Bayern München
dus we zullen München wel loten
Is dat zo? Is dan niet Marseille alsnog door?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
Als we Zenit loten, zijn we misschien al door![]()
\'Zenit in gevaar door racistische supporters\'
toen Feyenoord eruit werd gegooid ging Nantes ook niet alsnog door, de Spurs kregen toen een byequote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Is dat zo? Is dan niet Marseille alsnog door?
Ik weet het niet. Het is wel een feit dat PSV tegen grote ploegen in een knock out fase vaak goede dingen kan laten zien (afgezien van Liverpool vorig jaar) dus alles is prima in mijn ogen. Als we naar Manchester willen zullen we toch nog een 'groot' team moeten uitschakelenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:41 schreef ErikT het volgende:
Ik hoop trouwens op Bayern. Liever 2 keer tegen die gasten tijdens het (voor hun ook drukke) seizoen, dan 1 x in een finale op het einde.
Dan moet Zenith maar geloot wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen Feyenoord eruit werd gegooid ging Nantes ook niet alsnog door, de Spurs kregen toen een bye
Niet alleen dat.. Het is ook niet echt een super affiche naar mijn mening.. Tis niet een club van naam ofzo..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zenith lijkt mij eigenlijk wel kut. Helemaal naar dat Rusland toe.
Omdat ie wist dat ie em daarmee erin zou schietenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:02 schreef WooZ het volgende:
waarom nam Salcido eigenlijk die pingel ineens met z´n rechtervoet ±=
ja maar hij is links, ging ook klaarstaan om met z'n linkervoet te schieten en toen liep ie ineens naar z'n rechterbeenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Niet alleen dat.. Het is ook niet echt een super affiche naar mijn mening.. Tis niet een club van naam ofzo..
[..]
Omdat ie wist dat ie em daarmee erin zou schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |