weet je wel wat 'ie gefikt heeft?quote:
Omdat Jaap nu naar haar feestje komt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:56 schreef Guuskeee het volgende:
nog steeds aan het nagelbijten
[ afbeelding ]
Ze kreeg geen nieuw jurkje waar d'r tieten uitvielenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Er is zeker geen rode loper dat Brian en Amanda niet willen.
Ik was all-inquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:58 schreef Lobasca het volgende:
Mazuru, hoeveel ceepee's had jij?![]()
Hoop geschreeuw weinig wol
En Janice had ook geen inspiratie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze kreeg geen nieuw jurkje waar d'r tieten uitvielen
Ik zie Jaap in de keukenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
Afluister Jaap is weer bezig.
Het is overleden...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
what the fuck is er met die pruik aan de hand???
[ afbeelding ]
Omdat die sukkels niet door hebben dat hij alles afluisterd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:03 schreef rooie3 het volgende:
Brian weet alles,je kan niks tegen hem doen.Zo kan je ook niks meer uithalen,want Brian krijgt alle informatie.
Zelfs niet als hij woord voor woord hen gesprek herhaaldquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die sukkels niet door hebben dat hij alles afluisterd.
Bram wil niet komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:59 schreef Leandra het volgende:
Thnx Yavido![]()
Claire vraagt CP's uit de box om haar broer Bram uit te nodigen.
Brian: Eerst wilde hij niet komen om zijn bedrijf.
Huub: Toen ik hem zondag wilde uitnodigen wilde hij niet komen.
Claire: Dat ging maar om een half uur, hij wilde niet voor een half uur komen.
De punten uit de box worden haar niet gegund.
Heeft eigen pootjes gekregen en loopt er een beetje van afquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
what the fuck is er met die pruik aan de hand???
[ afbeelding ]
Tegen zoveel domheid kun je gewoon niet op... effectief dat wel...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub , geef het toch op .......... zucht.
Sommige dingen kan hij nooit afgeluisterd hebben,dat zie je altijd.Hij krijgt achter ook een hoop te horen of via brieven of Kenneth.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die sukkels niet door hebben dat hij alles afluisterd.
Ze zijn al euforisch als Huub een dag niet kan poepen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je gewoon niet op... effectief dat wel...
Maar die euforie begrijp ik gewoon niet...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sommige dingen kan hij nooit afgeluisterd hebben,dat zie je altijd.Hij krijgt achter ook een hoop te horen of via brieven of Kenneth.
En als hij wel poept dan zal het wel zijn om hun dwars te zittenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn al euforisch als Huub een dag niet kan poepen.
Maar ik snap Huub nu ook weer niet, zo veel info geven aan die ratten .... waarom ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je gewoon niet op... effectief dat wel...
Maar die euforie begrijp ik gewoon niet...
Omdat??? Hij bang is dat hij Brian en Huub een knal gaat verkopen!!!!quote:
Ik wil ook mag niet komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das handig dan.... Had Claire mooi jou kunnen uitnodigen als vervanging![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als hij wel poept dan zal het wel zijn om hun dwars te zitten
Heeft ze de punten dan al gekregen? En wil Dieenebart wel?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das handig dan.... Had Claire mooi jou kunnen uitnodigen als vervanging![]()
Nou Bram heeft wel even wat uit te leggen aan ons Huubke hoor. Huub zegt zelf dat Bram de hele situatie helemaal niet snap. Huub vind Bram een dweil....als je dat maar weet.quote:
Bram is een slagje sterker dan ik. Wel twee slagjes denk ik... Om van Ivo maar te zwijgenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat??? Hij bang is dat hij Brian en Huub een knal gaat verkopen!!!!
Wat jammer nou... dat had me nou zo leuk geleken... een kwijlende slijmende Brian en Amanda die toch niet geloven dat Claire jou persoonlijk kent, daar dan ff gezellig mee gaan doen en dan met een groet als "nu ga ik ff naar de leuke bewoners" naar Claire wandelen...quote:
Van je baas?quote:
Hey, niet zo, he? Ik heb er nix mee te maken!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou Bram heeft wel even wat uit te leggen aan ons Huubke hoor. Huub zegt zelf dat Bram de hele situatie helemaal niet snap. Huub vind Bram een dweil....als je dat maar weet.
Huub, ligt gewoon een hoer te neuken onder de ogen van de zuster van Bram en gaat weer naar een paar maanden naar buiten en tongt weer een meisje.....dit alles onder het mom van het spel. En Bram snapt daar geen moer van. Ja Bram waar bemoei jij je mee, Claire is geen klein kind....aldus Huub.![]()
Hou je af en toe wat in zodat je hier nog een tijdje kunt blijvenquote:
OH please laat hem dan gaan !! Ik wil zo graag dat hij Brian met zijn rattensmoel slaat en Huub met zijn arrogante rotkop neer ramt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bram is een slagje sterker dan ik. Wel twee slagjes denk ik... Om van Ivo maar te zwijgen![]()
(ik kon vroegah zelden winnen van Bram als we gingen stoeien. Huub en Brian maken geen schijn van kans, zelfs niet met z'n 2en)
Hoe begon nu dat gesprek over Bram? Huub die een beetje stoer loopt te doen over dat ie niet had geweten of hij wel die CP had gegeven... en vervolgens moet ie helemaal uitleggen waarom Huub tegen Brian had gezegd dat Bram niet wou komen vanwege zakelijke belangen? Waarom zegt ie dat in eerste instantie dan tegen Brian? Ik gok op weer stoer doenerij en Huub even wou laten zien dat ie wel 150CP voor Claire overhad. Plus nog even opscheppen dat ie het lef had Bram uit te nodigen die tegen Huub zou zijn. Erg dom allemaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar ik snap Huub nu ook weer niet, zo veel info geven aan die ratten .... waarom ?
Dat is toch één en dezelfde?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:14 schreef dieenebart het volgende:
Nope, ze heeft de punten niet gekregen, en of Bart wil of niet maakt me niet uit... hij kan wel iets overhebben voor z'n medeFOK!kersquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze de punten dan al gekregen? En wil Dieenebart wel?
o, oeps sorry Bart, dit zij geen frustraties over Bart. Maar frustraties van Huub. Is even wat verkeerd over gekomen. Dus niet voor Bram bedoeld.....ik vind dat Bram helemaal gelijk heeft..ik sanp niog steeds niet dat Huub dit soort dingen iedere keer terug gooit over de rug van het spel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey, niet zo, he? Ik heb er nix mee te maken!
Je frustraties over Bram kun je hier kwijt:
www.enjoymedia.nl
Ach weetje, als je 'talent' hebt...... he, want daar gaat het om 'talent' Dan lukt alles....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou je af en toe wat in zodat je hier nog een tijdje kunt blijven![]()
I'm fuckin' rijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was all-in![]()
Teringredactie zit mee te lezen, ze mogen mij ook niet![]()
Ben zo terug hoor, ik ga even cp's jatten van rat zijn cpboom
Helemaal mee eens! Gaan jij Bartjequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ze heeft de punten niet gekregen, en of Bart wil of niet maakt me niet uit... hij kan wel iets overhebben voor z'n medeFOK!kers![]()
Ik zie het gewoon helemaal voor me: Bart die als eerste RLS-winnaar of als journalist even een bezoekje komt brengen aan dit "vernieuwende project" en er dan stiekum alleen maar is om dat tuig ff de mond te snoeren en Claire een hart onder de riem te steken.
Laat mij nou ook ff fantaseren![]()
Nodig Bram uit!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I'm fuckin' rijk![]()
![]()
wat een drama over nobody-Bram
Het spel is ook altijd het slachtofferquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
o, oeps sorry Bart, dit zij geen frustraties over Bart. Maar frustraties van Huub. Is even wat verkeerd over gekomen. Dus niet voor Bram bedoeld.....ik vind dat Bram helemaal gelijk heeft..ik sanp niog steeds niet dat Huub dit soort dingen iedere keer terug gooit over de rug van het spel.
Dat is het effect van die ketting die ze omheeftquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
op het eerste gezicht dacht ik aan een heel behoorlijk decollete
[ afbeelding ]
For this time, I will see it through the finkers.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
o, oeps sorry Bart, dit zij geen frustraties over Bart. Maar frustraties van Huub. Is even wat verkeerd over gekomen. Dus niet voor Bram bedoeld.....ik vind dat Bram helemaal gelijk heeft..ik sanp niog steeds niet dat Huub dit soort dingen iedere keer terug gooit over de rug van het spel.
Precies, ik kan me hier ook zo dood aan ergeren ..... zo wint hij dus focking nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef rooie3 het volgende:
Ja spreek het lekker uit waar Brian en Amanda bij zijn.Die smullen weer en Huub en Claire zijn weer dom bezig.Soms denk ik echt dat Huub gewoon niet wil winnen.
Ga je BB nog presenteren?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
For this time, I will see it through the finkers.![]()
We zaten juist zo lekker op 1 lijn de laatste tijd.
(jij post niets, en ik ben het daarmee eens)
Huub is niet zo slim als hij denkt dat hij is. Hij loopt al maanden achter d efeiten aan. En dat alleen door zijn arrogantie. Op dit moment irriteer ik me mateloos aan die gozer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef rooie3 het volgende:
Ja spreek het lekker uit waar Brian en Amanda bij zijn.Die smullen weer en Huub en Claire zijn weer dom bezig.Soms denk ik echt dat Huub gewoon niet wil winnen.
ooow, dat was de bedoeling?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het effect van die ketting die ze omheeft
Ze mogen allebei langskomen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De bovenste muts of de onderste muts ?
gebrek aan een geweten wil nog wel eens helpenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij Huub zijn, die zegt steeds dat niemand het spel snapt. En Huub zegt steeds dat al die shit die hij uit haalt alleen maar bij het spel horen. Alles wat Huub fout doet, praat hij recht door te zeggen dat iemand het spel niet snapt....dusquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Het spel is ook altijd het slachtoffer
Ik ben ook best wel eens.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het gewoon helemaal voor me: Bart die als eerste RLS-winnaar of als journalist even een bezoekje komt brengen aan dit "vernieuwende project" en er dan stiekum alleen maar is om dat tuig ff de mond te snoeren en Claire een hart onder de riem te steken.
Laat mij nou ook ff fantaseren![]()
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef T-lex het volgende:
Goed gespeeld door Brian en Amanda...
Het is ook in iedere brief weer raakquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef Yavido het volgende:
Huub is ook geirriteerd vanwege de brieven van Claire's familie, de dingen die over Huub worden geschreven.
Yup... effectief... en Huub's eigen schuld... zelfs Claire lult hem vast......quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef T-lex het volgende:
Goed gespeeld door Brian en Amanda...
Check de site van de josti-band.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef AutumnTears het volgende:
is er al ergens een foto van Bram??
Juist, dat dus... ik zie eigenlijk alleen maar voordelenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel eens.
Een mooie driedubbelrol: 1) de miljonairs voorbereiden op een leven als winnaar van een vernieuwende (...) RLS. 2) een bijtend stuk over je bezoek en 3) Brian even duidelijk maken hoe er over het algemeen over hem gedacht wordt ... en dat deel mag je best inluiden met een compliment over zijn deelname aan het K1 toernooi) .
Ja. Doen!
Claire laat even niet met zich sollen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef noekje het volgende:
Claire: en dat uit je dan naar Brian en Amanda toe.
Ja ja!
hij weet ook wel de streamde , fora bezoekende ............... over hem denkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel eens.
Een mooie driedubbelrol: 1) de miljonairs voorbereiden op een leven als winnaar van een vernieuwende (...) RLS. 2) een bijtend stuk over je bezoek en 3) Brian even duidelijk maken hoe er over het algemeen over hem gedacht wordt ... en dat deel mag je best inluiden met een compliment over zijn deelname aan het K1 toernooi) .
Ja. Doen!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef AutumnTears het volgende:
is er al ergens een foto van Bram??
Beetje dom om een spel tegen iemand te spelen die buiten de Kooi zit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook in iedere brief weer raak
Die brandweerspuit staat boven aan mijn lijstje...laat hem speciaal voor jou met zijn kontje wiebelenquote:
Dar heb je inderdaad gelijk in ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Nomrc2 het volgende:
hij weet ook wel de streamde , fora bezoekende ............... over hem denken
voor tv kijkende kutpubers is hij KOOL en die zijn dik in de meerderheid
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
Claire gaat er dus uit op de Lieke-manier....
![]()
als het zo doorgaat!
Voetbal?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
Zo... voetbal ook weer afgelopen... het zal wel weer drukker worden
6-5 in penalties....
Nou ik vraag me af of hij wel echt geweten heeft. Straks heeft hij weer alles recht gepraat die gladde aal n Dan is hij (Huub) zijn frustratie weer kwijt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gebrek aan een geweten wil nog wel eens helpen
Beetje erg dom. Zeker in deze fase.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef akveor het volgende:
Beetje dom om een spel tegen iemand te spelen die buiten de Kooi zit.
Ik denk juist niet. Ik denk dat Huub blij is dat ze tegengas geeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
Claire gaat er dus uit op de Lieke-manier....
![]()
als het zo doorgaat!
WTF?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Jaap komt binnen.
Claire boos"Kunnen wij even alleen praten ja?"
Jaap: "VUILE KUTHOER!! IK KOM ZEGGEN DAT MIKE STAAT AF TE LUISTEREN!"
quote:
Omdat er geen reden is? Zij laat zich alleen raken door de mensen om wie ze geeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom zien we deze Claire zo weinig .......
Van Amanda is nog minder te begrijpen dan van Brianquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef Yavido het volgende:
Voor de afwisseling: ondertussen bij Brian & Amanda
Brian: "En daarom zei ik Nienke spreek je voorkeur uit"
Brian: "Maar haar voorkeur wordt alleen meegenomen in de stemming"
Amanda: "Dat ik naar jou niet meer hele uitspraken ga lichten"
Amanda: "iedereen moet dit meegemoakt hebbuh en euh huh euhh snapjuh?"
Amanda: "Snap juh?"
Okeeee.....
Goed punt heb je daar. Kan best wel eens zo zijn, ja ...........quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat er geen reden is? Zij laat zich alleen raken door de mensen om wie ze geeft.
Ze durft alleen maar zo tegen Huub te doen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat er geen reden is? Zij laat zich alleen raken door de mensen om wie ze geeft.
Was met Lieke net zoquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze durft alleen maar zo tegen Huub te doen.
Je denkt toch niet dat ze ooit zo'n toon tegen rat of del durft aan te slaan?
Pijphoer
Kuthoer
Slet
Jij gaat achter de ramen
Dat mag allemaal gezegd worden, en dan 'snapt ze het'
Voor jou altijdquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
tyf eens op naar de COS met dat klote voetbal!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
jalalalallalalaalalalalalalla Gomes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan het ook anders, ze heeft af en toe jeuk aan de broeikop en krabt wat.quote:
Op ieder potje past een deksel.... Amanda past hoe dan ook best wel goed bij Brianquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Amanda is nog minder te begrijpen dan van Brian.
We zeggen hetzelfde, maar met andere woorden (jij bent beter!)quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze durft alleen maar zo tegen Huub te doen.
Je denkt toch niet dat ze ooit zo'n toon tegen rat of del durft aan te slaan?
Pijphoer
Kuthoer
Slet
Jij gaat achter de ramen
Dat mag allemaal gezegd worden, en dan 'snapt ze het'
Ja, het is maar wachten tot Claire een paar knallen voor haar hoofd krijgt van Brian, en dan zegt 'ik snap het wel'quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Yavido het volgende:
Het loopt aardig synchroon met de film op RTL7 dat akkevietje tussen Claire & Huub
[ afbeelding ]
Heeft wel heeeeeel lang geduurd, maar geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Langzaam maar zeker slikt Huub z'n grote woorden in en moet hij overal op terugkomen....
Ik kan er niet meer tegen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef rooie3 het volgende:
En daar gaat rat weer en nu mag Amanda mee om af te luisteren.
En n u een glas water uit het raam kieperen.Kom op Febo dat zijn pas leuke beelden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Guuskeee het volgende:
er zitten ratten in de tuin
[ afbeelding ]
Volgens mij is er niet gescholden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub trekt al weer bij. Zoals gewoonlijk maakt hij eerst iemand volledig uit voor rotte vis. Denkt dan weer na en komt weer tot de conclussie dat hij toch echt verkeerd is. Weer komt hij met het spel.....
Vervolgens maakt hij een familie lid helemaal af met woorden en zegt dan gewoon ja dat had ik niet moeten zeggen. Vervolgens zit hij gewoon tussen een familie die heel erg close is. Jammer toch dat die loser dit niet snapt.
Ongeveer een jaar....hij leert het nog wel....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft wel heeeeeel lang geduurd, maar geduld is een schone zaak
Brian oefent voor directiesecretaresse....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef mootie het volgende:
Zit ie weer met zn blocnote en pen, is er iets mis met zijn geheugen?
+1, maar hij weet wel wat hij gedaan heeft, heeft alleen nogal veel ego en dan is het lastig om je ongelijk te bekennen.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub trekt al weer bij. Zoals gewoonlijk maakt hij eerst iemand volledig uit voor rotte vis. Denkt dan weer na en komt weer tot de conclussie dat hij toch echt verkeerd is. Weer komt hij met het spel.....
Vervolgens maakt hij een familie lid helemaal af met woorden en zegt dan gewoon ja dat had ik niet moeten zeggen. Vervolgens zit hij gewoon tussen een familie die heel erg close is. Jammer toch dat die loser dit niet snapt.
Toch denk ik wel dat ze de knopjes bij B en A ziet waar ze op kan drukken. Zij ziet ook heel goed dat B en A zonder elkaar weinig voorstellen... Ik vind haar soms veel realistischer naar dingen kijken dan Huub. In dit geval denk ik dat pas 2 maandjes in de villa een voordeel is. Zij zal Amanda en Brian zeker nog een spiegel voorhouden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed punt heb je daar. Kan best wel eens zo zijn, ja ...........
Toch zou ik haar liever zo tegen B en A zien doen, en als het kan dagelijks![]()
Moet ie naar Almere gaan, daar zit nog zo'n gestoorde met die ambitiesquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian oefent voor directiesecretaresse....
+1 ik ook een keer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
+1, maar hij weet wel wat hij gedaan heeft, heeft alleen nogal veel ego en dan is het lastig om je ongelijk te bekennen.....
Daar moet hij de plasma niet voor nodig hebben, dat moet hij sowieso incalculeren... hij weet immers dat Brian een onbetrouwbare hufter is die, als hij half de kans krijgt, ieder gesprek afluistert.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:48 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Febo zet effe op de plasma dat Huub wat naar buiten moet kieperen.Del haar pruik nat en brian over de zeik.Ik zou het wel weten als ik tv zou moeten maken.
Nou zeg, naar welke streams kijk jij dan. Ga je me nou vertellen, dat hij zo netjes over de broer van Claire gesproken heeft. Kom op zeg. Die broer wordt gewoon eregens inbetrokken waar hij niet eens wat mee te maken heeft. En zo gek is het niet hoor dat een vader of broers partij trekkken voor hun dochter.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet gescholden.
Oh ja, Jaap noemde Claire kuthoer.
Truste Ccquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
Met dit sneue beeld geloof ik het verder wel voor vandaag. De kijkers van de reguliere kunnen over een paar dagen genieten van spannende 'Starsky en Muts' beelden.
Hilárisch.
Ik vind het sowieso een goed idee als Brian ASAP naar Almere gaat....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ie naar Almere gaan, daar zit nog zo'n gestoorde met die ambities
Tja Brian is op dit moment in control..... maar ach da';s niet erg want daar kan ie toch niet mee omgaan.... het wachten is op de overwinningsborrel en bijbehorende roes...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:54 schreef Guuskeee het volgende:
het gaat over jou, zegt rat tegen jaap
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
ratten hebben geen duimen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
Hier het origineel voor degene die het beter kan:
[ afbeelding ]
Moet dit?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha lijkt het lijf van Huub wel met het hoofd van Brain erop......quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How the west was one, jeugdtraumaquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, Bram is camerageil. wie niet in dgkquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef schatje het volgende:
Die Bram durft niet te komen. Die schijt meteen in z'n broek.
Ja.. maar Huub is wel boos dat ze hem geen leuke schoonzoon vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
Huub valt Claire haar ouders aan en nog kan ze niet echt boos worden....
leuk zo'n schoonzoon..
Of hij hoopt het op.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Yavido het volgende:
[..]
Neuh, Bram is camerageil. wie niet in dgk
Je zou haast kunnen spreken van een 'loverboy' in het geval van Huub. Of stuit ik nu op weerstand.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had m'n dochter aan d'r haren dat hok uitgesleurd als ze zich zo door zo'n etterbakje liet behandelen.
Effe serieus. JA WAT?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
leuk zo'n schoonzoon..
Het is een volwasen vrouw met volwassen keuzes... en ze redt zich zo te zien prima.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. maar Huub is wel boos dat ze hem geen leuke schoonzoon vinden
Ik had m'n dochter aan d'r haren dat hok uitgesleurd als ze zich zo door zo'n etterbakje liet behandelen.
truste heintjequote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe serieus. JA WAT?
Heintje gaat even plat![]()
Truste Fok![]()
![]()
Nee joh.....geen weerstand, maar Huub is 24 uur per dag vooral met zichzelf bezig als egocentrisch figuur, hij heeft helemaal geen tijd om derden te exploiteren, behalve dan dat hij mensen gebruikt/misbruikt om zichzelf te profileren en om z'n ego op te krikken. Niet goedschiks, dan kwaadschiks.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je zou haast kunnen spreken van een 'loverboy' in het geval van Huub. Of stuit ik nu op weerstand.
Tijd om te gaan slapen idd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Edit: nou staat er ineens tekst, net nog niet
O jee, daar ga ik weer![]()
![]()
Ik heb er niet zo'n moeite mee, maar ik vermoed dat je je bij het gros van de (dag)COSsers niet echt populair maakt met zo'n opmerkingquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je zou haast kunnen spreken van een 'loverboy' in het geval van Huub. Of stuit ik nu op weerstand.
Truste Ruudquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe serieus. JA WAT?
Heintje gaat even plat![]()
Truste Fok![]()
![]()
Edit: nou staat er ineens tekst, net nog niet
O jee, daar ga ik weer![]()
![]()
Wig...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger had je "Hair" ... Nu is het Aman
Wie doet dit niet in DGK. Niet goedschiks (miljonair worden), dan maar kwaadschiks (een carriere als zanger/presentator/acteur/dj noem maar op).quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh.....geen weerstand, maar Huub is 24 uur per dag vooral met zichzelf bezig als egocentrisch figuur, hij heeft helemaal geen tijd om derden te exploiteren, behalve dan dat hij mensen gebruikt/misbruikt om zichzelf te profileren en om z'n ego op te krikken. Niet goedschiks, dan kwaadschiks.....
Ja, dat ze dat vieze wijf nooit pakken op die zwevende pruik waar micro beestjes onder vertoeven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger had je "Hair" ... Nu is het Aman
Nou ze was en is heus wel boos. Alleen jammer dat ze toch nog steeds begrip voor hem blijft houden. Ik vind dat Huub behoorlijk veel druk op haar zet, door haar iedere keer weer aan voor haar voeten te gooien dat haar familie haar als een klein kind behandelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
leuk zo'n schoonzoon..
Waarom niet,kan mij het nou schelen wat iemand van Huub vindquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee, maar ik vermoed dat je je bij het gros van de (dag)COSsers niet echt populair maakt met zo'n opmerking
Nou maar wel een hele slechte dan....quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat doet ze ook wel, maar Huub moet zich niet zo aanstellen dat haar familie niet blij is met de manier waarop hij haar behandelt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een volwasen vrouw met volwassen keuzes... en ze redt zich zo te zien prima.
Was ik dat dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee, maar ik vermoed dat je je bij het gros van de (dag)COSsers niet echt populair maakt met zo'n opmerking
Geweldig toch, punten uit de pot weigeren en dan een medebewoner "straffen" door de broer van zijn vriendin op jouw kosten te laten komen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wie doet dit niet in DGK. Niet goedschiks (miljonair worden), dan maar kwaadschiks (een carriere als zanger/presentator/acteur/dj noem maar op).
Oh jee, Brian over manipuleren ..... Amanda wil Bram morgen te laten komen.
- Ja$¤k¤rquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
- Alleen jammer dat ze toch nog steeds begrip voor hem blijft houden.
- dit moet ze eerst zelf onder vinden.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ie dat uurtje op de wc wil gaan doorbrengen....?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef schatje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fifax Korrelontstopper Blauw Badkamer
Mag ze die ook wel meteen bestellen. Kan Bram makkelijk schijten.
Dat verschil is er bij Brian en Amanda ook... oh nee, dan noem je het "een moederskindje" en "verwaarloosd"quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
En toch is het een interessant gesprek van Huub en Claire.Zo kan je zien hoe iedereen weer anders is opgevoed en dat met zich mee draagt zijn leven lang.De een word vrij gelaten en een ander word beschermd opgevoed.
Andere gespreksstof hebben ze niet.Alles is zo oppervlakkig bij hunquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:18 schreef Guuskeee het volgende:
En rat en del hebben het nog steeds over hun favoriete onderwerp... HUUB !!![]()
Wat een verschil tussen een discussie tussen de twee koppeltjes zeg. Leuk om een keer een duscussie te zien waarin de gesprekspartners elkaar als gelijke zien.
Ja, maar Huub is toch master?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig toch, punten uit de pot weigeren en dan een medebewoner "straffen" door de broer van zijn vriendin op jouw kosten te laten komen...
En dan te bedenken dat Huub hem zelf wel had willen uitnodigen... briljant spel van Amanda![]()
Ik denk dat Huub wel blij is met wat tegengas... en in de relatie ook belangrijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
En toch is het een interessant gesprek van Huub en Claire.Zo kan je zien hoe iedereen weer anders is opgevoed en dat met zich mee draagt zijn leven lang.De een word vrij gelaten en een ander word beschermd opgevoed.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef schatje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fifax Korrelontstopper Blauw Badkamer
Mag ze die ook wel meteen bestellen. Kan Bram makkelijk schijten.
Nope, ik iig nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja, maar Huub is toch master?
Ik krijg steeds meer het idee dat Amanda gaat winnen, ook hoe Brian eerder vanavond sprak over de winst voor een vrouw. Dit deed ie al eerder deze week. Dat met Huub & Jaap, leuk en aardig, maar dat gaat m niet worden.
Amanda voor winst!
Knal jij de volgende COS er in?Of moet dat eerst 'overlegd' worden.......
Hij legt zijn nekkie wel mooi achterover. Iemand een stuk touw?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:22 schreef Guuskeee het volgende:
kut irritante tic van die rat. elke minuut dezelfde spastische beweging...
[ afbeelding ]
Daar heeft Huub dan toch knap naar toe gewerktquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Volgens mij is ze al allang wakker... Ik zie haar niet als schaap of naief. Claire blijft bij zichzelf. Misschien wel de enige in de kooi momenteel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef coldstar het volgende:
Huub blijft gladde praatjes verkopen. Hij is zo focking verliefd op Claire, dat hij het zo erg vind dat het tussen hun in staat. Claire, Claire, Claire, je ouders hebben het beste met je voor, laat je relatie niet tussen jou en je ouders in staan......wordt wakker.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |