Toch denk ik wel dat ze de knopjes bij B en A ziet waar ze op kan drukken. Zij ziet ook heel goed dat B en A zonder elkaar weinig voorstellen... Ik vind haar soms veel realistischer naar dingen kijken dan Huub. In dit geval denk ik dat pas 2 maandjes in de villa een voordeel is. Zij zal Amanda en Brian zeker nog een spiegel voorhouden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed punt heb je daar. Kan best wel eens zo zijn, ja ...........
Toch zou ik haar liever zo tegen B en A zien doen, en als het kan dagelijks![]()
Moet ie naar Almere gaan, daar zit nog zo'n gestoorde met die ambitiesquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian oefent voor directiesecretaresse....
+1 ik ook een keer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
+1, maar hij weet wel wat hij gedaan heeft, heeft alleen nogal veel ego en dan is het lastig om je ongelijk te bekennen.....
Daar moet hij de plasma niet voor nodig hebben, dat moet hij sowieso incalculeren... hij weet immers dat Brian een onbetrouwbare hufter is die, als hij half de kans krijgt, ieder gesprek afluistert.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:48 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Febo zet effe op de plasma dat Huub wat naar buiten moet kieperen.Del haar pruik nat en brian over de zeik.Ik zou het wel weten als ik tv zou moeten maken.
Nou zeg, naar welke streams kijk jij dan. Ga je me nou vertellen, dat hij zo netjes over de broer van Claire gesproken heeft. Kom op zeg. Die broer wordt gewoon eregens inbetrokken waar hij niet eens wat mee te maken heeft. En zo gek is het niet hoor dat een vader of broers partij trekkken voor hun dochter.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet gescholden.
Oh ja, Jaap noemde Claire kuthoer.
Truste Ccquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
Met dit sneue beeld geloof ik het verder wel voor vandaag. De kijkers van de reguliere kunnen over een paar dagen genieten van spannende 'Starsky en Muts' beelden.
Hilárisch.
Ik vind het sowieso een goed idee als Brian ASAP naar Almere gaat....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ie naar Almere gaan, daar zit nog zo'n gestoorde met die ambities
Tja Brian is op dit moment in control..... maar ach da';s niet erg want daar kan ie toch niet mee omgaan.... het wachten is op de overwinningsborrel en bijbehorende roes...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:54 schreef Guuskeee het volgende:
het gaat over jou, zegt rat tegen jaap
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
ratten hebben geen duimen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
Hier het origineel voor degene die het beter kan:
[ afbeelding ]
Moet dit?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha lijkt het lijf van Huub wel met het hoofd van Brain erop......quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How the west was one, jeugdtraumaquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, Bram is camerageil. wie niet in dgkquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef schatje het volgende:
Die Bram durft niet te komen. Die schijt meteen in z'n broek.
Ja.. maar Huub is wel boos dat ze hem geen leuke schoonzoon vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
Huub valt Claire haar ouders aan en nog kan ze niet echt boos worden....
leuk zo'n schoonzoon..
Of hij hoopt het op.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Yavido het volgende:
[..]
Neuh, Bram is camerageil. wie niet in dgk
Je zou haast kunnen spreken van een 'loverboy' in het geval van Huub. Of stuit ik nu op weerstand.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had m'n dochter aan d'r haren dat hok uitgesleurd als ze zich zo door zo'n etterbakje liet behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |