Ja, het is maar wachten tot Claire een paar knallen voor haar hoofd krijgt van Brian, en dan zegt 'ik snap het wel'quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Yavido het volgende:
Het loopt aardig synchroon met de film op RTL7 dat akkevietje tussen Claire & Huub
[ afbeelding ]
Heeft wel heeeeeel lang geduurd, maar geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Langzaam maar zeker slikt Huub z'n grote woorden in en moet hij overal op terugkomen....
Ik kan er niet meer tegen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef rooie3 het volgende:
En daar gaat rat weer en nu mag Amanda mee om af te luisteren.
En n u een glas water uit het raam kieperen.Kom op Febo dat zijn pas leuke beelden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Guuskeee het volgende:
er zitten ratten in de tuin
[ afbeelding ]
Volgens mij is er niet gescholden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub trekt al weer bij. Zoals gewoonlijk maakt hij eerst iemand volledig uit voor rotte vis. Denkt dan weer na en komt weer tot de conclussie dat hij toch echt verkeerd is. Weer komt hij met het spel.....
Vervolgens maakt hij een familie lid helemaal af met woorden en zegt dan gewoon ja dat had ik niet moeten zeggen. Vervolgens zit hij gewoon tussen een familie die heel erg close is. Jammer toch dat die loser dit niet snapt.
Ongeveer een jaar....hij leert het nog wel....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft wel heeeeeel lang geduurd, maar geduld is een schone zaak
Brian oefent voor directiesecretaresse....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef mootie het volgende:
Zit ie weer met zn blocnote en pen, is er iets mis met zijn geheugen?
+1, maar hij weet wel wat hij gedaan heeft, heeft alleen nogal veel ego en dan is het lastig om je ongelijk te bekennen.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub trekt al weer bij. Zoals gewoonlijk maakt hij eerst iemand volledig uit voor rotte vis. Denkt dan weer na en komt weer tot de conclussie dat hij toch echt verkeerd is. Weer komt hij met het spel.....
Vervolgens maakt hij een familie lid helemaal af met woorden en zegt dan gewoon ja dat had ik niet moeten zeggen. Vervolgens zit hij gewoon tussen een familie die heel erg close is. Jammer toch dat die loser dit niet snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |