Ik ben ook best wel eens.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het gewoon helemaal voor me: Bart die als eerste RLS-winnaar of als journalist even een bezoekje komt brengen aan dit "vernieuwende project" en er dan stiekum alleen maar is om dat tuig ff de mond te snoeren en Claire een hart onder de riem te steken.
Laat mij nou ook ff fantaseren![]()
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef T-lex het volgende:
Goed gespeeld door Brian en Amanda...
Het is ook in iedere brief weer raakquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef Yavido het volgende:
Huub is ook geirriteerd vanwege de brieven van Claire's familie, de dingen die over Huub worden geschreven.
Yup... effectief... en Huub's eigen schuld... zelfs Claire lult hem vast......quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef T-lex het volgende:
Goed gespeeld door Brian en Amanda...
Check de site van de josti-band.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef AutumnTears het volgende:
is er al ergens een foto van Bram??
Juist, dat dus... ik zie eigenlijk alleen maar voordelenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel eens.
Een mooie driedubbelrol: 1) de miljonairs voorbereiden op een leven als winnaar van een vernieuwende (...) RLS. 2) een bijtend stuk over je bezoek en 3) Brian even duidelijk maken hoe er over het algemeen over hem gedacht wordt ... en dat deel mag je best inluiden met een compliment over zijn deelname aan het K1 toernooi) .
Ja. Doen!
Claire laat even niet met zich sollen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef noekje het volgende:
Claire: en dat uit je dan naar Brian en Amanda toe.
Ja ja!
hij weet ook wel de streamde , fora bezoekende ............... over hem denkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel eens.
Een mooie driedubbelrol: 1) de miljonairs voorbereiden op een leven als winnaar van een vernieuwende (...) RLS. 2) een bijtend stuk over je bezoek en 3) Brian even duidelijk maken hoe er over het algemeen over hem gedacht wordt ... en dat deel mag je best inluiden met een compliment over zijn deelname aan het K1 toernooi) .
Ja. Doen!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef AutumnTears het volgende:
is er al ergens een foto van Bram??
Beetje dom om een spel tegen iemand te spelen die buiten de Kooi zit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook in iedere brief weer raak
Die brandweerspuit staat boven aan mijn lijstje...laat hem speciaal voor jou met zijn kontje wiebelenquote:
Dar heb je inderdaad gelijk in ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Nomrc2 het volgende:
hij weet ook wel de streamde , fora bezoekende ............... over hem denken
voor tv kijkende kutpubers is hij KOOL en die zijn dik in de meerderheid
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
Claire gaat er dus uit op de Lieke-manier....
![]()
als het zo doorgaat!
Voetbal?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
Zo... voetbal ook weer afgelopen... het zal wel weer drukker worden
6-5 in penalties....
Nou ik vraag me af of hij wel echt geweten heeft. Straks heeft hij weer alles recht gepraat die gladde aal n Dan is hij (Huub) zijn frustratie weer kwijt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gebrek aan een geweten wil nog wel eens helpen
Beetje erg dom. Zeker in deze fase.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef akveor het volgende:
Beetje dom om een spel tegen iemand te spelen die buiten de Kooi zit.
Ik denk juist niet. Ik denk dat Huub blij is dat ze tegengas geeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
Claire gaat er dus uit op de Lieke-manier....
![]()
als het zo doorgaat!
WTF?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Jaap komt binnen.
Claire boos"Kunnen wij even alleen praten ja?"
Jaap: "VUILE KUTHOER!! IK KOM ZEGGEN DAT MIKE STAAT AF TE LUISTEREN!"
quote:
Omdat er geen reden is? Zij laat zich alleen raken door de mensen om wie ze geeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom zien we deze Claire zo weinig .......
Van Amanda is nog minder te begrijpen dan van Brianquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef Yavido het volgende:
Voor de afwisseling: ondertussen bij Brian & Amanda
Brian: "En daarom zei ik Nienke spreek je voorkeur uit"
Brian: "Maar haar voorkeur wordt alleen meegenomen in de stemming"
Amanda: "Dat ik naar jou niet meer hele uitspraken ga lichten"
Amanda: "iedereen moet dit meegemoakt hebbuh en euh huh euhh snapjuh?"
Amanda: "Snap juh?"
Okeeee.....
Goed punt heb je daar. Kan best wel eens zo zijn, ja ...........quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat er geen reden is? Zij laat zich alleen raken door de mensen om wie ze geeft.
Ze durft alleen maar zo tegen Huub te doen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat er geen reden is? Zij laat zich alleen raken door de mensen om wie ze geeft.
Was met Lieke net zoquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze durft alleen maar zo tegen Huub te doen.
Je denkt toch niet dat ze ooit zo'n toon tegen rat of del durft aan te slaan?
Pijphoer
Kuthoer
Slet
Jij gaat achter de ramen
Dat mag allemaal gezegd worden, en dan 'snapt ze het'
Voor jou altijdquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
tyf eens op naar de COS met dat klote voetbal!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
jalalalallalalaalalalalalalla Gomes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan het ook anders, ze heeft af en toe jeuk aan de broeikop en krabt wat.quote:
Op ieder potje past een deksel.... Amanda past hoe dan ook best wel goed bij Brianquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Amanda is nog minder te begrijpen dan van Brian.
We zeggen hetzelfde, maar met andere woorden (jij bent beter!)quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze durft alleen maar zo tegen Huub te doen.
Je denkt toch niet dat ze ooit zo'n toon tegen rat of del durft aan te slaan?
Pijphoer
Kuthoer
Slet
Jij gaat achter de ramen
Dat mag allemaal gezegd worden, en dan 'snapt ze het'
Ja, het is maar wachten tot Claire een paar knallen voor haar hoofd krijgt van Brian, en dan zegt 'ik snap het wel'quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Yavido het volgende:
Het loopt aardig synchroon met de film op RTL7 dat akkevietje tussen Claire & Huub
[ afbeelding ]
Heeft wel heeeeeel lang geduurd, maar geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Langzaam maar zeker slikt Huub z'n grote woorden in en moet hij overal op terugkomen....
Ik kan er niet meer tegen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef rooie3 het volgende:
En daar gaat rat weer en nu mag Amanda mee om af te luisteren.
En n u een glas water uit het raam kieperen.Kom op Febo dat zijn pas leuke beelden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Guuskeee het volgende:
er zitten ratten in de tuin
[ afbeelding ]
Volgens mij is er niet gescholden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub trekt al weer bij. Zoals gewoonlijk maakt hij eerst iemand volledig uit voor rotte vis. Denkt dan weer na en komt weer tot de conclussie dat hij toch echt verkeerd is. Weer komt hij met het spel.....
Vervolgens maakt hij een familie lid helemaal af met woorden en zegt dan gewoon ja dat had ik niet moeten zeggen. Vervolgens zit hij gewoon tussen een familie die heel erg close is. Jammer toch dat die loser dit niet snapt.
Ongeveer een jaar....hij leert het nog wel....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft wel heeeeeel lang geduurd, maar geduld is een schone zaak
Brian oefent voor directiesecretaresse....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef mootie het volgende:
Zit ie weer met zn blocnote en pen, is er iets mis met zijn geheugen?
+1, maar hij weet wel wat hij gedaan heeft, heeft alleen nogal veel ego en dan is het lastig om je ongelijk te bekennen.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef coldstar het volgende:
Huub trekt al weer bij. Zoals gewoonlijk maakt hij eerst iemand volledig uit voor rotte vis. Denkt dan weer na en komt weer tot de conclussie dat hij toch echt verkeerd is. Weer komt hij met het spel.....
Vervolgens maakt hij een familie lid helemaal af met woorden en zegt dan gewoon ja dat had ik niet moeten zeggen. Vervolgens zit hij gewoon tussen een familie die heel erg close is. Jammer toch dat die loser dit niet snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |