weet je wel wat 'ie gefikt heeft?quote:
Omdat Jaap nu naar haar feestje komt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:56 schreef Guuskeee het volgende:
nog steeds aan het nagelbijten
[ afbeelding ]
Ze kreeg geen nieuw jurkje waar d'r tieten uitvielenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Er is zeker geen rode loper dat Brian en Amanda niet willen.
Ik was all-inquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:58 schreef Lobasca het volgende:
Mazuru, hoeveel ceepee's had jij?![]()
Hoop geschreeuw weinig wol
En Janice had ook geen inspiratie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze kreeg geen nieuw jurkje waar d'r tieten uitvielen
Ik zie Jaap in de keukenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
Afluister Jaap is weer bezig.
Het is overleden...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
what the fuck is er met die pruik aan de hand???
[ afbeelding ]
Omdat die sukkels niet door hebben dat hij alles afluisterd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:03 schreef rooie3 het volgende:
Brian weet alles,je kan niks tegen hem doen.Zo kan je ook niks meer uithalen,want Brian krijgt alle informatie.
Zelfs niet als hij woord voor woord hen gesprek herhaaldquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die sukkels niet door hebben dat hij alles afluisterd.
Bram wil niet komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:59 schreef Leandra het volgende:
Thnx Yavido![]()
Claire vraagt CP's uit de box om haar broer Bram uit te nodigen.
Brian: Eerst wilde hij niet komen om zijn bedrijf.
Huub: Toen ik hem zondag wilde uitnodigen wilde hij niet komen.
Claire: Dat ging maar om een half uur, hij wilde niet voor een half uur komen.
De punten uit de box worden haar niet gegund.
Heeft eigen pootjes gekregen en loopt er een beetje van afquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
what the fuck is er met die pruik aan de hand???
[ afbeelding ]
Tegen zoveel domheid kun je gewoon niet op... effectief dat wel...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub , geef het toch op .......... zucht.
Sommige dingen kan hij nooit afgeluisterd hebben,dat zie je altijd.Hij krijgt achter ook een hoop te horen of via brieven of Kenneth.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die sukkels niet door hebben dat hij alles afluisterd.
Ze zijn al euforisch als Huub een dag niet kan poepen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je gewoon niet op... effectief dat wel...
Maar die euforie begrijp ik gewoon niet...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sommige dingen kan hij nooit afgeluisterd hebben,dat zie je altijd.Hij krijgt achter ook een hoop te horen of via brieven of Kenneth.
En als hij wel poept dan zal het wel zijn om hun dwars te zittenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn al euforisch als Huub een dag niet kan poepen.
Maar ik snap Huub nu ook weer niet, zo veel info geven aan die ratten .... waarom ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je gewoon niet op... effectief dat wel...
Maar die euforie begrijp ik gewoon niet...
Omdat??? Hij bang is dat hij Brian en Huub een knal gaat verkopen!!!!quote:
Ik wil ook mag niet komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das handig dan.... Had Claire mooi jou kunnen uitnodigen als vervanging![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als hij wel poept dan zal het wel zijn om hun dwars te zitten
Heeft ze de punten dan al gekregen? En wil Dieenebart wel?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das handig dan.... Had Claire mooi jou kunnen uitnodigen als vervanging![]()
Nou Bram heeft wel even wat uit te leggen aan ons Huubke hoor. Huub zegt zelf dat Bram de hele situatie helemaal niet snap. Huub vind Bram een dweil....als je dat maar weet.quote:
Bram is een slagje sterker dan ik. Wel twee slagjes denk ik... Om van Ivo maar te zwijgenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat??? Hij bang is dat hij Brian en Huub een knal gaat verkopen!!!!
Wat jammer nou... dat had me nou zo leuk geleken... een kwijlende slijmende Brian en Amanda die toch niet geloven dat Claire jou persoonlijk kent, daar dan ff gezellig mee gaan doen en dan met een groet als "nu ga ik ff naar de leuke bewoners" naar Claire wandelen...quote:
Van je baas?quote:
Hey, niet zo, he? Ik heb er nix mee te maken!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou Bram heeft wel even wat uit te leggen aan ons Huubke hoor. Huub zegt zelf dat Bram de hele situatie helemaal niet snap. Huub vind Bram een dweil....als je dat maar weet.
Huub, ligt gewoon een hoer te neuken onder de ogen van de zuster van Bram en gaat weer naar een paar maanden naar buiten en tongt weer een meisje.....dit alles onder het mom van het spel. En Bram snapt daar geen moer van. Ja Bram waar bemoei jij je mee, Claire is geen klein kind....aldus Huub.![]()
Hou je af en toe wat in zodat je hier nog een tijdje kunt blijvenquote:
OH please laat hem dan gaan !! Ik wil zo graag dat hij Brian met zijn rattensmoel slaat en Huub met zijn arrogante rotkop neer ramt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bram is een slagje sterker dan ik. Wel twee slagjes denk ik... Om van Ivo maar te zwijgen![]()
(ik kon vroegah zelden winnen van Bram als we gingen stoeien. Huub en Brian maken geen schijn van kans, zelfs niet met z'n 2en)
Hoe begon nu dat gesprek over Bram? Huub die een beetje stoer loopt te doen over dat ie niet had geweten of hij wel die CP had gegeven... en vervolgens moet ie helemaal uitleggen waarom Huub tegen Brian had gezegd dat Bram niet wou komen vanwege zakelijke belangen? Waarom zegt ie dat in eerste instantie dan tegen Brian? Ik gok op weer stoer doenerij en Huub even wou laten zien dat ie wel 150CP voor Claire overhad. Plus nog even opscheppen dat ie het lef had Bram uit te nodigen die tegen Huub zou zijn. Erg dom allemaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar ik snap Huub nu ook weer niet, zo veel info geven aan die ratten .... waarom ?
Dat is toch één en dezelfde?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:14 schreef dieenebart het volgende:
Nope, ze heeft de punten niet gekregen, en of Bart wil of niet maakt me niet uit... hij kan wel iets overhebben voor z'n medeFOK!kersquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze de punten dan al gekregen? En wil Dieenebart wel?
o, oeps sorry Bart, dit zij geen frustraties over Bart. Maar frustraties van Huub. Is even wat verkeerd over gekomen. Dus niet voor Bram bedoeld.....ik vind dat Bram helemaal gelijk heeft..ik sanp niog steeds niet dat Huub dit soort dingen iedere keer terug gooit over de rug van het spel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey, niet zo, he? Ik heb er nix mee te maken!
Je frustraties over Bram kun je hier kwijt:
www.enjoymedia.nl
Ach weetje, als je 'talent' hebt...... he, want daar gaat het om 'talent' Dan lukt alles....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou je af en toe wat in zodat je hier nog een tijdje kunt blijven![]()
I'm fuckin' rijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was all-in![]()
Teringredactie zit mee te lezen, ze mogen mij ook niet![]()
Ben zo terug hoor, ik ga even cp's jatten van rat zijn cpboom
Helemaal mee eens! Gaan jij Bartjequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ze heeft de punten niet gekregen, en of Bart wil of niet maakt me niet uit... hij kan wel iets overhebben voor z'n medeFOK!kers![]()
Ik zie het gewoon helemaal voor me: Bart die als eerste RLS-winnaar of als journalist even een bezoekje komt brengen aan dit "vernieuwende project" en er dan stiekum alleen maar is om dat tuig ff de mond te snoeren en Claire een hart onder de riem te steken.
Laat mij nou ook ff fantaseren![]()
Nodig Bram uit!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I'm fuckin' rijk![]()
![]()
wat een drama over nobody-Bram
Het spel is ook altijd het slachtofferquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
o, oeps sorry Bart, dit zij geen frustraties over Bart. Maar frustraties van Huub. Is even wat verkeerd over gekomen. Dus niet voor Bram bedoeld.....ik vind dat Bram helemaal gelijk heeft..ik sanp niog steeds niet dat Huub dit soort dingen iedere keer terug gooit over de rug van het spel.
Dat is het effect van die ketting die ze omheeftquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
op het eerste gezicht dacht ik aan een heel behoorlijk decollete
[ afbeelding ]
For this time, I will see it through the finkers.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
o, oeps sorry Bart, dit zij geen frustraties over Bart. Maar frustraties van Huub. Is even wat verkeerd over gekomen. Dus niet voor Bram bedoeld.....ik vind dat Bram helemaal gelijk heeft..ik sanp niog steeds niet dat Huub dit soort dingen iedere keer terug gooit over de rug van het spel.
Precies, ik kan me hier ook zo dood aan ergeren ..... zo wint hij dus focking nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef rooie3 het volgende:
Ja spreek het lekker uit waar Brian en Amanda bij zijn.Die smullen weer en Huub en Claire zijn weer dom bezig.Soms denk ik echt dat Huub gewoon niet wil winnen.
Ga je BB nog presenteren?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
For this time, I will see it through the finkers.![]()
We zaten juist zo lekker op 1 lijn de laatste tijd.
(jij post niets, en ik ben het daarmee eens)
Huub is niet zo slim als hij denkt dat hij is. Hij loopt al maanden achter d efeiten aan. En dat alleen door zijn arrogantie. Op dit moment irriteer ik me mateloos aan die gozer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef rooie3 het volgende:
Ja spreek het lekker uit waar Brian en Amanda bij zijn.Die smullen weer en Huub en Claire zijn weer dom bezig.Soms denk ik echt dat Huub gewoon niet wil winnen.
ooow, dat was de bedoeling?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het effect van die ketting die ze omheeft
Ze mogen allebei langskomen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De bovenste muts of de onderste muts ?
gebrek aan een geweten wil nog wel eens helpenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij Huub zijn, die zegt steeds dat niemand het spel snapt. En Huub zegt steeds dat al die shit die hij uit haalt alleen maar bij het spel horen. Alles wat Huub fout doet, praat hij recht door te zeggen dat iemand het spel niet snapt....dusquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Het spel is ook altijd het slachtoffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |