Dat is toch één en dezelfde?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:14 schreef dieenebart het volgende:
Nope, ze heeft de punten niet gekregen, en of Bart wil of niet maakt me niet uit... hij kan wel iets overhebben voor z'n medeFOK!kersquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze de punten dan al gekregen? En wil Dieenebart wel?
o, oeps sorry Bart, dit zij geen frustraties over Bart. Maar frustraties van Huub. Is even wat verkeerd over gekomen. Dus niet voor Bram bedoeld.....ik vind dat Bram helemaal gelijk heeft..ik sanp niog steeds niet dat Huub dit soort dingen iedere keer terug gooit over de rug van het spel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey, niet zo, he? Ik heb er nix mee te maken!
Je frustraties over Bram kun je hier kwijt:
www.enjoymedia.nl
Ach weetje, als je 'talent' hebt...... he, want daar gaat het om 'talent' Dan lukt alles....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou je af en toe wat in zodat je hier nog een tijdje kunt blijven![]()
I'm fuckin' rijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was all-in![]()
Teringredactie zit mee te lezen, ze mogen mij ook niet![]()
Ben zo terug hoor, ik ga even cp's jatten van rat zijn cpboom
Helemaal mee eens! Gaan jij Bartjequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ze heeft de punten niet gekregen, en of Bart wil of niet maakt me niet uit... hij kan wel iets overhebben voor z'n medeFOK!kers![]()
Ik zie het gewoon helemaal voor me: Bart die als eerste RLS-winnaar of als journalist even een bezoekje komt brengen aan dit "vernieuwende project" en er dan stiekum alleen maar is om dat tuig ff de mond te snoeren en Claire een hart onder de riem te steken.
Laat mij nou ook ff fantaseren![]()
Nodig Bram uit!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I'm fuckin' rijk![]()
![]()
wat een drama over nobody-Bram
Het spel is ook altijd het slachtofferquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
o, oeps sorry Bart, dit zij geen frustraties over Bart. Maar frustraties van Huub. Is even wat verkeerd over gekomen. Dus niet voor Bram bedoeld.....ik vind dat Bram helemaal gelijk heeft..ik sanp niog steeds niet dat Huub dit soort dingen iedere keer terug gooit over de rug van het spel.
Dat is het effect van die ketting die ze omheeftquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
op het eerste gezicht dacht ik aan een heel behoorlijk decollete
[ afbeelding ]
For this time, I will see it through the finkers.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
o, oeps sorry Bart, dit zij geen frustraties over Bart. Maar frustraties van Huub. Is even wat verkeerd over gekomen. Dus niet voor Bram bedoeld.....ik vind dat Bram helemaal gelijk heeft..ik sanp niog steeds niet dat Huub dit soort dingen iedere keer terug gooit over de rug van het spel.
Precies, ik kan me hier ook zo dood aan ergeren ..... zo wint hij dus focking nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef rooie3 het volgende:
Ja spreek het lekker uit waar Brian en Amanda bij zijn.Die smullen weer en Huub en Claire zijn weer dom bezig.Soms denk ik echt dat Huub gewoon niet wil winnen.
Ga je BB nog presenteren?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
For this time, I will see it through the finkers.![]()
We zaten juist zo lekker op 1 lijn de laatste tijd.
(jij post niets, en ik ben het daarmee eens)
Huub is niet zo slim als hij denkt dat hij is. Hij loopt al maanden achter d efeiten aan. En dat alleen door zijn arrogantie. Op dit moment irriteer ik me mateloos aan die gozer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef rooie3 het volgende:
Ja spreek het lekker uit waar Brian en Amanda bij zijn.Die smullen weer en Huub en Claire zijn weer dom bezig.Soms denk ik echt dat Huub gewoon niet wil winnen.
ooow, dat was de bedoeling?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het effect van die ketting die ze omheeft
Ze mogen allebei langskomen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De bovenste muts of de onderste muts ?
gebrek aan een geweten wil nog wel eens helpenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |