Ik zie Jaap in de keukenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
Afluister Jaap is weer bezig.
Het is overleden...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
what the fuck is er met die pruik aan de hand???
[ afbeelding ]
Omdat die sukkels niet door hebben dat hij alles afluisterd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:03 schreef rooie3 het volgende:
Brian weet alles,je kan niks tegen hem doen.Zo kan je ook niks meer uithalen,want Brian krijgt alle informatie.
Zelfs niet als hij woord voor woord hen gesprek herhaaldquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die sukkels niet door hebben dat hij alles afluisterd.
Bram wil niet komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:59 schreef Leandra het volgende:
Thnx Yavido![]()
Claire vraagt CP's uit de box om haar broer Bram uit te nodigen.
Brian: Eerst wilde hij niet komen om zijn bedrijf.
Huub: Toen ik hem zondag wilde uitnodigen wilde hij niet komen.
Claire: Dat ging maar om een half uur, hij wilde niet voor een half uur komen.
De punten uit de box worden haar niet gegund.
Heeft eigen pootjes gekregen en loopt er een beetje van afquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
what the fuck is er met die pruik aan de hand???
[ afbeelding ]
Tegen zoveel domheid kun je gewoon niet op... effectief dat wel...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub , geef het toch op .......... zucht.
Sommige dingen kan hij nooit afgeluisterd hebben,dat zie je altijd.Hij krijgt achter ook een hoop te horen of via brieven of Kenneth.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die sukkels niet door hebben dat hij alles afluisterd.
Ze zijn al euforisch als Huub een dag niet kan poepen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je gewoon niet op... effectief dat wel...
Maar die euforie begrijp ik gewoon niet...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sommige dingen kan hij nooit afgeluisterd hebben,dat zie je altijd.Hij krijgt achter ook een hoop te horen of via brieven of Kenneth.
En als hij wel poept dan zal het wel zijn om hun dwars te zittenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn al euforisch als Huub een dag niet kan poepen.
Maar ik snap Huub nu ook weer niet, zo veel info geven aan die ratten .... waarom ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je gewoon niet op... effectief dat wel...
Maar die euforie begrijp ik gewoon niet...
Omdat??? Hij bang is dat hij Brian en Huub een knal gaat verkopen!!!!quote:
Ik wil ook mag niet komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das handig dan.... Had Claire mooi jou kunnen uitnodigen als vervanging![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als hij wel poept dan zal het wel zijn om hun dwars te zitten
Heeft ze de punten dan al gekregen? En wil Dieenebart wel?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das handig dan.... Had Claire mooi jou kunnen uitnodigen als vervanging![]()
Nou Bram heeft wel even wat uit te leggen aan ons Huubke hoor. Huub zegt zelf dat Bram de hele situatie helemaal niet snap. Huub vind Bram een dweil....als je dat maar weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |