hij weet ook wel de streamde , fora bezoekende ............... over hem denkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel eens.
Een mooie driedubbelrol: 1) de miljonairs voorbereiden op een leven als winnaar van een vernieuwende (...) RLS. 2) een bijtend stuk over je bezoek en 3) Brian even duidelijk maken hoe er over het algemeen over hem gedacht wordt ... en dat deel mag je best inluiden met een compliment over zijn deelname aan het K1 toernooi) .
Ja. Doen!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef AutumnTears het volgende:
is er al ergens een foto van Bram??
Beetje dom om een spel tegen iemand te spelen die buiten de Kooi zit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook in iedere brief weer raak
Die brandweerspuit staat boven aan mijn lijstje...laat hem speciaal voor jou met zijn kontje wiebelenquote:
Dar heb je inderdaad gelijk in ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Nomrc2 het volgende:
hij weet ook wel de streamde , fora bezoekende ............... over hem denken
voor tv kijkende kutpubers is hij KOOL en die zijn dik in de meerderheid
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
Claire gaat er dus uit op de Lieke-manier....
![]()
als het zo doorgaat!
Voetbal?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
Zo... voetbal ook weer afgelopen... het zal wel weer drukker worden
6-5 in penalties....
Nou ik vraag me af of hij wel echt geweten heeft. Straks heeft hij weer alles recht gepraat die gladde aal n Dan is hij (Huub) zijn frustratie weer kwijt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gebrek aan een geweten wil nog wel eens helpen
Beetje erg dom. Zeker in deze fase.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef akveor het volgende:
Beetje dom om een spel tegen iemand te spelen die buiten de Kooi zit.
Ik denk juist niet. Ik denk dat Huub blij is dat ze tegengas geeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
Claire gaat er dus uit op de Lieke-manier....
![]()
als het zo doorgaat!
WTF?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Jaap komt binnen.
Claire boos"Kunnen wij even alleen praten ja?"
Jaap: "VUILE KUTHOER!! IK KOM ZEGGEN DAT MIKE STAAT AF TE LUISTEREN!"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |