Effe serieus. JA WAT?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
Huub valt Claire haar ouders aan en nog kan ze niet echt boos worden....
leuk zo'n schoonzoon..
Het is een volwasen vrouw met volwassen keuzes... en ze redt zich zo te zien prima.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. maar Huub is wel boos dat ze hem geen leuke schoonzoon vinden
Ik had m'n dochter aan d'r haren dat hok uitgesleurd als ze zich zo door zo'n etterbakje liet behandelen.
truste heintjequote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe serieus. JA WAT?
Heintje gaat even plat![]()
Truste Fok![]()
![]()
Nee joh.....geen weerstand, maar Huub is 24 uur per dag vooral met zichzelf bezig als egocentrisch figuur, hij heeft helemaal geen tijd om derden te exploiteren, behalve dan dat hij mensen gebruikt/misbruikt om zichzelf te profileren en om z'n ego op te krikken. Niet goedschiks, dan kwaadschiks.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je zou haast kunnen spreken van een 'loverboy' in het geval van Huub. Of stuit ik nu op weerstand.
Tijd om te gaan slapen idd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Edit: nou staat er ineens tekst, net nog niet
O jee, daar ga ik weer![]()
![]()
Ik heb er niet zo'n moeite mee, maar ik vermoed dat je je bij het gros van de (dag)COSsers niet echt populair maakt met zo'n opmerkingquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je zou haast kunnen spreken van een 'loverboy' in het geval van Huub. Of stuit ik nu op weerstand.
Truste Ruudquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe serieus. JA WAT?
Heintje gaat even plat![]()
Truste Fok![]()
![]()
Edit: nou staat er ineens tekst, net nog niet
O jee, daar ga ik weer![]()
![]()
Wig...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger had je "Hair" ... Nu is het Aman
Wie doet dit niet in DGK. Niet goedschiks (miljonair worden), dan maar kwaadschiks (een carriere als zanger/presentator/acteur/dj noem maar op).quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh.....geen weerstand, maar Huub is 24 uur per dag vooral met zichzelf bezig als egocentrisch figuur, hij heeft helemaal geen tijd om derden te exploiteren, behalve dan dat hij mensen gebruikt/misbruikt om zichzelf te profileren en om z'n ego op te krikken. Niet goedschiks, dan kwaadschiks.....
Ja, dat ze dat vieze wijf nooit pakken op die zwevende pruik waar micro beestjes onder vertoeven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger had je "Hair" ... Nu is het Aman
Nou ze was en is heus wel boos. Alleen jammer dat ze toch nog steeds begrip voor hem blijft houden. Ik vind dat Huub behoorlijk veel druk op haar zet, door haar iedere keer weer aan voor haar voeten te gooien dat haar familie haar als een klein kind behandelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
Huub valt Claire haar ouders aan en nog kan ze niet echt boos worden....
leuk zo'n schoonzoon..
Waarom niet,kan mij het nou schelen wat iemand van Huub vindquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee, maar ik vermoed dat je je bij het gros van de (dag)COSsers niet echt populair maakt met zo'n opmerking
Nou maar wel een hele slechte dan....quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat doet ze ook wel, maar Huub moet zich niet zo aanstellen dat haar familie niet blij is met de manier waarop hij haar behandelt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een volwasen vrouw met volwassen keuzes... en ze redt zich zo te zien prima.
Was ik dat dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee, maar ik vermoed dat je je bij het gros van de (dag)COSsers niet echt populair maakt met zo'n opmerking
Geweldig toch, punten uit de pot weigeren en dan een medebewoner "straffen" door de broer van zijn vriendin op jouw kosten te laten komen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wie doet dit niet in DGK. Niet goedschiks (miljonair worden), dan maar kwaadschiks (een carriere als zanger/presentator/acteur/dj noem maar op).
Oh jee, Brian over manipuleren ..... Amanda wil Bram morgen te laten komen.
- Ja$¤k¤rquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
- Alleen jammer dat ze toch nog steeds begrip voor hem blijft houden.
- dit moet ze eerst zelf onder vinden.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ie dat uurtje op de wc wil gaan doorbrengen....?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef schatje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fifax Korrelontstopper Blauw Badkamer
Mag ze die ook wel meteen bestellen. Kan Bram makkelijk schijten.
Dat verschil is er bij Brian en Amanda ook... oh nee, dan noem je het "een moederskindje" en "verwaarloosd"quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
En toch is het een interessant gesprek van Huub en Claire.Zo kan je zien hoe iedereen weer anders is opgevoed en dat met zich mee draagt zijn leven lang.De een word vrij gelaten en een ander word beschermd opgevoed.
Andere gespreksstof hebben ze niet.Alles is zo oppervlakkig bij hunquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:18 schreef Guuskeee het volgende:
En rat en del hebben het nog steeds over hun favoriete onderwerp... HUUB !!![]()
Wat een verschil tussen een discussie tussen de twee koppeltjes zeg. Leuk om een keer een duscussie te zien waarin de gesprekspartners elkaar als gelijke zien.
Ja, maar Huub is toch master?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig toch, punten uit de pot weigeren en dan een medebewoner "straffen" door de broer van zijn vriendin op jouw kosten te laten komen...
En dan te bedenken dat Huub hem zelf wel had willen uitnodigen... briljant spel van Amanda![]()
Ik denk dat Huub wel blij is met wat tegengas... en in de relatie ook belangrijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
En toch is het een interessant gesprek van Huub en Claire.Zo kan je zien hoe iedereen weer anders is opgevoed en dat met zich mee draagt zijn leven lang.De een word vrij gelaten en een ander word beschermd opgevoed.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef schatje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fifax Korrelontstopper Blauw Badkamer
Mag ze die ook wel meteen bestellen. Kan Bram makkelijk schijten.
Nope, ik iig nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja, maar Huub is toch master?
Ik krijg steeds meer het idee dat Amanda gaat winnen, ook hoe Brian eerder vanavond sprak over de winst voor een vrouw. Dit deed ie al eerder deze week. Dat met Huub & Jaap, leuk en aardig, maar dat gaat m niet worden.
Amanda voor winst!
Knal jij de volgende COS er in?Of moet dat eerst 'overlegd' worden.......
Hij legt zijn nekkie wel mooi achterover. Iemand een stuk touw?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:22 schreef Guuskeee het volgende:
kut irritante tic van die rat. elke minuut dezelfde spastische beweging...
[ afbeelding ]
Daar heeft Huub dan toch knap naar toe gewerktquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Volgens mij is ze al allang wakker... Ik zie haar niet als schaap of naief. Claire blijft bij zichzelf. Misschien wel de enige in de kooi momenteel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef coldstar het volgende:
Huub blijft gladde praatjes verkopen. Hij is zo focking verliefd op Claire, dat hij het zo erg vind dat het tussen hun in staat. Claire, Claire, Claire, je ouders hebben het beste met je voor, laat je relatie niet tussen jou en je ouders in staan......wordt wakker.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |