Tja, Nadia heeft het in deze bange tijden hard nodig. Een sterke arm om zich heen. En dan bedoelen we natuurlijk niet de arm van Luc.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:27 schreef Spaarne het volgende:
Dennis noemt zichzelf alvast artiest. Voordeel van artiest zijn volgens Dennis: "je bent natuurlijk 's avonds weg, maar overdag kun je bij je vrouwtje zijn."
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef Kaat38 het volgende:
mooooooooi, Dennis verwoord hoe hij over Brian en Huub denkt:
Huub: een oprechte klootzak
Brian: een sneaky klootzak
Juist, wéér een probleem minder!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:28 schreef T-lex het volgende:
Amanda wil na de kooi waarschijnlijk de operatie aan haar stembanden ondergaan.
Haar logopedist heeft haar 2 dingen geadviseerd om de kans van slagen te vergroten.
- geen sterke drank meer.
- voorlopig geen zangles.
(komt helemaal goed dus...)
(bron: NowLive)quote:Mikey die als een onschuldige zielige zwerver binnen kwam lijkt nu niets anders te wezen dan een achterbaks mannetje dat graag een escalatie buiten de kooi wil veroorzaken wat natuurlijk te triest voor woorden is.
Ik val net binnen. De veren zijn niet aan te dragen, daarom ben ik blij met de rioolpijp van Ruby.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef Lobasca het volgende:
Rat wil met Mikey zwervers gaan helpen, gevolgt met camera's...
...en meisjes die door hun pimp de douche onder worden gerost en te horen krijgen "ik ben klaar met je brother(quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef Lobasca het volgende:
Rat wil met Mikey zwervers gaan helpen, gevolgt met camera's...
Van Kooten en de Bie op Ned2. Misschien komt "de vieze man" ook nog. Tiepetje Brianquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:00 schreef joep.t het volgende:
Brian de altijd ZO respectvol naar vrouwen toe
Ik weet zeker dat Huub de posts van Roevka gelezen heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:57 schreef blomst het volgende:
Huub heeft eindelijk het licht gezien.
Niemand eruit stemmen, goedzo Huub, eindelijk heb je het door.
Ja, hij bekijkt alle opties, daarbij er van uitgaand dat hij gaat winnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:59 schreef Yavido het volgende:
Brian meent dat vrouwen in bepaalde zaken sterker zijn, tegen Amanda. Hij probeert alvast de buit veilig te stellen voor het geval dat ie verliest en zijn dushi Amanda wint. Wat een rat blijft het toch he
na 22 mei mag ze ook niet meer tegen iemand lachen, of alleen als het geld opbrengt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef Marieke_B het volgende:
geintjes met fysiek contact met Amanda worden niet op prijs gesteld door the godfather.
Het wordt tijd dat ze die PSP van hem afnemen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:09 schreef blomst het volgende:
[..]
na 22 mei mag ze ook niet meer tegen iemand lachen, of alleen als het geld opbrengt.
Binnenvalt ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
En held Dimitri kruipt ook al voor Brian.
Dimi mag Brian dus wel dankbaar zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:11 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Kijk ik kan je ook zonder Amanda appart nemen en je bij je strot grijpen"
Die heeft zijn medicatie wel gehad vandaag ....quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:09 schreef Ziet het volgende:
nou dat was het al weer
jammer, brian niet para geworden
echte liefde zeker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:11 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Kijk ik kan je ook zonder Amanda appart nemen en je bij je strot grijpen"
Dimitri werd aangesproken op het feit dat hij vorige week in de chill 2 keer Amanda aangereden heeft.quote:
Tis onvoorstelbaar dat zo'n tbs-er na 22 mei gewoon wordt vrijgelatenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef Marieke_B het volgende:
het is klaar en verholpen
Brian wil wel dat Amanda dit soort dingen in het vervolg eerder naar brian uitspreekt...dezelfde avond...
op een volwassen manier, niet te kinderachtig.
Duidelijke taal toch. Dimi zal in ieder geval ff goed nadenken voor hij nog is zo'n move doet.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dimi mag Brian dus wel dankbaar zijn
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis onvoorstelbaar dat zo'n tbs-er na 22 mei gewoon wordt vrijgelaten
Dimirtri noemt ze maar even. Ik zou Bill Gates moeten heten om al die anderen een eurootje te kunnen gevenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Amanda had Dimitri 'met zijn lul tegen haar aan staan rijden'.
Dus dat!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Amanda leeft toch bij de gratie dat er tegen haar wordt opgereden?
Ik snap de heisa niet.
Amanda doet het liever zelf tijdens een dansje en dan met haat achterwerk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de heisa niet.
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in de chill....toen Brian naar boven ging dacht Dimi ff leuk te doen.
Amanda zat op zo'n blok wat daar voor de bank staat...en Dimi ging achter d'r zitten en pakte d'r beet ofzo. Toen Amanda liet blijken dat ze daar geen trek in had, ging hij nog ff door.
Daar gaat Brian hem dus ff op aanspreken....Dimi doet wel vaker ineens "lollig" met Amanda als Brian er ff niet is, maar dit ging ff te ver.
(Brian weet ook dat Tommy het plan had Amanda dronken te voeren, dus die krijgt hem ook nog wel)
ik snap waar je vandaan komt maar hey, hij doet z'n ding!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis onvoorstelbaar dat zo'n tbs-er na 22 mei gewoon wordt vrijgelaten
Brian maakt er een heel issue van, het stelde niets voor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de heisa niet.
Die wordt al een paar dagen in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef mootie het volgende:Kale plek
![]()
Waarom ziet niemand daar die bald spot?
Waar ik vandaan komquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik snap waar je vandaan komt maar hey, hij doet z'n ding!
Snapt iemand overigens nog waar Brian nu heenzwamt?
ik ben het helemaal kwijt.
Goed plan...ga ik hem wel ff schrijven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian maakt er een heel issue van, het stelde niets voor.
Hij wil even de stoere bink uithangen en zijn territorium verdedigen, het valt me mee dat hij niet het hele huis markeert door te sproeien als een kater.
Maar in het huis ziet niemand het, het zou Amanda toch een doorn in het oog moeten zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Die wordt al een paar dagen in de gaten gehouden.
da's waar maar het moet natuurlijk wel iets opleveren voor Mr. Pimp..quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de heisa niet.
Doe datquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goed plan...ga ik hem wel ff schrijven.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:25 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
da's waar maar het moet natuurlijk wel iets opleveren voor Mr. Pimp..
en in dit geval was daarover VOORAF geen onderhandeling gevoerd.
ik snap waar je vandaan komt = ik herken je gevoel (in dit geval)quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar ik vandaan komHoebedoelje, leg eens uit.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:29 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik snap waar je vandaan komt = ik herken je gevoel (in dit geval)![]()
ik heb idd geen idee waar je vandaag geweest bent..ben je met je busje op pad geweest?
OT
Op de Noordpool is het koud.
een film.... the notebook (bedoel je die van die demente vrouw, waarvan der man een boek aan haar voorleest?/ )quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:30 schreef Ziet het volgende:
wat was de titel van het boek waar huub net over vertelde?
Wat voor kale plek? Waar"? Op billen ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef mootie het volgende:Kale plek
![]()
Waarom ziet niemand daar die bald spot?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef Desii het volgende:
[..]
een film.... the notebook (bedoel je die van die demente vrouw, waarvan der man een boek aan haar voorleest?/ )
Zal wel een beetje image moeten voorstellen, net als Giel Beelen, altijd een pet op.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die Nienke altijd een muts op heeft?
of ligt het antwoord erg voor de hand...![]()
[ afbeelding ]
Deze kale plek, het duivelsteken of een kippenpootje?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef DeWalrus het volgende:
Wat voor kale plek? Waar"? Op billen ofzo?Van Amanda?
Of is Brian ook met de stijltang bezig?![]()
Droppen daar die tweequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda bedenken een plan.......ze willen gedropt worden, 19000km van DGK.
Je mag zelf bedenken welke contactpersoon meegaat.......... de noordpool, de serengeti desert......;(
haha, wat treurig dat je daar op let. Niet echt de moeite waard. Ik dacht dat Amanda ook zijn haar uitgetrokken zou hebben ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze kale plek, het duivelsteken of een kippenpootje?![]()
[ afbeelding ]
100% pruts geeft zondag een feestje met Thomas berge. Een van de miljonairs mag erheen, unanieme stemming.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Dark het volgende:
Kut, telefoon..........brief gemist!
Wat is er andehand?
Dat is best een leuk, maar nimmer haalbaar, idee. Iedereen ver weg van de gouden kooi gedumpt. Bepaalt bedrag mee. Wie er als eerste is, die wint. Canonbal run? Dan is Amanda dom de Louise (zelfde stem) en Brian die gast met al dat borsthaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda bedenken een plan.......ze willen gedropt worden, 19000km van DGK.
Je mag zelf bedenken welke contactpersoon meegaat.......... de noordpool, de serengeti desert......;(
Same herequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Dark het volgende:
Kut, telefoon..........brief gemist!
Wat is er aan de hand?
Stomme donders.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef mazaru het volgende:
Rat staat weer af te luisteren, en ze hebben het gewoon weer niet door
TYquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
100% pruts geeft zondag een feestje met Thomas berge. Een van de miljonairs mag erheen, unanieme stemming.
Ja in de auto meestal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die uit vrije wil en zonder DGK-connectie wel eens naar 100%NuL luistert?
Just curious.
Ik had er voor Discootje nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die uit vrije wil en zonder DGK-connectie wel eens naar 100%NuL luistert?
Just curious.
af en toe in de auto als ik 538 beu benquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Just curious.
LOLquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef DeWalrus het volgende:
Dat is best een leuk, maar niet halabaar idee. Iedereen ver weg van de gouden kooi gedumpt. Bepaalt bedrag mee. Wie er als eerste is wint. Canonbal run? Dan is Amanda dom de Louise (zelfde stem) en Brian die gats met al dat borsthaar.
Jaap maakt geen kans, want Cora kan hem nooit zo snel naar de kooi duwen met die kruiwagen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Just curious.
Neequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Just curious.
Zo ontzettend verschrikkelijk oerstom.quote:
Nee, maar dat is ook logisch. Ik had er nog nooit van gehoord Gisteren 5 minuten de "dj" Nienke aangehoord en dat is dus òòk geen reden om voortaan wel te luisteren en dan heb ik het nog niet eens over de muziekkeuze gehad.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Just curious.
Doet me plotseling denken aan dieenebart met zijn borsthaar.quote:
herstel, 1.3 % zelfsquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:59 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nee![]()
met een laag marktaandeel van 1.7%
Dank allemaal voor de antwoorden. 2 op de 6 luister wel eens.quote:
Da's niet echt veel voor een landelijk station. 538 of radio 2 zitten rond de 10 a 12%. En 100% pruts zit al bijna 2 jaar op een zeer laag marktaandeel. Worden adverteerders niet echt warm van zegmaar. Betekend dat het financieel ook niet voor de wind gaat, en je conclussies moet gaan trekken.quote:
Ik lig in een deuk hier.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef Copycat het volgende:
100%NL is toch al een doorstart van een ander station? Radio Noordzee, als ik het wel heb?
Het is toch een unanieme stemming van de miljonairs? Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Teringzooi pokkekooi
Alles gaat naar die slet en haar pooier
Is al beslist. Nienke gaat die slet meenemenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Amanda mag gaan,kunnen de forums weer ruzie maken.Als Huub gaat zeggen we mooi en dat was het.
Huh?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Teringzooi pokkekooi
Het gaat om een unanieme stemming, gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef mazaru het volgende:
Ja hoorrrrr.
Nienke is om. Hij gaat dus weer naar die pokkedel
Nee, dat is een nieuw initiatief. Dat kreeg eerst in 2003 niet de frequenties toebedeeld. Dat ging naar RTL FM. Maar de eigenaar procedeerde tegen de staat, en werd in 2006 in het gelijk gesteld. RTL FM moest toen zijn landelijke FM frequenties afstaan aan 100% NL.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank allemaal voor de antwoorden. 2 op de 6 luister wel eens.
100%NL is toch al een doorstart van een ander station? Radio Noordzee, als ik het wel heb?
Zo zie je maar weer dat iedereen het weer anders bekijktquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me plotseling denken aan dieenebart met zijn borsthaar.
Nee de miljonairs moesten unaniem kiezen! Brian en Amanda halen Nienke erbij, maar die heeft geen stem.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
Ik snap het niet: heeft Nienke hier ook een stem in als de miljonairs hun stem hebben uitgebracht?
Als ze er niet uitkomen en Nienke mag beslissen neemt ze die slet weer meequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch een unanieme stemming van de miljonairs? Ik snap er niks van.
Tijd voor een mailbomquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Morgen de mail blokkeren als Amanda mag uitzenden![]()
Heeft zij een beslissende stem dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef mazaru het volgende:
Als ze er niet uitkomen en Nienke mag beslissen neemt ze die slet weer mee
Aha! Daar hangt die klepel!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef Yavido het volgende:
Nee, dat is een nieuw initiatief. Dat kreeg eerst in 2003 niet de frequenties toebedeeld. Dat ging naar RTL FM. Maar de eigenaar procedeerde tegen de staat, en werd in 2006 in het gelijk gesteld. RTL FM moest toen zijn landelijke FM frequenties afstaan aan 100% NL.
Oh, okee, dat had ik helemaal niet meegekregen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze er niet uitkomen en Nienke mag beslissen neemt ze die slet weer mee
Het is gewoon niet meer normaal en om tequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Teringzooi pokkekooi
Ja, dat ligt er zo dik bovenop.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef trettie het volgende:
Ik wil weten wanneer die rat die ramen open heeft gezet, want als ze gaan overleggen is ie daar te laat voor ,
want dan lopen ze altijd heel snel weg allemaal en dan gaat hij beweren dat ie de ramen heeft open gezet nu.
Hij wist gewoon weer dat die stemming er aan kwam.
Dat stond ook niet in de brief. Maar rat denkt dat zij dan mag beslissen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, okee, dat had ik helemaal niet meegekregen.
Rat was maar wat kien om gelijk Nienke bij zijn overleg met del te halen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft zij een beslissende stem dan?
Dan hoop ik van harte dat zowel de aso's als Nienke verkeerd geinformeerd zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stond ook niet in de brief. Maar rat denkt dat zij dan mag beslissen.
En ik denk dat dat hem dat wel ingefluisterd zal zijn.
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef Copycat het volgende:
En Nienke heeft al toegezegd dat, mocht zij de beslissing mogen nemen, ze Amanda zeker meeneemt?
Ja, alleen kwam het over alsof al vaststaat dat zij straks mag kiezen. Volkomen onduidelijk, of ze halen zich maar wat in hun hoofd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef Copycat het volgende:
En Nienke heeft al toegezegd dat, mocht zij de beslissing mogen nemen, ze Amanda zeker meeneemt?
Domme juf!quote:
Alle stemmingen gaan naar die rat en zijn slet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte dat zowel de aso's als Nienke verkeerd geinformeerd zijn.
Skattie, dat heeft hij helemaal niet nodig. De FEBO is zijn informant en Flens zit inmiddels te glibberen op haar stoel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:12 schreef mazaru het volgende:
Je voelt toch als er een raam openstaat? Zo warm is het niet
Dat is dan weer het voordeel van 23 cm en een glijstemquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, dat heeft hij helemaal niet nodig. De FEBO is zijn informant en Flens zit inmiddels te glibberen op haar stoel.
een doorstart van de mensen die nog met de tattoo 100% white rondlopenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank allemaal voor de antwoorden. 2 op de 6 luister wel eens.
Wat een kudt.quote:
hoe weet je dat ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, dat heeft hij helemaal niet nodig. De FEBO is zijn informant en Flens zit inmiddels te glibberen op haar stoel.
Dan zegt ze dit, dan zegt ze dat. Maar ze is niet zo eerlijk te zeggen dat ze Amanda al heeft gekozen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Nienke: jullie gaan eerst stemmen, als het niet lukt ga ik me ermee bemoeien.
Dan kies ik er eentje uit, als dat mag.
Ze heeft helemaal niets te zeggen, het is een unanieme stemming van de miljonairs.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zegt dit, dan zegt ze dat. Maar ze is niet zo eerlijk te zeggen dat ze Amanda al heeft gekozen.
Dat is al beslistquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wed (of is het wedt ...) dat hij naar Amanda gaat .........
Hij claimt/denkt van alles te zijn. Deze claim is hem ontschoten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef ruby het volgende:
Alles is chill Malibu, aldus asswipe Brian.
Als "ik' er voor staat, nooit een tquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wed (of is het wedt ...) dat hij naar Amanda gaat .........
Ja, dat leert ons de geschiedensquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alle stemmingen gaan naar die rat en zijn slet.
Dus hoe ze het ook moeten draaien, of niemand krijgt hem. Of rat of zijn slet krijgt hem.
Op het niveau 100%NL? 100%!. Net als Dennis.quote:
Fokkerts ook?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Nienke belooft alvast een troostprijs. Als de kooi afgelopen is organiseert ze nog een keer zp'n soort feest en dan nodigt ze iedereen uit.
Lekker knallen dus, 100%!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op het niveau 100%NL? 100%!. Net als Dennis.
Amanda wil de stemming niet......Brian wrs ook niet. Yep, het koningspaar geeft deze stemming weg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op het niveau 100%NL? 100%!. Net als Dennis.
Dan zal ze wel een interessanter alternatief geboden zijn, die 2 geven nooit een kans op contact met de buitenwereld op... zelfs niet als het iets is wat ze geen bal kan schelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:27 schreef mootie het volgende:
Euh, Amanda wil de stemming niet???? En Brian ook niet???????
I'm lost.
Hier zegt ze 'Ik hoef 'm niet!'?quote:
Dat kan inderdaad niet anders.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:29 schreef Leandra het volgende:
Dan zal ze wel een interessanter alternatief geboden zijn, die 2 geven nooit een kans op contact met de buitenwereld op... zelfs niet als het iets is wat ze geen bal kan schelen.
Dat kan toch niet anders, het is zo doorzichtig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:29 schreef Leandra het volgende:
Dan zal ze wel een interessanter alternatief geboden zijn, die 2 geven nooit een kans op contact met de buitenwereld op... zelfs niet als het iets is wat ze geen bal kan schelen.
Dat is Jaap zijn schuld. Die wil met die USB-stick dief naar nienkerat haar showtjequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
die kutzwerver mot zich er ook weer mee bemoeienpruttel pruttel
Heeft die hoer echt vandaag rijles gehad?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:32 schreef mazaru het volgende:
Mike wil dat Claire hem krijgt omdat ze niet buiten komt.
Del zegt gelijk dat ze vandaag pas voor het eerst rijles heeft gehad
Del wil hem dus echt wel
Dat denk ik ook. Komen ze even heel sympathiek over door de stemming niet te willen, maar ze halen hem uiteindelijk toch binnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Let maar op, hij gaat toch geblokt worden en Nienke kiest uiteindelijk Amanda
(Jaap blokt namelijk voor Claire .......)
Ik heb een hoop gemistquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is Jaap zijn schuld. Die wil met die USB-stick dief naar nienkerat haar showtje
Eén of ander jong blond zonnebank-zangertje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
Een soort blonde Jantje Smit. Zeg maar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft die hoer echt vandaag rijles gehad?
een blond zingend knakworstje, van een jaar of 18quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
Hier even klikken en je snapt de hele heisa om deze stemming niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
Jantje Smit meets Dries Roelvink!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef ruby het volgende:
Eén of ander jong blond zonnebank-zangertje.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan die kutzwerver zijn mond houden of anders optiefen ......... zucht.
Blond, net 18 jaar en verschrikkelijk hot bij Gerard Joling, Frans Bauer en Benny Neijman fans en meer van dat slag....quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
Je bedoelt die puber die kan ijsdansen? Van TV dus?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een soort blonde Jantje Smit. Zeg maar.
Juist ja. Dries schoot ook door mijn hoofd want daar heeft ie iets van weg ja. Zelfde genre.quote:
hè hè...dat werd tijd..lekker ff uitwaaien op de moterfietsquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub heeft ook een motorrijles gehad trouwens
Het is me nu een beetje onduidleijk of Nienke nu wel iemand mag meenenen als het niet unaniem is. Ik dacht dat de plasma aangaf van niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Let maar op, hij gaat toch geblokt worden en Nienke kiest uiteindelijk Amanda
(Jaap blokt namelijk voor Claire .......)
En hoe was de Paasvee voor Lobasca?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hè hè...dat werd tijd..lekker ff uitwaaien op de moterfiets
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt die puber die kan ijsdansen? Van TV dus?
500 ceepee's dat ze zo gaan beweren dat ze Huub klem geluld hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda tettert en tettert. Het is niet meer te volgen.
Goede kant? Ze geeft dus nu Huub en Claire niet de stem.... hoe doorzichtig kun je spelen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat wel weer de goede kant op ......
Om die foto in de Playgirl was destijds in de VS een rel van hier tot Timboektoe....quote:
Goffer, tering, je had gelijk het was vandaag. Kom ik om 20.00 vanavond in Alkmaar achterquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
En hoe was de Paasvee voor Lobasca?
Ook al zo'n hoer, rijgt er alles aan voor 'het spel'quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub heeft ook een motorrijles gehad trouwens
Ik top je met 500 en weet zeker dat Amanda het uitje wint.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
500 ceepee's dat ze zo gaan beweren dat ze Huub klem geluld hebben
Ik bedoelde het meer in de zin van eindelijk weer een vette ruziequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Goede kant? Ze geeft dus nu Huub en Claire niet de stem.... hoe doorzichtig kun je spelen?
Nee helaas nog te druk met klussen in nieuwe huisje. Collega's gingen vanmiddag nog wel heen. Volgend jaar maar weer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goffer, tering, je had gelijk het was vandaag. Kom ik om 20.00 vanavond in Alkmaar achter![]()
Jij wel geweest?
Ja, een uitje met Nienke. Ik weet alleen niet wat voor uitje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:42 schreef Kinga het volgende:
Mag ik ff als tijdelijk non streamer vragen wat er loos is? Was er een stemming?
Owwwwww nou dan feest ik vrolijk mee....quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van eindelijk weer een vette ruzie
Ik ga all in daaropquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik top je met 500 en weet zeker dat Amanda het uitje wint.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef akveor het volgende:
Dus omdat Huub straks z'n grote bek niet houd blokt Amanda?
Owww Brian zegt tegen Amanda dat ze d'r stem aan Jaap moet geven omdat ie wil dat destemming eruit gaat.
Dat Jaap de stem van Amanda en Brian krijgt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het niet meer.
Amanda wil niet, maar flipt wel helemaal?
En wat is nu de stand van zaken?
Het gaat er op lijken dat er iets naar Jaap gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het niet meer.
Amanda wil niet, maar flipt wel helemaal?
En wat is nu de stand van zaken?
Ja baas. Amen (nog net niet op de blote knietjesquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Guuskeee het volgende:
luister hoer: dit moet je gaan doen...
[ afbeelding ]
Mooi gifje weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef mazaru het volgende:
OUR WAY!! OR THE HIGHWAY!!
[ afbeelding ]
first things firstquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Nee helaas nog te druk met klussen in nieuwe huisje. Collega's gingen vanmiddag nog wel heen. Volgend jaar maar weer.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi gifje weer. Maar het is; OUR WAY OR NO WAY.
Een of ander optreden van een soort Jantje Smitquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
Waar gaat de stemming over?
nergens overquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
Waar gaat de stemming over?
Go Claire, dan maar in mijn broek piesen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:47 schreef mazaru het volgende:
Als Claire hem blockt pies ik in mijn broek
eerste en laatste keer dan waarschijnlijk... Maar werd tijdquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat er op lijken dat er iets naar Jaap gaat.
Zeker weten. Volgens mij is dit de eerste keer?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
eerste en laatste keer dan waarschijnlijk... Maar werd tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |