En ze moeten Huub er nog wel uitgooien zei je pas.Dus dan is claire er nog langerquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap roept nu wat ik al weken roep. Hij vind Claiere de allerslechtste cast ooit, allertijden..
Volgens mijn statistieken was het gisteren zeker een goede dag, derde of vierde plaats in de ranglijst. Maar geen record. Gisteren (totaal) 787.000 kijkers. Daar komen -geschat- nog 25.000 kijkers bij, die 'vertraagd kijken'.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:30 schreef mootie het volgende:
Brian weer met zijn kijkcijferrecord van gisteren, ik zag echt niks bijzonders aan die cijfers.
Jaap moet z'n dikke muil houden. Hij heeft net zoals Claire maar 9% in de PP.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap roept nu wat ik al weken roep. Hij vind Claiere de allerslechtste cast ooit, allertijden..
das iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap moet z'n dikke muil houden. Hij heeft net zoals Claire maar 9% in de PP.
Jealousy is a bitchquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
das iets om trots op te zijn
vaag vermoeden dat de gemiddelde sms'r het nivo heeft van de dame uit man bijt hond
Jaap is het beste tot nu toequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:36 schreef Kinga het volgende:
Jaap zet zichzelf weer compleet voor lul op de radio...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |